* *
Pontos idő: 2024.05.22. 20:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 247 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.12. 22:44 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
juf424 írta:
És a belső sáv nem haladó, hanem előző sáv, ha jól tudom.


A magyar ember attól fél hogy le esik az autópályáról ezért félnek a szélső sávba menni :!: :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.13. 02:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én azt vettem észre,hogy mindegyik autópályán oda is és vissza is más-más a morál,és a forgalom.Érdekes módon a legtöbbet fékeznem,és fölöslegesen lassítanom M1 budapest felé.Az SZÖRNYŰ!!!A legjobb pedig M3 Nyíregyháza felé.Mindenki időben húzódik,senki sem előz jobbról stb.Az M5-ös pedig mindkét irányban lassú,bár eddig azon jártam a legkevsebbet.
Legnagyobb problámák:

1.:Személyautó de főleg kamion majdnem féktávon belül kivág eléd
2.:Aki nem használja a tükrét és nem veszi észre,hogy a külső sáv tök üres 5 perce
3.:Aki jobbról előz
4.:És az aki 150-es tempóban téged villog le miközben folyamatosan előzől,és esélyed sincs kimenni a külsőbe

Utóbbi rendszerint az M1-esen történik

Ha engem valaki elenged,pláne ha még emiatt fékeznie is kell annak mindig megköszönöm,és valóban én is jobbra tartok kb 180-ig. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Autópálya limit növelése!!
HozzászólásElküldve: 2008.11.13. 09:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 01:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: SZEKSZÁRD
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: F11
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2013
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
juf424 írta:
Szerintem a pályák jók, csak nem tudjuk használni. Sose leszek rá büszke de megtettem, veszélyeztetve embertársaim+ saját+ feleség életét, idén Horvátból hazajövet 200-230, alagutak 140-160km/h, már messziről lehúzódtak, nem kellett villogni, indexelni, max rám villogtak, hogy lehetek ilyen marha állat de épségben hazaértünk, és ott se három sávosak a pályák, hanem olyan mint nálunk. Tehát amíg nem tanuljuk meg tisztelni a másikat, legyen szó bármilyen márkájú személyautóról addig kár feszegetni ezt a témát. És a belső sáv nem haladó, hanem előző sáv, ha jól tudom. Tehát egy kis udvariassággal, odafigyeléssel, még jobban lehetne csökkenteni a balesetek számát.


Szia juf424.
Tökéletesen egyetértek veled abban ha megbántad amit tettél, de igaz ami igaz néha jólesik
a BMW erejét kipróbálni de szerintem csak rövidtávon és senkit nem veszélyeztetve szabad.
Sokat járok én is Olaszországba és Németországba de nem az számít mennyi a limit az ottani autópályákon mert a forgalmi helyzetnek megfelelően kell vezetni mindíg de szerintem
a 140-160km/h az amit aránylag jól lehet kezelni az autópályákon és megfelelő haladást biztosít az uticél eléréséhez.
Sajnos nekem is van rossz élményem agreszív honfitársainkról röviden a történet:
Egy korosabb VW passat nagytempóval utolért mert az előttem lévő autók is lassítottak
de láttam a tükörből, hogy a fickó nagyon előzni szeretne ez egy kanyar előtt volt ezért nem tudott. Amint kiértünk a kanyarból az előttem lévő autók elkezdtek gyorsítani velük eggyütt én is csakhogy a mögöttem lévő passatos csak próbálta a tempót felvenni de csak arra futotta az erejéből, hogy kivágodott a szembejövő sávba és nem tudott előzni mert közben
jöttek a szemközti irányból és vissza kellett húzódnia mögém ettől elborult az agya mert utána megelözött mert hagytam, hogy hadmenjen a barom. Amint megelőzött rögtön beletaposott a fékbe csak úgy füstöltek a kerekei amikor megált kiugrott a kocsijábol és rohant felém örjöngve én kikerültem jobról és ott hagytam a toporzékoló majmot. A helyzet az, hogy ezeket az állatokat kellene kiszürni a zsaruknak és nem a normálissan körültekintően (lakott területen kívül) 100-110km/h val haladókat levadászni.

Üdv mindenkinek: luigi :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autópálya limit növelése!!
HozzászólásElküldve: 2008.11.13. 10:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
luigi írta:
juf424 írta:
Szerintem a pályák jók, csak nem tudjuk használni. Sose leszek rá büszke de megtettem, veszélyeztetve embertársaim+ saját+ feleség életét, idén Horvátból hazajövet 200-230, alagutak 140-160km/h, már messziről lehúzódtak, nem kellett villogni, indexelni, max rám villogtak, hogy lehetek ilyen marha állat de épségben hazaértünk, és ott se három sávosak a pályák, hanem olyan mint nálunk. Tehát amíg nem tanuljuk meg tisztelni a másikat, legyen szó bármilyen márkájú személyautóról addig kár feszegetni ezt a témát. És a belső sáv nem haladó, hanem előző sáv, ha jól tudom. Tehát egy kis udvariassággal, odafigyeléssel, még jobban lehetne csökkenteni a balesetek számát.


Szia juf424.
Tökéletesen egyetértek veled abban ha megbántad amit tettél, de igaz ami igaz néha jólesik
a BMW erejét kipróbálni de szerintem csak rövidtávon és senkit nem veszélyeztetve szabad.
Sokat járok én is Olaszországba és Németországba de nem az számít mennyi a limit az ottani autópályákon mert a forgalmi helyzetnek megfelelően kell vezetni mindíg de szerintem
a 140-160km/h az amit aránylag jól lehet kezelni az autópályákon és megfelelő haladást biztosít az uticél eléréséhez.
Sajnos nekem is van rossz élményem agreszív honfitársainkról röviden a történet:
Egy korosabb VW passat nagytempóval utolért mert az előttem lévő autók is lassítottak
de láttam a tükörből, hogy a fickó nagyon előzni szeretne ez egy kanyar előtt volt ezért nem tudott. Amint kiértünk a kanyarból az előttem lévő autók elkezdtek gyorsítani velük eggyütt én is csakhogy a mögöttem lévő passatos csak próbálta a tempót felvenni de csak arra futotta az erejéből, hogy kivágodott a szembejövő sávba és nem tudott előzni mert közben
jöttek a szemközti irányból és vissza kellett húzódnia mögém ettől elborult az agya mert utána megelözött mert hagytam, hogy hadmenjen a barom. Amint megelőzött rögtön beletaposott a fékbe csak úgy füstöltek a kerekei amikor megált kiugrott a kocsijábol és rohant felém örjöngve én kikerültem jobról és ott hagytam a toporzékoló majmot. A helyzet az, hogy ezeket az állatokat kellene kiszürni a zsaruknak és nem a normálissan körültekintően (lakott területen kívül) 100-110km/h val haladókat levadászni.

Üdv mindenkinek: luigi :franko:


Sziasztok

Felének 100-110 a megengedett a főutvonalon (Veszprém fele 100,Székesfehérvár fele 110 stb...) és mindenki 120-130 jár. Itt engedtek a korlátokon,de így már a 110 is kevés.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Autópálya limit
HozzászólásElküldve: 2008.11.13. 11:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 01:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: SZEKSZÁRD
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: F11
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2013
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv MChris.
Sajnos Tolnamegyében a hatos főút Szekszárdtól Dunaújvárosig és az 56-os út ami aránylag jó állapotban van per pillanat ugyanis most újjították fel, de építik az M6-ot és rengeteg földszállító jármű halad rajta és tönkrefogják tenni mire elkészül az M6-os. Ez azt jelenti, hogy nálunk a limit az max
90km/h de az álltalános a 30-40-50-60km/h-s korlátozás a többi mellékúton amik nagyon tré állapotuak (folt hátán folt) :mereg: nem használ a futőműnek.
Ciao: :franko: luigi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.13. 11:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.27. 00:00
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép napot Mindenkinek!

Szerintem a közlekedési morál kis hazánkban nem a legjobb egy kiadós autópálya sprinthez. A közlekedők többsége, már egy kétsávos körforgalom láttán kétségbe esik, vagy egyszerűen nem tudja, hogyan is kell használni. Az m7-en elég sokat járok, de szinte minden alkalommal látok, valami necces helyzetet. Ezekből csak arra szerettem volna utalni, hogy nagyon sok a rutintalan, aki alig hiszi, hogy a pályára érve kitapossa az autó lelkét. Ezzel van szerintem a legtöbb gond és ez hat ki ránk is.

Üdv.

Atesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Autópálya limit
HozzászólásElküldve: 2008.11.13. 12:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 01:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: SZEKSZÁRD
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: F11
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2013
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz976 írta:
Szép napot Mindenkinek!

Szerintem a közlekedési morál kis hazánkban nem a legjobb egy kiadós autópálya sprinthez. A közlekedők többsége, már egy kétsávos körforgalom láttán kétségbe esik, vagy egyszerűen nem tudja, hogyan is kell használni. Az m7-en elég sokat járok, de szinte minden alkalommal látok, valami necces helyzetet. Ezekből csak arra szerettem volna utalni, hogy nagyon sok a rutintalan, aki alig hiszi, hogy a pályára érve kitapossa az autó lelkét. Ezzel van szerintem a legtöbb gond és ez hat ki ránk is.

Üdv.

Atesz.


Helló Atesz976.
Tökéletesen igazadvan kishazánkban először a fejekben kéne rendet rakni mert erőlködnek
a kissebb teljesitményű autókkal és valószínű, hogy a végső határon autóznak de ami körülveszi őket csak egy vékonyka lemezből készült doboz "lásd a susuki"ami védi az embert. Sajnos nagyobb tempónál történö koccanánál semmit sem ér az a pár légzsák ami be van építve a járgányukba. Ha felemelnék 160-ra a limitet akkor biztos ezek a fickók azt is túl akarják majd szárnyalni.

Ciao: luigi :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2010.07.29. 20:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hsb-530 írta:
hali!

Nem a trafi témához tartozik amit írok, de érdemes elolvasni. Én kézilabdázok a csapatban két rendőr is van tőlük tudok belső dolgokat. Pl: Edzés végén néha elrohannak mivel megvan a napi kvóta- hány csekket kell kiosztani vagy így vagy úgy és ez komoly nem titkolják. Más: A békéscsabai rendőrkapitányság egy emeleti ablakán rögzített 24 órás kamera van semmi más nem néz csak azt aki átmegy a piros lámpán - rendszám fotó - és már repül is 100.000 (tehát százezer) ft-os csekk és nincs kibúvó:(. Mindezt olyanoktól tudom, akik napközben tartják a rendet. Munkaidő után meg sz.rják le a seb.határ, zéró tolerancia elvét. Hát ennyit tudok a témához hozzáfűzni. Személy szerint nincs bajom egy rendőrrel sem. De az országban az autósoknál vannak veszélyesebbek is őket nem szivatják ennyire látványosan... Hát ez van :(

Minden jót: Roland

Helo
Ennek annyi a hátránya HOGY mikor közlekedsz az úton nem a forgalmat figyeled HANEM azt hogy hol van elbújva egy trafipaxos rendőr(autó)
Valamelyik Minisztériumba fogok írni HOGY vizsgálják ezt ki mert nagyon BALESET veszélyes amit csinálnak :lol: :lol:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2010.07.29. 21:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
hsb-530 írta:
hali!

Nem a trafi témához tartozik amit írok, de érdemes elolvasni. Én kézilabdázok a csapatban két rendőr is van tőlük tudok belső dolgokat. Pl: Edzés végén néha elrohannak mivel megvan a napi kvóta- hány csekket kell kiosztani vagy így vagy úgy és ez komoly nem titkolják. Más: A békéscsabai rendőrkapitányság egy emeleti ablakán rögzített 24 órás kamera van semmi más nem néz csak azt aki átmegy a piros lámpán - rendszám fotó - és már repül is 100.000 (tehát százezer) ft-os csekk és nincs kibúvó:(. Mindezt olyanoktól tudom, akik napközben tartják a rendet. Munkaidő után meg sz.rják le a seb.határ, zéró tolerancia elvét. Hát ennyit tudok a témához hozzáfűzni. Személy szerint nincs bajom egy rendőrrel sem. De az országban az autósoknál vannak veszélyesebbek is őket nem szivatják ennyire látványosan... Hát ez van :(

Minden jót: Roland

Helo
Ennek annyi a hátránya HOGY mikor közlekedsz az úton nem a forgalmat figyeled HANEM azt hogy hol van elbújva egy trafipaxos rendőr(autó)
Valamelyik Minisztériumba fogok írni HOGY vizsgálják ezt ki mert nagyon BALESET veszélyes amit csinálnak :lol: :lol:
üdv zoli

De mellékeld a sztár fotódat is :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2010.07.29. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
lepke írta:
hsb-530 írta:
hali!

Nem a trafi témához tartozik amit írok, de érdemes elolvasni. Én kézilabdázok a csapatban két rendőr is van tőlük tudok belső dolgokat. Pl: Edzés végén néha elrohannak mivel megvan a napi kvóta- hány csekket kell kiosztani vagy így vagy úgy és ez komoly nem titkolják. Más: A békéscsabai rendőrkapitányság egy emeleti ablakán rögzített 24 órás kamera van semmi más nem néz csak azt aki átmegy a piros lámpán - rendszám fotó - és már repül is 100.000 (tehát százezer) ft-os csekk és nincs kibúvó:(. Mindezt olyanoktól tudom, akik napközben tartják a rendet. Munkaidő után meg sz.rják le a seb.határ, zéró tolerancia elvét. Hát ennyit tudok a témához hozzáfűzni. Személy szerint nincs bajom egy rendőrrel sem. De az országban az autósoknál vannak veszélyesebbek is őket nem szivatják ennyire látványosan... Hát ez van :(

Minden jót: Roland

Helo
Ennek annyi a hátránya HOGY mikor közlekedsz az úton nem a forgalmat figyeled HANEM azt hogy hol van elbújva egy trafipaxos rendőr(autó)
Valamelyik Minisztériumba fogok írni HOGY vizsgálják ezt ki mert nagyon BALESET veszélyes amit csinálnak :lol: :lol:
üdv zoli

De mellékeld a sztár fotódat is :oops:
[quote]

2010 jan. a média azzal volt tele hogy ezen túl,csak akkor mérhetnek a rendőrök
különböző berendezésekkel,ha előjelző táblát helyeznek el.Ez a mai napig úgy működik
hogy az eddig felszerelt előjelző tábláknál is és mindenütt mérnek.Szerintem a limitet,
nálunk nem törölik el,mert húsz százalékkal nő a munkanélküliség.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 01:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Érdekes ötlet a költségvetés bevételi oldalának javítására
Tiszta Amerika!
Üzlet az egész világ!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 08:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:


Ezt nem fogják engedni.
Ha jól belegondolsz, ez már a jogszabályok megvásárlása, a jogrend készpénzre válthatósága.
És akkor a törvény előtt nem mindenki lesz egyelő (mondjuk néha így se).
Lesznek az egyenlők és az egyenlőbbek.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 09:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hsb-530 írta:
simi64 írta:


Szerintem is ki lehetne tolni a limitet 160-180-ig. Viszont se az átlag vezetői képesség és morál se az autópark műszaki állapota és a rendőrség anyagi érdeke sem indokolja. És még egy ok: ez Magyarország :lol: Roland


Nem biztos hogy jó ötlet.Én mindig úgy megyek,hogy ha 130 km/h a korlát akkor a 140-145 még belefér és még soha nem is mértek be.És ezzel nem csak én vagyok így szerintem.Ha felemelnék 160-ra akkor már én kapásból 175-el mennék.Ha 180-ra emelnék fel akkor szinte mindenki 200-al menne de inkább felette azt meg már nem engedik meg a magyar autópályák minősége.Szerintem.Egy 150 km/h az reális lenne talán.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 10:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hsb-530 írta:
ptom írta:
hsb-530 írta:
simi64 írta:


Szerintem is ki lehetne tolni a limitet 160-180-ig. Viszont se az átlag vezetői képesség és morál se az autópark műszaki állapota és a rendőrség anyagi érdeke sem indokolja. És még egy ok: ez Magyarország :lol: Roland


Nem biztos hogy jó ötlet.Én mindig úgy megyek,hogy ha 130 km/h a korlát akkor a 140-145 még belefér és még soha nem is mértek be.És ezzel nem csak én vagyok így szerintem.Ha felemelnék 160-ra akkor már én kapásból 175-el mennék.Ha 180-ra emelnék fel akkor szinte mindenki 200-al menne de inkább felette azt meg már nem engedik meg a magyar autópályák minősége.Szerintem.Egy 150 km/h az reális lenne talán.


Igazad van. Viszont én úgy vagyok vele, minek vettem 3000 köbcentis dízelt ha nem élvezem ki? Én mindig megadom az autónak amit kér de maximálisan elveszem tőle amit tud... Városban visszafogom magam de kívül átlag 140, pályán 160-180 körül de lesem a trafikat nagyon. Ha beleállok a fékbe is bemérnek... ez van. Blokkolóval nyugodtabb leszek. :) Roland



Akkor mit szóljon az akinek 500 lovas kocsija van vagy erősebb?Ő se fogja soha kihasználni.A blokkoló mennyire biztonságos illetve konkrétan mit csinál?Vagy ez már egy másik topic?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 10:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hsb-530 írta:
ptom írta:
hsb-530 írta:
simi64 írta:


Szerintem is ki lehetne tolni a limitet 160-180-ig. Viszont se az átlag vezetői képesség és morál se az autópark műszaki állapota és a rendőrség anyagi érdeke sem indokolja. És még egy ok: ez Magyarország :lol: Roland


Nem biztos hogy jó ötlet.Én mindig úgy megyek,hogy ha 130 km/h a korlát akkor a 140-145 még belefér és még soha nem is mértek be.És ezzel nem csak én vagyok így szerintem.Ha felemelnék 160-ra akkor már én kapásból 175-el mennék.Ha 180-ra emelnék fel akkor szinte mindenki 200-al menne de inkább felette azt meg már nem engedik meg a magyar autópályák minősége.Szerintem.Egy 150 km/h az reális lenne talán.


Igazad van. Viszont én úgy vagyok vele, minek vettem 3000 köbcentis dízelt ha nem élvezem ki? Én mindig megadom az autónak amit kér de maximálisan elveszem tőle amit tud... Városban visszafogom magam de kívül átlag 140, pályán 160-180 körül de lesem a trafikat nagyon. Ha beleállok a fékbe is bemérnek... ez van. Blokkolóval nyugodtabb leszek. :) Roland


Egy Budapest-Debrecen távon, autópályán, kb 15 perccel hosszabb a menetidő 130km/h-ás tempónál, mintha 180 km/h-nál. Ha abból indulunk ki, hogy nagyobb tempónál sokkal súlyosabb egy esetleges ütközés kimenetele, és a statisztikák alapján nagyobb sebességnél a balesetek száma is nagyobb, (a magyar közlekedési morálról már nem is beszélve), csak kósza ábránd marad, hogy Magyarországon megemeljék az autópályákon a sebesség limitet.
15 percért nem fognak ember életeket kockáztatni a hatóságok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 12:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
simi64 írta:


Ezt nem fogják engedni.
Ha jól belegondolsz, ez már a jogszabályok megvásárlása, a jogrend készpénzre válthatósága.
És akkor a törvény előtt nem mindenki lesz egyelő (mondjuk néha így se).
Lesznek az egyenlők és az egyenlőbbek.

És az óvadék ellenében szabad lábra helyezés?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 15:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hsb-530 írta:
ptom írta:
hsb-530 írta:
simi64 írta:


Szerintem is ki lehetne tolni a limitet 160-180-ig. Viszont se az átlag vezetői képesség és morál se az autópark műszaki állapota és a rendőrség anyagi érdeke sem indokolja. És még egy ok: ez Magyarország :lol: Roland


Nem biztos hogy jó ötlet.Én mindig úgy megyek,hogy ha 130 km/h a korlát akkor a 140-145 még belefér és még soha nem is mértek be.És ezzel nem csak én vagyok így szerintem.Ha felemelnék 160-ra akkor már én kapásból 175-el mennék.Ha 180-ra emelnék fel akkor szinte mindenki 200-al menne de inkább felette azt meg már nem engedik meg a magyar autópályák minősége.Szerintem.Egy 150 km/h az reális lenne talán.


Igazad van. Viszont én úgy vagyok vele, minek vettem 3000 köbcentis dízelt ha nem élvezem ki? Én mindig megadom az autónak amit kér de maximálisan elveszem tőle amit tud... Városban visszafogom magam de kívül átlag 140, pályán 160-180 körül de lesem a trafikat nagyon. Ha beleállok a fékbe is bemérnek... ez van. Blokkolóval nyugodtabb leszek. :) Roland


Az autónak sem jó,ha állandóan 100%-os,a teljesítmény kihasználtsága,álalában a gyártók azt mondják,hogy az ideális 70-80%-os,de hát ezt mindannyian tudjuk,
hogy a fogyasztás is 70%-os terhelés felett drasztikusan nő,nem beszélve a környezetszennyezésről és a zajártalomról,mert ennek mindnek köze van a limithez.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 15:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
apa írta:
Az autónak sem jó,ha állandóan 100%-os,a teljesítmény kihasználtsága,álalában a gyártók azt mondják,hogy az ideális 70-80%-os,de hát ezt mindannyian tudjuk,
hogy a fogyasztás is 70%-os terhelés felett drasztikusan nő,nem beszélve a környezetszennyezésről és a zajártalomról,mert ennek mindnek köze van a limithez.


Én is ezt mondom csak kicsit gyors az 540i-nek a 70% fordulata 5-ösben. :hehe bmwdance

Jackson, akinek a sógora mesélte tegnap is úton útfélen mértek a M3-on

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 15:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
apa írta:
Az autónak sem jó,ha állandóan 100%-os,a teljesítmény kihasználtsága,álalában a gyártók azt mondják,hogy az ideális 70-80%-os,de hát ezt mindannyian tudjuk,
hogy a fogyasztás is 70%-os terhelés felett drasztikusan nő,nem beszélve a környezetszennyezésről és a zajártalomról,mert ennek mindnek köze van a limithez.


Én is ezt mondom csak kicsit gyors az 540i-nek a 70% fordulata 5-ösben. :hehe bmwdance

Jackson, akinek a sógora mesélte tegnap is úton útfélen mértek a M3-on[/quote

Az 50-60%-os még mindig nem rossz,csak kicsit később éred el a célodat. :lol:

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 16:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
apa írta:
jackson írta:
apa írta:
Az autónak sem jó,ha állandóan 100%-os,a teljesítmény kihasználtsága,álalában a gyártók azt mondják,hogy az ideális 70-80%-os,de hát ezt mindannyian tudjuk,
hogy a fogyasztás is 70%-os terhelés felett drasztikusan nő,nem beszélve a környezetszennyezésről és a zajártalomról,mert ennek mindnek köze van a limithez.


Én is ezt mondom csak kicsit gyors az 540i-nek a 70% fordulata 5-ösben. :hehe bmwdance

Jackson, akinek a sógora mesélte tegnap is úton útfélen mértek a M3-on[/quote

Az 50-60%-os még mindig nem rossz,csak kicsit később éred el a célodat. :lol:


Amúgy azt vettem észre ha 180 helyett mondjuk 130-al mész akkor nem 16perc a diffi a Miskolc-Bp. távon hanem sokkal több. A kulcs nem a sebesség különbség hanem a kicsit gyorsabban mint a többiek. Ha velük egy sebességen mész akkor rengetegszer kellett fékeznem olyan gyorsabbak miatt akik a belsőben elhúznak és nem figyelnek a lassabbakra.
Ha én megyek 180-al és látok egy teherautó mögött egy személykocsit akkor elkezdem saccolni, hogy elötte vagy mögöttem tud kisorolni. Van hogy nagy gázt adok ne kelljen nagyot fékeznie. Nagyon elszokták számolni a távolságot mindkét irányba. Általában túl későn jön rá, hogy utolérte pedig már egy jó ideje megy mögötte és látszik a 10km/h-nál nagyobb diffi. Csak későn húzódik be.

A másik amikor meg a hátul jövő sebességét számolja el és kijön nagyon korán. Ekkor sem kell idegeskedni fék és megvárod és pláne nem jobbról kielőzni. Vajon mi lenne ha 150km/h lenne a sebesség limit. A balesetek súlyosabbak lennének az tény. De vajon mennyivel változna a kivágott elé és bele menetek hátulról balesetek száma. Igaz ehhez tudunk kéne a autópálya belesetek igazi okait statisztikában.

Jackson, aki ezt figyelte meg

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 247 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator