Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2008.12.26. 13:58

.....Egy M5-ön is lehet vonohorog és lehet tehénszaros az ülés.Szerintem kikéne próbálni mindkét autót! Tudom, hogy ez egy BMW fórum, de azért (S6) sem szar. És ne......

Bocsika, én az autós újságírókra reflektáltam.
( Meg egy kicsit azokra a honfitársakra akik M5-öt, S6-ot "vennének", de előtte tudni szeretnék, hogy mennyi a fogyasztás, mert ha sok, akkor nem biztos a vétel. )

2009.01.02. 18:12

Oldboy írta:.....Egy M5-ön is lehet vonohorog és lehet tehénszaros az ülés.Szerintem kikéne próbálni mindkét autót! Tudom, hogy ez egy BMW fórum, de azért (S6) sem szar. És ne......

Bocsika, én az autós újságírókra reflektáltam.
( Meg egy kicsit azokra a honfitársakra akik M5-öt, S6-ot "vennének", de előtte tudni szeretnék, hogy mennyi a fogyasztás, mert ha sok, akkor nem biztos a vétel. )


Aki ilyen kocsikat néz annak a 95%-a szarik bele hogy mennyit fogyaszt.Ez sajnos a gazdagok játékszere és amire nekünk elérhetővé válik akkor már nagyon sok a széttaposott darab (tisztelet a kivételnek mert van aki nyugodtan tudja használni).

2009.01.02. 21:37

Marc528i írta:
Oldboy írta:.....Egy M5-ön is lehet vonohorog és lehet tehénszaros az ülés.Szerintem kikéne próbálni mindkét autót! Tudom, hogy ez egy BMW fórum, de azért (S6) sem szar. És ne......

Bocsika, én az autós újságírókra reflektáltam.
( Meg egy kicsit azokra a honfitársakra akik M5-öt, S6-ot "vennének", de előtte tudni szeretnék, hogy mennyi a fogyasztás, mert ha sok, akkor nem biztos a vétel. )


Aki ilyen kocsikat néz annak a 95%-a szarik bele hogy mennyit fogyaszt.Ez sajnos a gazdagok játékszere és amire nekünk elérhetővé válik akkor már nagyon sok a széttaposott darab (tisztelet a kivételnek mert van aki nyugodtan tudja használni).


Hát igen, a fogyi másodlagos...
Amúgy meg ki kell fogni egy leinformálható, nem kitaposottat. Itthon ez nehézkes, ismerve az
állapotokat,de biztos nem lehetetlen.

2009.01.02. 21:40

Igazad van, csak egy kicsit félre értettél.
Én "azokról" beszélek - itt is felbukkant már ilyen - akiknél az első kérdés az M3, M5-öt vennének, de mégis, mennyit fogyaszt? ( "Lenne" 50 milla Ferrarira, de aztán egy két literes Mazdát vettünk, nem akartunk később a gumira sokat költeni. )
A 96-os 540-em most is hasonlóan fogyaszt mint három éves korában, mikor kerestem, a fogyasztását a tipusnak nem kérdeztem, nem az érdekelt.

2009.01.02. 22:49

Oldboy írta:Igazad van, csak egy kicsit félre értettél.
Én "azokról" beszélek - itt is felbukkant már ilyen - akiknél az első kérdés az M3, M5-öt vennének, de mégis, mennyit fogyaszt? ( "Lenne" 50 milla Ferrarira, de aztán egy két literes Mazdát vettünk, nem akartunk később a gumira sokat költeni. )
A 96-os 540-em most is hasonlóan fogyaszt mint három éves korában, mikor kerestem, a fogyasztását a tipusnak nem kérdeztem, nem az érdekelt.


Hát ja, én is nézegettem 540-eseket, V8-ast akartam. Tőlem szokták kérdezni, sokat eszik? Erre azt válaszolom, ja
5 másodperc alatt van százon, 300 a vége, szerinted???
Amúgy normálba 13-14 liter, ha jól mér a fogyimérő. Gumit tavaly vettem. Nem kell 2 havonta...
Neked mi a tapasztalatod?

2009.01.02. 23:29

LeviM5 írta:
Oldboy írta:Igazad van, csak egy kicsit félre értettél.
Én "azokról" beszélek - itt is felbukkant már ilyen - akiknél az első kérdés az M3, M5-öt vennének, de mégis, mennyit fogyaszt? ( "Lenne" 50 milla Ferrarira, de aztán egy két literes Mazdát vettünk, nem akartunk később a gumira sokat költeni. )
A 96-os 540-em most is hasonlóan fogyaszt mint három éves korában, mikor kerestem, a fogyasztását a tipusnak nem kérdeztem, nem az érdekelt.


Hát ja, én is nézegettem 540-eseket, V8-ast akartam. Tőlem szokták kérdezni, sokat eszik? Erre azt válaszolom, ja
5 másodperc alatt van százon, 300 a vége, szerinted???
Amúgy normálba 13-14 liter, ha jól mér a fogyimérő. Gumit tavaly vettem. Nem kell 2 havonta...
Neked mi a tapasztalatod?


És a video is tavalyi amit felraktál? :lol:

2009.01.03. 01:37

....Amúgy normálba 13-14 liter, ha jól mér a fogyimérő. Gumit tavaly vettem. Nem kell 2 havonta...
Neked mi a tapasztalatod?

Ahogy már régebben is írtam, országútiban ha jó fiú vagyok 10.5 tartható, de ez nekem nagyon ritkán jön össze. Ha csak 180-ba csapkodunk bele egy pillanatra 12-12.5-es átlag.
Még a tavasz elején volt egy nagy menetem egy ismeretlen bömivel - kulturált verseny volt, hál istennek roppant gyér forgalom volt - "időnként" 180-240 közötti tempóval, akkor a 14.5-15 kijött. (Gumi ügyben most hirtelen nem tudok konkrétumot írni, mult héten nézegettem, talán kihúzzuk még az idei évet. )

2009.01.03. 02:29

Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)

2009.01.03. 12:15

MChris írta:
LeviM5 írta:
Oldboy írta:Igazad van, csak egy kicsit félre értettél.
Én "azokról" beszélek - itt is felbukkant már ilyen - akiknél az első kérdés az M3, M5-öt vennének, de mégis, mennyit fogyaszt? ( "Lenne" 50 milla Ferrarira, de aztán egy két literes Mazdát vettünk, nem akartunk később a gumira sokat költeni. )
A 96-os 540-em most is hasonlóan fogyaszt mint három éves korában, mikor kerestem, a fogyasztását a tipusnak nem kérdeztem, nem az érdekelt.


Hát ja, én is nézegettem 540-eseket, V8-ast akartam. Tőlem szokták kérdezni, sokat eszik? Erre azt válaszolom, ja
5 másodperc alatt van százon, 300 a vége, szerinted???
Amúgy normálba 13-14 liter, ha jól mér a fogyimérő. Gumit tavaly vettem. Nem kell 2 havonta...
Neked mi a tapasztalatod?


És a video is tavalyi amit felraktál? :lol:


Lehet, hogy nem hiszed el, de Potenza van fennt, és bírja a strapát. Én se gondoltam volna, hogy ilyen jó gumi!
Április körül vettem, nyarat végig pörgettem vele és most 6,5 mm van a kopójelig.

2009.01.03. 12:18

Marc528i írta:Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(

2009.01.03. 12:42

LeviM5 írta:
Marc528i írta:Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(


van egy klubtag akinek mindegyik megvan! és nem modellben! :lol:

2009.01.03. 12:47

Labi írta:
LeviM5 írta:
Marc528i írta:Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(


van egy klubtag akinek mindegyik megvan! és nem modellben! :lol:

Ha ugyan arra az embere gondolunk akkor már nincs mert a 39 meg hajlott.

2009.01.03. 13:16

admin írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
Marc528i írta:Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(


van egy klubtag akinek mindegyik megvan! és nem modellben! :lol:

Ha ugyan arra az embere gondolunk akkor már nincs mert a 39 meg hajlott.


Mit csinált vele az "őrültje"... :oops: ?!
Egyébként nem nehéz még egy 20i-t sem oda verni valahová nem még egy M5-öt... :oops:

2009.01.03. 13:19

strobi írta:
admin írta:
Labi írta:
LeviM5 írta:
Marc528i írta:Á E39 ///M5
Az az egyik álmom remélem 5éven belül összejön :) Jó lenne a garázsba 3 E39-est látni (25TDS,28i,///M5)



Álmok:
e28 M5
e34 M5
e39 M5
Szép kis gyűjtemény lenne, i-re a pont meg e60 M5, de minnyá felébredek... :(


van egy klubtag akinek mindegyik megvan! és nem modellben! :lol:

Ha ugyan arra az embere gondolunk akkor már nincs mert a 39 meg hajlott.


Mit csinált vele az "őrültje"... :oops: ?!
Egyébként nem nehéz még egy 20i-t sem oda verni valahová nem még egy M5-öt... :oops:

Suzuki elfelejtette hogy piros a lámpa akkor megállunk.

2009.01.03. 13:23

Hát a piroslámpa, az bonyolult közlekedési szituáció, az biztos. Főleg szuzukival.
Kié az M gyűjtemény? Galériában nincs fennt?

2009.04.22. 21:59

Ha püben folytattátok és lehetne képeket nézni - légyszi-légyszi!! :lol:

2009.04.22. 22:09

LeviM5 írta:Hát a piroslámpa, az bonyolult közlekedési szituáció, az biztos. Főleg szuzukival.
Kié az M gyűjtemény? Galériában nincs fennt?

Luc72

2009.04.22. 22:19

Köszi Laci! Van kép is róla? A név alapján nem találtam a galériában :roll:

2009.04.22. 22:30

gerie39 írta:Köszi Laci! Van kép is róla? A név alapján nem találtam a galériában :roll:

Szerintem nincs.

2011.01.14. 18:55

VAN EGY HITELES ÍRÁS EZ ÜGYBEN:

Sport Auto 2002/7
Számmágia
450 lóerő, 550Nm, 305 km/h-az Audi RS6 lényegét már ez a néhány szám is megvilágítja.

Egy pillanatra képzeljük magunkat egy AUDI értékesítő helyébe. Hétfő reggel van és az íróasztalon új megbízás fekszik:az RS6 eladása az én feladatom lett! Hogyan fogjak hozzá?
Az autó gyönyörűen néz ki, 450 lóerős teljesítménye és 306 km/h végsebessége mellett ráadásul tágasabb, mint bármelyik vetélytársa. Nem lesz itt semmi probléma. Ám ekkor rápillantok az árlistára is: 86.500 euró. Gyomorgörcs. Ez több, mint amennyibe egy Mercedes E55 AMG vagy egy BMW M5 kerül.
Vissza a műszaki adattáblázathoz. Úgy tűnik, nemcsak egy egyszerű sportos limuzinról van szó, hanem egy valódi sportkocsiról, így akár a Ferrari, Bentley vagy egy Porsche is szóba jöhet ellenfélként. Ráadásul a Cosworth segítségével kifejlesztett duplaturbós V8-as motorral az RS6 erősebb, mint bármely valaha épített négy-vagy ötajtós sorozatgyártású autó. Ráadásul ha ehhez még hozzájön az összkerékhajtás is, míg a riválisok általában kizárólag hátsókerékhajtásúak. Azért szívem legmélyén sejtem, hogy nem lesz egyszerű meggyőzni a lehetséges vásárlókat, hogy egy BMW M5 plusz Toyota Yaris helyett inkább válasszanak egy darab Audit. Ebben az árkategóriában az arculat sokat számít és a négy karikával ékesített autók imázsa az utóbbi időben több csapást is elszenvedett: az RS4 keréktárcsáiról több esetben is leesett a gumi és mindenki emlékszik még az elszabadult TT-k esetére, amelynek csak egy visszahívás és a hátul elhelyezett diszkrét légterelő vetett véget. Így nem meglepő, hogy a hívek is csöppnyi gyanakvással tekintenek az RS6-ra, bár a biztonsági felszerelések listája elég meggyőzőnek tűnik.
Mindezek ellenére e képzeletbeli Audi értékesítőnek azért mégsem lesz megoldhatatlan a feladata. Nem arról van szó, hogy az Audi hirtelen jobb autót épített mint az M5, vagy a Jaguar S-típus R változata.
Egyszerűen könnyű híúsági kérdést csinálni az RS6-ból:"nekem van a leggyorsabb és legkülönlegesebb limuzinom a Földön"-dicsekedhet a jövőbeni tulajdonos.
A technika parádé nem csak a motorra korlátozódik: persze a 4.2 literes ikerturbós V8-as amely 5700-6400-as fordulat között éri el 450 lóerős csúcsteljesítményét, míg az 550 Nm forgató nyomatékot 1950-5600-as fordulat között képes leadni, önmagában is remekmű. Ehhez kapcsolódik egy ötsebességes félautomata F-1 stílusú váltómű és Quatro hajtáslánc, amelynek segítségével az előbb emlegetett erőt megfelelően lehet az aszfalt irányába közvetíteni.
Miért hagyták el az RS4-hez kapható kéziváltót? Stephan Reil, az autót tervező és építő Quatro GmbH főmérnöke szerint: az RS6 eltérő viselkedésű autó mint az RS4. Nagyobb, nehezebb és kifinomultabb: arra született, hogy nagyon biztonságosan és elég gyorsan lehessen vele közlekedni az autópályákon".
Mennyire gyorsan? Hivatalosan 250km/h-nál lép közbe a motorelektronika, csakúgy, mint a Porsche kivételével bármelyik német autó esetében, de az Audi nem hivatalosan elismerte, hogy egy kis"ráhagyást" még elvisel a szabályozómű. Tudatában voltak annak, hogy egy RS4 tulajdonos csalódott lenne, ha az autópályán lemaradna egy 911 mögött, éppen ezért érthető, hogy sikerült egyszer 275km/h sebességet is mérni egy ilyen csodakombiban. És nem csoda, hogy miközben az RS6-ot teszteltük, többször is a 280-as számnál állt meg a sebességjelző...
Egyszer feltettem a kérdést Reilnek, hogy szabályozás nélkül, meddig gyorsulhatnék. Egy csöppnyi habozás nélkül érkezett a válasz "305km/h". Egyfelől viselkedhetne az Audi is úgy a Zöld Párttal, mint a Porsche teszi, másfelől viszont a Porsche és az Audi amelyeknek azért van némi köze egymáshoz, könnyen összetűzésbe keveredhetne: ugyanis a 911 GT2 után az RS6 jönne a sorban.
Az RS6 gyorsulása is hasonlóképpen elképesztő. Dacára annak, hogy 1840 kg a tömege és még automata váltó is nehezíti az előrehaladást, az RS6 méltó párja bármilyen járműnek. Hivatalosan 4.7 s alatt ér el 0-100 km/h sebességre és 10 másodperc alatt már 160 km/h-nál tart. Ezzel egész egyszerűen a Porsche 911 turbóval került egy szintre. De számokra lehetetlen lefordítani a remek vezetési élményt.
Leginkább a forgatónyomaték torzítja el az ember érzékszerveit. Ahogy hozzáérek a gázpedálhoz, rögtön egy hatalmas és véget nem érő gyorsulási hullám veszi kezdetét, amely odaszögez a Recaro ülésekbe. Még 1500-as fordulatnál, amikor ötös sebességbe rögzítettem a váltót, akkor is olyan masszívan repülünk előre, mint más autóban 6000-es fordulatnál és hármas sebességben. 2000-től kezdve még vadabb az élmény. Ha ugyan ezt a műveletsort hármas fokozatban hajtom végre, akkor alig akad elképzelhető vetélytársa az RS6-nak.
A teljesítmény egyik legkiválóbb jellemzője, hogy észrevehetetlen. A V8-as motor nem robajlik, a KKK turbófeltöltők nem dübörögnek. Csak egy távoli sivítás hallatszik, amikor mozgásba lendülnek és 4000-es fordulat fölött hallok először valamit a motorból. Az Audi mérnökei kiváló munkát végeztek a váltóval is. A motorelektronika még a legvadabb mozdulatokat is megszelídíti. Viszont visszaváltásnál nem jelzi kis sípolással az egyes fokozatokat_tudom, mindent mégse kívánhatok.
Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.

Műszaki adatok:
Súly 1840kg
0-100 4.7sec
Max sebesség 250km/h limitálva
Átlagfogyasztás 18 liter
Hozzászólás küldése

VigLink badge