* *
Pontos idő: 2024.05.18. 02:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 590 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 11:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Gabesz81 írta:
LeviM5 írta:
bmw520ds írta:

///Mennyei!
Mit éreztél, hogy viselkedik kanyarban? Mert a kapucnisok mindig ezt mondják, lent a súlypontja, merev mint a fax, ezért jobb a cópénál. Igazuk van?

Én nem vettem észre semmit, vagyis szépen feküdt a kanyarokban, lenyitott tetővel, szóval ha nem tudtam volna, azt hittem volna nem kabrió, sőt. Nem volt kényelemes, eléggé kemény és jól kivan(kilehet) merevítve. Bár nem igazán tudom hasonlítani sima M3-hoz mert azt még nem vezettem, így nem tudom az milyen. :oops:
Készült pár nem leközölhető videó. Próbált utánam jönni szegény... :facepalm: Megbánta a srác, hogy nem M5-öt vett. Miután vezette az enyém, nagyon elcsodálkozott. (mint mondta, a sok "hozzáértő" tántorította el és így lett az M3. Többek között mondták neki, hogy a vanos az nem jó, mert állítani kell x ezer km-enként...) Videót majd megmutatom.

szerintem nincs az a kabriómerevítés ami érdemben tudná kompenzálni a tetőt...

Aki meg használt ezelőtt tíz évvel E30 Cabrio-t és most is épít egy ilyet, van. Akkor? De ha linkelsz töréstesztes BMW-s videót ami alátámasztja a véleményed, elfogadom.
Ha pedig nincs tető, gyorsabban tud kanyarodni, mert lejjebb került a tömegközéppontja, ez pedig fizika. Ugyebár, a BMW nem egy tekergős karosszéria forma, ezt még Muha Ati is kifejtette talán toronymerevítős dolognál anno. Én csak kíváncsi vagyok hogy kanyarodott...

nem törésről van szó, hanem a kasztni merevségéről, ezt 10-ből 9 kabrió tesztben elmondják


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 22:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabesz81 írta:
bmw520ds írta:
Gabesz81 írta:
LeviM5 írta:
bmw520ds írta:

///Mennyei!
Mit éreztél, hogy viselkedik kanyarban? Mert a kapucnisok mindig ezt mondják, lent a súlypontja, merev mint a fax, ezért jobb a cópénál. Igazuk van?

Én nem vettem észre semmit, vagyis szépen feküdt a kanyarokban, lenyitott tetővel, szóval ha nem tudtam volna, azt hittem volna nem kabrió, sőt. Nem volt kényelemes, eléggé kemény és jól kivan(kilehet) merevítve. Bár nem igazán tudom hasonlítani sima M3-hoz mert azt még nem vezettem, így nem tudom az milyen. :oops:
Készült pár nem leközölhető videó. Próbált utánam jönni szegény... :facepalm: Megbánta a srác, hogy nem M5-öt vett. Miután vezette az enyém, nagyon elcsodálkozott. (mint mondta, a sok "hozzáértő" tántorította el és így lett az M3. Többek között mondták neki, hogy a vanos az nem jó, mert állítani kell x ezer km-enként...) Videót majd megmutatom.

szerintem nincs az a kabriómerevítés ami érdemben tudná kompenzálni a tetőt...

Aki meg használt ezelőtt tíz évvel E30 Cabrio-t és most is épít egy ilyet, van. Akkor? De ha linkelsz töréstesztes BMW-s videót ami alátámasztja a véleményed, elfogadom.
Ha pedig nincs tető, gyorsabban tud kanyarodni, mert lejjebb került a tömegközéppontja, ez pedig fizika. Ugyebár, a BMW nem egy tekergős karosszéria forma, ezt még Muha Ati is kifejtette talán toronymerevítős dolognál anno. Én csak kíváncsi vagyok hogy kanyarodott...

nem törésről van szó, hanem a kasztni merevségéről, ezt 10-ből 9 kabrió tesztben elmondják

Mivel vizsgálják? Füllel? Mikrométerrel? Tesztelők mondtak olyat is hogy bonyolult az I-Drive. Tízből-Tíz. Bocs, de nem győztél meg! :D

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 22:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
bmw520ds írta:

///Mennyei!
Mit éreztél, hogy viselkedik kanyarban? Mert a kapucnisok mindig ezt mondják, lent a súlypontja, merev mint a fax, ezért jobb a cópénál. Igazuk van?

Én nem vettem észre semmit, vagyis szépen feküdt a kanyarokban, lenyitott tetővel, szóval ha nem tudtam volna, azt hittem volna nem kabrió, sőt. Nem volt kényelemes, eléggé kemény és jól kivan(kilehet) merevítve. Bár nem igazán tudom hasonlítani sima M3-hoz mert azt még nem vezettem, így nem tudom az milyen. :oops:
Készült pár nem leközölhető videó. Próbált utánam jönni szegény... :facepalm: Megbánta a srác, hogy nem M5-öt vett. Miután vezette az enyém, nagyon elcsodálkozott. (mint mondta, a sok "hozzáértő" tántorította el és így lett az M3. Többek között mondták neki, hogy a vanos az nem jó, mert állítani kell x ezer km-enként...) Videót majd megmutatom.

Majd találkozunk és elmeséled, mivel tényleg érdekel, azért kérdeztem.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.13. 15:12 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát jobban megy mint a 20D. De az étvágya is más :)
Kép
Kép
Kép
Kép



Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 22:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Próbálom köntörfalazás nélkül elmesélni a vasárnapi unalmas napom!
Utaztunk a Kékes tetejére. Gyerek, asszony, lassan haladó akadályt képző, gyorsan haladó akadályt átugró autók közt az M7-en. Herótom volt, de megyünk " kikapcsolódni ". Csak az oda és a visszaút gyötrelem, de ez van...
Lényeg: Lelök egy Q7 elmegy, tükörben látok négy angyalszemet viszonylag messze. Jó sokáig így haladunk, aztán mikor közelebb kerül, nézem, ez igazán dögös, olyan egyedi szürke az eleje, vagy nem is tudom én. :facepalm: Kiállok illendően előle, egy jobb vese, egy szemgolyó, egy kopoltyú, és négy cső!!! Azt a köcsögit neki! F10 M5 a hétköznapi halandók közt!
Hát itt köszöntem meg a gondviselésnek hogy útnak indultunk, láthatom végre ezt az ékszert is élőben forgalomban!
Videó elő, vettem két részletet belőle, de hát ugye ráeszméltem, gyerek szeme a szélvédőn, asszony csak megint Huffnágel Pistit szeretné, de nem érdekel, gyerek vagyok és azért is dedózok, hiszen tetszik!
Csak a másik meg ne lássa, mert szalag korlátolt lesz a pofátlanságom miatt!
Bemegy a haladó sávba, én meg mögé! Mondanám hogy légyszíves taposs bele egy olyan morcosat mert szeretném hallani amit a motorod tud, de hát hogyan? Megelőzném szívesen, de kellene még négy darab húszas motor is a sajátom mellé, akkor esélyes lehetnék! De, nem hagy el! Ez köszönhető az 1.4 kategóriás bevásárló kocsiknak is, feltorlódik előtte a forgalom, így nem erőlteti a gépegységet!
Eljött az én időm. Most vagy soha! Drasztikusan kirántom a kocsimat mögüle, kétsége ne legyen hogy én vagyok a gyorsabb és szabályos 130km/h mellett bámulok át a német rendszámos kocsiba, ahol megdöbbenésemre egy ősz hajú, jól fésült fehér inges úri ember feje támaszkodik a fejtámlának! Mellette egy gyönyörű sudár hölgyemény, gondolom a lánya lehetett...
Mikor is kinéz az ablakán unottan, feleségem öléből széles mosollyal feltartom a hüvelyk ujjam és már vigyorgok is! Teli gáz és begyorsulok elé! Ablakom tenyérnyi szélességben le, gondolom a csajszi szólt neki, ez egy BMW buzi, adj neki! Odaálltak mellénk úgy, hogy a kéményük az én taligám orránál végződtek és visszaváltott egyet, olyan hangot halottam ahogy a gáz fröccsent, hogy igazából nem tudom leírni, aztán még egy és még egy! Aztán nyomott egy kövéret és olyan vágyamat teljesítette, amit igazából nem is ismert! Lelassult és újból elgyorsult. Kékesig nem találkoztam velük! :facepalm:

A váltás hangja odabasz! Olyan kicsit recsegve trotyogó felhorkanás, a kéményekből jövő hang Levi kocsijához viszonyítva nagyon szolid volt, az Övé még száz méterről is úgy üvölt, mint ha nem lenne szélvédő a kocsimban, ez nem volt hangoskodó, lehet alap programmal autóztak, nem tudom!
Minden esetre ezért szeretem a BMW M tulajokat, mert birtokolnak valami emberfeletti dolgot, amivel nem kérkednek, hanem büszkén mutatják meg a felsőbbrendűségük apró titkait, amit szerencsés hétköznapi csóró emberek is el-el kaphatnak apró adagokban.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: 3 admin, Bacsek, jlaci74
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ahogy mondod Gabi, ez így szokott lenni. :wink:
Mikor hüvelykújjal felefelé mutatnak, meg lefelé integető tenyérrel jelzik, hogy nyomjak egy kis gázt, szívesen megteszem. Mert ez is egy apró öröm valakinek, legutóbb egy furgonos intett át a pirosnál, hogy megszeretné hallgatni.
Ma, nagy örömmel autóztam haza a Pintér Motorsport (Maszikáék) műhelyéből, benzinpumpa csere után. (köszönet a hazai kúthálózaton kapható remek minőségű 100-es benzineknek, de ez egy más sztori és nem mondhatom élménynek) Autópályán le is teszteltem, viszi-e még a xxx-at. :D Egy E92 335d-t sajnos körbe kellett autóznom, mert valamiért nem akaródzott neki kimenni jobbra, gondolom a tükörből 30d-nek hitt. De sokat elmondhat a csávóról, hogy nem enged el egy gyorsabb BMW-t, hanem elkezdi tolni, mikor utoléred. :facepalm:
Na de a lényeg:
Beugrottam egy papírért Siófokra. Jövök ki az épületből, verda mellett egy olyan 7 éves kisfiú rátapadva az üvegre, mutogat a nagymamájának, hogy na ez már egy szuper autó. Odaérve nyitom a zárat, megijedtek, hogy lebuktak, nagymama mentegetőzik, hogy nagyon tetszik neki az autó, mondom én ez nagyon helyes, BMW-ket meg is kell nézni! :D Kinyitom az ajtót, mosolyogva kérdem, szeretnél beülni? Kissrác arcát látni kellett volna, istenem, hogy örült! Ülést beállítottam neki, hogy elérje a kormányt, kérdeztem szereted a Forma 1-et, mondja igen, na akkor látod itt is úgy kell váltani + és -, stb... Mama nem győzte megköszönni, mondta, na ezt mesélheted apunak hogy mit láttál... Végignézték/hallgatták ahogy elgurultam. Remélem BMW-je lesz ha nagy lesz! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: 18 admin, bmw520ds, F_E_K_, Gabesz81, Jerry, jlaci74, kzolee, MChris, ogtrai, Orsika és 8 több felhasználó
Értékelés: 85.71%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 20:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Na de a lényeg:
Beugrottam egy papírért Siófokra. Jövök ki az épületből, verda mellett egy olyan 7 éves kisfiú rátapadva az üvegre, mutogat a nagymamájának, hogy na ez már egy szuper autó. Odaérve nyitom a zárat, megijedtek, hogy lebuktak, nagymama mentegetőzik, hogy nagyon tetszik neki az autó, mondom én ez nagyon helyes, BMW-ket meg is kell nézni! :D Kinyitom az ajtót, mosolyogva kérdem, szeretnél beülni? Kissrác arcát látni kellett volna, istenem, hogy örült!

Itt az ideje a családalapításnak. 8)
A többit párszor megmutattad nekem, ezúton is csak köszönni tudom!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: LeviM5
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 21:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A két videó, igaz, semmi extra:




_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: LeviM5
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 21:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bmw520ds írta:
A két videó, igaz, semmi extra:




Gyönyörű :!: :!: :!:
Csak jobbra hibás az index... :mrgreen:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.25. 15:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bmw520ds írta:
A két videó, igaz, semmi extra:




Gyönyörű :!: :!: :!:
Csak jobbra hibás az index... :mrgreen:

BMW-s szokás. :mrgreen: Itt még udvarlási fázisban voltam, persze a többit nem volt bőr a képemen felvenni, hátha megijedt volna a tevékenységemtől.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: 2 aprilia, Gallaca
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.26. 16:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.14. 01:00
Hozzászólások: 283
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N62B44
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Hát jobban megy mint a 20D. De az étvágya is más :)
....
Sent from my iPhone using Tapatalk 2


megkented? hogy tetszik?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.26. 22:21 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
orvil írta:
admin írta:
Hát jobban megy mint a 20D. De az étvágya is más :)
....
Sent from my iPhone using Tapatalk 2


megkented? hogy tetszik?

Elbirnám viselni :) Tankolni már nem biztos :) Csak egy karikát mentem vele.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.27. 00:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
orvil írta:
admin írta:
Hát jobban megy mint a 20D. De az étvágya is más :)
....
Sent from my iPhone using Tapatalk 2


megkented? hogy tetszik?

Elbirnám viselni :) Tankolni már nem biztos :) Csak egy karikát mentem vele.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Arra az évi 3000km-edre nem lenne jó? Évi 6 teletank! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.27. 07:24 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
admin írta:
orvil írta:
admin írta:
Hát jobban megy mint a 20D. De az étvágya is más :)
....
Sent from my iPhone using Tapatalk 2


megkented? hogy tetszik?

Elbirnám viselni :) Tankolni már nem biztos :) Csak egy karikát mentem vele.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Arra az évi 3000km-edre nem lenne jó? Évi 6 teletank! :lol:

Mondasz valamit :) de csak évi 2000 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.07.29. 17:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.14. 01:00
Hozzászólások: 283
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N62B44
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
admin írta:
orvil írta:
admin írta:
Hát jobban megy mint a 20D. De az étvágya is más :)
....
Sent from my iPhone using Tapatalk 2


megkented? hogy tetszik?

Elbirnám viselni :) Tankolni már nem biztos :) Csak egy karikát mentem vele.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Arra az évi 3000km-edre nem lenne jó? Évi 6 teletank! :lol:


Ki az az Évi, nekem is teletankolhatna :lol: :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek orvil az itt látható tagok köszönték meg: 2 admin, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.18. 19:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma autópályán elém tévedt egy E38, ami fekete és nagyon szépen nézett ki. Addig mindent betartottam, gondoltam megnézem mennyire hagy majd el! Sajnos csak tippelgetni tudok hogy milyen és mekkora motor volt benne, de, végsebességemig végig lőtávolban volt a négyhengeres, amin én is meglepődtem. :roll: Egyszer még visszalassulva normál tempóra, ki is állt előlem, de felesleges lett volna elé menni, mert zavartam volna. A Völgy-híd után Siófoki lehajtónál indexeltem ki a lövészárokból. Most vagy nagyon nem lehet semmire használni a négyesfogatot, vagy nem csak ez gyenge a hétköznapokra. :mrgreen: Face lift hátsó lápái voltak és ebből arra következtetek, 730d volt. Kép nincs, IVZ-... ha esetleg olvasod, hozzászólhatnál! Nagyon szép vas volt!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.20. 02:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Ma autópályán elém tévedt egy E38, ami fekete és nagyon szépen nézett ki. Addig mindent betartottam, gondoltam megnézem mennyire hagy majd el! Sajnos csak tippelgetni tudok hogy milyen és mekkora motor volt benne, de, végsebességemig végig lőtávolban volt a négyhengeres, amin én is meglepődtem. :roll: Egyszer még visszalassulva normál tempóra, ki is állt előlem, de felesleges lett volna elé menni, mert zavartam volna. A Völgy-híd után Siófoki lehajtónál indexeltem ki a lövészárokból. Most vagy nagyon nem lehet semmire használni a négyesfogatot, vagy nem csak ez gyenge a hétköznapokra. :mrgreen: Face lift hátsó lápái voltak és ebből arra következtetek, 730d volt. Kép nincs, IVZ-... ha esetleg olvasod, hozzászólhatnál! Nagyon szép vas volt!

Kiváncsi leszek a szombati videókra is! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.20. 10:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.05.01. 00:00
Hozzászólások: 576
Tartózkodási hely: Gödöllő
Adott köszi: 135 alkalommal
Kapott köszik: 34 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
bmw520ds írta:
Ma autópályán elém tévedt egy E38, ami fekete és nagyon szépen nézett ki. Addig mindent betartottam, gondoltam megnézem mennyire hagy majd el! Sajnos csak tippelgetni tudok hogy milyen és mekkora motor volt benne, de, végsebességemig végig lőtávolban volt a négyhengeres, amin én is meglepődtem. :roll: Egyszer még visszalassulva normál tempóra, ki is állt előlem, de felesleges lett volna elé menni, mert zavartam volna. A Völgy-híd után Siófoki lehajtónál indexeltem ki a lövészárokból. Most vagy nagyon nem lehet semmire használni a négyesfogatot, vagy nem csak ez gyenge a hétköznapokra. :mrgreen: Face lift hátsó lápái voltak és ebből arra következtetek, 730d volt. Kép nincs, IVZ-... ha esetleg olvasod, hozzászólhatnál! Nagyon szép vas volt!

Kiváncsi leszek a szombati videókra is! :wink:

Na arra én is! Az a hang! amikor elsuhant 90km/h-al a közúton! :taps: :taps: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Orsika az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.20. 12:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Orsika írta:
LeviM5 írta:
bmw520ds írta:
Ma autópályán elém tévedt egy E38, ami fekete és nagyon szépen nézett ki. Addig mindent betartottam, gondoltam megnézem mennyire hagy majd el! Sajnos csak tippelgetni tudok hogy milyen és mekkora motor volt benne, de, végsebességemig végig lőtávolban volt a négyhengeres, amin én is meglepődtem. :roll: Egyszer még visszalassulva normál tempóra, ki is állt előlem, de felesleges lett volna elé menni, mert zavartam volna. A Völgy-híd után Siófoki lehajtónál indexeltem ki a lövészárokból. Most vagy nagyon nem lehet semmire használni a négyesfogatot, vagy nem csak ez gyenge a hétköznapokra. :mrgreen: Face lift hátsó lápái voltak és ebből arra következtetek, 730d volt. Kép nincs, IVZ-... ha esetleg olvasod, hozzászólhatnál! Nagyon szép vas volt!

Kiváncsi leszek a szombati videókra is! :wink:

Na arra én is! Az a hang! amikor elsuhant 90km/h-al a közúton! :taps: :taps: :taps:

Kis félreértés történt!
Azt a videót csak azért csináltam, hogy a Nemzeti útvonalhálózatot tipró és rendellenesen használó nemzetellenes polgárokat lebuktassam és később hathatós bizonyítékkal alátámasztva, segítsek a nemzeti nemzetvédő és nemzeti nemzetellenes nemzetközi és nemzeti szolgálatnak az efféle tevékenységek beszüntetésére való tekintet miatt!

Ki a fene kíváncsi olyan cselekedetekre, amikor egy autó csikorogva indul úgy, hogy a vezetője birokra kel a az oldal irányba szökni akaró erőkkel és váltáskor torpan meg egy pillanatra a gyorsulás, illetve fülsértően üvölt tíz henger, ráadásul, kilométerekről hallani a tevékenységet? A faluból is feljöttek tüntetni ellene, sőt a karhatalom is kivonult! :twisted:

Elhatárolódom ettől a fertőzött rétegtől és új barátaim felé fordulok, akik lámpa nélkül, 70km/h-val, a terelővonalat igénybe véve haladnak a Balatonra, ügyet sem vetve a mögöttük tobzódó karavánra, akik fékezgetnek, egymás seggébe érnek, előzni próbálnak és minden kísérletük veszélyezteti a gondolkodásra képtelen és magát szabályosnak gondoló autós miatt kialakult helyzet miatt a szembe jövő, az előzendő, az előzni próbáló emberek életét.
Hazafelé a Balatonról ez annyiban változik, hogy a dudaszóval kifejezett véleményemet, a naptól vörös fejjel és vállig leégett kézzel, középső ujjal jelzik, összetartozunk! :wink:
Mennyivel szimpatikusabb mint a BMW-sek körében elakadásjelzőzni, vagy hüvelyk ujjat felfele mutatva kommunikálni!

Új gépem van. A régi tönkre ment. Van három videó, amit semmiképen nem hajlandó áttölteni a számítógépre. Hogy miért?
Ha tudnám, nem a mezőgazdaságban a porban és a melegben keresném a betevőmet...Kis türelmet kérek! ( pár nap, hét, hónap)

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: 3 LeviM5, MChris, Orsika
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.25. 23:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Autópályán 150-nel poroszkálva, román kocsisort előzve egy 911-es carerra jött rám villogva, hogy takarodjak. Persze, majd belefordulok a mellettem haladókba, akiket épp előzök, vagy kimegyek a fűre, csak hogy utat engedjek. :facepalm:
Nem ismerem annyira de azt láttam a tükörből, hogy 911, nem tudom milyen motor, gt3, turbó, vagy mi lehetett, de jelentem kicsit lemaradozott. bmwdance
Előzésben lévőt miért villognak le, én ha pl. kamion előzése közben érek valakit, hova menjen, minek villogni, köddé nem tud válni. :?
Másrészt bőven elég a 150, mert 200-zal nyer kb 1500m előnyt, aztán úgyis kijönnek elé a közlekedők. Na mindegy, legalább ki lett kormolva a vas. :wink:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: 3 admin, kzolee, MChris
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 590 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator