* *
Pontos idő: 2024.05.22. 17:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 148 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 13:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
A 23i nem egy vanosos??


Évjárat függő.

Szerintem...

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 13:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
EURO 3-at kellett volna hogy kapj.... de azért csapd föl a mocitetöt és nézdmeg hogy a motor bal oldalán látod e ezt a 2 alkatrészt ami képen van ... bár realmoem hozza a te évjáratodhoz....

Kép



A tiéd 2.2 170LE,dupla vanos nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 13:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Padre540 írta:
A 23i nem egy vanosos??


Évjárat függő.

Szerintem...


Ugyanilyenem volt,99/10,egy vanos.Csak azért kérdem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 13:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
A 23i nem egy vanosos??


Nem a TU kódos már 2.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 14:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
A 23i nem egy vanosos??


Dupla vanos-os! megnéztem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 14:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
Padre540 írta:
A 23i nem egy vanosos??


Dupla vanos-os! megnéztem


Igen,tényleg az.Meg kéne nézni még a kipuff. rendszert,ha 4 lambdás,Euro3-nak kell lennie mindenképp.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 14:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
adam001 írta:
Padre540 írta:
A 23i nem egy vanosos??


Dupla vanos-os! megnéztem


Igen,tényleg az.Meg kéne nézni még a kipuff. rendszert,ha 4 lambdás,Euro3-nak kell lennie mindenképp.



Ott van a realom-be az is , 4 lamdás!!!!!!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 14:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:
Padre540 írta:
A 23i nem egy vanosos??


Dupla vanos-os! megnéztem


Igen,tényleg az.Meg kéne nézni még a kipuff. rendszert,ha 4 lambdás,Euro3-nak kell lennie mindenképp.



Ott van a realom-be az is , 4 lamdás!!!!!!!!!!


És ez?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=18&fg=10


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 14:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:
Padre540 írta:
A 23i nem egy vanosos??


Dupla vanos-os! megnéztem


Igen,tényleg az.Meg kéne nézni még a kipuff. rendszert,ha 4 lambdás,Euro3-nak kell lennie mindenképp.



Ott van a realom-be az is , 4 lamdás!!!!!!!!!!


És ez?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=18&fg=10

Na mostmár azért is alámászok, és megnézem mennyi van még a 2-ön kívül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 14:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Padre540 írta:
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:
Padre540 írta:
A 23i nem egy vanosos??


Dupla vanos-os! megnéztem


Igen,tényleg az.Meg kéne nézni még a kipuff. rendszert,ha 4 lambdás,Euro3-nak kell lennie mindenképp.



Ott van a realom-be az is , 4 lamdás!!!!!!!!!!


És ez?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=18&fg=10

No parts found matching your car.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára hamoriarpi 2012.05.13. 14:57-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 14:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Realoem ezt hozza VIN szerint:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=50

Úgyhogy ez mindenképp Euro3.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 15:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
awolf1 írta:
Na mostmár azért is alámászok, és megnézem mennyi van még a 2-ön kívül.


A motortérből is lehet elvileg látni. Ha a leömlőnél lévő katalizátorok UTÁN ott van az 1-1 kontroll szonda, akkor euro 3.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 16:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
awolf1 írta:
Na mostmár azért is alámászok, és megnézem mennyi van még a 2-ön kívül.


A motortérből is lehet elvileg látni. Ha a leömlőnél lévő katalizátorok UTÁN ott van az 1-1 kontroll szonda, akkor euro 3.


Megnéztem 2x2 lambda van alatta.
Tudtok mutatni olyan oldalt ahol ez le is van írva, persze én hiszek Nektek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 17:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
awolf1 írta:
hamoriarpi írta:
awolf1 írta:
Na mostmár azért is alámászok, és megnézem mennyi van még a 2-ön kívül.


A motortérből is lehet elvileg látni. Ha a leömlőnél lévő katalizátorok UTÁN ott van az 1-1 kontroll szonda, akkor euro 3.


Megnéztem 2x2 lambda van alatta.
Tudtok mutatni olyan oldalt ahol ez le is van írva, persze én hiszek Nektek.


Tehát akkor ezek azok?
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 17:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
awolf1 írta:
hamoriarpi írta:
awolf1 írta:
Na mostmár azért is alámászok, és megnézem mennyi van még a 2-ön kívül.


A motortérből is lehet elvileg látni. Ha a leömlőnél lévő katalizátorok UTÁN ott van az 1-1 kontroll szonda, akkor euro 3.


Megnéztem 2x2 lambda van alatta.
Tudtok mutatni olyan oldalt ahol ez le is van írva, persze én hiszek Nektek.


Tehát akkor ezek azok?
Kép


Igen, nem csináltam képet, de felül 2 alul 2.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 17:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
awolf1 írta:
Padre540 írta:
awolf1 írta:
hamoriarpi írta:
awolf1 írta:
Na mostmár azért is alámászok, és megnézem mennyi van még a 2-ön kívül.


A motortérből is lehet elvileg látni. Ha a leömlőnél lévő katalizátorok UTÁN ott van az 1-1 kontroll szonda, akkor euro 3.


Megnéztem 2x2 lambda van alatta.
Tudtok mutatni olyan oldalt ahol ez le is van írva, persze én hiszek Nektek.


Tehát akkor ezek azok?
Kép


Igen, nem csináltam képet, de felül 2 alul 2.

Euro 3. 100%
Ezek a kritériumai. Menj reklamálni és ne tágíts :!:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 17:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Megnéztem 2x2 lambda van alatta.
Tudtok mutatni olyan oldalt ahol ez le is van írva, persze én hiszek Nektek.

Tehát akkor ezek azok?
Kép

Igen, nem csináltam képet, de felül 2 alul 2.
Euro 3. 100%
Ezek a kritériumai. Menj reklamálni és ne tágíts
BMW-től van igazolás, hogy 2-es ... csak ugye ez 20.000Ft+áfa-ba kerül, ezért papír formában nem kértem.
Be lehet adni egy utólagos kérelmet az nkh-hoz természetesen pénzért, ott kérik a magyarországi importőrtől az infókat.
Amiket utólagosan módosítanak a vizsgabázisokon az teljesen más téma.
köszönöm mindenkinek a hozzászólását, legalább pörgött egy kicsit a topic.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 17:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
awolf1 írta:
Padre540 írta:
awolf1 írta:
hamoriarpi írta:
awolf1 írta:
Na mostmár azért is alámászok, és megnézem mennyi van még a 2-ön kívül.


A motortérből is lehet elvileg látni. Ha a leömlőnél lévő katalizátorok UTÁN ott van az 1-1 kontroll szonda, akkor euro 3.


Megnéztem 2x2 lambda van alatta.
Tudtok mutatni olyan oldalt ahol ez le is van írva, persze én hiszek Nektek.


Tehát akkor ezek azok?
Kép


Igen, nem csináltam képet, de felül 2 alul 2.


Jó lenne egykét NKH -S KOLLEGÁVAL ELOLVASTATNI EZT A TOPIKOT!!!!!!!!! hogy kicsit tanuljanak...... vajon hány emberrel b@sznak ki ilyen módon??????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 17:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Tehát akkor ezek azok?
Kép[/quote]

Igen, nem csináltam képet, de felül 2 alul 2.[/quote]

Jó lenne egykét NKH -S KOLLEGÁVAL ELOLVASTATNI EZT A TOPIKOT!!!!!!!!! hogy kicsit tanuljanak...... vajon hány emberrel b@sznak ki ilyen módon??????[/quote]

Igen, nálunk minden el van cseszve köztük az ilyenek is, de hallottam már olyat is, hogy fordítva volt a dolog 3-ból 4-lett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EURO besorolás
HozzászólásElküldve: 2012.05.13. 20:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
awolf1 írta:
Padre540 írta:
awolf1 írta:
Lezárult a forgalombehelyezés, az M52TU motor bármit is csináltam euro 2-es lett (BMW lekérdezés, NKH, 2 nepper). Olyan meg nincs sajnos, amit itt is írtak páran, hogy lehet kérni külön felülvizsgálatot. Kértem pár tippet adó emberkétől kontaktot, de meg is állt az ügy abban a pillanatban. De legalább van rendszám még ha drágábban is....
(Nem a neven alatt szereplő kocsiról van szó)


Ez egy m52TU motor,25i,2000-es évjárat,dupla vanos,4 lambda?Mert akkor nem lehet Euro2!A 25i az nem m54?
Mi ez pontosan?20i,23i?


m52TU e46 2000.05.19 323i 256s4


Mire számítottál, és mi alapján?
Mi szerepelt a német papírokban?

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 148 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator