* *
Pontos idő: 2024.05.18. 05:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 254 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 16:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
Muhaati!

Miért kellett 4 fej előre, ha 2 elég volt hátra?
Írtad, sokat teszteltél, mennyivel volt gyengébb a 2 fej?

Köszi
HG.


Ezt én is tudom: mivel a lámpára és a rendszámra mérnek és mivel egyre közelebb ugyebár egyre kisebb a lézer kör átmérője ezért célszerű kettő a lámpához meg kettő a rendszámhoz (két oldalára). A hátsó annyira nem fontos (nehéz hátulról mérni, igazából csak menetközben mérésnél jó arra meg nincs pénz jelenleg).
Ha nem érted leirom hosszabban is.

Jackson, a közveszélyes dumás

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 17:48 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
MChris írta:
jackson írta:
Ha megnézed a linket amit küldtem akkor annyi most is.
Az RX-65-ben az tetszett amikor egyszerre több frekin mérnek akkor kitudja párhuzamosan is jelezni a jelszintet. Az enyém csak a legerőssebbed dobja a kijelzőre. Mondjuk a teszt eset. M3 befelé a benzinkút jelez K sávon és közben mérnek a Ku-n. Először jelez a K majd a Ku és az erősödik. A tiéden ilyenkor látszik hogy: K2 Ku7 például.
Amúgy sokan azt hiszik aki radar detektoros gyorsan megy pedig már más tulaj is megerősitette, sok azóta amióta van neki sokkal óvatosabb lett.

Jackson, aki már meging szómenésben szenved


Óvatosabb? Biztonság érzetet ad nem? Némi ellentmondást vélek ebben fellelni! :roll:


Akkor ezt kifejtem pontosabban:
Mivel nem látsz radar és lézer frekvencián ezért az átlag ember elmegy egy halom radar és lézeres mérés elött amit észre sem vett. Mivel a detektor tulajdonos nem hagyja ki egyiket sem és mindegyiknél fékezett/reagált ezért sokkal megfontoltabban haladsz és többször fékezel mint az átlag ember. Persze egy két fals riasztásánál is lassitasz. De a lényeg a lényeg többször lassitaasz mint az átlag bamba aki megy a nagyvilágba és ha megjött a csekk akkor megy lassabban csak.

Amerikában ez odáig fejlődőtt, hogy (mivel van pénz) minden rendőr autóban van radar és mér is. Ezért mindenkinek van radardetektora is. Ezért kitalálták akkor már miért ne használják fel ezt és kiépitették a radar detektor frekvencián a jelzés küldő rendszert. Pl. ködben baleset itt nálunk bele rongyol a heszinelés közben még 10 autós. Ott kint rendör bekapcsolja a kocsijában a küldj kódolva a radaron baleset kódot. És mindenki elötte 2-300méterrel már fékez mert kapja ezt a kódot. A profibb készülékek mint az enyém szövegesen ki is irja baleset (persze angolul).
Mintha minden kocsiba lehetne küldeni üzeneteket ami figyelmeztet a veszélyre. Na ettől még kilóméterekre vagyunk.
Szerintem az a normális mindekinek radardetektort és a tényleg veszélyes helyekre (beláthatatlan kanyar stb.) fix telepitésű állandó radart rakni: mert ekkor mindenki fékez a veszélyes helyen és elvégre ez a cél.

Jackson, a fejtegető

Vagy egyszerűen tartsd be a szabályokat!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 17:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Vagy egyszerűen tartsd be a szabályokat!


Egy szokásos előitélet:
Gyere mögöttem amikor betartom. Fél óra múlva sikitva lépsz a gázra.
Egyszer csináltam és ezért 30-al ment végig 20 kilóméter salgótarján elött amikor csinálták elötte a két sávost. Kint maradt a tábla és semmi nem volt ami feloldaná (ja elötte - még detektor elött - kétszer villantottak, csekk azóta se jött).

Amúgy tisztázzuk a fényképezés nem azért megy, hogy betartsuk a szabályokat hanem hogy pénzt szedjenek. Mert nem a veszélyes helyeken fotózgatnak hanem a jól elbújhatós autós tutira megkaszálós helyeken.
Admin: majd megnézem amikor lenyomnak egy 180eft birságra a fa eltakartja 20 tábla mögött 50-el akkor mit mondasz.

Jackson, aki nem notorikus gyorshajtó

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 18:36 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
admin írta:
Vagy egyszerűen tartsd be a szabályokat!


Egy szokásos előitélet:
Gyere mögöttem amikor betartom. Fél óra múlva sikitva lépsz a gázra.
Egyszer csináltam és ezért 30-al ment végig 20 kilóméter salgótarján elött amikor csinálták elötte a két sávost. Kint maradt a tábla és semmi nem volt ami feloldaná (ja elötte - még detektor elött - kétszer villantottak, csekk azóta se jött).

Amúgy tisztázzuk a fényképezés nem azért megy, hogy betartsuk a szabályokat hanem hogy pénzt szedjenek. Mert nem a veszélyes helyeken fotózgatnak hanem a jól elbújhatós autós tutira megkaszálós helyeken.
Admin: majd megnézem amikor lenyomnak egy 180eft birságra a fa eltakartja 20 tábla mögött 50-el akkor mit mondasz.

Jackson, aki nem notorikus gyorshajtó

Waaze nehogy azt híd én betartom :lol: De viszont nem is száguldozom mindenhol rátarom azt a százalékot ami még belefér a buliba.
De 19éve vezetek szinte minden nap és ezért még egy fillért se fizetem le is kopogom.De másért már igen :lol: (piros lámpa,záróvonal,régi időkbe sport kormány,menetlevél,stb)

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 18:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Waaze nehogy azt híd én betartom :lol: De viszont nem is száguldozom mindenhol rátarom azt a százalékot ami még belefér a buliba.
De 19éve vezetek szinte minden nap és ezért még egy fillért se fizetem le is kopogom.De másért már igen :lol: (piros lámpa,záróvonal,régi időkbe sport kormány,menetlevél,stb)


De azért Isaszegnél a vasút elött te is megszívtad volna a fa takarja 30-as táblát. Valld be.

Jackson, a vallató

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 18:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
jackson írta:
MChris írta:
jackson írta:
Ha megnézed a linket amit küldtem akkor annyi most is.
Az RX-65-ben az tetszett amikor egyszerre több frekin mérnek akkor kitudja párhuzamosan is jelezni a jelszintet. Az enyém csak a legerőssebbed dobja a kijelzőre. Mondjuk a teszt eset. M3 befelé a benzinkút jelez K sávon és közben mérnek a Ku-n. Először jelez a K majd a Ku és az erősödik. A tiéden ilyenkor látszik hogy: K2 Ku7 például.
Amúgy sokan azt hiszik aki radar detektoros gyorsan megy pedig már más tulaj is megerősitette, sok azóta amióta van neki sokkal óvatosabb lett.

Jackson, aki már meging szómenésben szenved


Óvatosabb? Biztonság érzetet ad nem? Némi ellentmondást vélek ebben fellelni! :roll:


Akkor ezt kifejtem pontosabban:
Mivel nem látsz radar és lézer frekvencián ezért az átlag ember elmegy egy halom radar és lézeres mérés elött amit észre sem vett. Mivel a detektor tulajdonos nem hagyja ki egyiket sem és mindegyiknél fékezett/reagált ezért sokkal megfontoltabban haladsz és többször fékezel mint az átlag ember. Persze egy két fals riasztásánál is lassitasz. De a lényeg a lényeg többször lassitaasz mint az átlag bamba aki megy a nagyvilágba és ha megjött a csekk akkor megy lassabban csak.

Amerikában ez odáig fejlődőtt, hogy (mivel van pénz) minden rendőr autóban van radar és mér is. Ezért mindenkinek van radardetektora is. Ezért kitalálták akkor már miért ne használják fel ezt és kiépitették a radar detektor frekvencián a jelzés küldő rendszert. Pl. ködben baleset itt nálunk bele rongyol a heszinelés közben még 10 autós. Ott kint rendör bekapcsolja a kocsijában a küldj kódolva a radaron baleset kódot. És mindenki elötte 2-300méterrel már fékez mert kapja ezt a kódot. A profibb készülékek mint az enyém szövegesen ki is irja baleset (persze angolul).
Mintha minden kocsiba lehetne küldeni üzeneteket ami figyelmeztet a veszélyre. Na ettől még kilóméterekre vagyunk.
Szerintem az a normális mindekinek radardetektort és a tényleg veszélyes helyekre (beláthatatlan kanyar stb.) fix telepitésű állandó radart rakni: mert ekkor mindenki fékez a veszélyes helyen és elvégre ez a cél.

Jackson, a fejtegető

Vagy egyszerűen tartsd be a szabályokat!


a számból vette ki a szót a kolléga :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 19:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
admin írta:
Vagy egyszerűen tartsd be a szabályokat!


a számból vette ki a szót a kolléga :franko:


Nénda mennyi szabály betartó kollega gyűlt itt össze :lol: :lol:

Jackson, aki csak ámul

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 19:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
admin írta:
Vagy egyszerűen tartsd be a szabályokat!


Idézet:
Amúgy tisztázzuk a fényképezés nem azért megy, hogy betartsuk a szabályokat hanem hogy pénzt szedjenek. Mert nem a veszélyes helyeken fotózgatnak hanem a jól elbújhatós autós tutira megkaszálós helyeken.

Ebben viszont teljesen igazad van!
Egyetértünk!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 19:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:
HG írta:
Muhaati!

Miért kellett 4 fej előre, ha 2 elég volt hátra?
Írtad, sokat teszteltél, mennyivel volt gyengébb a 2 fej?

Köszi
HG.


Ezt én is tudom: mivel a lámpára és a rendszámra mérnek és mivel egyre közelebb ugyebár egyre kisebb a lézer kör átmérője ezért célszerű kettő a lámpához meg kettő a rendszámhoz (két oldalára). A hátsó annyira nem fontos (nehéz hátulról mérni, igazából csak menetközben mérésnél jó arra meg nincs pénz jelenleg).
Ha nem érted leirom hosszabban is.

Jackson, a közveszélyes dumás


Jó a megközelítés. A Bömbi jó nagy felület, + egy rafkósabb, rámenősebb jard kimérhet a tepsi tükörre is. A 4 L.I. "bevédi" az egész elejét.
A hátsó mérés egy gonosz dolog. Egyre többet lőnek hátulról is. A touring popsija is jó nagy felület, ezért most már két megnövelt teljesítményű fej van fent. (dupla adó egy fejben) . Ezt még nem volt időm tesztelni, ha meglesz az eredmény megírom.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 19:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:

Nénda mennyi szabály betartó kollega gyűlt itt össze :lol: :lol:

Jackson, aki csak ámul


Azért vannak akik kilógnak a sorból. :oops:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 19:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:

Ha már itt tartunk a 4 fej két fej kérdésnél akkor azt kérdezem én meg az ati-tól, hogy milyen az L.I. Mert a TravelTech nagyon lehúzta azt mondták nem volt megbizható a teszt folyamán hol jelzett, hol nem. No ők ezt az ügyfélkörüknél nem engedhetik meg.
És ezért nem árulják.

Jackson, aki érdeklődik.


Spec. a T.T. L.T. Target-et árul, ami ugyanúgy nagyon jó. Hogy nagyon lehúzta volna az L.I.-t, azt furcsállanám, hisz jó kapcsolatban vagyunk, és megmondaná nekem is :wink: ( Egyébként olyan keze van a FÁMA kezelésében, hogy a jardok csak irigykedhetnek rá. Ha egy autó mérhető, akkor Ő meg is méri. ) Vissza az L.I.-hez: Régebbi verziószámúaknál előfordult néha találat, de azoknál is csak igen ritkán.
Ebben a kategóriában már csak azt kell eldönteni, melyik a szimpatikusabb. Hisz van aki BMW-t vesz, van aki AUDI-t, van aki Mercit. Lehet Blinderezni, az mondjuk Opel.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 20:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
jackson írta:

Ha már itt tartunk a 4 fej két fej kérdésnél akkor azt kérdezem én meg az ati-tól, hogy milyen az L.I. Mert a TravelTech nagyon lehúzta azt mondták nem volt megbizható a teszt folyamán hol jelzett, hol nem. No ők ezt az ügyfélkörüknél nem engedhetik meg.
És ezért nem árulják.

Jackson, aki érdeklődik.


Spec. a T.T. L.T. Target-et árul, ami ugyanúgy nagyon jó. Hogy nagyon lehúzta volna az L.I.-t, azt furcsállanám, hisz jó kapcsolatban vagyunk, és megmondaná nekem is :wink: ( Egyébként olyan keze van a FÁMA kezelésében, hogy a jardok csak irigykedhetnek rá. Ha egy autó mérhető, akkor Ő meg is méri. ) Vissza az L.I.-hez: Régebbi verziószámúaknál előfordult néha találat, de azoknál is csak igen ritkán.
Ebben a kategóriában már csak azt kell eldönteni, melyik a szimpatikusabb. Hisz van aki BMW-t vesz, van aki AUDI-t, van aki Mercit. Lehet Blinderezni, az mondjuk Opel.


Nekem LT-t javasoltak de pont a fék légbeömlöjébe akarták rakni az meg nekem nem tetszik. Azért nem árt a hűtés a fék tárcsákra.

Jackson, aki olvasgatta az teszteket amiben a legjobb a nagy beömlős Porsche lett

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21. 22:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
muhaati írta:
jackson írta:

Ha már itt tartunk a 4 fej két fej kérdésnél akkor azt kérdezem én meg az ati-tól, hogy milyen az L.I. Mert a TravelTech nagyon lehúzta azt mondták nem volt megbizható a teszt folyamán hol jelzett, hol nem. No ők ezt az ügyfélkörüknél nem engedhetik meg.
És ezért nem árulják.

Jackson, aki érdeklődik.


Spec. a T.T. L.T. Target-et árul, ami ugyanúgy nagyon jó. Hogy nagyon lehúzta volna az L.I.-t, azt furcsállanám, hisz jó kapcsolatban vagyunk, és megmondaná nekem is :wink: ( Egyébként olyan keze van a FÁMA kezelésében, hogy a jardok csak irigykedhetnek rá. Ha egy autó mérhető, akkor Ő meg is méri. ) Vissza az L.I.-hez: Régebbi verziószámúaknál előfordult néha találat, de azoknál is csak igen ritkán.
Ebben a kategóriában már csak azt kell eldönteni, melyik a szimpatikusabb. Hisz van aki BMW-t vesz, van aki AUDI-t, van aki Mercit. Lehet Blinderezni, az mondjuk Opel.


Nekem LT-t javasoltak de pont a fék légbeömlöjébe akarták rakni az meg nekem nem tetszik. Azért nem árt a hűtés a fék tárcsákra.

Jackson, aki olvasgatta az teszteket amiben a legjobb a nagy beömlős Porsche lett

Helo
Én nem használok ILYEN dolgokat bekapcsolom a követöt és müködik
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 13:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Én nem használok ILYEN dolgokat bekapcsolom a követöt és müködik
üdv zoli


Agyilag zokni vagyok: nem értem.

Jackson, az értetlen

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 18:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Eladó sorba került a Beltronics RX-65 E lézer és radar detektorom a dobozával és leírásával együtt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 18:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
Sziasztok!

Eladó sorba került a Beltronics RX-65 E lézer és radar detektorom a dobozával és leírásával együtt.


És miért bemértek és nem használt? :lol: Most hallottam, hogy pórul jártak motorosok is a 3 nap alatt mert hátulról is mértek és bizony befigyel a 300eFt csúcs számla. Motoros kollegám rezeg mint a nyárfa levél mert az első napon ment 200-ak felett többször is.

Jackson, aki nem rezeg

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 18:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
e39chip írta:
Sziasztok!

Eladó sorba került a Beltronics RX-65 E lézer és radar detektorom a dobozával és leírásával együtt.


És miért bemértek és nem használt? :lol: Most hallottam, hogy pórul jártak motorosok is a 3 nap alatt mert hátulról is mértek és bizony befigyel a 300eFt csúcs számla. Motoros kollegám rezeg mint a nyárfa levél mert az első napon ment 200-ak felett többször is.

Jackson, aki nem rezeg

Köszi!! :D
Nem mértek be, csak már nincs rá szükségem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 18:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
e39chip írta:
Sziasztok!

Eladó sorba került a Beltronics RX-65 E lézer és radar detektorom a dobozával és leírásával együtt.


És miért bemértek és nem használt? :lol: Most hallottam, hogy pórul jártak motorosok is a 3 nap alatt mert hátulról is mértek és bizony befigyel a 300eFt csúcs számla. Motoros kollegám rezeg mint a nyárfa levél mert az első napon ment 200-ak felett többször is.

Jackson, aki nem rezeg


Motorosoktól kész vagyok,jön a jó idő és megint baleset hegyek:
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3147.shtml
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3102.shtml
(senki nem akarok megsérteni,de jópáran nem tudják használni a motort értelemsen,szomorú,mert ha 200 jön mögöttem nem biztos hogy meglátom és akkor...)

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 19:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
jackson írta:
e39chip írta:
Sziasztok!

Eladó sorba került a Beltronics RX-65 E lézer és radar detektorom a dobozával és leírásával együtt.


És miért bemértek és nem használt? :lol: Most hallottam, hogy pórul jártak motorosok is a 3 nap alatt mert hátulról is mértek és bizony befigyel a 300eFt csúcs számla. Motoros kollegám rezeg mint a nyárfa levél mert az első napon ment 200-ak felett többször is.

Jackson, aki nem rezeg


Motorosoktól kész vagyok,jön a jó idő és megint baleset hegyek:
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3147.shtml
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3102.shtml
(senki nem akarok megsérteni,de jópáran nem tudják használni a motort értelemsen,szomorú,mert ha 200 jön mögöttem nem biztos hogy meglátom és akkor...)

Menj 210-zel, akkor nem ér utol!
Egyébként kevés az a KRESZ-szabály, amit betartanak!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22. 19:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
MChris írta:
jackson írta:
e39chip írta:
Sziasztok!

Eladó sorba került a Beltronics RX-65 E lézer és radar detektorom a dobozával és leírásával együtt.


És miért bemértek és nem használt? :lol: Most hallottam, hogy pórul jártak motorosok is a 3 nap alatt mert hátulról is mértek és bizony befigyel a 300eFt csúcs számla. Motoros kollegám rezeg mint a nyárfa levél mert az első napon ment 200-ak felett többször is.

Jackson, aki nem rezeg


Motorosoktól kész vagyok,jön a jó idő és megint baleset hegyek:
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3147.shtml
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3102.shtml
(senki nem akarok megsérteni,de jópáran nem tudják használni a motort értelemsen,szomorú,mert ha 200 jön mögöttem nem biztos hogy meglátom és akkor...)

Menj 210-zel, akkor nem ér utol!
Egyébként kevés az a KRESZ-szabály, amit betartanak!


nem megyek 210-el,nem zavar más mit tesz és hol dobja el a vasat,de mikor tükörtöl 10cm megy el mert tökös gyerek akkor nem sajnálom a 300eFt becsenget a "Gordonnak",de ha egyszer azért sérülök meg vagy a családom mert Ő "Ice Cube" akkor így jártam?
(tudom autóval is lehet,meg a vonat is jöhet,meg...,de ez egy speciális dolog szerintem,nincs védelem ill 200-nál,ill utak állapot és zsúfoltság nem hiszem hogy olyan motorversenyre alkalmas,de lehet én lakom szar helyen)

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 254 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator