* *
Pontos idő: 2024.05.18. 01:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 842 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 43  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 21:38 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pityu530da írta:
Szia Jackson!

Ez nem csak neked szól:maga a gépes bemutató a két adalékanyagról belefér kb fél órába a többi időt a termékekről tapasztalatokról és látottakról szóló időtöltésként kell felfogni.Ez lehet plusz fél óra de akár két-három óra is attól függően kit mennyire érdekel.
üdv
Pityu


Ezért gondoltam utánna beülünk valahova.

Jackson, aki valami rágcsálás közben tudja elképzelni a dolgot

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Bocs, de én ehhez fáradt vagyok, és van jobb dolgom is, mint tudományosan cáfolgatni a sokadik generációs surlódáscsökkentő marketing maszlagot.
Igazából ez a hozzászólásod annyira logikátlan az eddigiek után, hogy reagálni sem tudok rá. Tényleg, egyszerűen nem fogom fel, hogy a következtetéseidet miből vonod le. Sajnálom, bizonyára velem van a gond.

Aki idáig elolvassa, majd eldönti, hogy tesz-e adalékot bele, vagy sem.
Hogy a hatalmas tőkével, és szellemi kapacitással bíró olajcégeknek hisz, akik nem tudnak ilyen súrlódáscsökkentő izéket kifejleszteni, vagy a Metabondnak és társainak.
Ja végül is...De te jöttél ide ellengyőzködni és most ez nem jött be :lol: Ez a fórum ezért jó!Mindenki azt hiszi az a jó mindenkinek amit ő hisz :wink: Pont annyira logikátlan voltam min te...


Na figyu, én linkeltem angol oldalt, ahonnan egyetemi kutatások érhetők el, ti továbbra is csak a marketing bullshittel tudtatok jönni. Én korrekten érveltem, amire bugyuta érveket kaptam cserébe, majd ezek után még hülyének is néztél. Hogy kinek nem jött be, azt a kérdést szerintem ne erőltessük. Gondolom retorikából is kettes voltál, nem csak fizikából. Úgyhogy mielőtt nagyon megsértődsz, én ezt nem folytatnám. Persze szerinted azért, mert nem jött be. :) Szerintem meg azért, mert felesleges időpazarlás. Én nem titeket akartalak lebeszélni. Csupán azért jöttem ellenvéleménnyel, hogy aki fontolgatja a lötyik használatát, gondolja át.

Remélem ezt a célom sikerült elérnem.
További szép estét. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Bocs, de én ehhez fáradt vagyok, és van jobb dolgom is, mint tudományosan cáfolgatni a sokadik generációs surlódáscsökkentő marketing maszlagot.
Igazából ez a hozzászólásod annyira logikátlan az eddigiek után, hogy reagálni sem tudok rá. Tényleg, egyszerűen nem fogom fel, hogy a következtetéseidet miből vonod le. Sajnálom, bizonyára velem van a gond.

Aki idáig elolvassa, majd eldönti, hogy tesz-e adalékot bele, vagy sem.
Hogy a hatalmas tőkével, és szellemi kapacitással bíró olajcégeknek hisz, akik nem tudnak ilyen súrlódáscsökkentő izéket kifejleszteni, vagy a Metabondnak és társainak.
Ja végül is...De te jöttél ide ellengyőzködni és most ez nem jött be :lol: Ez a fórum ezért jó!Mindenki azt hiszi az a jó mindenkinek amit ő hisz :wink: Pont annyira logikátlan voltam min te...


Na figyu, én linkeltem angol oldalt, ahonnan egyetemi kutatások érhetők el, ti továbbra is csak a marketing bullshittel tudtatok jönni. Én korrekten érveltem, amire bugyuta érveket kaptam cserébe, majd ezek után még hülyének is néztél. Hogy kinek nem jött be, azt a kérdést szerintem ne erőltessük. Gondolom retorikából is kettes voltál, nem csak fizikából. Úgyhogy mielőtt nagyon megsértődsz, én ezt nem folytatnám. Persze szerinted azért, mert nem jött be. :) Szerintem meg azért, mert felesleges időpazarlás. Én nem titeket akartalak lebeszélni. Csupán azért jöttem ellenvéleménnyel, hogy aki fontolgatja a lötyik használatát, gondolja át.

Remélem ezt a célom sikerült elérnem.
További szép estét. :)


Ne kattogj ezen TIbi,aki Balázs! :D
Mindig van ,volt,lesz ilyen,... ha érted.

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 22:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Bocs, de én ehhez fáradt vagyok, és van jobb dolgom is, mint tudományosan cáfolgatni a sokadik generációs surlódáscsökkentő marketing maszlagot.
Igazából ez a hozzászólásod annyira logikátlan az eddigiek után, hogy reagálni sem tudok rá. Tényleg, egyszerűen nem fogom fel, hogy a következtetéseidet miből vonod le. Sajnálom, bizonyára velem van a gond.

Aki idáig elolvassa, majd eldönti, hogy tesz-e adalékot bele, vagy sem.
Hogy a hatalmas tőkével, és szellemi kapacitással bíró olajcégeknek hisz, akik nem tudnak ilyen súrlódáscsökkentő izéket kifejleszteni, vagy a Metabondnak és társainak.
Ja végül is...De te jöttél ide ellengyőzködni és most ez nem jött be :lol: Ez a fórum ezért jó!Mindenki azt hiszi az a jó mindenkinek amit ő hisz :wink: Pont annyira logikátlan voltam min te...


Majd meglátjuk engem nehezebb meggyőzni a csoda szerekről :lol: és nyelvtanból voltam 2-es nem fizikából.

A Teflon alapú szerekkel nekem alapból az a bajom, hogy a motor több részből áll. Mindenki a hengerek-fal kontra dugattyú, vagy főtengely és csapágyai meg szimeringekben gondolkodik. Itt persze egy teflon alapú felületet képző anyag csodákat tesz mivel csökkenti a súrlódást. A fő problémám ott kezdődik az összes csodaszerrel, hogy:
- a vékony pirinyó réseket eltömítik és
- ráadásul nincsenek régi 10 éves kocsikra tesztek. Mivel úgy kezdődne a leírás: végy két tök egyforma 10 éves motort és az egyiket kend össze a csoda szerrel amíg a másikat nem. Na ilyen nem létezik és még közelítő motorokat sem érdemes tesztelni mivel kinek van ilyenre pénze.

Jackson, a szkeptikus metabond, slick-50, prolong és egyéb adalék témában de meghallgatja amit lehet

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 22:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Bocs, de én ehhez fáradt vagyok, és van jobb dolgom is, mint tudományosan cáfolgatni a sokadik generációs surlódáscsökkentő marketing maszlagot.
Igazából ez a hozzászólásod annyira logikátlan az eddigiek után, hogy reagálni sem tudok rá. Tényleg, egyszerűen nem fogom fel, hogy a következtetéseidet miből vonod le. Sajnálom, bizonyára velem van a gond.

Aki idáig elolvassa, majd eldönti, hogy tesz-e adalékot bele, vagy sem.
Hogy a hatalmas tőkével, és szellemi kapacitással bíró olajcégeknek hisz, akik nem tudnak ilyen súrlódáscsökkentő izéket kifejleszteni, vagy a Metabondnak és társainak.
Ja végül is...De te jöttél ide ellengyőzködni és most ez nem jött be :lol: Ez a fórum ezért jó!Mindenki azt hiszi az a jó mindenkinek amit ő hisz :wink: Pont annyira logikátlan voltam min te...


Majd meglátjuk engem nehezebb meggyőzni a csoda szerekről :lol: és nyelvtanból voltam 2-es nem fizikából.

A Teflon alapú szerekkel nekem alapból az a bajom, hogy a motor több részből áll. Mindenki a hengerek-fal kontra dugattyú, vagy főtengely és csapágyai meg szimeringekben gondolkodik. Itt persze egy teflon alapú felületet képző anyag csodákat tesz mivel csökkenti a súrlódást. A fő problémám ott kezdődik az összes csodaszerrel, hogy:
- a vékony pirinyó réseket eltömítik és
- ráadásul nincsenek régi 10 éves kocsikra tesztek. Mivel úgy kezdődne a leírás: végy két tök egyforma 10 éves motort és az egyiket kend össze a csoda szerrel amíg a másikat nem. Na ilyen nem létezik és még közelítő motorokat sem érdemes tesztelni mivel kinek van ilyenre pénze.

