2008.04.02. 15:22
2008.07.20. 20:58
2009.12.30. 23:05
2010.11.12. 11:26
2010.11.12. 11:32
bmw520ds írta:Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.
2010.11.12. 12:32
Igen, olvastam róla. A 8430 John Deere traktoromon azok vannak, természetesen gyári extra, ahhoz viszont a BMW gyári xenon is nagyon távol áll. Majd csinálok róla képet menet közben, akkor látszik mire gondolok! Nekem volt benne gyári cucc, de sajnos tönkre ment a trafó és így jött olcsón a megoldás, viszont szerintem meg lehet a trafó kevés, mivel a másik gyári trafómmal küldtem egy nevenincs izzót és egész mást mutatott azzal! Gyorsabb reakció bekapcsoláskor (reflektorba volt) és nagyobb erejű fény. Volt egy srác 13 Ft-ért hordta garnitúráját a 6000K szettnek, akkor vettem mindenhova újat, igaz, már két éve bírja!tibi666 írta:bmw520ds írta:Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.
Sokat javíthat egy jó izzó. 4300-as, ami közelebb van a napfény színhőmérsékletéhez.
2010.11.12. 13:39
bmw520ds írta:Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.
2010.11.12. 15:00
Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is?lepke írta:bmw520ds írta:Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.
Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
2010.11.12. 15:13
bmw520ds írta:Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is?lepke írta:bmw520ds írta:Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.
Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
2010.11.12. 15:16
tibi666 írta:bmw520ds írta:Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is?lepke írta:bmw520ds írta:Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.
Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
A Siemens nem gyárt utólagos xenont.
Egyetlen nagy cég sem gyárt ilyet.
2010.11.12. 15:18
lepke írta:Helo
A kinai Seimens gyárt utólagos Xenont csak felcserélt két betűt
2010.11.12. 15:58
Hát akkor itt fogalomzavar van bőven. Az utólagos azt jelenti: nem az volt benne, de most az van. Tehát ilyen síkon az enyém nem gyári szerelés volt, belerakták a gyári szettet. Tehát már ezért is utólagos, mert nincs hozzá automata magasságállítás menet közben és fényszóró mosó, valamint a foncsor is hiába Face Lift, de halogén izzóval jött ki a szalonból.Például a Fhilips D1S cucc nem Kínában gyártott termék. De nagy cég. Osram megint nagy. Hella a gyári, de nekem ez is utólag volt.tibi666 írta:bmw520ds írta:Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is?lepke írta:bmw520ds írta:Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.
Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
A Siemens nem gyárt utólagos xenont.
Egyetlen nagy cég sem gyárt ilyet.
2010.11.12. 16:01
2010.11.12. 16:03
Celtic írta:Helo:
Topik cime Balázsra utal, vagy nem?:)
2010.11.12. 16:25
bmw520ds írta:Hát akkor itt fogalomzavar van bőven. Az utólagos azt jelenti: nem az volt benne, de most az van. Tehát ilyen síkon az enyém nem gyári szerelés volt, belerakták a gyári szettet. Tehát már ezért is utólagos, mert nincs hozzá automata magasságállítás menet közben és fényszóró mosó, valamint a foncsor is hiába Face Lift, de halogén izzóval jött ki a szalonból.Például a Fhilips D1S cucc nem Kínában gyártott termék. De nagy cég. Osram megint nagy. Hella a gyári, de nekem ez is utólag volt.tibi666 írta:bmw520ds írta:Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is?lepke írta:bmw520ds írta:Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.
Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
A Siemens nem gyárt utólagos xenont.
Egyetlen nagy cég sem gyárt ilyet.
2010.11.12. 16:51
tibi666 írta:
...Magyarul ilyen átalakító szetteket nem fogsz kapni nagy gyártótól, csak kínait.
2010.11.12. 17:12
Semmi átalakítás nélkül volt benne nekem a gyári cucc!!!! Teljesen tisztában vagyok vele hogy két fajta lámpatest van, illetve arról is olvastam miképp okoskodnak név elírásokkal, HID hozzáírásokkal a Kínajszki üzletelők. Nem hiszem hogy megoldhatatlan volna beépíteni a mai világban bármit bárhova. Ha visszakanyarodunk az első hozzászólásomra, a gyári jobb mint az enyémben lévő legolcsóbb cucc. Ezen semmi nem változtat semmit.tibi666 írta:bmw520ds írta:Hát akkor itt fogalomzavar van bőven. Az utólagos azt jelenti: nem az volt benne, de most az van. Tehát ilyen síkon az enyém nem gyári szerelés volt, belerakták a gyári szettet. Tehát már ezért is utólagos, mert nincs hozzá automata magasságállítás menet közben és fényszóró mosó, valamint a foncsor is hiába Face Lift, de halogén izzóval jött ki a szalonból.Például a Fhilips D1S cucc nem Kínában gyártott termék. De nagy cég. Osram megint nagy. Hella a gyári, de nekem ez is utólag volt.tibi666 írta:bmw520ds írta:Ha nagyon pontosak akarunk lenni: utólag is lehet gyári xenont beépíteni. A bóvli, nevenincs termékről van e véleményem. Siemens pro kategória és társait nem ismerem, de árban sem ezt képviselik. Minél kékebb, annál alkalmatlanabb az emberi szem számára. Angel Eyes izzónál pl. a Tungsram kisebb fényerővel rendelkezik és más színnel, mint ugyan az a watt számú Osram. Ezt azért tudom mert próbáltam és ebből lehet lehet következtetni xenon ügyben is?lepke írta:bmw520ds írta:Tegnap este Levi és az én autóm egymás mellé állítva egy épület falától tíz méterre, bekapcsoltuk a lámpákat. Neki gyári, nekem gagyi xenon. A különbség a fény által terített terület színében: Az Ő fénye autóból nézve az úton sárgához közeli, kb. 3-4-szeres erősségű. Az enyém kék, nem megfelelő erejű, teljes egészében megértettem miért olcsók a gagyi xenonok. A falra vetített kép magasságát egyformára állítottuk.
Helo
Akkor csak a színe Xenon az utólagosan beépítettnek
hatásfoka pedig nagyon gyenge
Ha jól értelmezem az írásodat
A Siemens nem gyárt utólagos xenont.
Egyetlen nagy cég sem gyárt ilyet.
Elbeszélünk egymás mellett....
Én úgy értettem, hogy ezek a cégek nem gyártanak olyan szettet, amit be tudsz gányolni a nem xenonos lámpatestedbe.
Igen, foglalkoznak izzó gyártással, lehet kapni őket, jó áron. Ami igazán olcsó, az természetesen ebből is hamisított, mint a SiemensHID nevű kamu cucc. Utána lehet olvasni, hogy melyik izzón hogy vannak a feliratok, miből lehet tudni, hogy gyári-e vagy sem az izzó.
Nem véletlen az sem, hogy minden nagy gyártó honlapján ott van, hogy xenon izzó csak a megfelelő lámpatestben használható, kell szintszabályozó és lámpamosó is. Érdekes, hogy ezeket mégsem árulják a nevük alatt futó szettben a "nagy" xenon áruházak. Magyarul ilyen átalakító szetteket nem fogsz kapni nagy gyártótól, csak kínait.
2010.11.12. 17:17
bmw520ds írta:Semmi átalakítás nélkül volt benne nekem a gyári cucc!!!! Teljesen tisztában vagyok vele hogy két fajta lámpatest van, illetve arról is olvastam miképp okoskodnak név elírásokkal, HID hozzáírásokkal a Kínajszki üzletelők. Nem hiszem hogy megoldhatatlan volna beépíteni a mai világban bármit bárhova. Ha visszakanyarodunk az első hozzászólásomra, a gyári jobb mint az enyémben lévő legolcsóbb cucc. Ezen semmi nem változtat semmit.
2010.11.12. 21:07
Igen, próbáltam a legjobbat a legolcsóbban, leggyorsabban és legegyszerűbben, de sajnos amit nem ismerek, arra sajnálom a pénzt kiadni, amit ismerek és nem a legjobb, attól keresem a jobbat, ezért kérdezek, olvasok mert ebből tud tanulni az ember. Viszont a másik fórumon már linkeltek a xenonnál sokkal jobb megoldást is, de árban nekem elérhetetlen egyenlőre! ( nem BMW fórum ). Csodálkoztam, de mivel örök élettartam, örök garis, jó lenne valakitől vélemény, de az ára....Azt hiszem az nagy korlát!tibi666 írta:bmw520ds írta:Semmi átalakítás nélkül volt benne nekem a gyári cucc!!!! Teljesen tisztában vagyok vele hogy két fajta lámpatest van, illetve arról is olvastam miképp okoskodnak név elírásokkal, HID hozzáírásokkal a Kínajszki üzletelők. Nem hiszem hogy megoldhatatlan volna beépíteni a mai világban bármit bárhova. Ha visszakanyarodunk az első hozzászólásomra, a gyári jobb mint az enyémben lévő legolcsóbb cucc. Ezen semmi nem változtat semmit.
Ez így van. Akkor látom Te is utánanéztél a dolognak.
2010.11.12. 21:33
Pontosítok Ma már ami nem kínai az a gagyi...strobi írta:tibi666 írta:
...Magyarul ilyen átalakító szetteket nem fogsz kapni nagy gyártótól, csak kínait.
Ma már ami nem kínai az a nem eredeti...