2009.12.16. 16:09
jackson írta:lepke írta:simi64 írta:Barbár állatok!
Odaadhatnák inkább szegény Siminek!
Helo
Nagyon sok járművet össze törnek a biztonság érdekében
simi barátom sajnos ezek az olvasztóban végzik
üdv zoli
Sebaj gondolj arra mennyi F10-et törtek/nek össze. Meg még mennyit fognak a közutakon mire mi megvesszük használtan az agyon tesztelt szuper biztonságos kocsit
Jackson, aki nem aggódik hagy apritsák (inkább mint minket)
2009.12.16. 16:16
LeviM5 írta:Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat.
2009.12.16. 16:29
jackson írta:LeviM5 írta:Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat.
Ja és az oszlop tesztnél hogy távozott a két lámpa modul.
Jackson, aki ugyancsak látta
2009.12.17. 17:18
LeviM5 írta:jackson írta:LeviM5 írta:Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat.
Ja és az oszlop tesztnél hogy távozott a két lámpa modul.
Jackson, aki ugyancsak látta
Pont ezt akartam még írni, párban röpültek
Ugyanígy repül minden nem bekötött tárgy is: kutya, macska, kartontej, aktatáska...
Egyébként a veztech.tréningen mesélte az oktató ami nagyon tanulságos:
a hátul ülő nem bekötött 90 kilós ember valami 3 tonnával nyomódik egy 100 km/h-s ütközéskor az elötte ülő ülésének. Az esetek nagy többségében ez a nyomás öli meg az elöl utazót.
És nemcsak az embereket a tárgyakat is le-be kell kötni.
2010.01.27. 20:06
2010.01.27. 20:13
simi64 írta:10 év törésteszt-botrányai