Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: képek

2008.12.21. 19:05

Janika_86 írta:
Att530d írta:Nos, ITT vannak a képek. Csak az első turnus második feléről készültek, a második adagról meg csak video van. Ami nem is sikerült annyira rosszul.


Köszönjük szépen a közreműködést! :wink: Jó képek lettek!!!

Egyedül csak azt hiányoltam,hogy az idő szűke,meg az időjárás miatt nem volt idő cimbizni egy kicsit! :(


a keményebbek azért ottmaradtak a végén! bmwdance

Re: képek

2008.12.21. 19:42

Labi írta:
Janika_86 írta:
Att530d írta:Nos, ITT vannak a képek. Csak az első turnus második feléről készültek, a második adagról meg csak video van. Ami nem is sikerült annyira rosszul.


Köszönjük szépen a közreműködést! :wink: Jó képek lettek!!!

Egyedül csak azt hiányoltam,hogy az idő szűke,meg az időjárás miatt nem volt idő cimbizni egy kicsit! :(


a keményebbek azért ottmaradtak a végén! bmwdance


meg volt, aki végig... :D

2008.12.21. 22:14

Mi is nagyon jól éreztük magunkat, az ismétlésre is benevezünk. :D
Köszönet mégegyszer efernek a szervezésért.

Sajnos a kamerázást még inkább gyakorolnom kell, mint a pörgéseket-forgásokat. :oops:
Mivel csak a második menetet kameráztam, ílymódon a felvétel fele már sötétben történt, és hát lássuk be hagy némi kívánnivalót maga után a minőség.
A fentiektől függetlenül, akit érdekel innen letöltheti a felvételt.

2008.12.21. 22:47

azért így is visszaadja! köszönjük! :D

2008.12.21. 23:37

Ezt nálunk errefelé így csinálják:
Vezetéstechnikai tréning
:taps: :franko: :wink:

2008.12.22. 00:35

Itt pedig, mind a 2 emberke törvényt sért. Viszont a 2. versenyzőnek a skillje emberibb.
http://www.youtube.com/watch?v=VocONS9Y2a4

Re: képek

2008.12.22. 17:51

Labi írta:
Janika_86 írta:
Att530d írta:Nos, ITT vannak a képek. Csak az első turnus második feléről készültek, a második adagról meg csak video van. Ami nem is sikerült annyira rosszul.


Köszönjük szépen a közreműködést! :wink: Jó képek lettek!!!

Egyedül csak azt hiányoltam,hogy az idő szűke,meg az időjárás miatt nem volt idő cimbizni egy kicsit! :(


a keményebbek azért ottmaradtak a végén! bmwdance


Nyílván...nálunk csak az volt a baj,hogy előttünk állt még egy 300 kilóméteres út! :(

2008.12.22. 19:32

sokmindenről nem csúsztál le!

azért így is jár neked egy :taps: hogy "olyan" messziről eljöttél :!:

2008.12.22. 19:54

Janika_86 írta:


Levi ezeket ki videózta?Hoztál önműködő állványt? :lol:



Tesóm ottvolt 1 darabig, csinált pár videót.

2008.12.27. 21:23

Üdv Mindenkinek!

Habár kicsit késve írok, de leírom, hogy még a rossz idő ellenére is nagyon jól éreztük magunkat! Az oktató srác sztem nagyon jófej volt! :) Ahogy Janika is mondta, sajna nem maradtunk tovább, mert még volt egy hosszabb út hazáig, pedig jó lett volna egy közös beszélgetés!Támogatom az ötletet hogy máskor is legyen tréning, sokat lehet tanulni pár óra alatt is! Én személy szerint teljesen be voltam zsongva, hogy közösen tanulgatjuk az E39 és az út közötti kapcsolatot! :D

További szép estét!

Steven530d

2008.12.27. 21:42

tavasszal a tréning végén be lehet ülni újpest legjobb éttermébe, az öreg halászba. :D az árpád út és váci sarkán van, szóval kocsival két percre a helyszíntől. van hely elég, szóval ha lesz rá érdeklődő, megszervezem.

a bográcsgulyásuk felejthetetlen! :D

1 órával ez előtt is ott voltunk. :lol:

2009.01.03. 05:23

Nah most tunt fel, hogy senki se irt osszegzest arrol, hogy mit tanult. Talan hasznara valik par embernek itt (persze nem nekem, en mar pro vagyok :twisted: ) .

2009.01.03. 12:39

arra mindenképp jó volt, hogy rádöbbentse az embert, hogy ha gáz van, egy másodperc alatt megtörténik a baj. ha vki fél kézzel vezet, slendrián módon ül, az nem tud rendesen kormányozni, az biztos nem fogja meg a kipörgött, megcsúszott autót!
a furcsa az volt, hogy milyen alacsony sebességnél (40-60km/h) milyen nagy energiák hatnak az emberre és autóra egyaránt.
engem az lepett meg, hogy mikor először hajtottam arra a placcra, ami kidobta az autó hátsó kerekét, hogy akkorát ütött a kagyló az oldalamon, hogy majd bevizeltem. :oops: ..pedig először olyan 50-el mehettem, vagy még lassabban. az biztosra vehető, hogy egy laikus, még viszonylag sokat vezető is csak Isten segedelmével fogja meg a kicsúszott autóját az autópályán, még a megengedett sebesség betartása mellett. ..mondjuk szinte kizártnak tartom. .. :?
a gond, hogy vannak ösztönszerű, rosszul rögzült mozdulatok és reakciók, melyeket csak abban az esetben tudsz csak kiirtani, ha sokat gyakorolsz. ...tehát időigényes mindenképp. ...és ami csak gyakorlással rögzíthető. (pl.: tudni mikor csúszik valójában az autó, mikor tudsz egyáltalán kormányozni, mikor kell fékezni, kuplungolni, vagy gázt adni) ...és a legrosszabb: mikor huszadjára rámész a pályára és a végén sikerül megcsinálni és még egyszer egymás után, a végén talán elhiheti, hogy valós helyzetben is sikerülne. szerintem NEM! :cry:

én mindenképp kötelezővé tenném mindenkinek és évente elküldenék mindenkit legalább egy kétórás játékra. sztem sokan felfognák végre, hogy veszélyes üzem ez a forgalmasdi!

2009.01.03. 13:30

Labi írta:arra mindenképp jó volt, hogy rádöbbentse az embert, hogy ha gáz van, egy másodperc alatt megtörténik a baj. ha vki fél kézzel vezet, slendrián módon ül, az nem tud rendesen kormányozni, az biztos nem fogja meg a kipörgött, megcsúszott autót!
a furcsa az volt, hogy milyen alacsony sebességnél (40-60km/h) milyen nagy energiák hatnak az emberre és autóra egyaránt.
engem az lepett meg, hogy mikor először hajtottam arra a placcra, ami kidobta az autó hátsó kerekét, hogy akkorát ütött a kagyló az oldalamon, hogy majd bevizeltem. :oops: ..pedig először olyan 50-el mehettem, vagy még lassabban. az biztosra vehető, hogy egy laikus, még viszonylag sokat vezető is csak Isten segedelmével fogja meg a kicsúszott autóját az autópályán, még a megengedett sebesség betartása mellett. ..mondjuk szinte kizártnak tartom. .. :?
a gond, hogy vannak ösztönszerű, rosszul rögzült mozdulatok és reakciók, melyeket csak abban az esetben tudsz csak kiirtani, ha sokat gyakorolsz. ...tehát időigényes mindenképp. ...és ami csak gyakorlással rögzíthető. (pl.: tudni mikor csúszik valójában az autó, mikor tudsz egyáltalán kormányozni, mikor kell fékezni, kuplungolni, vagy gázt adni) ...és a legrosszabb: mikor huszadjára rámész a pályára és a végén sikerül megcsinálni és még egyszer egymás után, a végén talán elhiheti, hogy valós helyzetben is sikerülne. szerintem NEM! :cry:

én mindenképp kötelezővé tenném mindenkinek és évente elküldenék mindenkit legalább egy kétórás játékra. sztem sokan felfognák végre, hogy veszélyes üzem ez a forgalmasdi!



Én is kötelezővé tenném évente!
Megdöbbentő, hogy 40-50 között megcsúszva mire képes a verda!
Csúszkálni szoktam, meg farolgatni, de pályán, vízfalakat kerülgetni egészen más.
Nagyon hasznos és érdekes dolgokat mondott az oktató, mindneképpen újakat tanultam!

2009.02.02. 19:59

Ezt a videót Alpinafan figyelmébe ajánlom:



Kb a 4. perctől, ahol a versenypályán belülről mutatják - különös tekintettel a kormánykezelésre :D

2009.02.02. 21:07

annak, aki nem volt ott:

a tréner srác enyhe kritikával illette Alpinafan kormánytekergetési technikáját, mondván ha így (pont ahogy Tiff Needell a klippben) folytatja, csomót fog kötni a kezeire... és sürgősen térján át a konvencionális módszerre :lol:

2009.02.02. 21:15

efer írta:annak, aki nem volt ott:

a tréner srác enyhe kritikával illette Alpinafan kormánytekergetési technikáját, mondván ha így (pont ahogy Tiff Needell a klippben) folytatja, csomót fog kötni a kezeire... és sürgősen térján át a konvencionális módszerre :lol:


ez furcsa! nem is mertem megkérdezni mi a poén a videóban, mert én is így tudtam, hogy így kell. :oops: az más kérdés, hogy ott nem így csináltam és mindent ami a kocsiban lehet azt levertem és lecsaptam. :oops: :lol: :lol:

2009.02.02. 23:18

Itt egy kis tréning, haladóknak :D

2009.02.02. 23:48

efer írta:Ezt a videót Alpinafan figyelmébe ajánlom:



Kb a 4. perctől, ahol a versenypályán belülről mutatják - különös tekintettel a kormánykezelésre :D

Jó jó... Hát világosban könnyű filmezni!!!
Sötétben meg a piros Ferrari sem úgy néz ki!
Próbálj meg pénz nélkül vásárolni! - igaz? Az sem egyszerű...
Egyébként meg ha jól emlékszem, ez a fazon valami berepülőpilóta lehet, mert Ő ment 407 km/h-val a Veyronnal is :oops:

2009.02.03. 02:34

simi64 írta:
efer írta:Ezt a videót Alpinafan figyelmébe ajánlom:

Kb a 4. perctől, ahol a versenypályán belülről mutatják - különös tekintettel a kormánykezelésre :D

Jó jó... Hát világosban könnyű filmezni!!!
Sötétben meg a piros Ferrari sem úgy néz ki!
Próbálj meg pénz nélkül vásárolni! - igaz? Az sem egyszerű...
Egyébként meg ha jól emlékszem, ez a fazon valami berepülőpilóta lehet, mert Ő ment 407 km/h-val a Veyronnal is :oops:


Nem, nem. O a Tiff Needle, o a Fifth Gear -ben van. A Veyron-t James May "repulte" be, es Ot a Top Gear adasaiban lathatjuk.
Hozzászólás küldése

VigLink badge