* *
Pontos idő: 2024.05.18. 03:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 842 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: a metabond Józsi
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 19:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.12. 01:00
Hozzászólások: 86
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Én is hadd írjak már pár sort az adalékhoz, bár lehet, hogy sok sok oldallal ez előtt megtettem már, de az ismétlés a tudás ....

Én úgy vagyok az adalékkal, hogy: ...feleslegesnek tartom. ...egy motor elketyeg (mondjuk vegyünk egy 35i-t) 700.000km-t. ...úgy gondolom nagyobb megbontás nélkül. (ne vegyünk vezmű láncfeszítő bakelit törést, meg olyat, amin az adalék se segítene, ha benne lenne) szóval ez igen igen sok km. ....ami kb 6-8 tulaj lába okozta km megtétel. ...Én személy szerint feleslegesnek tartom megtartani azt az autót, amiben 700.000km van, hiába jó mondjuk a motorja, ha a futómű, kasztni, belső tér elemei mind mind viselik ezt a tetemes km-t. ....a másik, hogy átlagosan 2-4 évente cserélgetjük az autót, jó esetben megteszünk vele 100.000km-t oszt adjuk tova a paripát. ...öntögetjük bele az anyagot, de csak a következő tulajnak "teszünk jót"

Egy szó mint száz, lehet hogy jó neki (ezt nem vonom kétségbe) ...de talán abba a motorba kéne önteni, amiben van vagy 400.000km... de lehet rosszul gondolom. ...ezért Én, ha az én autómban lenne 47.000km, akkor én csak annyit tennék, hogy fülig érő szájjal nyomnám tövig a gázpedált :D

mondom még egyszer: szerintem
ÜDV. Részben igazad van valóban a BMW motorok gyárilag 100000-km-re vannak tervezve ideális körülmények között (redszeres olaj csere,levegőszürő csere,stb) gondos gazda esetében amotor tudja ezt a futási teljesítményt. A következő dolgokat is figyelembe kell venni, nem mindenki teheti azt meg hogy 2-5 évesen lecseréli az autóját fiatalabra. A másik fontos kérdés az üz. anyag felhasználás, üz.anyagok minősége. Termék használatával 5-10% üz anyag megtakaritás érhető el. PL. 8.-lt fogyasztás esetében 10000.-km-en 40. lt üz anyag takaritható meg minimum (18000-ft) Kimensz nyugat eu-ba érdekes módon kevesebbet eszik az autód és jobban megy. LEPKE nagyon jó példa erre, pedig tőlem független hozzászóló. Lényeg hogy "a puding próbája az evés" aki eddig kipróbálta mai napig használja, mert elégedett amit a termék nyujt.

_________________
S.J. Metabond Kenéstechnika Felsőfokon!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: a metabond Józsi
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 19:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Metabond írta:
ÜDV. Részben igazad van valóban a BMW motorok gyárilag 100000-km-re vannak tervezve ideális körülmények között (redszeres olaj csere,levegőszürő csere,stb) gondos gazda esetében amotor tudja ezt a futási teljesítményt. A következő dolgokat is figyelembe kell venni, nem mindenki teheti azt meg hogy 2-5 évesen lecseréli az autóját fiatalabra. A másik fontos kérdés az üz. anyag felhasználás, üz.anyagok minősége. Termék használatával 5-10% üz anyag megtakaritás érhető el. PL. 8.-lt fogyasztás esetében 10000.-km-en 40. lt üz anyag takaritható meg minimum (18000-ft) Kimensz nyugat eu-ba érdekes módon kevesebbet eszik az autód és jobban megy. LEPKE nagyon jó példa erre, pedig tőlem független hozzászóló. Lényeg hogy "a puding próbája az evés" aki eddig kipróbálta mai napig használja, mert elégedett amit a termék nyujt.


Ha csak százezret bírna egy motor, akkor nekem már a harmadik lenne benne 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: a metabond Józsi
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 19:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.12. 01:00
Hozzászólások: 86
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Metabond írta:
ÜDV. Részben igazad van valóban a BMW motorok gyárilag 100000-km-re vannak tervezve ideális körülmények között (redszeres olaj csere,levegőszürő csere,stb) gondos gazda esetében amotor tudja ezt a futási teljesítményt. A következő dolgokat is figyelembe kell venni, nem mindenki teheti azt meg hogy 2-5 évesen lecseréli az autóját fiatalabra. A másik fontos kérdés az üz. anyag felhasználás, üz.anyagok minősége. Termék használatával 5-10% üz anyag megtakaritás érhető el. PL. 8.-lt fogyasztás esetében 10000.-km-en 40. lt üz anyag takaritható meg minimum (18000-ft) Kimensz nyugat eu-ba érdekes módon kevesebbet eszik az autód és jobban megy. LEPKE nagyon jó példa erre, pedig tőlem független hozzászóló. Lényeg hogy "a puding próbája az evés" aki eddig kipróbálta mai napig használja, mert elégedett amit a termék nyujt.


Ha csak százezret bírna egy motor, akkor nekem már a harmadik lenne benne 8O
bocsi egy nullát lehagytam avégéről . az enyémben is (óra szerint) már 290e-van :)

_________________
S.J. Metabond Kenéstechnika Felsőfokon!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
tibi666 írta:
Labi írta:
Én is hadd írjak már pár sort az adalékhoz, bár lehet, hogy sok sok oldallal ez előtt megtettem már, de az ismétlés a tudás ....

Én úgy vagyok az adalékkal, hogy: ...feleslegesnek tartom. ...egy motor elketyeg (mondjuk vegyünk egy 35i-t) 700.000km-t. ...úgy gondolom nagyobb megbontás nélkül. (ne vegyünk vezmű láncfeszítő bakelit törést, meg olyat, amin az adalék se segítene, ha benne lenne) szóval ez igen igen sok km. ....ami kb 6-8 tulaj lába okozta km megtétel. ...Én személy szerint feleslegesnek tartom megtartani azt az autót, amiben 700.000km van, hiába jó mondjuk a motorja, ha a futómű, kasztni, belső tér elemei mind mind viselik ezt a tetemes km-t. ....a másik, hogy átlagosan 2-4 évente cserélgetjük az autót, jó esetben megteszünk vele 100.000km-t oszt adjuk tova a paripát. ...öntögetjük bele az anyagot, de csak a következő tulajnak "teszünk jót"

Egy szó mint száz, lehet hogy jó neki (ezt nem vonom kétségbe) ...de talán abba a motorba kéne önteni, amiben van vagy 400.000km... de lehet rosszul gondolom. ...ezért Én, ha az én autómban lenne 47.000km, akkor én csak annyit tennék, hogy fülig érő szájjal nyomnám tövig a gázpedált :D

mondom még egyszer: szerintem


Én még ezt is kétségbe vonnám. Az enyémben 300 ezer van, és nem eszi az olajat, pedig 5w30 van benne.
Az offomban csak 130 van, de télen csak 1-2 km-eket jártam vele, és sokszor kint aludt a mínuszokban. A sokak által "vékonynak" tartott 0w40-ből nem evett semmit az elmúlt 5 ezer km-en. De hozhatnám példának a céges Ford Transit kisteherautókat is. Gyakran 2 tonnával vannak megrakva, és napi 800-1000km is beléjük meg. Évi 120-130 ezer mindenképp. Nem eszik az olajat, motorikusan semmi bajuk, pedig van, ami átfordult már a 600 ezren, és 20 ezer km-t biztosan mennek egy olajjal. Gyári turbóval....

Lehet, hogy jó az adalék, erről nem tudok nyilatkozni. De jó eséllyel bekavar a precízen összeállított gyári olajaknak (azok is tele vannak mindenféle adalékkal gyárilag). Ha meg esetleg mégsem, akkor is mi értelme van? 500 ezer km helyett 550-nél kell majd megbontani? Mikor már tényleg minden szétkopott az autóban? Ugyanmár....


nem értem! mit vonsz kétségbe? ..nem írtam olajról semmit. ...de valóban egy teherautó azért az más. ...tudok transitról, amiben több mint egy millió km van! :D

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 19:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
tibi666 írta:
Labi írta:
Én is hadd írjak már pár sort az adalékhoz, bár lehet, hogy sok sok oldallal ez előtt megtettem már, de az ismétlés a tudás ....

Én úgy vagyok az adalékkal, hogy: ...feleslegesnek tartom. ...egy motor elketyeg (mondjuk vegyünk egy 35i-t) 700.000km-t. ...úgy gondolom nagyobb megbontás nélkül. (ne vegyünk vezmű láncfeszítő bakelit törést, meg olyat, amin az adalék se segítene, ha benne lenne) szóval ez igen igen sok km. ....ami kb 6-8 tulaj lába okozta km megtétel. ...Én személy szerint feleslegesnek tartom megtartani azt az autót, amiben 700.000km van, hiába jó mondjuk a motorja, ha a futómű, kasztni, belső tér elemei mind mind viselik ezt a tetemes km-t. ....a másik, hogy átlagosan 2-4 évente cserélgetjük az autót, jó esetben megteszünk vele 100.000km-t oszt adjuk tova a paripát. ...öntögetjük bele az anyagot, de csak a következő tulajnak "teszünk jót"

Egy szó mint száz, lehet hogy jó neki (ezt nem vonom kétségbe) ...de talán abba a motorba kéne önteni, amiben van vagy 400.000km... de lehet rosszul gondolom. ...ezért Én, ha az én autómban lenne 47.000km, akkor én csak annyit tennék, hogy fülig érő szájjal nyomnám tövig a gázpedált :D

mondom még egyszer: szerintem


Én még ezt is kétségbe vonnám. Az enyémben 300 ezer van, és nem eszi az olajat, pedig 5w30 van benne.
Az offomban csak 130 van, de télen csak 1-2 km-eket jártam vele, és sokszor kint aludt a mínuszokban. A sokak által "vékonynak" tartott 0w40-ből nem evett semmit az elmúlt 5 ezer km-en. De hozhatnám példának a céges Ford Transit kisteherautókat is. Gyakran 2 tonnával vannak megrakva, és napi 800-1000km is beléjük meg. Évi 120-130 ezer mindenképp. Nem eszik az olajat, motorikusan semmi bajuk, pedig van, ami átfordult már a 600 ezren, és 20 ezer km-t biztosan mennek egy olajjal. Gyári turbóval....

Lehet, hogy jó az adalék, erről nem tudok nyilatkozni. De jó eséllyel bekavar a precízen összeállított gyári olajaknak (azok is tele vannak mindenféle adalékkal gyárilag). Ha meg esetleg mégsem, akkor is mi értelme van? 500 ezer km helyett 550-nél kell majd megbontani? Mikor már tényleg minden szétkopott az autóban? Ugyanmár....


nem értem! mit vonsz kétségbe? ..nem írtam olajról semmit. ...de valóban egy teherautó azért az más. ...tudok transitról, amiben több mint egy millió km van! :D


Csak annyit, hogy 400 ezresbe töltsünk. Ha jó a motor, akkor felesleges szerintem. Ha meg szar, akkor azon lötty se fog segíteni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 20:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
ja értem! Hát igen, alapvetően egy véleményen vagyunk.

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 21:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Labi írta:
Én is hadd írjak már pár sort az adalékhoz, bár lehet, hogy sok sok oldallal ez előtt megtettem már, de az ismétlés a tudás ....

Én úgy vagyok az adalékkal, hogy: ...feleslegesnek tartom. ...egy motor elketyeg (mondjuk vegyünk egy 35i-t) 700.000km-t. ...úgy gondolom nagyobb megbontás nélkül. (ne vegyünk vezmű láncfeszítő bakelit törést, meg olyat, amin az adalék se segítene, ha benne lenne) szóval ez igen igen sok km. ....ami kb 6-8 tulaj lába okozta km megtétel. ...Én személy szerint feleslegesnek tartom megtartani azt az autót, amiben 700.000km van, hiába jó mondjuk a motorja, ha a futómű, kasztni, belső tér elemei mind mind viselik ezt a tetemes km-t. ....a másik, hogy átlagosan 2-4 évente cserélgetjük az autót, jó esetben megteszünk vele 100.000km-t oszt adjuk tova a paripát. ...öntögetjük bele az anyagot, de csak a következő tulajnak "teszünk jót"

Egy szó mint száz, lehet hogy jó neki (ezt nem vonom kétségbe) ...de talán abba a motorba kéne önteni, amiben van vagy 400.000km... de lehet rosszul gondolom. ...ezért Én, ha az én autómban lenne 47.000km, akkor én csak annyit tennék, hogy fülig érő szájjal nyomnám tövig a gázpedált :D

mondom még egyszer: szerintem


Én még ezt is kétségbe vonnám. Az enyémben 300 ezer van, és nem eszi az olajat, pedig 5w30 van benne.
Az offomban csak 130 van, de télen csak 1-2 km-eket jártam vele, és sokszor kint aludt a mínuszokban. A sokak által "vékonynak" tartott 0w40-ből nem evett semmit az elmúlt 5 ezer km-en. De hozhatnám példának a céges Ford Transit kisteherautókat is. Gyakran 2 tonnával vannak megrakva, és napi 800-1000km is beléjük meg. Évi 120-130 ezer mindenképp. Nem eszik az olajat, motorikusan semmi bajuk, pedig van, ami átfordult már a 600 ezren, és 20 ezer km-t biztosan mennek egy olajjal. Gyári turbóval....

Lehet, hogy jó az adalék, erről nem tudok nyilatkozni. De jó eséllyel bekavar a precízen összeállított gyári olajaknak (azok is tele vannak mindenféle adalékkal gyárilag). Ha meg esetleg mégsem, akkor is mi értelme van? 500 ezer km helyett 550-nél kell majd megbontani? Mikor már tényleg minden szétkopott az autóban? Ugyanmár....

Helo
Valahova már leírtam a fórumon :roll: :roll: ANNÓ az E39 530 dezsőm kinyomta az olajat a nívópálcán Mezőkövesdtől- Miskolcig elmentem vele (( Mérgesen )) és semmi baja nem lett a motornak
EZ nem egy Városi-utcai legenda 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: a metabond Józsi
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 21:46 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Metabond írta:
Termék használatával 5-10% üz anyag megtakaritás érhető el. PL. 8.-lt fogyasztás esetében 10000.-km-en 40. lt üz anyag takaritható meg minimum (18000-ft)
18000Ft a megtakarítás és 19000Ft az adalékok bele :hehe

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: a metabond Józsi
HozzászólásElküldve: 2011.04.08. 06:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.12. 01:00
Hozzászólások: 86
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Metabond írta:
Termék használatával 5-10% üz anyag megtakaritás érhető el. PL. 8.-lt fogyasztás esetében 10000.-km-en 40. lt üz anyag takaritható meg minimum (18000-ft)
18000Ft a megtakarítás és 19000Ft az adalékok bele :hehe
Hello!Valőban de sokmindenről nem irtam (pl.javitás, karbantartási költségek, károsanyagkibocsátás, védelem a teljes és részleges olajhiányesetén stb.) A másik fontos dolog én 10000-km-re vetitetem le. :) ja és még árakról nem is beszéltem.

_________________
S.J. Metabond Kenéstechnika Felsőfokon!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.08. 06:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Én is hadd írjak már pár sort az adalékhoz, bár lehet, hogy sok sok oldallal ez előtt megtettem már, de az ismétlés a tudás ....

Én úgy vagyok az adalékkal, hogy: ...feleslegesnek tartom. ...egy motor elketyeg (mondjuk vegyünk egy 35i-t) 700.000km-t. ...úgy gondolom nagyobb megbontás nélkül. (ne vegyünk vezmű láncfeszítő bakelit törést, meg olyat, amin az adalék se segítene, ha benne lenne)


Ezt most honnan vetted?!... :lol: "láncfeszítő bakelit törés... :twisted:
Egyfajta "utcai legenda" ahogy a Yoli mondaná?!... :wink:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: a metabond Józsi
HozzászólásElküldve: 2011.04.08. 16:49 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Metabond írta:
károsanyagkibocsátás,
Na ez az ami baromira nem érdekel :!: Fizetek épp eleget mindenféle jogcímen azért hogy akár gyárkémény lógjon ki a kocsi alól és dőljön belőle a füst.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: a metabond Józsi
HozzászólásElküldve: 2011.04.09. 15:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.12. 01:00
Hozzászólások: 86
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Metabond írta:
károsanyagkibocsátás,
Na ez az ami baromira nem érdekel :!: Fizetek épp eleget mindenféle jogcímen azért hogy akár gyárkémény lógjon ki a kocsi alól és dőljön belőle a füst.
Naa-. TE SEM MONDOD EZT KOMOLYAN. Gondolom itt balold. a gyermeked látható.

_________________
S.J. Metabond Kenéstechnika Felsőfokon!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Adalékok
HozzászólásElküldve: 2011.04.12. 10:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép

Megkérdeztem a BMW hivatalos Facebook oldalán, hogy ajánlja-e a BMW a motorolaj-adalékok használatát, mint pl. a Prolong, vagy Metabond.

A válasz nem meglepő: a BMW NEM ajánlja semmilyen adalék használatát, csak azon kenőanyagokét, amelyeket ők teszteltek és megfelelőnek minősítettek. Ezen termékek listája az autó kézikönyvében megtalálható.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Adalékok
HozzászólásElküldve: 2011.04.12. 13:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Kép

Megkérdeztem a BMW hivatalos Facebook oldalán, hogy ajánlja-e a BMW a motorolaj-adalékok használatát, mint pl. a Prolong, vagy Metabond.

A válasz nem meglepő: a BMW NEM ajánlja semmilyen adalék használatát, csak azon kenőanyagokét, amelyeket ők teszteltek és megfelelőnek minősítettek. Ezen termékek listája az autó kézikönyvében megtalálható.


Ez teljesen egyértelmű. Miért is ajánlaná?
Ha az övé lenne, akkor meg foggal körömmel tolná bele :D

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Adalékok
HozzászólásElküldve: 2011.04.12. 14:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
tibi666 írta:
Megkérdeztem a BMW hivatalos Facebook oldalán, hogy ajánlja-e a BMW a motorolaj-adalékok használatát, mint pl. a Prolong, vagy Metabond.

A válasz nem meglepő: a BMW NEM ajánlja semmilyen adalék használatát, csak azon kenőanyagokét, amelyeket ők teszteltek és megfelelőnek minősítettek. Ezen termékek listája az autó kézikönyvében megtalálható.


Ez teljesen egyértelmű. Miért is ajánlaná?
Ha az övé lenne, akkor meg foggal körömmel tolná bele :D


Mivel olajat ő sem gyárt, hanem veszi és matricázza, ezért ugyanígy vehetné az adalékot is.....

Egyébként nekem 4 ezer km tapasztalatom van a Metabond Megasellel. Semmi változást nem hozott, talán a motor hangja szebb lett vele, de nem fogyaszt kevesebbet az autó, sőt az utolsó két tankolásnál a legrosszabb fogyasztási átlagokat sikerült beállítanom. 40 ezer km telt el mióta nálam van a kocsi, és nem vezettem másképp, mint eddig. Nem is megy jobban, úgyhogy én ezentúl nem fogom használni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Adalékok
HozzászólásElküldve: 2011.04.12. 14:57 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
szekeres írta:
tibi666 írta:
Megkérdeztem a BMW hivatalos Facebook oldalán, hogy ajánlja-e a BMW a motorolaj-adalékok használatát, mint pl. a Prolong, vagy Metabond.

A válasz nem meglepő: a BMW NEM ajánlja semmilyen adalék használatát, csak azon kenőanyagokét, amelyeket ők teszteltek és megfelelőnek minősítettek. Ezen termékek listája az autó kézikönyvében megtalálható.


Ez teljesen egyértelmű. Miért is ajánlaná?
Ha az övé lenne, akkor meg foggal körömmel tolná bele :D


Mivel olajat ő sem gyárt, hanem veszi és matricázza, ezért ugyanígy vehetné az adalékot is.....

Egyébként nekem 4 ezer km tapasztalatom van a Metabond Megasellel. Semmi változást nem hozott, talán a motor hangja szebb lett vele, de nem fogyaszt kevesebbet az autó, sőt az utolsó két tankolásnál a legrosszabb fogyasztási átlagokat sikerült beállítanom. 40 ezer km telt el mióta nálam van a kocsi, és nem vezettem másképp, mint eddig. Nem is megy jobban, úgyhogy én ezentúl nem fogom használni.


Sajnos azt kell mondjam, hogy nekem sem hozott a Megasel semmi változást. Egy kis fogyasztásnövekedést tapasztaltam, mivel mezei gázolajjal használtam. Visszaálltam a VPower-re. Még a kék Spurin gondolkozom...

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Adalékok
HozzászólásElküldve: 2011.04.12. 16:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
tibi666 írta:
szekeres írta:
tibi666 írta:
Megkérdeztem a BMW hivatalos Facebook oldalán, hogy ajánlja-e a BMW a motorolaj-adalékok használatát, mint pl. a Prolong, vagy Metabond.

A válasz nem meglepő: a BMW NEM ajánlja semmilyen adalék használatát, csak azon kenőanyagokét, amelyeket ők teszteltek és megfelelőnek minősítettek. Ezen termékek listája az autó kézikönyvében megtalálható.


Ez teljesen egyértelmű. Miért is ajánlaná?
Ha az övé lenne, akkor meg foggal körömmel tolná bele :D


Mivel olajat ő sem gyárt, hanem veszi és matricázza, ezért ugyanígy vehetné az adalékot is.....

Egyébként nekem 4 ezer km tapasztalatom van a Metabond Megasellel. Semmi változást nem hozott, talán a motor hangja szebb lett vele, de nem fogyaszt kevesebbet az autó, sőt az utolsó két tankolásnál a legrosszabb fogyasztási átlagokat sikerült beállítanom. 40 ezer km telt el mióta nálam van a kocsi, és nem vezettem másképp, mint eddig. Nem is megy jobban, úgyhogy én ezentúl nem fogom használni.


Sajnos azt kell mondjam, hogy nekem sem hozott a Megasel semmi változást. Egy kis fogyasztásnövekedést tapasztaltam, mivel mezei gázolajjal használtam. Visszaálltam a VPower-re. Még a kék Spurin gondolkozom...


Én 2500nál tartok és itt sincs kimagasló eredmény.
Fogyasztás 3-4dl.-el kevesebb, a motor nekem is talán halkabb.

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.04.12. 18:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Metabond írta:
ptom írta:
Szerintem is épp itt volt az ideje lezárni.Talán az adalékokról kellene beszélni.Remélem senkit nem sértettem meg.
ÜDV. Nos megjavult az autód? :)

Üdv.Bocs,hogy csak most válaszolok.Sajnos nem lett jó az autó,rángatózik indítás után,az alapjárat is ugrál.Ha elindulok akkor már jó.

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.04.16. 06:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.12. 01:00
Hozzászólások: 86
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
Metabond írta:
ptom írta:
Szerintem is épp itt volt az ideje lezárni.Talán az adalékokról kellene beszélni.Remélem senkit nem sértettem meg.
ÜDV. Nos megjavult az autód? :)

Üdv.Bocs,hogy csak most válaszolok.Sajnos nem lett jó az autó,rángatózik indítás után,az alapjárat is ugrál.Ha elindulok akkor már jó.
Helló Ptom! Használd tovább a metabondot . :)

_________________
S.J. Metabond Kenéstechnika Felsőfokon!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Adalékok
HozzászólásElküldve: 2011.04.16. 06:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.12. 01:00
Hozzászólások: 86
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv. Mindenkinek! :) 19.-én ,kedden Pesten leszek. Bárkinek szüksége van metabondra pü-ben irjon és jó áron megkapja! :franko:

_________________
S.J. Metabond Kenéstechnika Felsőfokon!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 842 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator