Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: M5 vs. S6

2012.08.08. 10:05

bmw520ds írta:Itt most úgy vélem, kullognak a BMW után! :mrgreen:

Mindig is csak kullogtak :!:

Re: M5 vs. S6

2013.05.19. 19:54

Hellóka Simi!
Hogy vagy?

Akkor rá is térnék: :mrgreen:

Képzeled el! Eladták a faluban lévő S8-at.
Ugye ez nem is hírérték, viszont megjegyezném nagyon halkan, hogy a gépjármű négy évet húzott le a haveromnál, aki nagyjából leszarta a karbantartásokat és csak fék lett, na meg olaj cserélgetve. Nagy teljesítményű lehetőségei ellenére, napi használatban volt, kb. mint egy kis köbcentiméteres dízel gépjármű és télen sem volt eldugva.
Ennek tükrében ki lehet jelenteni, az Audi S8 egy strapabíró, jó menetteljesítményű, nem épen keveset fogyasztó autó, ami azzal sem törődött, hogy nem kapta meg a szükségesnek ítélt karbantartásokat sem!
Tehát: Most ne porold a lovat, mert ez itt egy TÉNY. :nyelves:

Az ugyebár egy másik megfontolás tárgya lesz majd, hogy a "szerencsés" :hehe vevő, miként fogja mindezt anyagilag és lelkileg értékelni...

Hogy örülhessél is, egy E60 530d áll most a garázsában, még nem tudom mi hogy, miért történt, de úgy látszik irigyli a BMW-t tőlünk! :facepalm:

Hogy érzed magad e remekbe szabott hír hallatán? :arrow: Várom leveledet! Tisztelettel: Barátod

Re: M5 vs. S6

2013.05.20. 00:27

bmw520ds írta:Hellóka Simi!
Hogy vagy?

Akkor rá is térnék: :mrgreen:

Képzeled el! Eladták a faluban lévő S8-at.
Ugye ez nem is hírérték, viszont megjegyezném nagyon halkan, hogy a gépjármű négy évet húzott le a haveromnál, aki nagyjából leszarta a karbantartásokat és csak fék lett, na meg olaj cserélgetve. Nagy teljesítményű lehetőségei ellenére, napi használatban volt, kb. mint egy kis köbcentiméteres dízel gépjármű és télen sem volt eldugva.
Ennek tükrében ki lehet jelenteni, az Audi S8 egy strapabíró, jó menetteljesítményű, nem épen keveset fogyasztó autó, ami azzal sem törődött, hogy nem kapta meg a szükségesnek ítélt karbantartásokat sem!
Tehát: Most ne porold a lovat, mert ez itt egy TÉNY. :nyelves:

Az ugyebár egy másik megfontolás tárgya lesz majd, hogy a "szerencsés" :hehe vevő, miként fogja mindezt anyagilag és lelkileg értékelni...

Hogy örülhessél is, egy E60 530d áll most a garázsában, még nem tudom mi hogy, miért történt, de úgy látszik irigyli a BMW-t tőlünk! :facepalm:

Hogy érzed magad e remekbe szabott hír hallatán? :arrow: Várom leveledet! Tisztelettel: Barátod

Fertőző betegségben szenvedsz, mint itt mindannyian, így ő is elkapta :mrgreen:
Meg aztán ahogy korosodik az ember, egyre bölcsebb lesz!
Megjött az esze :!:
:franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek simi64 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: M5 vs. S6

2013.05.24. 23:29

Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott az alábbi beszámoló :!:
A szürke hétköznapokon, amikor szimpla önkielégítés az autózás, mert max magammal játszom, ma egy ledlámpás, szélesített, koombbi s vagy Rs 6-os audira akadtam, nem volt felirat, és nem is ismerem. De ment szépen. Veszprém-M7-es között. Olyan 20km-es verseny... Utólértem a 8-ason, M-gomb be, rá van a legbrutálabb beállitás programozva. A forgalomra is figyelve előttem volt egészen az új balatoni elkerülőig. Ami egy autóút, kilométeres egyenesek, jóívű kanyarokkal. Kanyarban fékezett, két körforgalom toltam át. Szervízben kanyarra optimalizálva állították az első futóművem, pici negatív kerekdőlés, mondták betehetem a kanyarba... Ennek és az ültetésnek ma éreztem az előnyét, ülés oldalát magamra szorítva nyélgázon kanyarodni elég döbbenetes, ezt nem irják egy tesztben sem... Kigyorsítás közben kifelé a körforgalomból, hosszú jobbos kanyar majd egyenes 2-től 6-ig 8200-nál elváltva, elöttem villog a HUD-on a felirat, hogy váltsál már, így került mögém. Felváltva 7. ami a kímélő fokozat. Jött utánam a pályáig, én balra, ő jobbra.
Függővé tesz ez az autó, az önuralom sem elég, előzni bárhol lehet, mintha bójákat kerülgetnél és szinte magától megy fel 300-ra a mutató. Csak nézem az autóm és csóválom a fejem, hogy nem engednék gyártani ilyet utcára, az is elmebeteg aki ilyet vesz!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: 5 admin, lacir1, lepke, leslie, Milán88
Értékelés: 23.81%

