* *
Pontos idő: 2024.05.18. 04:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 590 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 07:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
LeviM5 írta:

Kép


Jajj, Levi, a sok --- önjelölt szakértő --- pedig tudja, hogy nem is megy 330-at :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 08:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szégyen, hogy ma Magyarországon, ha megosztod a véleményedet, akkor már kikezd a nép. Nekem nem jött le, hogy mitől vagy elszállva magadtól. A szlovák rendszámhoz meg annyi közük van az embereknek, hogy semmi. Ha már ennyi pénzt ki tudtál fizetni az autóra, akkor nem tök, mindegy, hogy a maradékot, ami nagyjából elenyésző összeg a vételárhoz képest, befizeted e vagy megtartod magadnak, mert van normálisabb ország is, mint a mienk?

Nem szeretek ismeretség nélkül bárkit is lenézni, de ezektől az emberektől feltud elég hamar fordulni a gyomrom. Na minden esetre megismerném szívesen az illetőt :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 11:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az Alfa-s,KIA-s,F Astra-s hozzászólóknak fogalmuk nincs hogy miről beszélnek,amíg nem beszélhetnek tapasztalatból csak egy "egészséges" irigységből.Én úgy gondolom hogy ebben minden benne van:

"ezek mind olyan dolgok amire az emberek vágynak, de elérhetetlen számukra, ezért inkább utálják a tulaját irigységből, hogy ő ezt átélheti."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 11:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jól elcsócsálják a témát, nem is vártam mást. :D Egyik okosabb mint a másik. :D Szimplán a BMW-sekre irigyek az emberek, mindegy milyen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 12:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Egy pár hónapja megosztottak egy képet az FB-n, egy szép fekete E60-ról valami autóvadászos oldalon. Ellopták, keresik, ossza meg aki tudja, hátha meglesz. Egy hülyegyerek beírta, hogy tudjátok mekkora autóvadász vagyok, de ezt sajnos nem tudom megosztani, mert "van ott még, ahol ez volt". Tehát tőle dögöljön meg a BMW-s, vegyen másikat. Az új buzukikat meg vígan osztogatta a tájékozatlan majom. Közben egy SX4 meg 5 milka. Itt tartunk... Agyam eldurrant.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 13:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Biztos jó egy új suzuki, de annyi pénzért, azért már autót is lehet venni :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 17:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.01. 16:02
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Ausztria, Bécs
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
Egy pár hónapja megosztottak egy képet az FB-n, egy szép fekete E60-ról valami autóvadászos oldalon. Ellopták, keresik, ossza meg aki tudja, hátha meglesz. Egy hülyegyerek beírta, hogy tudjátok mekkora autóvadász vagyok, de ezt sajnos nem tudom megosztani, mert "van ott még, ahol ez volt". Tehát tőle dögöljön meg a BMW-s, vegyen másikat. Az új buzukikat meg vígan osztogatta a tájékozatlan majom. Közben egy SX4 meg 5 milka. Itt tartunk... Agyam eldurrant.


Ez az irigyseg a magasfoku tudatlansagukbol fakad az embereknek.

Persze egy 0km-es bmw nem 5millio HUF, de nem is latni magyarorszagon annyi uj bmw-t mint suzukit.
Azt meg mindenki maga dönti el ha van 2millio forintja akkor abbol mit vesz. sokan inkabb egy suzuki mellett döntenek,holott mar sokan leirtak hogy annyibol egy nagyon patent bmw-t lehet vasarolni.

Sajat pelda: oda merem rakni a 14 eves 530-at az unokaöcskös 2 eves swiftje melle. mind anyaghasznalatban mind komfortban es meg sorolhatnam...egy bmw az 14 evesen is bmw. nem nyikorog nem zörög az utaster es nem kell attol tartanom hogy egy erösebb szel felboritja.
Persze arban en feleböl jöttem ki mint unokaöcskös a szutyukival.

Ezt mar en is megkaptam : Tutti tele vagyok mert bmw-vel jarok..

_________________
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Kép
Skype: norbert.kovi@hotmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 20:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Jelentem, ma szakadó esőben öregbítettem a gonosz béjemvés hírnevet az M7-esen vagy 150 km hosszan. Kegyetlen zuhéban masszív vízfüggönyben belső sávban jött a hófehér bálna, és villogott, és tolt és repült tovább. Egyszerűen nem volt türelmem a sok töketlenkedő baromhoz. Beállnak egymás mögé 110-zezni a belsőbe, mert valami kettyós marha a kamiont 20 km követés után ki merte előzni.. ááhh, a magyarok kultúrája nulla, amikor haladásról van szó. Lépten nyomon akadályoznak.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 21:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.01. 16:02
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Ausztria, Bécs
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
talan 2 hete lattam egy feliratot egy off auto hatuljan:
Vigyazat, minden ok nelkül fekezek!

Es tenyleg. Ezt nem fogja tudni nekem senki megmagyarazni hogy miert csinaljak ezt az emberek.

En meg nem fekezek csak ha muszaly.
Bunko lennek mert bmw-m van? Nem hiszem.
Az a bunko aki akkor kezd bele az elözesbe mikor szinte mar mellette vagyok majdnem full gazzal.

A közutakon is be kell vezetni a kek zaszlot :) gyorsabb autot lehuzodassal elengedni :D

_________________
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Kép
Skype: norbert.kovi@hotmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
PapaBoss írta:
Jelentem, ma szakadó esőben öregbítettem a gonosz béjemvés hírnevet az M7-esen vagy 150 km hosszan. Kegyetlen zuhéban masszív vízfüggönyben belső sávban jött a hófehér bálna, és villogott, és tolt és repült tovább. Egyszerűen nem volt türelmem a sok töketlenkedő baromhoz. Beállnak egymás mögé 110-zezni a belsőbe, mert valami kettyós marha a kamiont 20 km követés után ki merte előzni.. ááhh, a magyarok kultúrája nulla, amikor haladásról van szó. Lépten nyomon akadályoznak.


Akkor egy időben voltunk! :mrgreen: Gyenesdiás mellől jöttünk mi is abban a nem kicsi esőbe. Végre kipróbálhattam az esőgumikat.

150-el lehetett haladni kb Siófokig. Onnantól tötymörgés sz.fehérvárig, míg nem lett 3 sávos. onnantól megint gyí. ...élveztem :mrgreen:

Egy e39-et sikerült lehagyni, de nem volt klubos. :neutral: ...mostanában csak pesten belül látok klubost, de mivel Pugóval vagyok, nem is jelzek. ...még azt hinnék kötekszek. :facepalm:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 10:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Végre kipróbálhattam az esőgumikat.

Lemaradtam, milyen márka, vélemény? Vagy ha írtál róla jöhet a link is. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 11:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Labi írta:
Akkor egy időben voltunk! :mrgreen: Gyenesdiás mellől jöttünk mi is abban a nem kicsi esőbe. Végre kipróbálhattam az esőgumikat.

150-el lehetett haladni kb Siófokig. Onnantól tötymörgés sz.fehérvárig, míg nem lett 3 sávos. onnantól megint gyí. ...élveztem :mrgreen:

Egy e39-et sikerült lehagyni, de nem volt klubos. :neutral: ...mostanában csak pesten belül látok klubost, de mivel Pugóval vagyok, nem is jelzek. ...még azt hinnék kötekszek. :facepalm:


Azaz, jól van! Mi Kehidakustányból indultunk, szerintem ugyanott másztunk fel a pályára, és ugyanabban az élményben volt részünk. Már amikor felhajtottam az M7-re, hófehéren fénylett a felület, mondom bőségesen van benne vasszer, legalább megdolgoznak az új gumik :mrgreen: Végig esett, vagy épp szakadt az eső, mazsolák lépten-nyomon akadályozták az életet, de a pilótafülkében halkan szólt a zene, motor gyönyörűen ketyegett, 140-150 körül tisztogattam a belső sávot. Még mondtam is az asszonynak, hogy 200 km alatt egyetlen X5-ös előzött meg, de szinte csak lépésben.. inkább megnéztük, elengedtük.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.28. 12:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.14. 01:00
Hozzászólások: 283
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N62B44
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
LeviM5 írta:

Kép


Jajj, Levi, a sok --- önjelölt szakértő --- pedig tudja, hogy nem is megy 330-at :nyelves:



igy legyen kedves es targyilagos az ember a nepiteleten ... :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek orvil az itt látható tagok köszönték meg: LeviM5
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.28. 21:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
orvil írta:
kzolee írta:
LeviM5 írta:

Kép


Jajj, Levi, a sok --- önjelölt szakértő --- pedig tudja, hogy nem is megy 330-at :nyelves:



igy legyen kedves es targyilagos az ember a nepiteleten ... :cry:


ez megkaptad te is anno :wink:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.29. 12:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.14. 01:00
Hozzászólások: 283
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N62B44
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
orvil írta:
kzolee írta:
LeviM5 írta:

Kép


Jajj, Levi, a sok --- önjelölt szakértő --- pedig tudja, hogy nem is megy 330-at :nyelves:



igy legyen kedves es targyilagos az ember a nepiteleten ... :cry:


ez megkaptad te is anno :wink:


Pontosan! De ezt elore tudvan "moslekot a disznoknak" elvet alkalmazva eleve a panelproli szintre irtam magat az ertekelest, hogy meg is ertsek mirol beszelek, ugysem lesz soha BMW-juk (akinek igen, az pedig jot mosolyog, es elvezi a kilometereket). Aztan a (moslek)Merites blogon valamelyik fotelautos talaloan le is irta, hogy az iromanyom stilusa talalo kepet fest a mai BMW autotulajdonosokrol (!!), de az alfajarol 2 hetig fenyezett, gondosan tordelt, 6x helyesirasugyileg atfesult muvet kibofogo kifinomult ur szerintuk pontosan jellemezte a akkori magyarorszag alfas tarsadalmanak eme mintapeldanyat. Ok tudjak ... a fenti szituaciot egy csodalatos kinti hasonlattal tudom a legszebben jellemezni, mikor a minimalbert eppen karcolo lengyel segedmunkas 2 evet sporolva 5 ev hitelbe gyorsan beleugorva megveszi a E65 730d-t ?7000ert 200.000 merfolddel (tobbet mar nem is kell rakolteni evekig, hisz tudjuk :facepalm: ), majd a lengyelgetto kozepen kirakott konyokkel feszitve kulonbnek erzi magat, mint az osszes tobbi hasonszoru, bar gyalogos tarsa, mert o kulonbozik. igaz, vakok kozt felszemu a kiraly, Lalitol tudjuk, ha traubit iszol akkor kulonbozol ... biztos jo lehet kulonbozni, masnak lenni, van erre egy egesz jo felvonulas evente pesten, lehet csatlakozni a szep szines alfakkal (nem akartam lebuzizni oket direktbe, de gondolom atjott). visszaterve az alfas peldara valoszinu hosunk 3 muszakban keresi a kenyeret a szalag mellett, es a nagymama (isten nyugosztalja) hazabol vette anno az alfat 8 eve, azota sem kerult ra uj garnitura gumi es nem rakott bele 20000km-et (de mint megtudtuk az alfa nem is erre valo), de o szebben fogalmazva, tagoltan tarta a mondanivalojat a nagykozonseg ele, igy biztosan jobb ember, tanultabb (ketlem), muveltebb (az lehet), szebb (kizart) stb. szoval ezeknek? megirtam, linkeltem a haveroknak, jot rohogtunk, aztan ennyi. pont par hete gondolkoztam, irjak -e egy csodalatos orvilos jellemzest a kicsi M3-rol, de minek, ilyet meg az utcan sem fognak latni. egyszeruen nem erdemes semmilyen elmenyt ezekkel az irigy vilagtalan emberekkel megosztani, mert egybol "rohadt kocsog adocsalo" leszel, mint Levi (peace, csak a hasonlat miatt hoztam fel), vagy "fasszopo milliomos, aki biztos orokolte", stb, a jelzok es talalo szoszerkezetek tarhaza vegtelen. egyiknek sem jut eszebe, hogy munkaval is lehet jol keresni ha az IQ/eltokeltseg/akaras/lehetosegek kombinacioja kello keppen fejbevagja az embert, de ehhez fel kell allni a fotelbol.

gratula a 750hez, nepiteleten barmit is fogsz irni rola a kov kommentek varhatoak:
- na ebbe jol belenyultal, minek ilyen nagy, kicsi a cerka gyanitom
- gyozze tankolni, meg aztan ebben nem 4 gyertya megy, draga lesz
- oreg szar helyett vehetett volna egy jo swiftet, az legalabb biztonsagos
- apamnak is volt ilyen, tok szar
- oreg szar, biztosan ott allt a kereskedesben 5 evet, mire kihozta 5 ev szemelyi kolcsonnel
- en biztosan egy jo H astrat vettem volna ebbol, mert a bejemve nem megbizhato
- stb ..

:hangos: Peace - Orvil


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek orvil az itt látható tagok köszönték meg: MChris
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.08.29. 15:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
orvil írta:
MChris írta:
orvil írta:
kzolee írta:
LeviM5 írta:

Kép


Jajj, Levi, a sok --- önjelölt szakértő --- pedig tudja, hogy nem is megy 330-at :nyelves:



igy legyen kedves es targyilagos az ember a nepiteleten ... :cry:


ez megkaptad te is anno :wink:


Pontosan! De ezt elore tudvan "moslekot a disznoknak" elvet alkalmazva eleve a panelproli szintre irtam magat az ertekelest, hogy meg is ertsek mirol beszelek, ugysem lesz soha BMW-juk (akinek igen, az pedig jot mosolyog, es elvezi a kilometereket). Aztan a (moslek)Merites blogon valamelyik fotelautos talaloan le is irta, hogy az iromanyom stilusa talalo kepet fest a mai BMW autotulajdonosokrol (!!), de az alfajarol 2 hetig fenyezett, gondosan tordelt, 6x helyesirasugyileg atfesult muvet kibofogo kifinomult ur szerintuk pontosan jellemezte a akkori magyarorszag alfas tarsadalmanak eme mintapeldanyat. Ok tudjak ... a fenti szituaciot egy csodalatos kinti hasonlattal tudom a legszebben jellemezni, mikor a minimalbert eppen karcolo lengyel segedmunkas 2 evet sporolva 5 ev hitelbe gyorsan beleugorva megveszi a E65 730d-t ?7000ert 200.000 merfolddel (tobbet mar nem is kell rakolteni evekig, hisz tudjuk :facepalm: ), majd a lengyelgetto kozepen kirakott konyokkel feszitve kulonbnek erzi magat, mint az osszes tobbi hasonszoru, bar gyalogos tarsa, mert o kulonbozik. igaz, vakok kozt felszemu a kiraly, Lalitol tudjuk, ha traubit iszol akkor kulonbozol ... biztos jo lehet kulonbozni, masnak lenni, van erre egy egesz jo felvonulas evente pesten, lehet csatlakozni a szep szines alfakkal (nem akartam lebuzizni oket direktbe, de gondolom atjott). visszaterve az alfas peldara valoszinu hosunk 3 muszakban keresi a kenyeret a szalag mellett, es a nagymama (isten nyugosztalja) hazabol vette anno az alfat 8 eve, azota sem kerult ra uj garnitura gumi es nem rakott bele 20000km-et (de mint megtudtuk az alfa nem is erre valo), de o szebben fogalmazva, tagoltan tarta a mondanivalojat a nagykozonseg ele, igy biztosan jobb ember, tanultabb (ketlem), muveltebb (az lehet), szebb (kizart) stb. szoval ezeknek? megirtam, linkeltem a haveroknak, jot rohogtunk, aztan ennyi. pont par hete gondolkoztam, irjak -e egy csodalatos orvilos jellemzest a kicsi M3-rol, de minek, ilyet meg az utcan sem fognak latni. egyszeruen nem erdemes semmilyen elmenyt ezekkel az irigy vilagtalan emberekkel megosztani, mert egybol "rohadt kocsog adocsalo" leszel, mint Levi (peace, csak a hasonlat miatt hoztam fel), vagy "fasszopo milliomos, aki biztos orokolte", stb, a jelzok es talalo szoszerkezetek tarhaza vegtelen. egyiknek sem jut eszebe, hogy munkaval is lehet jol keresni ha az IQ/eltokeltseg/akaras/lehetosegek kombinacioja kello keppen fejbevagja az embert, de ehhez fel kell allni a fotelbol.

gratula a 750hez, nepiteleten barmit is fogsz irni rola a kov kommentek varhatoak:
- na ebbe jol belenyultal, minek ilyen nagy, kicsi a cerka gyanitom
- gyozze tankolni, meg aztan ebben nem 4 gyertya megy, draga lesz
- oreg szar helyett vehetett volna egy jo swiftet, az legalabb biztonsagos
- apamnak is volt ilyen, tok szar
- oreg szar, biztosan ott allt a kereskedesben 5 evet, mire kihozta 5 ev szemelyi kolcsonnel
- en biztosan egy jo H astrat vettem volna ebbol, mert a bejemve nem megbizhato
- stb ..

:hangos: Peace - Orvil


H!

eszem ágában sincs írni oda,az nem az én világom :)

:franko:

Köszi

Offtopic :
üdv, a Krisztinek :wink:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.09.01. 22:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Egyenlőre csak prototípus, ezért ilyen ferde, na meg le sem ér róla a lábam, de ha elkészül nagyon kényelmes lesz :lol: 5 ezer forintból egy valamire való műanyag széket nem lehet kapni. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.09.01. 23:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.01. 16:02
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Ausztria, Bécs
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Szep munka. :franko:

Fütes lesz benne ? :mrgreen:

_________________
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Kép
Skype: norbert.kovi@hotmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.09.02. 09:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sajnos ez csak mezei manuális bőr :D Fűtéssel goromba lett volna, de azért így is elég egyedi. Ma újra gondolom a felfogatását :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW-s élmények
HozzászólásElküldve: 2013.09.02. 10:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.01. 16:02
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Ausztria, Bécs
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
nagy.matyika írta:
Sajnos ez csak mezei manuális bőr :D Fűtéssel goromba lett volna, de azért így is elég egyedi. Ma újra gondolom a felfogatását :)


En ugy probaltam volna meg, ha tudsz hegeszteni egy konzolt a forgo labra, hogy a gyari lefogatocsavarokkal tudd rögziteni.

_________________
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Kép
Skype: norbert.kovi@hotmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 590 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator