2016.07.03. 14:04
2016.07.03. 17:04
2016.07.04. 08:02
morv írta:Sziasztok, asszony off cliojan legzsak hiba van. A visszajelzo egyaltalan fel sem gyullad. Ugy nez ki, megtalaltam a problema okat, de nem ertem, hogy ez mitol lehet. Mindket elso legzsak elhalalozott. Mitol romolhat el egy legzsak es miert egyszerre a ketto (mondjuk ez nem biztos, hogy egyszerre tortent)?
2016.07.04. 08:42
Imco írta:morv írta:Sziasztok, asszony off cliojan legzsak hiba van. A visszajelzo egyaltalan fel sem gyullad. Ugy nez ki, megtalaltam a problema okat, de nem ertem, hogy ez mitol lehet. Mindket elso legzsak elhalalozott. Mitol romolhat el egy legzsak es miert egyszerre a ketto (mondjuk ez nem biztos, hogy egyszerre tortent)?
Paraszt eszem szerint ez valami centrális hiba lehet.
Megkérdezem ma neked, -van egy rönóóós szervizesünk- talán látott már ilyet. / ha nincs szabin/
2016.09.22. 22:54
2016.12.29. 10:54
2016.12.29. 13:08
Jerry írta:Hahó megint.
Astra G típus.
Automata légkondi nem fúj hideget. Ma volt kint a szaki, azt mondja, hogy gáz van benne, nem az a baja. Rámért a kompresszorra, nem kap 12V-ot, azt mondja. Amikor direktbe adott rá az akksiról, akkor is rázta a fejét, mondván, hogy a rákötött gázmérőnek ki kellett volna lengenie, de nem tette.
Vagyis két hibát tárt fel. Kompresszor csere rendben, de miért nem megy ki a 12V?
Reléket és biztosítékokat megnéztem, elvileg mind jó. Akkor a digitális vezérlő szar?
Kellene valami diagprogram is, ami működik a BMW-hez meglévő kábeleimmel. Az opcom progihoz tisztára olyan a kábel, mint a BMW Scanneré. Ha nem lehet életre kelteni vele, akkor rendelek egyet kínából.
2016.12.29. 14:15
2016.12.29. 14:20
Gallaca írta:Jerry írta:Hahó megint.
Astra G típus.
Automata légkondi nem fúj hideget. Ma volt kint a szaki, azt mondja, hogy gáz van benne, nem az a baja. Rámért a kompresszorra, nem kap 12V-ot, azt mondja. Amikor direktbe adott rá az akksiról, akkor is rázta a fejét, mondván, hogy a rákötött gázmérőnek ki kellett volna lengenie, de nem tette.
Vagyis két hibát tárt fel. Kompresszor csere rendben, de miért nem megy ki a 12V?
Reléket és biztosítékokat megnéztem, elvileg mind jó. Akkor a digitális vezérlő szar?
Kellene valami diagprogram is, ami működik a BMW-hez meglévő kábeleimmel. Az opcom progihoz tisztára olyan a kábel, mint a BMW Scanneré. Ha nem lehet életre kelteni vele, akkor rendelek egyet kínából.
Nekem van Op-com kábelem, ugorj ide megnézem vele!
2017.01.12. 20:03
2017.01.12. 23:57
bendegúz írta:A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?
2017.01.13. 09:21
SvidronyA írta:bendegúz írta:A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?
Azt hiszem, hogy az ETKA és/vagy az ETOS tudja ezeket a funkciókat, holnap utána nézek (ha még nem késő).
2017.01.13. 12:07
bendegúz írta:A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?
2017.01.13. 12:31
bendegúz írta:SvidronyA írta:bendegúz írta:A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?
Azt hiszem, hogy az ETKA és/vagy az ETOS tudja ezeket a funkciókat, holnap utána nézek (ha még nem késő).
Dehogy késő! Köszi!
2017.01.13. 18:55
SvidronyA írta:bendegúz írta:SvidronyA írta:bendegúz írta:A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?
Azt hiszem, hogy az ETKA és/vagy az ETOS tudja ezeket a funkciókat, holnap utána nézek (ha még nem késő).
Dehogy késő! Köszi!
Igen az ETKA az, ami kb. azt adja Nektek "egybe gyúrva", mint a mi "Etékánk és Tisünk együtt:
" VAG_ETKA_7.5_x86-x64
VW,SEAT,SKODA,AUDI,VW haszonjárművek elektronikus alkatrész katalógus.
Gépigény: P4- 2.Ghz, 512 RAM,11 GIB HDD , internetkapcsolat a frissítésekhez
Operációs rendszer: összes windows 32-64 bit (win 10 is!)."
Ha kell, letöltöm és kedden, amikor Pakson leszek, pendriveon odaadom, vagy a fentiek birtokában megteheted te is.
2017.02.04. 12:58
Jerry írta:Gallaca írta:Jerry írta:Hahó megint.
Astra G típus.
Automata légkondi nem fúj hideget. Ma volt kint a szaki, azt mondja, hogy gáz van benne, nem az a baja. Rámért a kompresszorra, nem kap 12V-ot, azt mondja. Amikor direktbe adott rá az akksiról, akkor is rázta a fejét, mondván, hogy a rákötött gázmérőnek ki kellett volna lengenie, de nem tette.
Vagyis két hibát tárt fel. Kompresszor csere rendben, de miért nem megy ki a 12V?
Reléket és biztosítékokat megnéztem, elvileg mind jó. Akkor a digitális vezérlő szar?
Kellene valami diagprogram is, ami működik a BMW-hez meglévő kábeleimmel. Az opcom progihoz tisztára olyan a kábel, mint a BMW Scanneré. Ha nem lehet életre kelteni vele, akkor rendelek egyet kínából.
Nekem van Op-com kábelem, ugorj ide megnézem vele!
Ezek szerint nem tudok a BMW kábelből opelosat barkácsolni? Különben te is azt tetted volna.
Közben készítettem egy kis videót. Addig eljutottam, hogy kap áramot, ha bekapcsolom. De a kuplung elég gyatrán muzsikál. Amint a videón is látszik mintha csúszna, akár egy csavarhúzóval is simán le tudom fogni. Ez mi a fene? Cseréljem az Astrák tipikus betegségének számító kuplung tekercset?
2017.02.10. 01:33
2017.02.10. 11:30
NagyMatyas írta:Uram vétkeztem
Volt szerencsém ma kipróbálni egy 2017-es A5 Sportbacket 2.0 tfsi motorral (259 ló, 370 Nm, 7 gangos dsg). Tökéletes volt, meg minden, mert 1000-res fordulatról is olyan jólmaszkoltan volt képes megindulni, hogy sokkal nagyobb motort feltételez belé az ember, de nekem, akkor is idegen volt az egész. (35d még mindig jobbat lép bárhonnan, a maga elavult automata váltójával, azért azt el kell mondani és mérnök srác is bevallotta )
Futómű, nekem maga volt a tökéletesség, még malomkerék méretű felnikkel is. A váltó a mi "taknyos", "nyúlós" wandlerünkkel köszönő viszonyban sincs, annyira direkt, mint egy manuális váltó. Ahogy nyomod a gázt, úgy megy az autó, mindegy, hogy milyen fokozatban és milyen fordulatról lépsz oda. Abszolút meghajlok a mérnökök előtt. Nem akarok többet írni, mert azt gondolnátok, hogy megtértem (Viszont muszáj elismerni, hogy az idő nem áll meg, a konkurencia pedig teszi a dolgát.)
Ettől függetlenül, nekem a 35d örök szerelem marad, mert hiába 12 éves, eddig az elmúlt 4 év és 57 ezer km alatt 2 db autóval találkoztam, ami dinamikusabb volt nála
2017.02.10. 11:44
NagyMatyas írta:Uram vétkeztem
2017.02.10. 12:32
Rjani530d írta:NagyMatyas írta:Uram vétkeztem
Volt szerencsém ma kipróbálni egy 2017-es A5 Sportbacket 2.0 tfsi motorral (259 ló, 370 Nm, 7 gangos dsg). Tökéletes volt, meg minden, mert 1000-res fordulatról is olyan jólmaszkoltan volt képes megindulni, hogy sokkal nagyobb motort feltételez belé az ember, de nekem, akkor is idegen volt az egész. (35d még mindig jobbat lép bárhonnan, a maga elavult automata váltójával, azért azt el kell mondani és mérnök srác is bevallotta )
Futómű, nekem maga volt a tökéletesség, még malomkerék méretű felnikkel is. A váltó a mi "taknyos", "nyúlós" wandlerünkkel köszönő viszonyban sincs, annyira direkt, mint egy manuális váltó. Ahogy nyomod a gázt, úgy megy az autó, mindegy, hogy milyen fokozatban és milyen fordulatról lépsz oda. Abszolút meghajlok a mérnökök előtt. Nem akarok többet írni, mert azt gondolnátok, hogy megtértem (Viszont muszáj elismerni, hogy az idő nem áll meg, a konkurencia pedig teszi a dolgát.)
Ettől függetlenül, nekem a 35d örök szerelem marad, mert hiába 12 éves, eddig az elmúlt 4 év és 57 ezer km alatt 2 db autóval találkoztam, ami dinamikusabb volt nála
Mész egy F10-zel ott is olyan a váltó. Még olyanabb...