Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2009.12.16. 16:09

jackson írta:
lepke írta:
simi64 írta:Barbár állatok!
Odaadhatnák inkább szegény Siminek!

Helo
Nagyon sok járművet össze törnek a biztonság érdekében :wink:
simi barátom sajnos ezek az olvasztóban végzik :wink:
üdv zoli


Sebaj gondolj arra mennyi F10-et törtek/nek össze. Meg még mennyit fognak a közutakon mire mi megvesszük használtan az agyon tesztelt szuper biztonságos kocsit :D

Jackson, aki nem aggódik hagy apritsák (inkább mint minket)


Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat. 8O

2009.12.16. 16:16

LeviM5 írta:Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat. 8O


Ja és az oszlop tesztnél hogy távozott a két lámpa modul.

Jackson, aki ugyancsak látta

2009.12.16. 16:29

jackson írta:
LeviM5 írta:Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat. 8O


Ja és az oszlop tesztnél hogy távozott a két lámpa modul.

Jackson, aki ugyancsak látta


Pont ezt akartam még írni, párban röpültek :wink:
Ugyanígy repül minden nem bekötött tárgy is: kutya, macska, kartontej, aktatáska...

Egyébként a veztech.tréningen mesélte az oktató ami nagyon tanulságos:
a hátul ülő nem bekötött 90 kilós ember valami 3 tonnával nyomódik egy 100 km/h-s ütközéskor az elötte ülő ülésének. Az esetek nagy többségében ez a nyomás öli meg az elöl utazót. :roll:
És nemcsak az embereket a tárgyakat is le-be kell kötni.

2009.12.17. 17:18

LeviM5 írta:
jackson írta:
LeviM5 írta:Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat. 8O


Ja és az oszlop tesztnél hogy távozott a két lámpa modul.

Jackson, aki ugyancsak látta


Pont ezt akartam még írni, párban röpültek :wink:
Ugyanígy repül minden nem bekötött tárgy is: kutya, macska, kartontej, aktatáska...

Egyébként a veztech.tréningen mesélte az oktató ami nagyon tanulságos:
a hátul ülő nem bekötött 90 kilós ember valami 3 tonnával nyomódik egy 100 km/h-s ütközéskor az elötte ülő ülésének. Az esetek nagy többségében ez a nyomás öli meg az elöl utazót. :roll:
És nemcsak az embereket a tárgyakat is le-be kell kötni.


Pont egy ilyen történt az ismerős körben. OFF Citroen ha jól emlékszem BX-es ismerős, amelyiknek állitható a hátsó leülése és vagy 15 ével ez elött. Hátsó nem kötötte be az övet és az ismerős a jobb elsőn ült bekötött övvel. Nos a hátsó ember neki előre ülés tartó pövök eltört és az eredmény: egy nőnek (mellek stb.) nyomódott az övbe a saját súlya+ülés+hátsó utas: több hónapos kórházi lábadozás és örülhet, hogy túlélte. No ekkor tekertem volna ki hátsó utas nyakát.
A sógorom 16évesen bepróbálkozott, hogy hátul nem köti be. Nyomtam egy padlóféket a 318ivel és megálltam. Ma már saját kocsija van és ő is gondolkodás nélkül beköti.

Jackson, aki megerősiti a hátul is kötelező bekötni szabályt

2010.01.27. 16:38

10 év törésteszt-botrányai

2010.01.27. 20:06

simi64 írta:10 év törésteszt-botrányai

helo
Ebben azért jól leírták a BMW-modelleket :oops: :oops:
üdv zoli

2010.01.27. 20:13

simi64 írta:10 év törésteszt-botrányai

Helo
Az E60-as kapott rendesen :roll: :roll: :roll: :roll:
de a nagy felzúdulást a 2004-ben bemutatkozó új 5-ös BMW okozta. Az első tesztjei után mindössze három csillagra futotta, miközben a Renault akkor már sorra ontotta az ötcsillagos modelljeit. Ez a BMW volt az első olyan típus, amely rávilágított a rendszer hibáira is, hiszen ugyanez a modell az amerikai teszteken jó minősítést kapott az oldalütközésre, miközben az Euro NCAP-nál pont emiatt marasztalták el. A BMW eredménye így is blama volt,

üdv zoli

2010.06.04. 19:47

A biztonságos 5 csillagos Fünfer
:franko:

2010.06.14. 17:54

Német törésteszt
Avagy:
Mennyit bír a farostlemez :lol:

2010.06.16. 23:48

F10 törésteszt

2011.01.31. 12:57

2010 legkeményebb autói
Hozzászólás küldése

VigLink badge