2011.05.22. 22:06
apa írta:Ezzel az új jogszabállyal még jobban felidegesítik a kamionosokat is meg az úrvezetőket is.A kamionos ezentúl kevesebb km.-t tud meg tenni egységnyi idő alatt ami megnehezíti az ő és a logisztikusok dolgát és az áru később éri el a rendeltetési helyét,ami a fuvar rendelőnek is gond.
Az úrvezetőnek mindig is szálka lesz a szemében egy kamion,hát még ha vonat hosszúságú konvojokkal találkozik.Én az előzni tilos autópályán 7.5T felett -tel sem értek egyet,mert nem redukálták az autópálya matrica árát a felére,minden kamionos az egész autópályára fizeti az út használati díjat,mi az,hogy egyik napról a másikra,csak a haladó sávot használhatja.A hétvégi kamion stop is egy érvágás,mert ez előtt 7 napot dolgozhattak a teher autók,jogszabály változás óta csak 5-öt,de sem a pálya matrica,sem a biztosítás,sem a súlyadó nem mérséklődött,sőt keményebb lett.
Ezeket a rendeleteket mind-mind az Európai uniótól lesi el a magyar közlekedési hatóság és hogy ez a magyar gazdaságot hogy érinti nem érdekli őket.
2011.05.22. 22:22
Oroszlan írta:apa írta:Ezzel az új jogszabállyal még jobban felidegesítik a kamionosokat is meg az úrvezetőket is.A kamionos ezentúl kevesebb km.-t tud meg tenni egységnyi idő alatt ami megnehezíti az ő és a logisztikusok dolgát és az áru később éri el a rendeltetési helyét,ami a fuvar rendelőnek is gond.
Az úrvezetőnek mindig is szálka lesz a szemében egy kamion,hát még ha vonat hosszúságú konvojokkal találkozik.Én az előzni tilos autópályán 7.5T felett -tel sem értek egyet,mert nem redukálták az autópálya matrica árát a felére,minden kamionos az egész autópályára fizeti az út használati díjat,mi az,hogy egyik napról a másikra,csak a haladó sávot használhatja.A hétvégi kamion stop is egy érvágás,mert ez előtt 7 napot dolgozhattak a teher autók,jogszabály változás óta csak 5-öt,de sem a pálya matrica,sem a biztosítás,sem a súlyadó nem mérséklődött,sőt keményebb lett.
Ezeket a rendeleteket mind-mind az Európai uniótól lesi el a magyar közlekedési hatóság és hogy ez a magyar gazdaságot hogy érinti nem érdekli őket.
Mivel van rálátásom ezért tudom, naponta látom:
"nálunk" minden kamion túlsúllyal meg, általában 47 tonna körül, de nem ritka az 50-51 tonna sem.
Ugye a max megengedett 40 T lenne.
Ezt persze a munkáltató tudja.
Ha megállítják a kamiont és lemérik, természetesen a cég fizet, de ha 10-ből 1-et mérnek és büntetnek meg, akkor is megéri, mert: a plusz súly 7-8 tonna / kamion, az 10 autónál 80 tonna, tehát 2 kamionnal kevesebb üzemanyag kell, az árút meg súlyra szállítják.
És ez 100 db feletti kamionszámnál elég jelentős összeg.
2011.05.23. 17:27
2011.05.23. 21:28
kopasze-28 írta:had szóljak én is hozzá egy kicsit,mivel 11 éves billencses múltal rendelkezem,tudnák én is regélni.
sajnos apa jól mondja,nem volt ritka,h csak a rakomány volt 40tonna,DE,mivel mostmár hál istennek,nagyon sok bányából nem engednek ki túlsúllyal,mert a bányát is +büntetik,és nem kicsit!!!!
vki örűl ennek vkik nem,én momentán örültem,mikor bevezették h a tb.-i kőbányából nem engedtek ki túlsúllyal,neem kellett vitatkozni állandóan a góréval.
bár,sajnos ahogy apa is irta,nálunk a béka segge alatt vannak a fuvar díjak,főleg billencseseknél,nem ritka h 3-4 évvel ezelőtti fuvar díjjal mennek a kocsik.
rádásúl,apa ismeri is a volt gazdámat nem de? tudja mennyire egy mocskos kapzsi
a csigát felkergetné pestre 2 ft-ért
2011.05.24. 08:17
apa írta:kopasze-28 írta:had szóljak én is hozzá egy kicsit,mivel 11 éves billencses múltal rendelkezem,tudnák én is regélni.
sajnos apa jól mondja,nem volt ritka,h csak a rakomány volt 40tonna,DE,mivel mostmár hál istennek,nagyon sok bányából nem engednek ki túlsúllyal,mert a bányát is +büntetik,és nem kicsit!!!!
vki örűl ennek vkik nem,én momentán örültem,mikor bevezették h a tb.-i kőbányából nem engedtek ki túlsúllyal,neem kellett vitatkozni állandóan a góréval.
bár,sajnos ahogy apa is irta,nálunk a béka segge alatt vannak a fuvar díjak,főleg billencseseknél,nem ritka h 3-4 évvel ezelőtti fuvar díjjal mennek a kocsik.
rádásúl,apa ismeri is a volt gazdámat nem de? tudja mennyire egy mocskos kapzsi
a csigát felkergetné pestre 2 ft-ért
Szia Kopasz!
Sajnos a nagy probléma még mindig az,hogy korrupt a Közlekedési felügyelet mert manipulálják a mérleget és kapcsolatban vannak sok fuvarozóval és fuvaroztatóval meg bányákkal is és jó pénzért mehet a 40T raksúlyban.Ez az ami kárt tesz az utakban és balesethez vezet.
Igen ismerem,valójában egy szerény ember,szinte rosszat sem lehet mondani rá,de a pénzt nagyon szereti,mindegy minek az árán.A gabona fuvarosok pont ilyenek.
2011.05.24. 21:35
jackson írta:apa írta:kopasze-28 írta:had szóljak én is hozzá egy kicsit,mivel 11 éves billencses múltal rendelkezem,tudnák én is regélni.
sajnos apa jól mondja,nem volt ritka,h csak a rakomány volt 40tonna,DE,mivel mostmár hál istennek,nagyon sok bányából nem engednek ki túlsúllyal,mert a bányát is +büntetik,és nem kicsit!!!!
vki örűl ennek vkik nem,én momentán örültem,mikor bevezették h a tb.-i kőbányából nem engedtek ki túlsúllyal,neem kellett vitatkozni állandóan a góréval.
bár,sajnos ahogy apa is irta,nálunk a béka segge alatt vannak a fuvar díjak,főleg billencseseknél,nem ritka h 3-4 évvel ezelőtti fuvar díjjal mennek a kocsik.
rádásúl,apa ismeri is a volt gazdámat nem de? tudja mennyire egy mocskos kapzsi
a csigát felkergetné pestre 2 ft-ért
Szia Kopasz!
Sajnos a nagy probléma még mindig az,hogy korrupt a Közlekedési felügyelet mert manipulálják a mérleget és kapcsolatban vannak sok fuvarozóval és fuvaroztatóval meg bányákkal is és jó pénzért mehet a 40T raksúlyban.Ez az ami kárt tesz az utakban és balesethez vezet.
Igen ismerem,valójában egy szerény ember,szinte rosszat sem lehet mondani rá,de a pénzt nagyon szereti,mindegy minek az árán.A gabona fuvarosok pont ilyenek.
Nekem annó az fordult meg a fejemben nem pénzbírság kéne hanem pár napra elkobozni a billencs-et és akkor kesereghetne a tisztelt (sóher) vállalkozó. Ez azért arányosabb mivel a bevétel arányosan érintené (és nem a sofőrt).
Jackson, aki kérdi mekkora hülyeség
2011.05.24. 21:46
lepke írta:jackson írta:apa írta:kopasze-28 írta:had szóljak én is hozzá egy kicsit,mivel 11 éves billencses múltal rendelkezem,tudnák én is regélni.
sajnos apa jól mondja,nem volt ritka,h csak a rakomány volt 40tonna,DE,mivel mostmár hál istennek,nagyon sok bányából nem engednek ki túlsúllyal,mert a bányát is +büntetik,és nem kicsit!!!!
vki örűl ennek vkik nem,én momentán örültem,mikor bevezették h a tb.-i kőbányából nem engedtek ki túlsúllyal,neem kellett vitatkozni állandóan a góréval.
bár,sajnos ahogy apa is irta,nálunk a béka segge alatt vannak a fuvar díjak,főleg billencseseknél,nem ritka h 3-4 évvel ezelőtti fuvar díjjal mennek a kocsik.
rádásúl,apa ismeri is a volt gazdámat nem de? tudja mennyire egy mocskos kapzsi
a csigát felkergetné pestre 2 ft-ért
Szia Kopasz!
Sajnos a nagy probléma még mindig az,hogy korrupt a Közlekedési felügyelet mert manipulálják a mérleget és kapcsolatban vannak sok fuvarozóval és fuvaroztatóval meg bányákkal is és jó pénzért mehet a 40T raksúlyban.Ez az ami kárt tesz az utakban és balesethez vezet.
Igen ismerem,valójában egy szerény ember,szinte rosszat sem lehet mondani rá,de a pénzt nagyon szereti,mindegy minek az árán.A gabona fuvarosok pont ilyenek.
Nekem annó az fordult meg a fejemben nem pénzbírság kéne hanem pár napra elkobozni a billencs-et és akkor kesereghetne a tisztelt (sóher) vállalkozó. Ez azért arányosabb mivel a bevétel arányosan érintené (és nem a sofőrt).
Jackson, aki kérdi mekkora hülyeség
Helo
Amelyik sofőr HA nem teljesíti a TÚLSÚLYOS jármű vezetését AZT hamar kirúgják
SAJNOS Vagy belemegy a JÁTÉKBA vagy mehet leszámolni
2011.05.24. 22:36
Oroszlan írta:lepke írta:jackson írta:apa írta:kopasze-28 írta:had szóljak én is hozzá egy kicsit,mivel 11 éves billencses múltal rendelkezem,tudnák én is regélni.
sajnos apa jól mondja,nem volt ritka,h csak a rakomány volt 40tonna,DE,mivel mostmár hál istennek,nagyon sok bányából nem engednek ki túlsúllyal,mert a bányát is +büntetik,és nem kicsit!!!!
vki örűl ennek vkik nem,én momentán örültem,mikor bevezették h a tb.-i kőbányából nem engedtek ki túlsúllyal,neem kellett vitatkozni állandóan a góréval.
bár,sajnos ahogy apa is irta,nálunk a béka segge alatt vannak a fuvar díjak,főleg billencseseknél,nem ritka h 3-4 évvel ezelőtti fuvar díjjal mennek a kocsik.
rádásúl,apa ismeri is a volt gazdámat nem de? tudja mennyire egy mocskos kapzsi
a csigát felkergetné pestre 2 ft-ért
Szia Kopasz!
Sajnos a nagy probléma még mindig az,hogy korrupt a Közlekedési felügyelet mert manipulálják a mérleget és kapcsolatban vannak sok fuvarozóval és fuvaroztatóval meg bányákkal is és jó pénzért mehet a 40T raksúlyban.Ez az ami kárt tesz az utakban és balesethez vezet.
Igen ismerem,valójában egy szerény ember,szinte rosszat sem lehet mondani rá,de a pénzt nagyon szereti,mindegy minek az árán.A gabona fuvarosok pont ilyenek.
Nekem annó az fordult meg a fejemben nem pénzbírság kéne hanem pár napra elkobozni a billencs-et és akkor kesereghetne a tisztelt (sóher) vállalkozó. Ez azért arányosabb mivel a bevétel arányosan érintené (és nem a sofőrt).
Jackson, aki kérdi mekkora hülyeség
Helo
Amelyik sofőr HA nem teljesíti a TÚLSÚLYOS jármű vezetését AZT hamar kirúgják
SAJNOS Vagy belemegy a JÁTÉKBA vagy mehet leszámolni
Meg ha nem használ mágnest, akkor is mennie kell ...
Mert a tűhajlítás ideje már lejárt ...
2011.05.25. 08:44
lepke írta:jackson írta:apa írta:kopasze-28 írta:had szóljak én is hozzá egy kicsit,mivel 11 éves billencses múltal rendelkezem,tudnák én is regélni.
sajnos apa jól mondja,nem volt ritka,h csak a rakomány volt 40tonna,DE,mivel mostmár hál istennek,nagyon sok bányából nem engednek ki túlsúllyal,mert a bányát is +büntetik,és nem kicsit!!!!
vki örűl ennek vkik nem,én momentán örültem,mikor bevezették h a tb.-i kőbányából nem engedtek ki túlsúllyal,neem kellett vitatkozni állandóan a góréval.
bár,sajnos ahogy apa is irta,nálunk a béka segge alatt vannak a fuvar díjak,főleg billencseseknél,nem ritka h 3-4 évvel ezelőtti fuvar díjjal mennek a kocsik.
rádásúl,apa ismeri is a volt gazdámat nem de? tudja mennyire egy mocskos kapzsi
a csigát felkergetné pestre 2 ft-ért
Szia Kopasz!
Sajnos a nagy probléma még mindig az,hogy korrupt a Közlekedési felügyelet mert manipulálják a mérleget és kapcsolatban vannak sok fuvarozóval és fuvaroztatóval meg bányákkal is és jó pénzért mehet a 40T raksúlyban.Ez az ami kárt tesz az utakban és balesethez vezet.
Igen ismerem,valójában egy szerény ember,szinte rosszat sem lehet mondani rá,de a pénzt nagyon szereti,mindegy minek az árán.A gabona fuvarosok pont ilyenek.
Nekem annó az fordult meg a fejemben nem pénzbírság kéne hanem pár napra elkobozni a billencs-et és akkor kesereghetne a tisztelt (sóher) vállalkozó. Ez azért arányosabb mivel a bevétel arányosan érintené (és nem a sofőrt).
Jackson, aki kérdi mekkora hülyeség
Helo
Amelyik sofőr HA nem teljesíti a TÚLSÚLYOS jármű vezetését AZT hamar kirúgják
SAJNOS Vagy belemegy a JÁTÉKBA vagy mehet leszámolni
2011.05.25. 16:32
2011.06.17. 22:11
2011.06.18. 07:35
biyi írta:Helo
Amelyik sofőr HA nem teljesíti a TÚLSÚLYOS jármű vezetését AZT hamar kirúgják
SAJNOS Vagy belemegy a JÁTÉKBA vagy mehet leszámolni
2011.06.29. 10:38
2011.06.29. 13:22
jackson írta:Kamionosok: Másik topikban olvastam, hogy ültek olyan kamionban ami az AMG merci kivételével letolt mindenkit az útról. Lehetne valami pontosabb adatot kapni ilyen járgányról cm3, LE, Nm, stb.
Jackson, aki összekeveri a fórumot a Discovery channel-el
2011.06.29. 20:53
Imco írta:jackson írta:Kamionosok: Másik topikban olvastam, hogy ültek olyan kamionban ami az AMG merci kivételével letolt mindenkit az útról. Lehetne valami pontosabb adatot kapni ilyen járgányról cm3, LE, Nm, stb.
Jackson, aki összekeveri a fórumot a Discovery channel-el
Érdekesség: 30-160 km/h 6" Katt!
2011.06.30. 10:57
lepke írta:Imco írta:jackson írta:Kamionosok: Másik topikban olvastam, hogy ültek olyan kamionban ami az AMG merci kivételével letolt mindenkit az útról. Lehetne valami pontosabb adatot kapni ilyen járgányról cm3, LE, Nm, stb.
Jackson, aki összekeveri a fórumot a Discovery channel-el
Érdekesség: 30-160 km/h 6" Katt!
Helo
A kilogramm és lóerő arány jobb bármelyik személykocsinak
Nyomaték sem olyan rossz
2011.07.01. 23:22
jackson írta:lepke írta:Imco írta:jackson írta:Kamionosok: Másik topikban olvastam, hogy ültek olyan kamionban ami az AMG merci kivételével letolt mindenkit az útról. Lehetne valami pontosabb adatot kapni ilyen járgányról cm3, LE, Nm, stb.
Jackson, aki összekeveri a fórumot a Discovery channel-el
Érdekesség: 30-160 km/h 6" Katt!
Helo
A kilogramm és lóerő arány jobb bármelyik személykocsinak
Nyomaték sem olyan rossz
Na ja csak ez verseny gép. Én meg úgy értettem sima utcai kamion. Mert ugyebár vesenygép nem fordul elő az autópályán rendszámmal.
Jackson, aki arra kiváncsi
2011.07.23. 17:20
2011.07.23. 17:29
2011.07.31. 11:32