2013.02.20. 23:29
kovessyroli írta:Milyen márka a kiszemelt?
Remélem Käfer...
2013.02.21. 09:55
2013.02.21. 12:16
PapaBoss írta:simi64 írta:TDS
Azt nem kell trélerezni, ingyen házhoz viszik, csak írd alá, hogy elvégzed a 'veszélyes hulladék' kezelését
2013.04.25. 10:21
2013.04.25. 10:27
imi36 írta:Néhány (nem kevés, maradjunk annyiban) Magyarországi próbálkozás után, megfogalmazódott bennem, hogy Németországból hozok magamnak egy X5-öt. Tudom, ott sincs kolbászból a kerítés, ellenben sok a Török telep, de első sorban egy Berlinhez közeli autószerelő ismerősömmel, megnéznénk a magánkézben lévő kínálatot.
Motorokat honosítottam, illetve hoztam be Olaszországból, azt tudom hogyan kell.
Kérdésem:
Ha kint veszek magánembertől egy autót, mi a menete a dolgoknak. Gondolom ott ki kell vonatni forgalomból. Csak tréleren hozhatom haza? A magyar "P" rendszámért megbaszarintanak, mint az Olaszok? Német rendszámmal hazahozható, azzal lehet valameddig (1-2-3 hét, amire megvan vizsga, meg regadó és társai) használni?
Szóval a kocsi hazahozatalával kapcsolatban szívesen vennék minden infót, segítséget.
Köszi!
2013.04.25. 10:28
imi36 írta:Néhány (nem kevés, maradjunk annyiban) Magyarországi próbálkozás után, megfogalmazódott bennem, hogy Németországból hozok magamnak egy X5-öt. Tudom, ott sincs kolbászból a kerítés, ellenben sok a Török telep, de első sorban egy Berlinhez közeli autószerelő ismerősömmel, megnéznénk a magánkézben lévő kínálatot.
Motorokat honosítottam, illetve hoztam be Olaszországból, azt tudom hogyan kell.
Kérdésem:
Ha kint veszek magánembertől egy autót, mi a menete a dolgoknak. Gondolom ott ki kell vonatni forgalomból. Csak tréleren hozhatom haza? A magyar "P" rendszámért megbaszarintanak, mint az Olaszok? Német rendszámmal hazahozható, azzal lehet valameddig (1-2-3 hét, amire megvan vizsga, meg regadó és társai) használni?
Szóval a kocsi hazahozatalával kapcsolatban szívesen vennék minden infót, segítséget.
Köszi!
2013.04.25. 10:36
Jerry írta:imi36 írta:Néhány (nem kevés, maradjunk annyiban) Magyarországi próbálkozás után, megfogalmazódott bennem, hogy Németországból hozok magamnak egy X5-öt. Tudom, ott sincs kolbászból a kerítés, ellenben sok a Török telep, de első sorban egy Berlinhez közeli autószerelő ismerősömmel, megnéznénk a magánkézben lévő kínálatot.
Motorokat honosítottam, illetve hoztam be Olaszországból, azt tudom hogyan kell.
Kérdésem:
Ha kint veszek magánembertől egy autót, mi a menete a dolgoknak. Gondolom ott ki kell vonatni forgalomból. Csak tréleren hozhatom haza? A magyar "P" rendszámért megbaszarintanak, mint az Olaszok? Német rendszámmal hazahozható, azzal lehet valameddig (1-2-3 hét, amire megvan vizsga, meg regadó és társai) használni?
Szóval a kocsi hazahozatalával kapcsolatban szívesen vennék minden infót, segítséget.
Köszi!
Gyorsban csak annyit, hogy jól tudod, ki kell vonatni a forgalomból, amit az eladó meg is fog tenni.
Te meg bemész a helyi "okmányirodába" és intézel rá úgynevezett export rendszámot és biztosítást. Mo-on szokatlan módon, kb 15 perc alatt meg is vagy vele, kezedben a rendszámmal. Választhatsz 5 naposat (sárga) és 30 naposat (piros). Mindegyikkel teljes értékűen részt vehetsz a forgalomban Németországban, Ausztriában és szinte bárhol máshol az EU-n belül. Természetesen Magyarország kivétel. Itthon állítólag nem nézik jó szemmel a sárga rendszámot. A yard szeret basztatni miatta, holott semmi jogalapjuk sincs rá.
Bővebb infó ITT!