Re: M5 vs. S6

2013.05.24. 23:35

LeviM5 írta:Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott az alábbi beszámoló :!:
A szürke hétköznapokon, amikor szimpla önkielégítés az autózás, mert max magammal játszom, ma egy ledlámpás, szélesített, koombbi s vagy Rs 6-os audira akadtam, nem volt felirat, és nem is ismerem. De ment szépen. Veszprém-M7-es között. Olyan 20km-es verseny... Utólértem a 8-ason, M-gomb be, rá van a legbrutálabb beállitás programozva. A forgalomra is figyelve előttem volt egészen az új balatoni elkerülőig. Ami egy autóút, kilométeres egyenesek, jóívű kanyarokkal. Kanyarban fékezett, két körforgalom toltam át. Szervízben kanyarra optimalizálva állították az első futóművem, pici negatív kerekdőlés, mondták betehetem a kanyarba... Ennek és az ültetésnek ma éreztem az előnyét, ülés oldalát magamra szorítva nyélgázon kanyarodni elég döbbenetes, ezt nem irják egy tesztben sem... Kigyorsítás közben kifelé a körforgalomból, hosszú jobbos kanyar majd egyenes 2-től 6-ig 8200-nál elváltva, elöttem villog a HUD-on a felirat, hogy váltsál már, így került mögém. Felváltva 7. ami a kímélő fokozat. Jött utánam a pályáig, én balra, ő jobbra.
Függővé tesz ez az autó, az önuralom sem elég, előzni bárhol lehet, mintha bójákat kerülgetnél és szinte magától megy fel 300-ra a mutató. Csak nézem az autóm és csóválom a fejem, hogy nem engednék gyártani ilyet utcára, az is elmebeteg aki ilyet vesz!

Naés:? Milettazaudival?

Re: M5 vs. S6

2013.05.24. 23:48

LeviM5 írta:Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott az alábbi beszámoló :!:
A szürke hétköznapokon, amikor szimpla önkielégítés az autózás, mert max magammal játszom, ma egy ledlámpás, szélesített, koombbi s vagy Rs 6-os audira akadtam, nem volt felirat, és nem is ismerem. De ment szépen. Veszprém-M7-es között. Olyan 20km-es verseny... Utólértem a 8-ason, M-gomb be, rá van a legbrutálabb beállitás programozva. A forgalomra is figyelve előttem volt egészen az új balatoni elkerülőig. Ami egy autóút, kilométeres egyenesek, jóívű kanyarokkal. Kanyarban fékezett, két körforgalom toltam át. Szervízben kanyarra optimalizálva állították az első futóművem, pici negatív kerekdőlés, mondták betehetem a kanyarba... Ennek és az ültetésnek ma éreztem az előnyét, ülés oldalát magamra szorítva nyélgázon kanyarodni elég döbbenetes, ezt nem irják egy tesztben sem... Kigyorsítás közben kifelé a körforgalomból, hosszú jobbos kanyar majd egyenes 2-től 6-ig 8200-nál elváltva, elöttem villog a HUD-on a felirat, hogy váltsál már, így került mögém. Felváltva 7. ami a kímélő fokozat. Jött utánam a pályáig, én balra, ő jobbra.
Függővé tesz ez az autó, az önuralom sem elég, előzni bárhol lehet, mintha bójákat kerülgetnél és szinte magától megy fel 300-ra a mutató. Csak nézem az autóm és csóválom a fejem, hogy nem engednék gyártani ilyet utcára, az is elmebeteg aki ilyet vesz!

Helo
Nem szoktam szórni a kösziket de ez meg ér 1-et de ha tudnék nyomni nyomnák többet is :taps: :taps: :taps: :taps: :taps:

Re: M5 vs. S6

2013.05.25. 07:23

simi64 írta:Naés:? Milettazaudival?


Holnap visszamegy és megkérdezi! :wink: :lol:

Re: M5 vs. S6

2015.04.05. 20:30

LeviM5 írta:Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott az alábbi beszámoló :!:
A szürke hétköznapokon, amikor szimpla önkielégítés az autózás, mert max magammal játszom, ma egy ledlámpás, szélesített, koombbi s vagy Rs 6-os audira akadtam, nem volt felirat, és nem is ismerem. De ment szépen. Veszprém-M7-es között. Olyan 20km-es verseny... Utólértem a 8-ason, M-gomb be, rá van a legbrutálabb beállitás programozva. A forgalomra is figyelve előttem volt egészen az új balatoni elkerülőig. Ami egy autóút, kilométeres egyenesek, jóívű kanyarokkal. Kanyarban fékezett, két körforgalom toltam át. Szervízben kanyarra optimalizálva állították az első futóművem, pici negatív kerekdőlés, mondták betehetem a kanyarba... Ennek és az ültetésnek ma éreztem az előnyét, ülés oldalát magamra szorítva nyélgázon kanyarodni elég döbbenetes, ezt nem irják egy tesztben sem... Kigyorsítás közben kifelé a körforgalomból, hosszú jobbos kanyar majd egyenes 2-től 6-ig 8200-nál elváltva, elöttem villog a HUD-on a felirat, hogy váltsál már, így került mögém. Felváltva 7. ami a kímélő fokozat. Jött utánam a pályáig, én balra, ő jobbra.
Függővé tesz ez az autó, az önuralom sem elég, előzni bárhol lehet, mintha bójákat kerülgetnél és szinte magától megy fel 300-ra a mutató. Csak nézem az autóm és csóválom a fejem, hogy nem engednék gyártani ilyet utcára, az is elmebeteg aki ilyet vesz!


A hétvégén volt szerencsém kipróbálni ezt az M5-öst.
Szándékosan nem használom az autó kifejezést, ez egy szörnyeteg (ha kell).
Őrület ...
Brutális ...
Ahogy megindul 230-nál ...
Ahogy suhan 280-al ... és még menni akar ...
8ezres fordulatnál elváltani a kormányról a fülekkel manuálisan: fantasztikus, hihetetlen, számomra ez eddig elképzelhetetlen volt, ilyet csak tv-ben láttam.
Az álló helyzetből rajt pedig ... szó szerint éreztem a mellkasomra és a hasamra nehezedő nyomást 150-ig.
És ami igazán meglepő: "normál" üzemmódban simán lehet vele 50-60-nál gurulni a városi forgalomban.

Sokat olvastam az SMG váltóról, szidták a neten, nem értem miért, városban és normál használat során finoman dolgozik.
Brutális üzemmódban meg brutálisan, nincs mese, odavág, teszi a dolgát, padlógázon felváltásokkor jön a lórúgás hátulról még 200 felett is.
Nagyon tetszett benne, hogy van a tisztán manuális (kormányfüles) üzemmódja, ahol tényleg nem automata.
A múlt héten vezettem egy 3 hónapos X4-et, igaz csak 20D, de a 8-as automata.
Finoman dolgozik, szépen vált (most hagyjuk el a motort, csak a váltóról beszélek), de ha átraktam manuális módba és nem kapcsoltam, egy idő után az automata magától váltott, nem értettem és nem tetszett igazán, miért szól bele.

Egy élmény volt, köszönöm ezúton is.

Egy probléma van: elkezdtem nézegetni az M5 hirdetéseket ... :doglotlo:
Az érvek egyértelműek, személyesen megtapasztaltak, de vannak ellenérvek is ... :hangos:

Re: M5 vs. S6

2015.04.05. 21:29

Oroszlan írta:de ha átraktam manuális módba és nem kapcsoltam, egy idő után az automata magától váltott,
E39 is ilyen. Mondhatnánk finoman fogalmazva, hogy önvédelem.

Re: M5 vs. S6

2015.04.06. 12:44

Oroszlan írta:Sokat olvastam az SMG váltóról, szidták a neten, nem értem miért, városban és normál használat során finoman dolgozik.
Brutális üzemmódban meg brutálisan, nincs mese, odavág, teszi a dolgát, padlógázon felváltásokkor jön a lórúgás hátulról még 200 felett is.
Nagyon tetszett benne, hogy van a tisztán manuális (kormányfüles) üzemmódja, ahol tényleg nem automata.

Örülök neki, hogy élvezted a tesztutat! :wink:
Olyan ossza az észt, aki vagy csak hallott róla, de sosem tapasztalta, vagy olyanban ült, ami rottyon volt már.
Kuplung és kéttömegű cserekor van még egy doboznyi alkatrész, amit elspórolnak, plusz jót tesz a Maszika-féle szoftverfrissítés. És így pl. D-ben, a leglassabb váltóprogramban finom, szépen zökkenőmentesen csúsztat 2-esben elindulásnál is, a legdurvább programban pedig kíméletlen, összelövi a fokozatokat. És nem rángat, nem döcög, plusz a variációk sokasága az amit még szeretek benne!

Re: M5 vs. S6

2018.01.01. 10:01

B.U.É.K!!!

M5 2018 csemege... :franko:

https://youtu.be/WfuZgAUBZ-4

Ezt a hozzászólást a szerzőnek nzoli2 az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge