![]() |
2016.06.26. 16:46
MAGura írta:Sziasztok,
Van nekem egy m62b35 motorral szerelt bringám, amit ha beröffentek, akkor hidegen egy kicsit kulturálatlan az alapjárat, illetve ha akarom nyomni neki, akkor olyan darabos is. Melegen ez a dolog már nem annyira érzékelhető. Mióta megvettem, már azóta tapasztalom ezt, de mivel hosszú volt a hibalista, előbb a magasabb prioritású problémákkal foglalkoztam. Most, hogy már nem súrolja a talpam az aszfaltot és van rajta fék meg alatta futómű, előszedtem a már rég megérkezett kábelt meg az INPA-t és elkezdtem ismerkedni vele. Nem vagyok diagos, inkább csak lelkes... A lényeg az, hogy azt látom, hogy miután beindítom a motort az 1es lambda szenzor feszültsége random értékeket vesz fel, ugrál össze vissza. a 2-es viszonylag konstans értéket mutat, 1-2 század V-ot változik. Ezzel párhuzamosan, a smoothness a bal oldali hengereken sokkal nagyobb értékeket kezd felvenni, mint a jobb oldalikon és be is rak egy lambda szenzor hibát a hibatárolóba. Sajnos a pontos kódot nem jegyeztem meg, de holnap megnézem. Leállított motorral az 1-es lambda szenzor is konstans értéket mutat. Több kérdés is felmerült bennem miközben nézegettem a kijelzőt.
1. Mi az a smoothness?olyasmi rémlik, mintha az injektor nyitvatartási idő lenne, de nem vagyok benne biztos
2. Melyik az 1.es lambda szenzor? A jobb, vagy a bal oldali?
3. Kontakt hiba lehet,, vagy ilyen egy döglött lambda szenzor?
4. Ha az "error frequency" érték 1, akkor az azt jelenti hogy nem gyakran fordul elő?
Ezen kívül indítás után egyből bejön egy "139 Output thermostat" és néha egy "210 Knock sensor 1 sensor signal" hiba de nem hiszem hogy ezek összefüggenek a rangatózással. Mit gondoltok?
2016.06.29. 16:06
kzolee írta:
Én azt gondolom, hogy az összes hibajelzés összefügg a rángatózással.
Első körben a hibás lambdaszondát lenne érdemes cserélni. Szerintem.
2016.07.06. 19:31
2016.07.06. 19:56
FuReady írta:Sziasztok!
Ez az INPA hiba vajon mit jelenthet?![]()
13 - different results from redundant inputs
Error frequency : 1
Valaki tudna segíteni?
2016.07.07. 06:55
PeterE39 írta:FuReady írta:Sziasztok!
Ez az INPA hiba vajon mit jelenthet?![]()
13 - different results from redundant inputs
Error frequency : 1
Valaki tudna segíteni?
Nade melyik vezérlőből olvastad ki?
2016.07.08. 23:09
FuReady írta:PeterE39 írta:FuReady írta:Sziasztok!
Ez az INPA hiba vajon mit jelenthet?![]()
13 - different results from redundant inputs
Error frequency : 1
Valaki tudna segíteni?
Nade melyik vezérlőből olvastad ki?
A vezérlő: LCM_III
Lehet, hogy hülyeséget mondok, de esetleg egy lámpa van valahol kiégőben, és ezt jelzi előre?
2016.07.09. 08:33
SvidronyA írta:FuReady írta:PeterE39 írta:FuReady írta:Sziasztok!
Ez az INPA hiba vajon mit jelenthet?![]()
13 - different results from redundant inputs
Error frequency : 1
Valaki tudna segíteni?
Nade melyik vezérlőből olvastad ki?
A vezérlő: LCM_III
Lehet, hogy hülyeséget mondok, de esetleg egy lámpa van valahol kiégőben, és ezt jelzi előre?
Zoli, ez nem jósda. Vagy működik, vagy nem, utóbbi esetben "hisztizik". Az Általad vizionált képessége még az E39 vezérlőknek sincs
2016.07.13. 21:48
2016.07.13. 22:31
blueboi69 írta:Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, hogy ezek a hibakódok mit jelentenek egészen pontosan?
EWS modul:
15 power on reset Akksi le volt kötve, vagy kimerült
Error frequency : 5
Static error
---------------------------------------------------
----------
67 toleration of changing code increased with ke Rombuszkulcsokra eléggé sűrűn beírja, az ugrókód nem volt megfelelő.
y # 4
Error frequency : 1
Sporadic error
====================
PDC modul, miért eltérő a két hiba? tippem szerint a két megnevezett szenzor a szar: Jó a tipped
ESULT: 2 errors in error memory !
---------------------------------------------------
----------
20 ultrasonic sensor front left
Error frequency : 50
short circuit suppliercable/datacable to ground
Open circuit
Error present
---------------------------------------------------
----------
23 ultrasonic sensor front middle right
Error frequency : 255
short circuit suppliercable/datacable to ground
Open circuit
oscillationending error
Error present
=================
Motorvezérlő, ezek szerint fullszar, vagy valami lambda felfűtési gond?: Lambdacsere valószínűleg, elment a fűtése. Pontosan nem tudom melyik, de úgy vélem az első katalizátor(1-3 henger) utáni szonda.
190 Lambda probe heating downstrem sensor 1
Error frequency : 2
Logistic counter: 40
N_32 1984.0
0 rpm
MAF 157.9
6 mg/stk
VLS_DOWN_1 0.7
9 V
R_MV_LS_DIAG_DOWN_1 2827.0
0 Ohm
aufgetreten vor (rel. BZ) 18.8
0 h
---
---
---
Cat-sensor heater defective
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: BE B8 02 28 3E 1D 9D 0B AE 59
==========================================
köszönöm szépen előre is!
2016.07.13. 22:48
2016.07.22. 09:04
2016.07.22. 10:31
2016.07.22. 10:58
blueboi69 írta:FuReady írta:Újra itt: kérlek erősítsetek meg, hogy jól gondolom, ugye ez a fojtószelep hibáját jelenti? (időként dob mellé egy motorvészprogramot is)![]()
Inkább foJtószelep...
2016.08.03. 09:16
2016.09.11. 14:49
2016.11.12. 23:27
2016.11.27. 22:31
2016.11.28. 10:06
2016.11.28. 16:10
kzolee írta:Először nézd meg, nem rágta -e meg valami a kábeleket, ennyi elektromos hiba hirtelen elég sok...
2017.02.03. 22:06
491523 írta:kzolee írta:Először nézd meg, nem rágta -e meg valami a kábeleket, ennyi elektromos hiba hirtelen elég sok...
Én attól tartok, hogy ezek a hibák régóta megvannak csak eddig nem tudtam kiolvasni mert rossz volt a motorvezérlő és a váltóvezérlő egy-egy része. Elhárult a hiba a diag elől (hozzú történet) így most látom ezeket a hibákat és szeretném megszüntetni mert akkor vagyok nyugodt ha hibamentes a gépjármű.
Holnap tudok időt szakítani erre és átnézem a kábeleket.