Jackson, a szkeptikus metabond, slick-50, prolong és egyéb adalék témában de meghallgatja amit lehet


Én kettő dolgot tudok leszögezni,ez személyes tapasztalat,NEM kitaláció!

1:
volt egy T3 transporterem. ez eléggé kattogós 1.6d volt. csörgött nagyon. beszélgettük,hogy motorcsere kellene... nem ért annyit az egész. ekkor találtuk ki, hogy kapjon egy félliter Prolongot. Ha hiszitek,ha nem, még egy nyarat végig piacoztam vele... egy reggel,azonban hajtókar reccs lett a vége :) De a Prolong után fél évre MEGFIATALODOTT, kisimult rendesen a motor. PErsze , igy is úgy is szar volt, de félévet kihúztam vele plusszba...

2:
Haverom kocsijából elfolyott az olaj... észrevette, de valahogy haza kell érni alapon továbbjött....fél liter olaj se jött ki a kocsijából... 50 km.-t jött így... semmi baja nem lett...

Tudom, vagy mázli, vagy nem. Mindenesetre érdekes.

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 22:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
Haverom kocsijából elfolyott az olaj... észrevette, de valahogy haza kell érni alapon továbbjött....fél liter olaj se jött ki a kocsijából... 50 km.-t jött így... semmi baja nem lett...

Tudom, vagy mázli, vagy nem. Mindenesetre érdekes.

Milyen kocsi volt?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 22:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
szekeres írta:
Haverom kocsijából elfolyott az olaj... észrevette, de valahogy haza kell érni alapon továbbjött....fél liter olaj se jött ki a kocsijából... 50 km.-t jött így... semmi baja nem lett...

Tudom, vagy mázli, vagy nem. Mindenesetre érdekes.

Milyen kocsi volt?


bmw :)

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 22:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
simi64 írta:
szekeres írta:
Haverom kocsijából elfolyott az olaj... észrevette, de valahogy haza kell érni alapon továbbjött....fél liter olaj se jött ki a kocsijából... 50 km.-t jött így... semmi baja nem lett...

Tudom, vagy mázli, vagy nem. Mindenesetre érdekes.

Milyen kocsi volt?


bmw :)

Miért akartam pont ezt hallani? :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 22:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
szekeres írta:
simi64 írta:
szekeres írta:
Haverom kocsijából elfolyott az olaj... észrevette, de valahogy haza kell érni alapon továbbjött....fél liter olaj se jött ki a kocsijából... 50 km.-t jött így... semmi baja nem lett...

Tudom, vagy mázli, vagy nem. Mindenesetre érdekes.

Milyen kocsi volt?


bmw :)

Miért akartam pont ezt hallani? :lol:


hát ennyi :D

valami 318 asszem. kibirta bazzeg :)
kiváncsi lettem volna egy Opel vagy egy VW .... mi lett volna..

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
simi64 írta:
szekeres írta:
simi64 írta:
szekeres írta:
Haverom kocsijából elfolyott az olaj... észrevette, de valahogy haza kell érni alapon továbbjött....fél liter olaj se jött ki a kocsijából... 50 km.-t jött így... semmi baja nem lett...

Tudom, vagy mázli, vagy nem. Mindenesetre érdekes.

Milyen kocsi volt?


bmw :)

Miért akartam pont ezt hallani? :lol:


hát ennyi :D

valami 318 asszem. kibirta bazzeg :)
kiváncsi lettem volna egy Opel vagy egy VW .... mi lett volna..


Hát elfüstölt volna.
Az én véleményem,mert láttam tíz éve a bemutatót.
Aki tartotta unszimpatikus volt!
A szer jónak tűnt,használtam, de nem hozta a vártakat,fogyi csökkenés,súrlódási tényezők amit apa csak a punciba tud érzékelni,hőmérséklet csökkenés,felület kezelés stb.
A lényeg az,hogy kurva drága,még ha fél áron adják is.
Pont ezért nem megy tönkre a gyártó,mert sokkal drágább mint a "HP" :taps: :franko:

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.22. 00:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Adalék dolog is olyan mint a politika!
Van aki elhiszi, hogy most majd jobb lesz! És van aki nem! Mindenki döntse el maga!
Felesleges győzködni.
Én teszek egy próbát. Egy adalék nem maga a sátán, eldugitani semmit nem fog.
Max.nem használ semmit. Én mindig hittem, hogy egy sima olaj kevés. Lásd Lepke, ezer éve prolongot használ, én is hallottam mar, hogy használ, segít a motornak.
Nem kell ezen veszekedni!z


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.22. 17:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Adalék dolog is olyan mint a politika!
Van aki elhiszi, hogy most majd jobb lesz! És van aki nem! Mindenki döntse el maga!
Felesleges győzködni.
Én teszek egy próbát. Egy adalék nem maga a sátán, eldugitani semmit nem fog.
Max.nem használ semmit. Én mindig hittem, hogy egy sima olaj kevés. Lásd Lepke, ezer éve prolongot használ, én is hallottam mar, hogy használ, segít a motornak.
Nem kell ezen veszekedni!z


Felhívnám a figyelmet a LeviM5 által emlegetett utolsó mondatra. Tehát tessék kerülni mérgesekedés még csak látszatát is.

Jackson, aki figyel mint moderátor a morgásra

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.22. 18:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Adalék dolog is olyan mint a politika!
Van aki elhiszi, hogy most majd jobb lesz! És van aki nem! Mindenki döntse el maga!
Felesleges győzködni.
Én teszek egy próbát. Egy adalék nem maga a sátán, eldugitani semmit nem fog.
Max.nem használ semmit. Én mindig hittem, hogy egy sima olaj kevés. Lásd Lepke, ezer éve prolongot használ, én is hallottam mar, hogy használ, segít a motornak.
Nem kell ezen veszekedni!z

Helo
Csak nehéz meggyőzni embereket hogy vannak még csodaszerek :wink: :wink:
A motor a legjobban az indításkor károsodik,mert van egy pár dugattyú forgás (szárazon)
minusz 10 fokon az olaj elég rendesen ledermed akkor is (szárazon)forog
Vagy egy erősebb fékezésnél vagy kigyorsításnál is (szárazon) pörögnek a dugók
ezért van már az M5-ben KETTŐ olajszívattyú a motor elejében és végében
ÉRDEMES használni valamelyiket


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.22. 23:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
mert van egy pár dugattyú forgás (szárazon)
minusz 10 fokon az olaj elég rendesen ledermed akkor is (szárazon)forog
Vagy egy erősebb fékezésnél vagy kigyorsításnál is (szárazon) pörögnek a dugók

Wankel-motoros BMW?
Még nem hallottam ilyet! :lol:
Az enyémek nem pörögnek!
Szárazon viszont a fel-le mozgás, vagy esetleg a KI-BE sem jó!
Ebben egyet értünk :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.22. 23:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.05. 01:00
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Sárbogárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Pityu530da írta:
Szia Jackson!

Ez nem csak neked szól:maga a gépes bemutató a két adalékanyagról belefér kb fél órába a többi időt a termékekről tapasztalatokról és látottakról szóló időtöltésként kell felfogni.Ez lehet plusz fél óra de akár két-három óra is attól függően kit mennyire érdekel.
üdv
Pityu


Ezért gondoltam utánna beülünk valahova.

Jackson, aki valami rágcsálás közben tudja elképzelni a dolgot


Szia Jackson!

A bemutatóra egy olyan étterem vagy vendéglátó egység olyan terme is megfelel amit a többi résztől el lehet különíteni amiben nem zavarnak minket és akkor nem kell senkinek semmit be és kicuccolni valamint bárki bármikor italhoz vagy ételhez nyúlhat.

üdv
Pityu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.22. 23:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.05. 01:00
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Sárbogárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
jackson írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Bocs, de én ehhez fáradt vagyok, és van jobb dolgom is, mint tudományosan cáfolgatni a sokadik generációs surlódáscsökkentő marketing maszlagot.
Igazából ez a hozzászólásod annyira logikátlan az eddigiek után, hogy reagálni sem tudok rá. Tényleg, egyszerűen nem fogom fel, hogy a következtetéseidet miből vonod le. Sajnálom, bizonyára velem van a gond.

Aki idáig elolvassa, majd eldönti, hogy tesz-e adalékot bele, vagy sem.
Hogy a hatalmas tőkével, és szellemi kapacitással bíró olajcégeknek hisz, akik nem tudnak ilyen súrlódáscsökkentő izéket kifejleszteni, vagy a Metabondnak és társainak.
Ja végül is...De te jöttél ide ellengyőzködni és most ez nem jött be :lol: Ez a fórum ezért jó!Mindenki azt hiszi az a jó mindenkinek amit ő hisz :wink: Pont annyira logikátlan voltam min te...


Majd meglátjuk engem nehezebb meggyőzni a csoda szerekről :lol: és nyelvtanból voltam 2-es nem fizikából.

A Teflon alapú szerekkel nekem alapból az a bajom, hogy a motor több részből áll. Mindenki a hengerek-fal kontra dugattyú, vagy főtengely és csapágyai meg szimeringekben gondolkodik. Itt persze egy teflon alapú felületet képző anyag csodákat tesz mivel csökkenti a súrlódást. A fő problémám ott kezdődik az összes csodaszerrel, hogy:
- a vékony pirinyó réseket eltömítik és
- ráadásul nincsenek régi 10 éves kocsikra tesztek. Mivel úgy kezdődne a leírás: végy két tök egyforma 10 éves motort és az egyiket kend össze a csoda szerrel amíg a másikat nem. Na ilyen nem létezik és még közelítő motorokat sem érdemes tesztelni mivel kinek van ilyenre pénze.

Jackson, a szkeptikus metabond, slick-50, prolong és egyéb adalék témában de meghallgatja amit lehet


Én kettő dolgot tudok leszögezni,ez személyes tapasztalat,NEM kitaláció!

1:
volt egy T3 transporterem. ez eléggé kattogós 1.6d volt. csörgött nagyon. beszélgettük,hogy motorcsere kellene... nem ért annyit az egész. ekkor találtuk ki, hogy kapjon egy félliter Prolongot. Ha hiszitek,ha nem, még egy nyarat végig piacoztam vele... egy reggel,azonban hajtókar reccs lett a vége :) De a Prolong után fél évre MEGFIATALODOTT, kisimult rendesen a motor. PErsze , igy is úgy is szar volt, de félévet kihúztam vele plusszba...

2:
Haverom kocsijából elfolyott az olaj... észrevette, de valahogy haza kell érni alapon továbbjött....fél liter olaj se jött ki a kocsijából... 50 km.-t jött így... semmi baja nem lett...

Tudom, vagy mázli, vagy nem. Mindenesetre érdekes.


Szia!
Ezek után te sem hiszed el,hogy egy motor tud olaj nélkül 20 órán keresztül működni.Vagy ha igen ezzel a hozzászólással ellentétebe kerültél saját magaddal

üdv
Pityu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.22. 23:58 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pityu530da írta:
szekeres írta:
jackson írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Bocs, de én ehhez fáradt vagyok, és van jobb dolgom is, mint tudományosan cáfolgatni a sokadik generációs surlódáscsökkentő marketing maszlagot.
Igazából ez a hozzászólásod annyira logikátlan az eddigiek után, hogy reagálni sem tudok rá. Tényleg, egyszerűen nem fogom fel, hogy a következtetéseidet miből vonod le. Sajnálom, bizonyára velem van a gond.

Aki idáig elolvassa, majd eldönti, hogy tesz-e adalékot bele, vagy sem.
Hogy a hatalmas tőkével, és szellemi kapacitással bíró olajcégeknek hisz, akik nem tudnak ilyen súrlódáscsökkentő izéket kifejleszteni, vagy a Metabondnak és társainak.
Ja végül is...De te jöttél ide ellengyőzködni és most ez nem jött be :lol: Ez a fórum ezért jó!Mindenki azt hiszi az a jó mindenkinek amit ő hisz :wink: Pont annyira logikátlan voltam min te...


Majd meglátjuk engem nehezebb meggyőzni a csoda szerekről :lol: és nyelvtanból voltam 2-es nem fizikából.

A Teflon alapú szerekkel nekem alapból az a bajom, hogy a motor több részből áll. Mindenki a hengerek-fal kontra dugattyú, vagy főtengely és csapágyai meg szimeringekben gondolkodik. Itt persze egy teflon alapú felületet képző anyag csodákat tesz mivel csökkenti a súrlódást. A fő problémám ott kezdődik az összes csodaszerrel, hogy:
- a vékony pirinyó réseket eltömítik és
- ráadásul nincsenek régi 10 éves kocsikra tesztek. Mivel úgy kezdődne a leírás: végy két tök egyforma 10 éves motort és az egyiket kend össze a csoda szerrel amíg a másikat nem. Na ilyen nem létezik és még közelítő motorokat sem érdemes tesztelni mivel kinek van ilyenre pénze.

Jackson, a szkeptikus metabond, slick-50, prolong és egyéb adalék témában de meghallgatja amit lehet


Én kettő dolgot tudok leszögezni,ez személyes tapasztalat,NEM kitaláció!

1:
volt egy T3 transporterem. ez eléggé kattogós 1.6d volt. csörgött nagyon. beszélgettük,hogy motorcsere kellene... nem ért annyit az egész. ekkor találtuk ki, hogy kapjon egy félliter Prolongot. Ha hiszitek,ha nem, még egy nyarat végig piacoztam vele... egy reggel,azonban hajtókar reccs lett a vége :) De a Prolong után fél évre MEGFIATALODOTT, kisimult rendesen a motor. PErsze , igy is úgy is szar volt, de félévet kihúztam vele plusszba...

2:
Haverom kocsijából elfolyott az olaj... észrevette, de valahogy haza kell érni alapon továbbjött....fél liter olaj se jött ki a kocsijából... 50 km.-t jött így... semmi baja nem lett...

Tudom, vagy mázli, vagy nem. Mindenesetre érdekes.


Szia!
Ezek után te sem hiszed el,hogy egy motor tud olaj nélkül 20 órán keresztül működni.Vagy ha igen ezzel a hozzászólással ellentétebe kerültél saját magaddal

üdv
Pityu


Összekevered Szekerest TibiBalázsTibivel :kalapács

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.23. 07:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Adalék dolog is olyan mint a politika!
Van aki elhiszi, hogy most majd jobb lesz! És van aki nem! Mindenki döntse el maga!
Felesleges győzködni.
Én teszek egy próbát. Egy adalék nem maga a sátán, eldugitani semmit nem fog.
Max.nem használ semmit. Én mindig hittem, hogy egy sima olaj kevés. Lásd Lepke, ezer éve prolongot használ, én is hallottam mar, hogy használ, segít a motornak.
Nem kell ezen veszekedni!z
Teljes mértékben igazat tudok adni!
Nem akarok nyilvánosan senkit zavarni a véleményemmel, engem is sokáig győzködött Pityu mire fejet hajtottam!
Mindenki nagyfiú, ha valami tetszik neki és van rá pénze megveszi, ha nem tetszik nem veszi...Itt van Pityu, majd Ő kifejti a szakmai lényeget ha akarja!
Ha valaki kíváncsi a véleményemre, akkor privátban szívesen elmondom, bár még kevés van, de én itt többet nem vitázok a semmiről...Sajnos beszéltünk már olyan szervizessel aki mesélt érdekes dolgokat hibákról!Ott van Gabi ügye az automata váltóval.Ha baj van, akkor mikor és ki bizonyítja hogy mitől van baj?Pedig egyértelmű helyzet, mégis nincs határozat.Itt volt az én esetem a motorcserével.Egyértelmű az ok-okozat, mégis szelep himba mosogatás benzinben, meg háromféle mese a miért eltitkolására.Tehát, ha abban az esetben benne lett volna ez a szer, akkor én is biztosan ráfogom az egészet, meg a srác is.De ha bajom lesz miatta, én bátran ide fogom írni!Vitázni viszont itt nem fogok mások miatt, mert nem ez az oldal lényege!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: csodaszer
HozzászólásElküldve: 2010.10.23. 20:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.05. 01:00
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Sárbogárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.Mindenkinek!!

Nem tudom mivel is kezdjem nem szakmai amit először írok.
Lepke szavaival kezdeném"vannak még csodaszerek"
Egyik sem csodaszer aki ezt állítja a termékről amit árul illetve forgalaz az nincs tisztában mit ajánl másoknak.Ezt hogy megértsétek mire gondolok leírom hétköznapi nyelven is.Egy új vagy újszerű autónak ami még nem fogyasztja az olajat nem lóg füle-orra az adalékanyagok jelentős mértékben megnöveli a futásteljesítményét.De egy haldokló autóban bármelyikről is legyen szó csak azt lehet tőlük várni,hogy beérjen vele az ember valahova vagy bepróbálja mielőtt 80-200 ezer forint összeg között kicseréli az injektorokat.Én mindenkinek elmondom mielőtt használatra adok belőle ez sem csodaszer de bontás nélkül ki lehet próbálni és ha megmenti a rendszert mindenki örülhet ha nem csak 6000 Ft-ot vesztett például üzemanyag rendszer bontás előtt.
Másodsorban több hatásmechanizmussal rendelkező adalékanyagokról kell beszéljünk.Van olyan ami az olajak tulajdonságait változtatja meg olyan is ami egy teflon vagy lakkréteget képez a sórlódó alaktrészeken valamint van olyan ami a sórlódó felületekbe beépülve a súrlódási körülményeket változtatja meg.
Az elsőnek és az utólsónak semminemű káros következménye nincs a súrlódó alkatrészek élettartamának negatív irányú csökkentésére.Mivel állagra úgy néznek ki mint egy motorolaj tehát eltömődést sem okozhatnak.
A teflon,gyanta vagy bármely olyan adalékanyag amely egy plusz réteget von a súrlódó alkatrészekre az már viszont káros és eltömődéseket is okozhat.
Kérdezhetnétek,hogy MIÉRT :?: :?: Az oka a következő ezeket a súrlódáscsökkentőket kifejezetten a versenysporthoz fejlesztették ki amelyekkel laboratóriumi körülmények között olaj nélkül képeznek egy jól működö kapcsolatot létrehozva arra a két max három versenyre ami után cserélik a motort ha jó ha nem.Tehát ha tökéletesen működik a második verseny után akkor is "kuka"már elnézést a kifejezésért.Ez hétköznapi nyelvre lefordítva azt jelenti ha olajjjal
feltöltött motornál alkalmazzák először nem lesz tartós stabil a fizikai kötődés.
Ez azt jelenti darabokban válik le a felületekről tehát a legjobb úton járunk az olajfuratok ledugulásához és a motor lerobbanásához.Még pár dolgot a Metabondról.Minden terméke rendelkezik biztonságtechnikai és specifikációs adatlappal ami sok adalékanyagról nem mondható el.
Valamint a Metabond Magyarország KFT rendelkezik egy eseti 5 millió forintos biztosítási szerződéssel de ez csak abban az esetben él ha bebizonyosodik az adalékanyag a bűnös :!: :!: Ezt ne várjuk el abbam az esetben ha tudjuk a hidrotőkék azért zörögnek mert már lyukasra kopott a működtető felületük vagy fél órát kell tekertetni az autót mert nincs olajnyomás vagy annyira elkoptak a porlasztók hogy már előtte is "csak"pisiltek az égéstérbe.Ebben az esetben csak a saját emberi gyarlóságunkat okolhatjuk nem azt az adalékanyagot amiről esetleg azt mondták,hogy "CSODASZER".
Akinek valami nem egyértelmű amit leírtam állok a kérdések elé és megválaszolok.
Lehet nem azonnal csak egy két nap elteltével de reagálni fogok.
:!: :!: :lol: :lol: :lol:
üdv

Pityu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: csodaszer
HozzászólásElküldve: 2010.10.23. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pityu530da írta:
Üdv.Mindenkinek!!

Nem tudom mivel is kezdjem nem szakmai amit először írok.
Lepke szavaival kezdeném"vannak még csodaszerek"
Egyik sem csodaszer aki ezt állítja a termékről amit árul illetve forgalaz az nincs tisztában mit ajánl másoknak.Ezt hogy megértsétek mire gondolok leírom hétköznapi nyelven is.Egy új vagy újszerű autónak ami még nem fogyasztja az olajat nem lóg füle-orra az adalékanyagok jelentős mértékben megnöveli a futásteljesítményét.De egy haldokló autóban bármelyikről is legyen szó csak azt lehet tőlük várni,hogy beérjen vele az ember valahova vagy bepróbálja mielőtt 80-200 ezer forint összeg között kicseréli az injektorokat.Én mindenkinek elmondom mielőtt használatra adok belőle ez sem csodaszer de bontás nélkül ki lehet próbálni és ha megmenti a rendszert mindenki örülhet ha nem csak 6000 Ft-ot vesztett például üzemanyag rendszer bontás előtt.
Másodsorban több hatásmechanizmussal rendelkező adalékanyagokról kell beszéljünk.Van olyan ami az olajak tulajdonságait változtatja meg olyan is ami egy teflon vagy lakkréteget képez a sórlódó alaktrészeken valamint van olyan ami a sórlódó felületekbe beépülve a súrlódási körülményeket változtatja meg.
Az elsőnek és az utólsónak semminemű káros következménye nincs a súrlódó alkatrészek élettartamának negatív irányú csökkentésére.Mivel állagra úgy néznek ki mint egy motorolaj tehát eltömődést sem okozhatnak.
A teflon,gyanta vagy bármely olyan adalékanyag amely egy plusz réteget von a súrlódó alkatrészekre az már viszont káros és eltömődéseket is okozhat.
Kérdezhetnétek,hogy MIÉRT :?: :?: Az oka a következő ezeket a súrlódáscsökkentőket kifejezetten a versenysporthoz fejlesztették ki amelyekkel laboratóriumi körülmények között olaj nélkül képeznek egy jól működö kapcsolatot létrehozva arra a két max három versenyre ami után cserélik a motort ha jó ha nem.Tehát ha tökéletesen működik a második verseny után akkor is "kuka"már elnézést a kifejezésért.Ez hétköznapi nyelvre lefordítva azt jelenti ha olajjjal
feltöltött motornál alkalmazzák először nem lesz tartós stabil a fizikai kötődés.
Ez azt jelenti darabokban válik le a felületekről tehát a legjobb úton járunk az olajfuratok ledugulásához és a motor lerobbanásához.Még pár dolgot a Metabondról.Minden terméke rendelkezik biztonságtechnikai és specifikációs adatlappal ami sok adalékanyagról nem mondható el.
Valamint a Metabond Magyarország KFT rendelkezik egy eseti 5 millió forintos biztosítási szerződéssel de ez csak abban az esetben él ha bebizonyosodik az adalékanyag a bűnös :!: :!: Ezt ne várjuk el abbam az esetben ha tudjuk a hidrotőkék azért zörögnek mert már lyukasra kopott a működtető felületük vagy fél órát kell tekertetni az autót mert nincs olajnyomás vagy annyira elkoptak a porlasztók hogy már előtte is "csak"pisiltek az égéstérbe.Ebben az esetben csak a saját emberi gyarlóságunkat okolhatjuk nem azt az adalékanyagot amiről esetleg azt mondták,hogy "CSODASZER".
Akinek valami nem egyértelmű amit leírtam állok a kérdések elé és megválaszolok.
Lehet nem azonnal csak egy két nap elteltével de reagálni fogok.
:!: :!: :lol: :lol: :lol:
üdv

Pityu

Helo
Ezt még annyival kiegészíteném
a (csodaszer)nem azonnal működik PÁR ezer megtett kilóméternek el kell telnie MIRE változások lesznek


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 842 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 43  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator