2010.03.29. 13:08
Celtic írta:Tegnap beszéltem egy barátommal, akik azzal foglalkoznak, hogy németből hoznak be kocsikat.
Mondta, van pár elmebeteg (nem magyar), hogy létrehoztak egy offshore államot!!! afrikában, és 1000euroért, kapnak forgalmit és rendszámtáblát.
hihetetlen
2010.03.29. 13:10
Celtic írta:Tegnap beszéltem egy barátommal, akik azzal foglalkoznak, hogy németből hoznak be kocsikat.
Mondta, van pár elmebeteg (nem magyar), hogy létrehoztak egy offshore államot!!! afrikában, és 1000euroért, kapnak forgalmit és rendszámtáblát.
hihetetlen
2010.03.29. 18:57
2010.03.29. 20:57
2010.03.31. 11:35
2010.03.31. 11:53
jackson írta:Aktuálisabb a téma mint valaha. Szívatás folyamatban az EU-n kívüli kocsikra:
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/30/a_vpop_a_kulfoldi_rendszamu_autokat_szemelte_ki/
Jackson, aki belinkelte
2010.03.31. 13:34
Bacsek írta:jackson írta:Aktuálisabb a téma mint valaha. Szívatás folyamatban az EU-n kívüli kocsikra:
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/30/a_vpop_a_kulfoldi_rendszamu_autokat_szemelte_ki/
Jackson, aki belinkelte
Vpop tehet egy szivességet, mert nem a járműpark felmérése a cél, hanem a saját hülyeségük miatt a bevétel kiesés, a többi csak duma
Akinek meg van annyi pénze meg esze, hogy oceániában, dubaiban, kanári szigeteken, gibraltárban van cége és ott vesz autót az meg is érdemli
Egyébként meg simán kijátszható:
Egyetlen dolgot tud ellenőrizni a vámos, hogy mikor lépett be az eu-ba az autó. Ez azt jelenti, hogy félévente el kell hagyni az eu-t, pl kimegy Ukrajnába és kész!
A kocsit meg bárki vezetheti, akár én is, nincsen semmi féle szankciója. Egy meghatalmazás aztán kész!
2010.03.31. 14:01
jackson írta:Bacsek írta:jackson írta:Aktuálisabb a téma mint valaha. Szívatás folyamatban az EU-n kívüli kocsikra:
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/30/a_vpop_a_kulfoldi_rendszamu_autokat_szemelte_ki/
Jackson, aki belinkelte
Vpop tehet egy szivességet, mert nem a járműpark felmérése a cél, hanem a saját hülyeségük miatt a bevétel kiesés, a többi csak duma
Akinek meg van annyi pénze meg esze, hogy oceániában, dubaiban, kanári szigeteken, gibraltárban van cége és ott vesz autót az meg is érdemli
Egyébként meg simán kijátszható:
Egyetlen dolgot tud ellenőrizni a vámos, hogy mikor lépett be az eu-ba az autó. Ez azt jelenti, hogy félévente el kell hagyni az eu-t, pl kimegy Ukrajnába és kész!
A kocsit meg bárki vezetheti, akár én is, nincsen semmi féle szankciója. Egy meghatalmazás aztán kész!
Ez nem teljesen így van mivel megszopta a 52-54milliós Bently-vel is a milliomos csávó és nem tudták kimosni.
1. kap vagyonosodási vizsgálatot by APEH mivel miből fizette ki a kocsit.
2. amerikai címek esetén kérik a hajó papírjait amivel ki vitted mert ha nem akkor vám büncselekményt követtél el.
stb.
Jackson, aki nem buzdítani inkább erre a tagokat
2010.03.31. 14:32
2010.03.31. 14:54
jackson írta:Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.
A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom
EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.
Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze
2010.03.31. 15:11
Bacsek írta::Djackson írta:Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.
A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom
EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.
Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze
A legbiztosabb a tartós bérlet, aztán akár évente uj autód lehet német rendszámmal!!!
Igen, kint valóban drágább minden, biztositás, adó, műszaki, de legalább korrektek és a pénzedért kapsz is valamit.
A műszakiztatás nem gond, ha amugy is jársz ki, de nézd meg mennyit sporolsz a kocsi árán pl 540-nél, és az a különbség hány év alatt fogyna el az itthoni árhoz képest.
A sorozatos fényképezés pedig megfigyelésnek minősül, amit nem végezhet saját szakállára, de ezt Oroszlan sztem jobban tudja
Biztositást meg tudsz kötni eu-n kivülire itthon is! A határbiztositás ára személyautónál (bármi is az) 70000 forint havonta, teherre 150000/hó!
Még jó h lehet kapni, de legalább van! Én Dubai lincoln navigatorra csináltam
2010.03.31. 15:50
jackson írta:Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.
A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom
EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.
Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze
2010.03.31. 16:05
mate írta:jackson írta:Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.
A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom
EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.
Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze
Valóban elkezdődött az akció. Ma az M1-M7-en szedett ki pont előttem egy lichtenstein-i rendszámú ML-t a vám és pénzügyőrség. Azt hittem, hogy engem szemeltek ki a német miatt, de mikor lehúzódtam, mentek tovább a nő után
Egy mellékes kis info, én is természetesen csak hallottam... Nem kell kivinni az autót műszakira, itthon is megcsinálják minden további nélkül...
2010.03.31. 16:16
mate írta:
Én. ????:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7
2010.03.31. 16:18
strobi írta:mate írta:
Én. ????:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7
Mivel is voltál?!...
2010.03.31. 16:31
jackson írta:Bacsek írta::Djackson írta:Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.
A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom
EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.
Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze
A legbiztosabb a tartós bérlet, aztán akár évente uj autód lehet német rendszámmal!!!
Igen, kint valóban drágább minden, biztositás, adó, műszaki, de legalább korrektek és a pénzedért kapsz is valamit.
A műszakiztatás nem gond, ha amugy is jársz ki, de nézd meg mennyit sporolsz a kocsi árán pl 540-nél, és az a különbség hány év alatt fogyna el az itthoni árhoz képest.
A sorozatos fényképezés pedig megfigyelésnek minősül, amit nem végezhet saját szakállára, de ezt Oroszlan sztem jobban tudja
Biztositást meg tudsz kötni eu-n kivülire itthon is! A határbiztositás ára személyautónál (bármi is az) 70000 forint havonta, teherre 150000/hó!
Még jó h lehet kapni, de legalább van! Én Dubai lincoln navigatorra csináltam
Tengeren túlira nem tudsz kötni normális áron kötelezőt. Csak mondj egy biztosítót és már megköti a lepke szomszédja a 10 udvaron álló kocsira
Jackson aki inkább magyar rendszámos
2010.03.31. 16:32
mate írta:strobi írta:mate írta:
Én. ????:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7
Mivel is voltál?!...
Ez itt a talány Teszek fel egy képet ha hazaértem
2010.03.31. 16:38
Bacsek írta:mate írta:strobi írta:mate írta:
Én. ????:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7
Mivel is voltál?!...
Ez itt a talány Teszek fel egy képet ha hazaértem
Lehetne egy Hayabusa, csak picit sok a fogyi
2010.03.31. 16:38
Bacsek írta:mate írta:strobi írta:mate írta:
Én. ????:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7
Mivel is voltál?!...
Ez itt a talány Teszek fel egy képet ha hazaértem
Lehetne egy Hayabusa, csak picit sok a fogyi
2010.03.31. 17:16