* *
Pontos idő: 2024.05.22. 18:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 130 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.11. 21:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolti780 írta:
Imco írta:
zsolti780 írta:
Helló
Kérdés....Nem ez az az anyag amit használnak belső müanyagok "fényézésére" hogy puhább hatást keltsen?
Pl.: régi céges kocsim,Mondeo, ajtó karfa,totál müanyag lefújva valami gumi szerű anyaggal ami 2 év után foszlott le mint a bőr....


Akár lehet ez is. Ma megtapogattam több formában, és az egyik az ilyen volt. Vékonyka mint a nejlon /nylon/ zacskó,
fekete, kissé rugalmas. A vastagság gondolom a réteg szám függvénye.


Így van, nekem is jött le vékonyan, a gyűrű és sok megfogás volt az ellensége, persze a kocsit nem tapogatod annyit! Tényleg ? Lepke, a te kocsidban nem így jártál valamivel, mintha ott is valami belső cucc hasonlóan foszlana. Vagy én emlékszem rosszul? Lehet....


lehet hülye kérdés, de a kormányt nem lehet lefujni ezzel?

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.11. 22:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
lehet hülye kérdés, de a kormányt nem lehet lefujni ezzel?


Lehetni lehet, de nem lesz hosszú életű szerintem.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.11. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolti780 írta:
Imco írta:
zsolti780 írta:
Helló
Kérdés....Nem ez az az anyag amit használnak belső müanyagok "fényézésére" hogy puhább hatást keltsen?
Pl.: régi céges kocsim,Mondeo, ajtó karfa,totál müanyag lefújva valami gumi szerű anyaggal ami 2 év után foszlott le mint a bőr....


Akár lehet ez is. Ma megtapogattam több formában, és az egyik az ilyen volt. Vékonyka mint a nejlon /nylon/ zacskó,
fekete, kissé rugalmas. A vastagság gondolom a réteg szám függvénye.


Így van, nekem is jött le vékonyan, a gyűrű és sok megfogás volt az ellensége, persze a kocsit nem tapogatod annyit! Tényleg ? Lepke, a te kocsidban nem így jártál valamivel, mintha ott is valami belső cucc hasonlóan foszlana. Vagy én emlékszem rosszul? Lehet....

Helo
Akinek E60-as van annak kopik a belső műanyagrész mindenütt (HÁMLIK)
de nem hiszem hogy ezzel az anyaggal lenne GYÁRILAG lefújva a műanyag részek


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.11. 22:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
lepke írta:
zsolti780 írta:
Imco írta:
zsolti780 írta:
Helló
Kérdés....Nem ez az az anyag amit használnak belső müanyagok "fényézésére" hogy puhább hatást keltsen?
Pl.: régi céges kocsim,Mondeo, ajtó karfa,totál müanyag lefújva valami gumi szerű anyaggal ami 2 év után foszlott le mint a bőr....


Akár lehet ez is. Ma megtapogattam több formában, és az egyik az ilyen volt. Vékonyka mint a nejlon /nylon/ zacskó,
fekete, kissé rugalmas. A vastagság gondolom a réteg szám függvénye.


Így van, nekem is jött le vékonyan, a gyűrű és sok megfogás volt az ellensége, persze a kocsit nem tapogatod annyit! Tényleg ? Lepke, a te kocsidban nem így jártál valamivel, mintha ott is valami belső cucc hasonlóan foszlana. Vagy én emlékszem rosszul? Lehet....

Helo
Akinek E60-as van annak kopik a belső műanyagrész mindenütt (HÁMLIK)
de nem hiszem hogy ezzel az anyaggal lenne GYÁRILAG lefújva a műanyag részek


Igen a hámlás... Nálam leginkább az ablakemelő kapcsolóknál és a gyújtáskapcsoló környékén jelentős.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.11. 22:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 00:00
Hozzászólások: 743
Tartózkodási hely: Győrújbarát
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
lepke írta:
zsolti780 írta:
Imco írta:
zsolti780 írta:
Helló
Kérdés....Nem ez az az anyag amit használnak belső müanyagok "fényézésére" hogy puhább hatást keltsen?
Pl.: régi céges kocsim,Mondeo, ajtó karfa,totál müanyag lefújva valami gumi szerű anyaggal ami 2 év után foszlott le mint a bőr....


Akár lehet ez is. Ma megtapogattam több formában, és az egyik az ilyen volt. Vékonyka mint a nejlon /nylon/ zacskó,
fekete, kissé rugalmas. A vastagság gondolom a réteg szám függvénye.


Így van, nekem is jött le vékonyan, a gyűrű és sok megfogás volt az ellensége, persze a kocsit nem tapogatod annyit! Tényleg ? Lepke, a te kocsidban nem így jártál valamivel, mintha ott is valami belső cucc hasonlóan foszlana. Vagy én emlékszem rosszul? Lehet....

Helo
Akinek E60-as van annak kopik a belső műanyagrész mindenütt (HÁMLIK)
de nem hiszem hogy ezzel az anyaggal lenne GYÁRILAG lefújva a műanyag részek


Igen a hámlás... Nálam leginkább az ablakemelő kapcsolóknál és a gyújtáskapcsoló környékén jelentős.


Az igénybevett részeken. Viszont lehet hogy javítható vele?!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.11. 22:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
zsolti780 írta:
Az igénybevett részeken. Viszont lehet hogy javítható vele?!!


Én is ezen morfondírozok... :?

Valaki hozhatna egy tesztflakont a Hópartyra, csak egy fújás lenne a kapcsolóknál, azután kiderülne, mit tud a cucc...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.11. 22:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
zsolti780 írta:
Az igénybevett részeken. Viszont lehet hogy javítható vele?!!


Én is ezen morfondírozok... :?

Valaki hozhatna egy tesztflakont a Hópartyra, csak egy fújás lenne a kapcsolóknál, azután kiderülne, mit tud a cucc...

Hűűű, oda veszélyes!
A végén még a malac is kap :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.11. 23:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 00:00
Hozzászólások: 743
Tartózkodási hely: Győrújbarát
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
kzolee írta:
zsolti780 írta:
Az igénybevett részeken. Viszont lehet hogy javítható vele?!!


Én is ezen morfondírozok... :?

Valaki hozhatna egy tesztflakont a Hópartyra, csak egy fújás lenne a kapcsolóknál, azután kiderülne, mit tud a cucc...

Hűűű, oda veszélyes!
A végén még a malac is kap :lol:


És nem fog lesűlni a bőr a pofájáról....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.09. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
peteeqe írta:
[
a kavics felverődéseknek mennyire árt?


A Plasti Dip a kavicsfelverőségnek nem árt. :lol:
De ha arra gondolsz, hogy mennyire véd, akkor azt tudom mondani, hogy ez GUMI, azaz rugalmas. Van egy szponzorált versenyzőnk, egy EVo7-essel versenyzik, kb. 2-3 hét múlva fogjuk a kerékjárati íveket kezelni PD-el, a cél a zajcsökkentés és a kavicsfelverődések elnyelése.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.09. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolti780 írta:
Helló
Kérdés....Nem ez az az anyag amit használnak belső müanyagok "fényézésére" hogy puhább hatást keltsen?
Pl.: régi céges kocsim,Mondeo, ajtó karfa,totál müanyag lefújva valami gumi szerű anyaggal ami 2 év után foszlott le mint a bőr....


A gyári gumibevonatok olcsóbb alapanyagokból vannak, tudjuk hogy több márkacsoport bevonatai lemállanak. Sokan használnak PD-et ezek felújítására, (pl. a TuningShow 2010 nyereményautóban (Golf V) velünk újjíttatták fel az ajtóbehúzó műanyag elemeket), a légyeg a gondos előkészítés, és megfelelő rétegvastagságban átfújni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.09. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
lehet hülye kérdés, de a kormányt nem lehet lefujni ezzel?


Lehet kormányt fújni, de tisztára le kell pucolni és több rétegben körbe és át kell fújni.

Saját tesztkormányunk:
Előtte
Kép
Utána:
Kép
Neten talált:
Kép
Kép
Átfújva PD-el:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.09. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor legyen még egy kis BMW-s felhasználás:
E46
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.09. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.09. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.09. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hátul az eredeti felni:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.09. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ehhez kellett nem kevés gyakorlat, de akkor is Plasti Dip! :
(viszont őszintén megmondom, hogy sprayel r@hadt nehéz ilyen szépen fújni)
Előkészületek:
Kép
Kép

Kész mű:
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.09. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
A műanyag elemek átfújása viszonlag egyszerű, csak egy kis gondosságot igényel:
Kép
A oszlop:
Kép

Koptató:
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 09:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
PlaXtix írta:
Ehhez kellett nem kevés gyakorlat, de akkor is Plasti Dip! :
(viszont őszintén megmondom, hogy sprayel r@hadt nehéz ilyen szépen fújni)


Főleg így, sötétedés után 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 13:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PlaXtix írta:
szekeres írta:
lehet hülye kérdés, de a kormányt nem lehet lefujni ezzel?


Lehet kormányt fújni, de tisztára le kell pucolni és több rétegben körbe és át kell fújni.



:) ez elég jó, mennyi egy ilyen cucc? Gondolom 1 flakon elég 1 kormányra.

simán bepróbálo m, bőrőzés 12-15 ezer és mennem kell mini mum 100-200km.-t hol rendesen megcsinálják!

A tesztkormány meddig bírta? Mármint a foszlás beindulását?

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.12. 13:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Nagyon érdekesek ezek a fényképek
csak mennyi ideig használhatók az alkatrészek amiket lefújtak :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 130 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator