2012.05.13. 22:15
2012.05.13. 22:58
Imco írta:Szerintem...
2012.05.13. 23:10
2012.05.14. 10:45
204d1 írta:Padre540 írta:Abban tudna valaki segíteni hogy ez az autó Euro IV vagy V?
2008-as 25d,M57N2,VIN:CT38538
Nem tudom,ez mond-e valakinek valamit...
EU4
2012.05.14. 10:56
Padre540 írta:204d1 írta:Padre540 írta:Abban tudna valaki segíteni hogy ez az autó Euro IV vagy V?
2008-as 25d,M57N2,VIN:CT38538
Nem tudom,ez mond-e valakinek valamit...
EU4
Köszönöm!Miből állapítottad meg?
2012.08.23. 20:35
2013.02.18. 13:04
awolf1 írta:Véleményetek szerint M52TU25 euro2 vagy 3-as, brief-ben D4 zöld plakett van 2000.05.19.-i forgalombahelyezés.
Köszi.
2013.02.18. 13:21
zsolty-j írta:awolf1 írta:Véleményetek szerint M52TU25 euro2 vagy 3-as, brief-ben D4 zöld plakett van 2000.05.19.-i forgalombahelyezés.
Köszi.
Többnyire 2000.09 előtti bmw-k euro 2-k
Az euro 3-nak nem csak a 4 lambda,és az obd a feltétele.
De brif-be bele van írva feketén fehéren.
2013.02.18. 14:03
adam001 írta:zsolty-j írta:awolf1 írta:Véleményetek szerint M52TU25 euro2 vagy 3-as, brief-ben D4 zöld plakett van 2000.05.19.-i forgalombahelyezés.
Köszi.
Többnyire 2000.09 előtti bmw-k euro 2-k
Az euro 3-nak nem csak a 4 lambda,és az obd a feltétele.
De brif-be bele van írva feketén fehéren.
Nekem sem volt beleirva a brief-be!!!! Nem mindegyikbe irják bele feketén fehéren.... Az én 2000/01 es evjaratu 4 lambdás obd -s m52tu- m EURO 3 minösítést kapott az nkh -nál !!!!!
2013.02.18. 14:12
zsolty-j írta:adam001 írta:zsolty-j írta:awolf1 írta:Véleményetek szerint M52TU25 euro2 vagy 3-as, brief-ben D4 zöld plakett van 2000.05.19.-i forgalombahelyezés.
Köszi.
Többnyire 2000.09 előtti bmw-k euro 2-k
Az euro 3-nak nem csak a 4 lambda,és az obd a feltétele.
De brif-be bele van írva feketén fehéren.
Nekem sem volt beleirva a brief-be!!!! Nem mindegyikbe irják bele feketén fehéren.... Az én 2000/01 es evjaratu 4 lambdás obd -s m52tu- m EURO 3 minösítést kapott az nkh -nál !!!!!
Mindig vannak kivételek,de alapból nem euro 3
Ha nincs be írva,akkor a jó szándék vezérelheti őket.
Az euro3 besorolásnak nem csak a 4 szonda és az obd a kritériuma.Még egyéb tényezőktől is függ.
Sőt az sem mindegy mikor csinálták az egyedid.Az Nkh is folyamatosan kapja az új listákat.
2013.02.18. 18:52
zsolty-j írta:zsolty-j írta:adam001 írta:zsolty-j írta:awolf1 írta:Véleményetek szerint M52TU25 euro2 vagy 3-as, brief-ben D4 zöld plakett van 2000.05.19.-i forgalombahelyezés.
Köszi.
Többnyire 2000.09 előtti bmw-k euro 2-k
Az euro 3-nak nem csak a 4 lambda,és az obd a feltétele.
De brif-be bele van írva feketén fehéren.
Nekem sem volt beleirva a brief-be!!!! Nem mindegyikbe irják bele feketén fehéren.... Az én 2000/01 es evjaratu 4 lambdás obd -s m52tu- m EURO 3 minösítést kapott az nkh -nál !!!!!
Mindig vannak kivételek,de alapból nem euro 3
Ha nincs be írva,akkor a jó szándék vezérelheti őket.
Az euro3 besorolásnak nem csak a 4 szonda és az obd a kritériuma.Még egyéb tényezőktől is függ.
Sőt az sem mindegy mikor csinálták az egyedid.Az Nkh is folyamatosan kapja az új listákat.
Köztes régebbi forgalmikba nem az euro besorolás van,írva hanem az ek szám,abból váltják át.
Sok brif van,kint írnak össze vissza dolgokat.
2013.02.20. 23:00
awolf1 írta:zsolty-j írta:zsolty-j írta:adam001 írta:zsolty-j írta:[quote="awolf1"]Véleményetek szerint M52TU25 euro2 vagy 3-as, brief-ben D4 zöld plakett van 2000.05.19.-i forgalombahelyezés.
Köszi.
Többnyire 2000.09 előtti bmw-k euro 2-k
Az euro 3-nak nem csak a 4 lambda,és az obd a feltétele.
De brif-be bele van írva feketén fehéren.
Nekem sem volt beleirva a brief-be!!!! Nem mindegyikbe irják bele feketén fehéren.... Az én 2000/01 es evjaratu 4 lambdás obd -s m52tu- m EURO 3 minösítést kapott az nkh -nál !!!!!
Mindig vannak kivételek,de alapból nem euro 3
Ha nincs be írva,akkor a jó szándék vezérelheti őket.
Az euro3 besorolásnak nem csak a 4 szonda és az obd a kritériuma.Még egyéb tényezőktől is függ.
Sőt az sem mindegy mikor csinálták az egyedid.Az Nkh is folyamatosan kapja az új listákat.
Köztes régebbi forgalmikba nem az euro besorolás van,írva hanem az ek szám,abból váltják át.
Sok brif van,kint írnak össze vissza dolgokat.
2013.02.25. 13:52
2013.02.25. 14:07
Fourmi írta:Olyan kérdésem lenne, hogy egy 1992. február eleji gyártású E34 520i Eu1 vagy Eu2??? Vagy mitől függ ez?
2013.02.25. 20:36
Padre540 írta:Fourmi írta:Olyan kérdésem lenne, hogy egy 1992. február eleji gyártású E34 520i Eu1 vagy Eu2??? Vagy mitől függ ez?
Eu 2 96/1 hótol van,hacsak a gyár nem ad ki tanusítványt.
Nekem is érdekes,hogy egy lambdás,katos 24 szelepes motor hogy-hogy nem Euro2.
2013.02.25. 20:52
Fourmi írta:Padre540 írta:Fourmi írta:Olyan kérdésem lenne, hogy egy 1992. február eleji gyártású E34 520i Eu1 vagy Eu2??? Vagy mitől függ ez?
Eu 2 96/1 hótol van,hacsak a gyár nem ad ki tanusítványt.
Nekem is érdekes,hogy egy lambdás,katos 24 szelepes motor hogy-hogy nem Euro2.
Hát, nem adott ! Ez gyár által megadott, vagy csak a magyar közlekedési hatóság szerint?
2013.02.25. 21:19
Padre540 írta:Fourmi írta:Padre540 írta:Fourmi írta:Olyan kérdésem lenne, hogy egy 1992. február eleji gyártású E34 520i Eu1 vagy Eu2??? Vagy mitől függ ez?
Eu 2 96/1 hótol van,hacsak a gyár nem ad ki tanusítványt.
Nekem is érdekes,hogy egy lambdás,katos 24 szelepes motor hogy-hogy nem Euro2.
Hát, nem adott ! Ez gyár által megadott, vagy csak a magyar közlekedési hatóság szerint?
92-ben szerintem a gyár által megadott is Euro1.Az Én 94-es Compactom is az.
2013.04.03. 06:59
2013.04.03. 08:09
kanyobence írta:2001/12 e39 520i, hanyas Eu besorolásra számítsak? Kinti papírjaiban EU4
2013.04.03. 16:47
adam001 írta:kanyobence írta:2001/12 e39 520i, hanyas Eu besorolásra számítsak? Kinti papírjaiban EU4
Helo,minden bizonnyal euro 4 , de ha még a brief-be is fel van tüntetve így szó szerint akkor mindenképp az , más besorolást nem adhatnak!!!!!!!!