2015.01.07. 13:03
Zo78 írta:http://www.origo.hu/auto/20150107-raborult-a-tartalykocsi-a-bmw-re.html
"A sofőr önerőből mászott ki a roncsból..." -
2015.01.09. 18:49
Zo78 írta:http://www.origo.hu/auto/20150107-raborult-a-tartalykocsi-a-bmw-re.html
"A sofőr önerőből mászott ki a roncsból..." -
2015.01.09. 19:07
2015.10.10. 18:43
2015.10.27. 13:34
2015.10.27. 14:01
F_E_K_ írta:Hááát.... huh. Nem hogy a pontos típust, de még az autó voltát is nehézkes felismerni...
http://www.langlovagok.hu/kepek/9852_fa-szakitott-szet-egy-bmw-t-a-3-as-fouton
2015.10.27. 20:00
Schnitzer írta:F_E_K_ írta:Hááát.... huh. Nem hogy a pontos típust, de még az autó voltát is nehézkes felismerni...
http://www.langlovagok.hu/kepek/9852_fa-szakitott-szet-egy-bmw-t-a-3-as-fouton
Egy E46 touring , 318-320 D lehetett anno sajnos szerintem:cry:
2015.10.28. 00:55
kanyobence írta:Schnitzer írta:F_E_K_ írta:Hááát.... huh. Nem hogy a pontos típust, de még az autó voltát is nehézkes felismerni...
http://www.langlovagok.hu/kepek/9852_fa-szakitott-szet-egy-bmw-t-a-3-as-fouton
Egy E46 touring , 318-320 D lehetett anno sajnos szerintem:cry:
Szerintem meg E39 Touring lesz az ... Azaz volt
És 25d vagy 30d
2015.10.28. 01:00
Papi írta:kanyobence írta:Schnitzer írta:F_E_K_ írta:Hááát.... huh. Nem hogy a pontos típust, de még az autó voltát is nehézkes felismerni...
http://www.langlovagok.hu/kepek/9852_fa-szakitott-szet-egy-bmw-t-a-3-as-fouton
Egy E46 touring , 318-320 D lehetett anno sajnos szerintem:cry:
Szerintem meg E39 Touring lesz az ... Azaz volt
És 25d vagy 30d
...rövid a hátsó fertályon az oldallámpa helye, de e39-re tippeltem én is, mert nagyobb az oldalrész. Nekem inkább az nem fér a fejembe, egy fa így ketté tudja nyírni szemből? Ezt minden autónál vizslatják, mert kritikus a motortömeg elmozdulás. Persze nem tudni hogyan, milyen szögben csapódott és igaz-e a 160-170-es tempó, ennyit becsülnek hírek szerint, de tudott-e fékezni, lassult-e, vagy még többel ment-e...
Mindenesetre elképesztő...
2015.10.28. 01:09
morv írta:Papi írta:kanyobence írta:Schnitzer írta:F_E_K_ írta:Hááát.... huh. Nem hogy a pontos típust, de még az autó voltát is nehézkes felismerni...
http://www.langlovagok.hu/kepek/9852_fa-szakitott-szet-egy-bmw-t-a-3-as-fouton
Egy E46 touring , 318-320 D lehetett anno sajnos szerintem:cry:
Szerintem meg E39 Touring lesz az ... Azaz volt
És 25d vagy 30d
...rövid a hátsó fertályon az oldallámpa helye, de e39-re tippeltem én is, mert nagyobb az oldalrész. Nekem inkább az nem fér a fejembe, egy fa így ketté tudja nyírni szemből? Ezt minden autónál vizslatják, mert kritikus a motortömeg elmozdulás. Persze nem tudni hogyan, milyen szögben csapódott és igaz-e a 160-170-es tempó, ennyit becsülnek hírek szerint, de tudott-e fékezni, lassult-e, vagy még többel ment-e...
Mindenesetre elképesztő...
Meg a kocsi eloeletet sem tudjuk, esrtleg volt-e mar egyszer ujja epitve.
2015.10.28. 06:35
2015.10.28. 09:14
Papi írta:kanyobence írta:Schnitzer írta:F_E_K_ írta:Hááát.... huh. Nem hogy a pontos típust, de még az autó voltát is nehézkes felismerni...
http://www.langlovagok.hu/kepek/9852_fa-szakitott-szet-egy-bmw-t-a-3-as-fouton
Egy E46 touring , 318-320 D lehetett anno sajnos szerintem:cry:
Szerintem meg E39 Touring lesz az ... Azaz volt
És 25d vagy 30d
...rövid a hátsó fertályon az oldallámpa helye, de e39-re tippeltem én is, mert nagyobb az oldalrész. Nekem inkább az nem fér a fejembe, egy fa így ketté tudja nyírni szemből? Ezt minden autónál vizslatják, mert kritikus a motortömeg elmozdulás. Persze nem tudni hogyan, milyen szögben csapódott és igaz-e a 160-170-es tempó, ennyit becsülnek hírek szerint, de tudott-e fékezni, lassult-e, vagy még többel ment-e...
Mindenesetre elképesztő...
2015.10.28. 09:28
Zo78 írta:Papi írta:kanyobence írta:Schnitzer írta:F_E_K_ írta:Hááát.... huh. Nem hogy a pontos típust, de még az autó voltát is nehézkes felismerni...
http://www.langlovagok.hu/kepek/9852_fa-szakitott-szet-egy-bmw-t-a-3-as-fouton
Egy E46 touring , 318-320 D lehetett anno sajnos szerintem:cry:
Szerintem meg E39 Touring lesz az ... Azaz volt
És 25d vagy 30d
...rövid a hátsó fertályon az oldallámpa helye, de e39-re tippeltem én is, mert nagyobb az oldalrész. Nekem inkább az nem fér a fejembe, egy fa így ketté tudja nyírni szemből? Ezt minden autónál vizslatják, mert kritikus a motortömeg elmozdulás. Persze nem tudni hogyan, milyen szögben csapódott és igaz-e a 160-170-es tempó, ennyit becsülnek hírek szerint, de tudott-e fékezni, lassult-e, vagy még többel ment-e...
Mindenesetre elképesztő...
E39 volt.
Bennfentes információim szerint az a nagy tempó min. 200 km/h volt, amit a járműben keletkezett károsodás mértéke és milyensége, a szétszóródott alkatrészek becsapódás helyétől számított távolsága és ehhez hasonlók alapján állapítanak meg... Hát nem tudom, ilyenkor számít-e, hogy 170 vagy 200...
Egyébként a sofőr öngyilkos lett, szerelmi bánat... Biztosra ment.
2015.10.28. 09:58
Papi írta:kanyobence írta:Schnitzer írta:F_E_K_ írta:Hááát.... huh. Nem hogy a pontos típust, de még az autó voltát is nehézkes felismerni...
http://www.langlovagok.hu/kepek/9852_fa-szakitott-szet-egy-bmw-t-a-3-as-fouton
Egy E46 touring , 318-320 D lehetett anno sajnos szerintem:cry:
Szerintem meg E39 Touring lesz az ... Azaz volt
És 25d vagy 30d
...rövid a hátsó fertályon az oldallámpa helye, de e39-re tippeltem én is, mert nagyobb az oldalrész. Nekem inkább az nem fér a fejembe, egy fa így ketté tudja nyírni szemből? Ezt minden autónál vizslatják, mert kritikus a motortömeg elmozdulás. Persze nem tudni hogyan, milyen szögben csapódott és igaz-e a 160-170-es tempó, ennyit becsülnek hírek szerint, de tudott-e fékezni, lassult-e, vagy még többel ment-e...
Mindenesetre elképesztő...
2015.10.28. 10:27
SvidronyA írta:Zo78 írta:Papi írta:kanyobence írta:Schnitzer írta:[quote="F_E_K_"]Hááát.... huh. Nem hogy a pontos típust, de még az autó voltát is nehézkes felismerni...
http://www.langlovagok.hu/kepek/9852_fa-szakitott-szet-egy-bmw-t-a-3-as-fouton
Egy E46 touring , 318-320 D lehetett anno sajnos szerintem:cry:
Szerintem meg E39 Touring lesz az ... Azaz volt
És 25d vagy 30d
...rövid a hátsó fertályon az oldallámpa helye, de e39-re tippeltem én is, mert nagyobb az oldalrész. Nekem inkább az nem fér a fejembe, egy fa így ketté tudja nyírni szemből? Ezt minden autónál vizslatják, mert kritikus a motortömeg elmozdulás. Persze nem tudni hogyan, milyen szögben csapódott és igaz-e a 160-170-es tempó, ennyit becsülnek hírek szerint, de tudott-e fékezni, lassult-e, vagy még többel ment-e...
Mindenesetre elképesztő...
E39 volt.
Bennfentes információim szerint az a nagy tempó min. 200 km/h volt, amit a járműben keletkezett károsodás mértéke és milyensége, a szétszóródott alkatrészek becsapódás helyétől számított távolsága és ehhez hasonlók alapján állapítanak meg... Hát nem tudom, ilyenkor számít-e, hogy 170 vagy 200...
Egyébként a sofőr öngyilkos lett, szerelmi bánat... Biztosra ment.
2015.12.20. 12:14
2015.12.20. 13:03
petya1 írta:Visszajaro lettem ebbe a topicba.
Tapatalk-kal küldve az én SM-A500FU-el
2015.12.20. 13:05
THT írta:petya1 írta:Visszajaro lettem ebbe a topicba.
Tapatalk-kal küldve az én SM-A500FU-el
Szembejövő levágta a kanyart? Vagy mi volt?
2015.12.20. 13:54
petya1 írta:THT írta:petya1 írta:Visszajaro lettem ebbe a topicba.
Tapatalk-kal küldve az én SM-A500FU-el
Szembejövő levágta a kanyart? Vagy mi volt?
Dupla savos korforgoban megelozott, es ramhuzta.
Tapatalk-kal küldve az én SM-A500FU-el
2015.12.20. 15:02
leslie írta:petya1 írta:THT írta:petya1 írta:Visszajaro lettem ebbe a topicba.
Tapatalk-kal küldve az én SM-A500FU-el
Szembejövő levágta a kanyart? Vagy mi volt?
Dupla savos korforgoban megelozott, es ramhuzta.
Tapatalk-kal küldve az én SM-A500FU-el
Részvétem!