* *
Pontos idő: 2024.05.22. 08:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 247 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 16:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
apa írta:
jackson írta:
apa írta:
Az autónak sem jó,ha állandóan 100%-os,a teljesítmény kihasználtsága,álalában a gyártók azt mondják,hogy az ideális 70-80%-os,de hát ezt mindannyian tudjuk,
hogy a fogyasztás is 70%-os terhelés felett drasztikusan nő,nem beszélve a környezetszennyezésről és a zajártalomról,mert ennek mindnek köze van a limithez.


Én is ezt mondom csak kicsit gyors az 540i-nek a 70% fordulata 5-ösben. :hehe bmwdance

Jackson, akinek a sógora mesélte tegnap is úton útfélen mértek a M3-on[/quote

Az 50-60%-os még mindig nem rossz,csak kicsit később éred el a célodat. :lol:


Amúgy azt vettem észre ha 180 helyett mondjuk 130-al mész akkor nem 16perc a diffi a Miskolc-Bp. távon hanem sokkal több. A kulcs nem a sebesség különbség hanem a kicsit gyorsabban mint a többiek. Ha velük egy sebességen mész akkor rengetegszer kellett fékeznem olyan gyorsabbak miatt akik a belsőben elhúznak és nem figyelnek a lassabbakra.
Ha én megyek 180-al és látok egy teherautó mögött egy személykocsit akkor elkezdem saccolni, hogy elötte vagy mögöttem tud kisorolni. Van hogy nagy gázt adok ne kelljen nagyot fékeznie. Nagyon elszokták számolni a távolságot mindkét irányba. Általában túl későn jön rá, hogy utolérte pedig már egy jó ideje megy mögötte és látszik a 10km/h-nál nagyobb diffi. Csak későn húzódik be.

A másik amikor meg a hátul jövő sebességét számolja el és kijön nagyon korán. Ekkor sem kell idegeskedni fék és megvárod és pláne nem jobbról kielőzni. Vajon mi lenne ha 150km/h lenne a sebesség limit. A balesetek súlyosabbak lennének az tény. De vajon mennyivel változna a kivágott elé és bele menetek hátulról balesetek száma. Igaz ehhez tudunk kéne a autópálya belesetek igazi okait statisztikában.

Jackson, aki ezt figyelte meg


Nagyon sok az utoléréses baleset,ezt így mondják az autópályások,de te is
láthattál már ilyen közlekedési táblát,amin egy tötyörgő teherautó van és hátulról
támadja egy kis személyautó.Ezt a táblát kb. 20 éve találták fel a közlekedési
szakemberek,elősször az M-1 en vetették be mert sötétben, az OFF IFA-kat amelyek a kapaszkodó sávban elérték a 20km./h sebességet, rendszerint eltalálták a németek mert azt gondolták hogy MB.Nem véletlen,hogy a közlekedési szakemberek kitaláltak egy majomfogót,amit teherautóra szerelnek,úgy néz ki mint egy harmonika,a forgalommal szemben elhelyezik terelés
mellett és a figyelmetlen autós aki ezt telibe vágja,leamortizálja az autóját.
Sokan a táblát sem látják ezt a majom fogót is figyelmen kívül hagyják,mennek mint a mérgezett egerek,ezért a sok baleset,mert minél nagyobb a sebesség,annál nagyobb a kár.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 18:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Amúgy azt vettem észre ha 180 helyett mondjuk 130-al mész akkor nem 16perc a diffi a Miskolc-Bp. távon hanem sokkal több. A kulcs nem a sebesség különbség hanem a kicsit gyorsabban mint a többiek. Ha velük egy sebességen mész akkor rengetegszer kellett fékeznem olyan gyorsabbak miatt akik a belsőben elhúznak és nem figyelnek a lassabbakra.

Tök helyes a megfigyelésed. A 145-150 körüli temponál sem nagyon van már "ellenfél" mert általában a 130-140 körül elfogy a "tömeg". Aki meg versenyzőként érkezik, az meg had mejen! -vagy ne! :)
A lényeg a tömegnél nagyobb sebesség.

Szerintem...

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 18:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
jackson írta:
Amúgy azt vettem észre ha 180 helyett mondjuk 130-al mész akkor nem 16perc a diffi a Miskolc-Bp. távon hanem sokkal több. A kulcs nem a sebesség különbség hanem a kicsit gyorsabban mint a többiek. Ha velük egy sebességen mész akkor rengetegszer kellett fékeznem olyan gyorsabbak miatt akik a belsőben elhúznak és nem figyelnek a lassabbakra.

Tök helyes a megfigyelésed. A 145-150 körüli temponál sem nagyon van már "ellenfél" mert általában a 130-140 körül elfogy a "tömeg". Aki meg versenyzőként érkezik, az meg had mejen! -vagy ne! :)
A lényeg a tömegnél nagyobb sebesség.

Szerintem...


szerintem meg az emberek 110-120 fölött nem igazán mennek! Ezt minden héten tapasztalom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
hsb-530 írta:
simi64 írta:


Szerintem is ki lehetne tolni a limitet 160-180-ig. Viszont se az átlag vezetői képesség és morál se az autópark műszaki állapota és a rendőrség anyagi érdeke sem indokolja. És még egy ok: ez Magyarország :lol: Roland


Nem biztos hogy jó ötlet.Én mindig úgy megyek,hogy ha 130 km/h a korlát akkor a 140-145 még belefér és még soha nem is mértek be.És ezzel nem csak én vagyok így szerintem.Ha felemelnék 160-ra akkor már én kapásból 175-el mennék.Ha 180-ra emelnék fel akkor szinte mindenki 200-al menne de inkább felette azt meg már nem engedik meg a magyar autópályák minősége.Szerintem.Egy 150 km/h az reális lenne talán.

Helo
Szerintem az autópályák minősége (NÁLUNK) magasan a legjobb
Csak nézd meg a környező Országoknak a PÁLYÁIT ebben benne vannak az Osztrákok és a Németek is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.08. 19:46 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hsb-530 írta:
lepke írta:
ptom írta:
hsb-530 írta:
simi64 írta:


Szerintem is ki lehetne tolni a limitet 160-180-ig. Viszont se az átlag vezetői képesség és morál se az autópark műszaki állapota és a rendőrség anyagi érdeke sem indokolja. És még egy ok: ez Magyarország :lol: Roland


Nem biztos hogy jó ötlet.Én mindig úgy megyek,hogy ha 130 km/h a korlát akkor a 140-145 még belefér és még soha nem is mértek be.És ezzel nem csak én vagyok így szerintem.Ha felemelnék 160-ra akkor már én kapásból 175-el mennék.Ha 180-ra emelnék fel akkor szinte mindenki 200-al menne de inkább felette azt meg már nem engedik meg a magyar autópályák minősége.Szerintem.Egy 150 km/h az reális lenne talán.

Helo
Szerintem az autópályák minősége (NÁLUNK) magasan a legjobb
Csak nézd meg a környező Országoknak a PÁLYÁIT ebben benne vannak az Osztrákok és a Németek is


Ez mondjuk igaz... A Brno, Bratislava, Magyar határ vonalon lévő autópálya a lelket is kirázza az emberből. 1 éve még biztosan. Azóta nem sokat javulhatott. Roland



Az mindíg szar és szerintem az is marad a csehek csesznek rá...(drezdától álom)....de az osztrák meg a német pályák azért nem olyan rosszak. Meg nincs rajtuk felesleges sebességkorlátozás mármint a németen....A baleseteket meg szerintem nem azok okozzák, akik nap mint nap 140-160 km / h val autóznak sok sok ezer km-ert....hanem a kis pöcsök meg a vasárnapi vezetők....

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.09. 09:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
Imco írta:
jackson írta:
Amúgy azt vettem észre ha 180 helyett mondjuk 130-al mész akkor nem 16perc a diffi a Miskolc-Bp. távon hanem sokkal több. A kulcs nem a sebesség különbség hanem a kicsit gyorsabban mint a többiek. Ha velük egy sebességen mész akkor rengetegszer kellett fékeznem olyan gyorsabbak miatt akik a belsőben elhúznak és nem figyelnek a lassabbakra.

Tök helyes a megfigyelésed. A 145-150 körüli temponál sem nagyon van már "ellenfél" mert általában a 130-140 körül elfogy a "tömeg". Aki meg versenyzőként érkezik, az meg had mejen! -vagy ne! :)
A lényeg a tömegnél nagyobb sebesség.

Szerintem...


szerintem meg az emberek 110-120 fölött nem igazán mennek! Ezt minden héten tapasztalom!


Most lehet, hogy ugyan arról beszéltek csak nem mindegy a műszerfal csalt sebessége vagy a GPS pontos adata szerint mondjuk.
Ha 130-al megyek az óra talán 142-t mutat. És valóban a többség még valós 130-al sem megy.

Jackson, aki picivel a többiek felett szeret menni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.09. 12:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ami a pálya minőséget illeti, a Horvátoknál nagyon jó volt végig "le"felé.
De épp ma mesélem, hogy jó néhány főutunk minőségén is túl tesznek az alsobb rendű útak is pl. Montenegroban.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.09. 12:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Ami a pálya minőséget illeti, a Horvátoknál nagyon jó volt végig "le"felé.
De épp ma mesélem, hogy jó néhány főutunk minőségén is túl tesznek az alsobb rendű útak is pl. Montenegroban.


Romániában meg egyesen élvezetes vezetni, annyira jók a főutak. Minőségiek, és jó kis szerpentinek vannak, lehet csapatni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.09. 12:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hsb-530 írta:
Imco írta:
Ami a pálya minőséget illeti, a Horvátoknál nagyon jó volt végig "le"felé.
De épp ma mesélem, hogy jó néhány főutunk minőségén is túl tesznek az alsobb rendű útak is pl. Montenegroban.


Lehet off topic de mennyit jelent egy jó út a nyaralásnál... Én inkább lehasítok az Adriára mintsem, hogy a Balatonra leugorjak. Persze amit kinnt a pénzemért kapok az is jóval több... Roland


Szeva Roland. Ha szépen megkérlek nem küldenél egy pü-t,hogy működik a blokkoló,mire jó,ára stb?
Üdv:Tamás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.09. 14:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hsb-530 írta:
ptom írta:
hsb-530 írta:
Imco írta:
Ami a pálya minőséget illeti, a Horvátoknál nagyon jó volt végig "le"felé.
De épp ma mesélem, hogy jó néhány főutunk minőségén is túl tesznek az alsobb rendű útak is pl. Montenegroban.


Lehet off topic de mennyit jelent egy jó út a nyaralásnál... Én inkább lehasítok az Adriára mintsem, hogy a Balatonra leugorjak. Persze amit kinnt a pénzemért kapok az is jóval több... Roland


Szeva Roland. Ha szépen megkérlek nem küldenél egy pü-t,hogy működik a blokkoló,mire jó,ára stb?
Üdv:Tamás.


Persze leírom amit tudok és küldök egy tel.számot is, így aki igazán képbe van el tudod érni. Roland


Ott a traffis topik is.
ptom: zsarold meg az ottani árakkal :lol: :lol:

Jackson, aki nem szemét csak kicsit

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 16:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Mondjuk ha utána nézne valaki pontosan, én csak felületesen tettem... de megdöbbentő.

:)

Csak tények, a német pályák hossza , a minősége , stb.
PErsze a magyar se rossz, de jóval kevesebb km...

Ami a minőséget illeti,ment valaki az m35ösön? Debrecen felé? Na az öcsém egyszer 196.-al mértek ott be,de majdnem fel borultam azokon a helyeken ahol összeérkeztek a sávok, amikor épitették... Szerintem van vagy fél méter különbség...

Namost a baleseti statisztikájuk ezerszer jobb a németeknek, pedig fele ennyi idióta szabály van... NINCS sebességlimit. A magyarok mindig a balesetekkel jönnek, ott miért van kevesebb?? :)
Persze,jobbak a kocsik is. NA de nincs a már emlitett vasárnapi vezető, belsősáv üres... stb.

Rengeteget jártam ki,és érdekes az , hogy nem lettem idegroncs a sok "sapkásskodástól" + az asszony egyszer vezetett kint,de be volt szarva...utána mindig Ő akart, mert addig nem hidte el amiket meséltem... Persze bécs előtt kb 40 km. el már el van magyarosodva a dolog... :D:D
Szerintetek ki ment belül a 4x4 sávban???



AMugy zsarukat megkérdeztem, elméletileg a GPS navigáció szerinti sebesség érték a helyes. Eszerint ha 150 el. mész, akkor az 135-139. ELviekben 150 ig nem büntetnek csak kicsit.

Mondjuk ez engem érdekelne, mi is az igazság. ? !

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 23:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
Namost a baleseti statisztikájuk ezerszer jobb a németeknek, pedig fele ennyi idióta szabály van... NINCS sebességlimit. A magyarok mindig a balesetekkel jönnek, ott miért van kevesebb?? :)
Persze,jobbak a kocsik is. NA de nincs a már emlitett vasárnapi vezető, belsősáv üres... stb.
..................
Mondjuk ez engem érdekelne, mi is az igazság. ? !


Nos először is sokkal jobb műszaki állaptú kocsik: a magyarkocsik 3/4-ét le lehetne terelni állapot alapján a sztrádáról. Azt azért tegyük hozzá 200 felett:
- nincs buherálás a kocsin: használt jeladó, nem gyári gyagyi fékek/tárcsák. Futóműhibák tömege stb.
- nincs használt gumi csak új Y-os
- nincs gumijavítás csak csere újra
- nincs felni görgőzés hanem minden hiba estén csere.
- gumi és felni össze matchelve (nekem 50eFtom bánja de meg van) és ha 50gramm-nál több kéne rá csere
- Ja és a sebesség miatt évente gumi csere mivel szétzabálja mint a lepkének.
No ez mind pénzbe kerül ezt ők állják és ezért többet tudnak a kocsik mint akár a saját klubbos kocsijaink is (itt a sajátomat is ide sorolom be).

Jackson, aki szerint több pénzből könnyű

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.13. 01:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Szerintem az autópályák minősége (NÁLUNK) magasan a legjobb
Csak nézd meg a környező Országoknak a PÁLYÁIT ebben benne vannak az Osztrákok és a Németek is


Igaz, nincs sok külföldi tapasztalatom az autópályák minőségéről, de a hazai pályák építésénél nagyon sok hibát vétettek, ami egyszerűen balesetveszélyessé teszi az utat.
Például sok kanyar előtt és után, ahol megdöntik a pályát (kivitelezési előírás), túl hirtelen van kiegyenlítve a szintkülönbség. Csak az M3-on Budapesttől Görbeházáig van 3 ilyen kanyar.
A felüljáróknál is szintkülönbségek vannak, a föld töltés és maga a hídelem között, ami nagy sebességnél veszélyes. Vízátfolyások tömkelege felüljáróknál és kanyaroknál, ami vízen futást eredményez. A töltés minőségéről már nem is beszélve. Egy nagyobb esőben a lefolyó víz gond nélkül belevág a töltés oldalába. Vagy amikor elvitte az M1-es pályát a megáradó patak.
Gondolom a kivitelezők úgy vannak vele, hogy ezek a dolgok csak annak a pár embernek tűnik fel, akik az egyetemen tanultak ilyesmit, mondjuk közlekedésmérnökin végeztek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.13. 20:30 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:
Gondolom a kivitelezők úgy vannak vele, hogy ezek a dolgok csak annak a pár embernek tűnik fel, akik az egyetemen tanultak ilyesmit, mondjuk közlekedésmérnökin végeztek.
Azért egykét mérnököt meg tervezőt simán fel lehetne akasztani.Ilyen munka körökbe nem is engedném dolgozni az egyetemet végzeteket míg minimum 5 évet lenem nyomnak a megfelelő szakmába.És akkor nem terveznének mindenféle faszságot.Erről regényt tudnák írni :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.13. 20:45 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
kzoli819 írta:
Gondolom a kivitelezők úgy vannak vele, hogy ezek a dolgok csak annak a pár embernek tűnik fel, akik az egyetemen tanultak ilyesmit, mondjuk közlekedésmérnökin végeztek.
Azért egykét mérnököt meg tervezőt simán fel lehetne akasztani.Ilyen munka körökbe nem is engedném dolgozni az egyetemet végzeteket míg minimum 5 évet lenem nyomnak a megfelelő szakmába.És akkor nem terveznének mindenféle faszságot.Erről regényt tudnák írni :!:


Én is! Az építőipar tele van diplomás dilettánsokkal. Gondolom Te is erre gondoltál :D

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.13. 20:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
kzoli819 írta:
Gondolom a kivitelezők úgy vannak vele, hogy ezek a dolgok csak annak a pár embernek tűnik fel, akik az egyetemen tanultak ilyesmit, mondjuk közlekedésmérnökin végeztek.
Azért egykét mérnököt meg tervezőt simán fel lehetne akasztani.Ilyen munka körökbe nem is engedném dolgozni az egyetemet végzeteket míg minimum 5 évet lenem nyomnak a megfelelő szakmába.És akkor nem terveznének mindenféle faszságot.Erről regényt tudnák írni :!:


Nem akarom védeni a mérnököket, de nem rajtuk múlik az út minősége. Mert papíron megvan minden aminek meg kell lennie, de kivitelezésnél már ez nem kerül beépítésre. A közlekedés mérnök csak megtervezi merre menjen az út, milyen legyen és ahhoz mennyi anyag kell. Ékes példa erre, az M3-M35 csomópont. Szabályba van foglalva, hogy autópálya minden csomópontjában minden irányba tovább kell tudjál haladni. A terveken megvan az M35-ről Nyíregyháza felé vezető lehajtóág és az M3 Nyíregyháza felől M35-re hajtó ág, de a valóságban sehol sincs.
Másrészről az egyetemeken oktató tanárok szakértelme igen kétséges. Én felnőtt képzésre jártam, ahol az az érdekes szituáció alakult ki, hogy a tanárnak olyan embereket kellett tanítania, akik több éve már a szakmában dolgoztak. A tanárnak fogalma sem volt arról mit tanít. Beszélt olyan hülyeségeket, csak lestünk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.13. 20:57 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:

Mert papíron megvan minden aminek meg kell lennie, de kivitelezésnél már ez nem kerül beépítésre.


Ez a nagy baj hogy a papír mindent elbír, csak az utat meg a házakat nem papira építik hanem a valóságba :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.13. 20:59 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
admin írta:
kzoli819 írta:
Gondolom a kivitelezők úgy vannak vele, hogy ezek a dolgok csak annak a pár embernek tűnik fel, akik az egyetemen tanultak ilyesmit, mondjuk közlekedésmérnökin végeztek.
Azért egykét mérnököt meg tervezőt simán fel lehetne akasztani.Ilyen munka körökbe nem is engedném dolgozni az egyetemet végzeteket míg minimum 5 évet lenem nyomnak a megfelelő szakmába.És akkor nem terveznének mindenféle faszságot.Erről regényt tudnák írni :!:


Én is! Az építőipar tele van diplomás dilettánsokkal. Gondolom Te is erre gondoltál :D

Mivel abban mozgok 22-éve így találkoztam már jó pár kötélre valóval!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.13. 21:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
szekeres írta:
Namost a baleseti statisztikájuk ezerszer jobb a németeknek, pedig fele ennyi idióta szabály van... NINCS sebességlimit. A magyarok mindig a balesetekkel jönnek, ott miért van kevesebb?? :)
Persze,jobbak a kocsik is. NA de nincs a már emlitett vasárnapi vezető, belsősáv üres... stb.
..................
Mondjuk ez engem érdekelne, mi is az igazság. ? !


Nos először is sokkal jobb műszaki állaptú kocsik: a magyarkocsik 3/4-ét le lehetne terelni állapot alapján a sztrádáról. Azt azért tegyük hozzá 200 felett:
- nincs buherálás a kocsin: használt jeladó, nem gyári gyagyi fékek/tárcsák. Futóműhibák tömege stb.
- nincs használt gumi csak új Y-os
- nincs gumijavítás csak csere újra
- nincs felni görgőzés hanem minden hiba estén csere.
- gumi és felni össze matchelve (nekem 50eFtom bánja de meg van) és ha 50gramm-nál több kéne rá csere
- Ja és a sebesség miatt évente gumi csere mivel szétzabálja mint a lepkének.
No ez mind pénzbe kerül ezt ők állják és ezért többet tudnak a kocsik mint akár a saját klubbos kocsijaink is (itt a sajátomat is ide sorolom be).

Jackson, aki szerint több pénzből könnyű

Helo
No azért olyan komoly AUTÓ park mint nálunk van sehol nincs Európában
Aki már járt KINT az tudja hogy miről beszélek
Az Európai Országok zömében az Tömegautók vannak az utakon
ANNÓ 97-ben (E60-as) mikor kimentem Belgiumba mindenki engem nézett
Jó volt Magyarnak lenni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.13. 21:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Ez a nagy baj hogy a papír mindent elbír, csak az utat meg a házakat nem papira építik hanem a valóságba :!:


És akkor ki a hibás Laci? Az aki a szabályokat betartva megtervez valamit, vagy az aki leszarja a szabályokat és kispórol mindent?????
Az építész mérnők aki egyenes falakat tervez a házadba? Vagy a kőműves, aki ferdén húzza fel falat?
Az orvos aki vakbélműtétet ír ki neked, vagy a sebész aki véletlenül a szívedet veszi ki?
Gondolkozzál kicsit mielőtt leírsz valamit kérlek.
Ne hibáztasd a disznót azért,mert rövidebb a nyaka mint a zsiráfnak. :x


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 247 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator