2010.12.29. 19:53
vaszarig írta:jackson írta:vaszarig írta:kzoli819 írta:Én úgy tudom, hogy a BMW-k a kulcsban is tárolják a megtett kilómétert, és azt nem tudják olyan egyszerüen törölni, így a márkaszervíz meg tudja mondani a pontos kilómétert.
Jól tudod, sőt az LCM modul is tárolja, azonban sajnos ez nem jelent semmit, mivel az igazán profi ezekre is figyel, és mamár sajnos nem nehezebb a kulcsban lévő óraállást sem visszaírni. Ami segíthet, hogyha vezették rendesen a szervízkönyvet a BMW-nél, akkor elvileg bekerült a rendszerbe is, s ott pontosan meg fogják tudni mondani, hogy mennyi az annyi. Bár hallottam már azt is, hogy megfelelő díjjazásért ez is eltüntethető. Egyszóval, aki igazán ért hozzá, és profin csinálja, akkor utána senki nem fogja tudni megmondani, hogy mennyi volt benne eredetileg. Max az állapotból tudsz rá következtetni. Vagy pl láttám már olyat, hogy emberünk mindent eltüntetett, azonban volt olyan hülye, hogy a hibakódokat már nem törölte, és ott volt egy olyan hiba, hogy izzítógyertya csere kellett volna 230ezernél, viszont mindenhol 145ezret olvastak ki a kocsiból. Szóval én azt mondom, hogy vétel előtt mindenképp átnézetni, jól kivesézni a kocsit. Ja, és szerintem nem a kilóméter a mérvadó, bár tudom fontos. Viszont ne felejtsük el, hogy ezek a kocsik egy kis odafigyeléssel 400-500ezer km-t elmennek gond nélkül. Éppen ezért nem biztos, hogy egy városban használt kocsi jobb vétel egy szinte csak autópályán használtnál (főleg ha mindkettő automata)! De száz szónak is egy a vége, vétel előtt rendesen átnézni, kipróbálni!!!!!
Ez a "kilóméteróra állás mikor volt hibakód" csak a facelift utáni kocsiknál működik. Például láttam klubtag 530i-jében, de nincs még a saját 1999/3-havimban.
Jackson, aki hozzáfűzi
Lehet igazatok van, mivel a TDS-em kulcsa szintén nem tárolta, így akkor javítom, és csak a faceliftekre igaz a kulcsban tárolt km! Viszont nálatok is igaz, hogyha bmw márkaszervízben volt szervizelve, akkor bekerült a rendszerbe, és minden egyes szervíznél rögzítették a km állást is. Mivel a legtöbb E39 kintről jött, ezért szerintem érdemes VIN code alapján utána kérdezni! Egyébként meg teljes mértékben Labival értek egyet, és ahogy írtam is felesleges az óraállást nézni, úgysem az a mérvadó!!!!!
2010.12.29. 21:35
Rjani530d írta:vaszarig írta:jackson írta:vaszarig írta:kzoli819 írta:Én úgy tudom, hogy a BMW-k a kulcsban is tárolják a megtett kilómétert, és azt nem tudják olyan egyszerüen törölni, így a márkaszervíz meg tudja mondani a pontos kilómétert.
Jól tudod, sőt az LCM modul is tárolja, azonban sajnos ez nem jelent semmit, mivel az igazán profi ezekre is figyel, és mamár sajnos nem nehezebb a kulcsban lévő óraállást sem visszaírni. Ami segíthet, hogyha vezették rendesen a szervízkönyvet a BMW-nél, akkor elvileg bekerült a rendszerbe is, s ott pontosan meg fogják tudni mondani, hogy mennyi az annyi. Bár hallottam már azt is, hogy megfelelő díjjazásért ez is eltüntethető. Egyszóval, aki igazán ért hozzá, és profin csinálja, akkor utána senki nem fogja tudni megmondani, hogy mennyi volt benne eredetileg. Max az állapotból tudsz rá következtetni. Vagy pl láttám már olyat, hogy emberünk mindent eltüntetett, azonban volt olyan hülye, hogy a hibakódokat már nem törölte, és ott volt egy olyan hiba, hogy izzítógyertya csere kellett volna 230ezernél, viszont mindenhol 145ezret olvastak ki a kocsiból. Szóval én azt mondom, hogy vétel előtt mindenképp átnézetni, jól kivesézni a kocsit. Ja, és szerintem nem a kilóméter a mérvadó, bár tudom fontos. Viszont ne felejtsük el, hogy ezek a kocsik egy kis odafigyeléssel 400-500ezer km-t elmennek gond nélkül. Éppen ezért nem biztos, hogy egy városban használt kocsi jobb vétel egy szinte csak autópályán használtnál (főleg ha mindkettő automata)! De száz szónak is egy a vége, vétel előtt rendesen átnézni, kipróbálni!!!!!
Ez a "kilóméteróra állás mikor volt hibakód" csak a facelift utáni kocsiknál működik. Például láttam klubtag 530i-jében, de nincs még a saját 1999/3-havimban.
Jackson, aki hozzáfűzi
Lehet igazatok van, mivel a TDS-em kulcsa szintén nem tárolta, így akkor javítom, és csak a faceliftekre igaz a kulcsban tárolt km! Viszont nálatok is igaz, hogyha bmw márkaszervízben volt szervizelve, akkor bekerült a rendszerbe, és minden egyes szervíznél rögzítették a km állást is. Mivel a legtöbb E39 kintről jött, ezért szerintem érdemes VIN code alapján utána kérdezni! Egyébként meg teljes mértékben Labival értek egyet, és ahogy írtam is felesleges az óraállást nézni, úgysem az a mérvadó!!!!!
Az enyém tárolja és 1999 januári!
2010.12.29. 22:37
jackson írta:Rjani530d írta:vaszarig írta:jackson írta:vaszarig írta:kzoli819 írta:Én úgy tudom, hogy a BMW-k a kulcsban is tárolják a megtett kilómétert, és azt nem tudják olyan egyszerüen törölni, így a márkaszervíz meg tudja mondani a pontos kilómétert.
Jól tudod, sőt az LCM modul is tárolja, azonban sajnos ez nem jelent semmit, mivel az igazán profi ezekre is figyel, és mamár sajnos nem nehezebb a kulcsban lévő óraállást sem visszaírni. Ami segíthet, hogyha vezették rendesen a szervízkönyvet a BMW-nél, akkor elvileg bekerült a rendszerbe is, s ott pontosan meg fogják tudni mondani, hogy mennyi az annyi. Bár hallottam már azt is, hogy megfelelő díjjazásért ez is eltüntethető. Egyszóval, aki igazán ért hozzá, és profin csinálja, akkor utána senki nem fogja tudni megmondani, hogy mennyi volt benne eredetileg. Max az állapotból tudsz rá következtetni. Vagy pl láttám már olyat, hogy emberünk mindent eltüntetett, azonban volt olyan hülye, hogy a hibakódokat már nem törölte, és ott volt egy olyan hiba, hogy izzítógyertya csere kellett volna 230ezernél, viszont mindenhol 145ezret olvastak ki a kocsiból. Szóval én azt mondom, hogy vétel előtt mindenképp átnézetni, jól kivesézni a kocsit. Ja, és szerintem nem a kilóméter a mérvadó, bár tudom fontos. Viszont ne felejtsük el, hogy ezek a kocsik egy kis odafigyeléssel 400-500ezer km-t elmennek gond nélkül. Éppen ezért nem biztos, hogy egy városban használt kocsi jobb vétel egy szinte csak autópályán használtnál (főleg ha mindkettő automata)! De száz szónak is egy a vége, vétel előtt rendesen átnézni, kipróbálni!!!!!
Ez a "kilóméteróra állás mikor volt hibakód" csak a facelift utáni kocsiknál működik. Például láttam klubtag 530i-jében, de nincs még a saját 1999/3-havimban.
Jackson, aki hozzáfűzi
Lehet igazatok van, mivel a TDS-em kulcsa szintén nem tárolta, így akkor javítom, és csak a faceliftekre igaz a kulcsban tárolt km! Viszont nálatok is igaz, hogyha bmw márkaszervízben volt szervizelve, akkor bekerült a rendszerbe, és minden egyes szervíznél rögzítették a km állást is. Mivel a legtöbb E39 kintről jött, ezért szerintem érdemes VIN code alapján utána kérdezni! Egyébként meg teljes mértékben Labival értek egyet, és ahogy írtam is felesleges az óraállást nézni, úgysem az a mérvadó!!!!!
Az enyém tárolja és 1999 januári!
Nos akkor pontosítsunk:
- Én a hibakódról beszéltem, hogy csak a facelift utáni kocsik motor vezérlői hajlandóak sima INPA-val elmondani mikor volt a hiba. GT1 régi modic menü azért elmondja ezeknél is de csak motor és váltó vezérlőnél.
- vaszarig a kulcsra válaszolt ami egy BMW scanner-el könnyen kideríthető. Ebben az esetben már régebbi kocsikból is olvastam ki kulcsban lévő km-óra állást. Te is erről beszélsz.
Jackson, aki szerint kutyulódnak a dolgok
2011.03.20. 13:28
2011.03.20. 14:06
Oroszlan írta:http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/03/20/bortonbe_kerulhetnek_az_oratekergetok/
Ismereteim szerint - ha bizonyítható - németben 2, svédben pedig 6 év börtön szabható ki az óra tekergetéséért.
2011.03.20. 14:07
Oroszlan írta:http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/03/20/bortonbe_kerulhetnek_az_oratekergetok/
Ismereteim szerint - ha bizonyítható - németben 2, svédben pedig 6 év börtön szabható ki az óra tekergetéséért.
2011.03.20. 17:25
simi64 írta:Oroszlan írta:http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/03/20/bortonbe_kerulhetnek_az_oratekergetok/
Ismereteim szerint - ha bizonyítható - németben 2, svédben pedig 6 év börtön szabható ki az óra tekergetéséért.
Azért azt a részét pedig nem szeretném kommentálni, hogy a BMW olyan autót gyárt (E39), hogy szívfájdalom nélkül vissza lehet tekerni 550.000 km-t rajta úgy, hogy az fel sem tűnik nagyon!
2011.03.20. 18:07
strobi írta:simi64 írta:Oroszlan írta:http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/03/20/bortonbe_kerulhetnek_az_oratekergetok/
Ismereteim szerint - ha bizonyítható - németben 2, svédben pedig 6 év börtön szabható ki az óra tekergetéséért.
Azért azt a részét pedig nem szeretném kommentálni, hogy a BMW olyan autót gyárt (E39), hogy szívfájdalom nélkül vissza lehet tekerni 550.000 km-t rajta úgy, hogy az fel sem tűnik nagyon!
A merítés gyöngyszeme egy négyéves 530-as BMW volt, amelyet 700 ezerről 150 ezerre tekertek vissza...
Akkor el lehet gondolkodni itt a fórumon is a "németből behozott" garantáltan csak 150.000 van dieselekbe is...
Főleg ha már ugye a legfiatalabbak is már-már 8 évesek...
És itt nem feltétlen a Dieselen van a hangsúly hanem a németből behozott megbízhatóbb előéletű autóról...
2011.03.20. 18:15
lepke írta:strobi írta:simi64 írta:Oroszlan írta:http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/03/20/bortonbe_kerulhetnek_az_oratekergetok/
Ismereteim szerint - ha bizonyítható - németben 2, svédben pedig 6 év börtön szabható ki az óra tekergetéséért.
Azért azt a részét pedig nem szeretném kommentálni, hogy a BMW olyan autót gyárt (E39), hogy szívfájdalom nélkül vissza lehet tekerni 550.000 km-t rajta úgy, hogy az fel sem tűnik nagyon!
A merítés gyöngyszeme egy négyéves 530-as BMW volt, amelyet 700 ezerről 150 ezerre tekertek vissza...
Akkor el lehet gondolkodni itt a fórumon is a "németből behozott" garantáltan csak 150.000 van dieselekbe is...
Főleg ha már ugye a legfiatalabbak is már-már 8 évesek...
És itt nem feltétlen a Dieselen van a hangsúly hanem a németből behozott megbízhatóbb előéletű autóról...
Helo
Érdekes egy cikk
Négy év alatt 700-ezret belerakni egy kocsiba napi 480-ezer kilométer
Azért tekerték CSAK 150 ezerre az órát mert a Németeknél egy 4-éves autóban ennyi kilométer az átlagos
Ezen még hazánkban is visszatekernek egy párezret
2011.03.20. 18:18
lepke írta: napi 480-ezer kilométer
2011.03.20. 18:22
simi64 írta:lepke írta: napi 480-ezer kilométer
Valamit elqúrtál a nullákkal!
Napi 480 km simán lehetséges.
Aki mondjuk Hamburg-München viszonylatban autókázik vele (cégautó), az több, mint a dupláját beleteszi oda-vissza egy nap alatt!
Németországi léptékekkel mérve pedig ez nem jelenthet több időt neki, mint 3 óra oda, 3 óra vissza!
Simán hihető!
2011.03.20. 18:24
simi64 írta:lepke írta: napi 480-ezer kilométer
Valamit elqúrtál a nullákkal!
Napi 480 km simán lehetséges.
Aki mondjuk Hamburg-München viszonylatban autókázik vele (cégautó), az több, mint a dupláját beleteszi oda-vissza egy nap alatt!
Németországi léptékekkel mérve pedig ez nem jelenthet több időt neki, mint 3 óra oda, 3 óra vissza!
Simán hihető!
2011.03.20. 18:28
simi64 írta:Oroszlan írta:http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/03/20/bortonbe_kerulhetnek_az_oratekergetok/
Ismereteim szerint - ha bizonyítható - németben 2, svédben pedig 6 év börtön szabható ki az óra tekergetéséért.
Azért azt a részét pedig nem szeretném kommentálni, hogy a BMW olyan autót gyárt (E39), hogy szívfájdalom nélkül vissza lehet tekerni 550.000 km-t rajta úgy, hogy az fel sem tűnik nagyon!
2011.03.20. 18:33
tibi666 írta:simi64 írta:Oroszlan írta:http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/03/20/bortonbe_kerulhetnek_az_oratekergetok/
Ismereteim szerint - ha bizonyítható - németben 2, svédben pedig 6 év börtön szabható ki az óra tekergetéséért.
Azért azt a részét pedig nem szeretném kommentálni, hogy a BMW olyan autót gyárt (E39), hogy szívfájdalom nélkül vissza lehet tekerni 550.000 km-t rajta úgy, hogy az fel sem tűnik nagyon!
Egy négy éves 530 csakis E60 lehetett. Ami állítólag kevésbé tartós, mint az E39.
2011.03.20. 20:10
2011.12.07. 11:39
2011.12.07. 16:48
MChris írta:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/12/07/oratekerok/
2012.10.03. 09:19