2009.08.03. 13:42
lepke írta:Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van
üdv zoli
2009.08.03. 19:46
jackson írta:lepke írta:Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van
üdv zoli
Ugye ugye nem kéne annyira sietni Amúgy volt valahol olvastam, hogy azért 180-al betonfalnak ritkán mennek, az átfedéses igazából a előzés közben nem ment vissza és fékezte de csak ennyire futotta alapján van belőve. Ne tessék elfelejteni, hogy a 64Km/h falnak azt szimulálja, hogy 32km/h per autóval szembe találkoztak.
180-nál kis kanállal sem szednek össze.
Jackson, aki jobb ha itt nem is mond véleményt
2009.08.03. 20:29
admin írta:jackson írta:lepke írta:Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van
üdv zoli
Ugye ugye nem kéne annyira sietni Amúgy volt valahol olvastam, hogy azért 180-al betonfalnak ritkán mennek, az átfedéses igazából a előzés közben nem ment vissza és fékezte de csak ennyire futotta alapján van belőve. Ne tessék elfelejteni, hogy a 64Km/h falnak azt szimulálja, hogy 32km/h per autóval szembe találkoztak.
180-nál kis kanállal sem szednek össze.
Jackson, aki jobb ha itt nem is mond véleményt
Ismerek embert aki 200felet szált el E34-el és még mindig él!
2009.08.03. 20:35
LeviM5 írta:admin írta:jackson írta:lepke írta:Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van
üdv zoli
Ugye ugye nem kéne annyira sietni Amúgy volt valahol olvastam, hogy azért 180-al betonfalnak ritkán mennek, az átfedéses igazából a előzés közben nem ment vissza és fékezte de csak ennyire futotta alapján van belőve. Ne tessék elfelejteni, hogy a 64Km/h falnak azt szimulálja, hogy 32km/h per autóval szembe találkoztak.
180-nál kis kanállal sem szednek össze.
Jackson, aki jobb ha itt nem is mond véleményt
Ismerek embert aki 200felet szált el E34-el és még mindig él!
Ézaz, énis. 180-nál pár bukfenc, és kiszálltak belőle.
És az a dolga a kocsinak, hogy roncsolódjon, vagy szarrátörjön, de megvédjen! Ugyanis el kell hogy nyelje az ütközést.
2009.08.03. 20:47
2009.08.03. 21:11
2009.08.03. 21:22
2009.08.03. 22:13
LeviM5 írta:admin írta:jackson írta:lepke írta:Helo
Akkor mi történik ha ugy 180km/ó-val csapodik be
ha ilyen (kis)sebességnél ekkora roncsolódás van
üdv zoli
Ugye ugye nem kéne annyira sietni Amúgy volt valahol olvastam, hogy azért 180-al betonfalnak ritkán mennek, az átfedéses igazából a előzés közben nem ment vissza és fékezte de csak ennyire futotta alapján van belőve. Ne tessék elfelejteni, hogy a 64Km/h falnak azt szimulálja, hogy 32km/h per autóval szembe találkoztak.
180-nál kis kanállal sem szednek össze.
Jackson, aki jobb ha itt nem is mond véleményt
Ismerek embert aki 200felet szált el E34-el és még mindig él!
Ézaz, énis. 180-nál pár bukfenc, és kiszálltak belőle.
És az a dolga a kocsinak, hogy roncsolódjon, vagy szarrátörjön, de megvédjen! Ugyanis el kell hogy nyelje az ütközést.
2009.08.08. 22:54
2009.08.08. 23:42
2009.08.09. 23:07
2009.08.10. 08:19
divecon írta:E34 vs Volvo940
2009.08.10. 21:38
jackson írta:divecon írta:E34 vs Volvo940
Hmmm. vajon mennyivel volt a kocc? Mintha a Bömbi rosszabbul kapta volna be a dolgot. Megpördülés alaposan oda tett neki mármint a hossztengely menti forgás. Minden esetre a OFF jobban jött ki a dologból.
Jackson, aki sajnálja a bömbit
2009.08.10. 22:20
divecon írta:jackson írta:divecon írta:E34 vs Volvo940
Hmmm. vajon mennyivel volt a kocc? Mintha a Bömbi rosszabbul kapta volna be a dolgot. Megpördülés alaposan oda tett neki mármint a hossztengely menti forgás. Minden esetre a OFF jobban jött ki a dologból.
Jackson, aki sajnálja a bömbit
Azért nem ültem volna az OFF gépben sem...
2009.09.10. 14:41
2009.12.16. 14:18
simi64 írta:Barbár állatok!
Odaadhatnák inkább szegény Siminek!
2009.12.16. 15:47
lepke írta:simi64 írta:Barbár állatok!
Odaadhatnák inkább szegény Siminek!
Helo
Nagyon sok járművet össze törnek a biztonság érdekében
simi barátom sajnos ezek az olvasztóban végzik
üdv zoli