* *
Pontos idő: 2024.05.14. 20:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 766 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2019.06.28. 13:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.03.19. 01:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320cic
Évjárata: 2006
Kivitele: Cabrio
Blog: Blog megtekintése (0)
atb írta:
muhaati írta:
atb írta:
Ãœdv mki! :hangos:

Újra van egy bömbi, kéne kis segítség...Muha Atit hívtam, nem veszi fel...(írtátok, új munkahely, stb...)
A motor ikon + EML menet közben elkezd világítani, és az autó kb. alapjáraton döcög... eddig menet közben visszakapta az erejét, tegnap már nem, csak 'csökkentett üzemmódban' volt hajlandó menni...
Régen vtam 'erre', szóval van még valaki, akihez nyugodt szívvel odavihetem...?

Előre is köszönöm...


A legmélyebb tisztelettel : nekem ugyan egyetlen "nem fogadott" hívásom sincs, mostanáig. Új munkahely????? Ezt ki írta, és miért????? Erről én miért nem tudok???? :) Csak tudnám, ha máshol dolgoznék. :) Soha sem fordult még elő, hogy ne hívjak vissza valakit. Olyan van, hogy éppen nem veszem fel,de annak oka van. (mondjuk éppen a nyakamban egy váltó), bocs, nem tudom felvenni. DE ! hallok, látok, úgyhogy mindig visszahívom a delikvenst.


Én kérek elnézést... 8) de tényleg hívtalak, hétfőn 12:50... a többit meg itt olvastam... :roll:
Szóval akkor hívogatlak még, aztán 'ecccer' csak... :)


Ééés úgy is lett, ahogy mondta, visszahívott... már vtam is nála, és átmeneti problémamegoldás kézrátétellel... :franko: igaz kicsit meleg volt a moci, de túléltük...én mindenképp, jó messze álltam tőle... 8)
köszöntem... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2019.07.12. 13:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.03.19. 01:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320cic
Évjárata: 2006
Kivitele: Cabrio
Blog: Blog megtekintése (0)
atb írta:
atb írta:
muhaati írta:
atb írta:
Ãœdv mki! :hangos:

Újra van egy bömbi, kéne kis segítség...Muha Atit hívtam, nem veszi fel...(írtátok, új munkahely, stb...)
A motor ikon + EML menet közben elkezd világítani, és az autó kb. alapjáraton döcög... eddig menet közben visszakapta az erejét, tegnap már nem, csak 'csökkentett üzemmódban' volt hajlandó menni...
Régen vtam 'erre', szóval van még valaki, akihez nyugodt szívvel odavihetem...?

Előre is köszönöm...


A legmélyebb tisztelettel : nekem ugyan egyetlen "nem fogadott" hívásom sincs, mostanáig. Új munkahely????? Ezt ki írta, és miért????? Erről én miért nem tudok???? :) Csak tudnám, ha máshol dolgoznék. :) Soha sem fordult még elő, hogy ne hívjak vissza valakit. Olyan van, hogy éppen nem veszem fel,de annak oka van. (mondjuk éppen a nyakamban egy váltó), bocs, nem tudom felvenni. DE ! hallok, látok, úgyhogy mindig visszahívom a delikvenst.


Én kérek elnézést... 8) de tényleg hívtalak, hétfőn 12:50... a többit meg itt olvastam... :roll:
Szóval akkor hívogatlak még, aztán 'ecccer' csak... :)


Ééés úgy is lett, ahogy mondta, visszahívott... már vtam is nála, és átmeneti problémamegoldás kézrátétellel... :franko: igaz kicsit meleg volt a moci, de túléltük...én mindenképp, jó messze álltam tőle... 8)
köszöntem... :)


A műtét sikerült, a 'beteg' jobb, mint új korában... :D
Ati tiszteletem, és köszönet még1szer.... :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atb az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2020.03.31. 21:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.22. 01:00
Hozzászólások: 768
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330iA
Évjárata: 2002
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
üdv,

hosszas mérlegelés után úgy döntöttem hogy megfelelő ajánlat és normális vevőt feltételezve eladóvá vált szeretett kis kocsim. Nagyvonalakban: 2001 évjárat, e46 330ci kék színű coupe, 3 literes benzin, automata. további részletekért akit komolyan érdekel írjon, küldök fotókat is. csak azok keressenek akik kimondottan céltudatosan hasonló autót keresnek,komoly érdeklődők, mondjuk ezeket nem szokták csak ugy kmegvenni mint egy astrát (semmi bajom velük)általánosságban. Pesten lehet megnézni (Corvin Pláza mellett) jelenleg elég rugalmas vagyok az időpont tekintetében. Szép Napot. sziasztok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2020.04.27. 18:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.04.27. 18:16
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Van egy BMW E46 coupem, és olyan problémám lenne hogy aksi saru levétel után a műszeregység csak az ülésfoglaltság jelző,Kéziféket (ha be van húzva) jelzi semmi mást, és a rádió sem kapcsol be mikor a gyújtást rá teszem.
Mi lehet a probléma valaki tudja vagy járt e már így?
Biztositék már cserélve volt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2020.04.30. 14:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.04.21. 16:35
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Már reményvesztett vagyok s új tag is, szóval tiszteletem minden márkatársnak.
Segitségre lenne szükségem. Adott egy e46 316 ti 1.8 115 Le 2004 es Compact. Januárba hajtokar csapágyasra sikeredett. Ja N46b18a a motorkódom.
Szóval hajtókar csapágyas lett amit orvosoltam ia.
Újakat kapott a hajtokar csésze nem volt sérűlt de ezen kívűl tömitések feszitő görgők csavarok szíj cserélve lettek.
Emperol 5w40 et használok s minden szűrőm Mann Filter az üzemanyag szűrő is.
A gyertyák is újjak Denzo...
A problémám az hogy mikor beinditom, gyönyörűen jár szépen egy mukkja sincs.
De ha megyek vele 15 km ert olyan 1500 és 2000 rpm nél kerregő hangot ad. Ha nagyobb távot megyek vele akkor is. Teljesen mig le nem esik a fordulat 1000 re. Erre lennék kiváncsi hogy mi az átok lehet vele. Hétvégén viszem olajnyomás kontrolra. Hogy hátha.. De többen mondták nekem hogy a vezérműlánc feszitő patron adhatta meg magát és az berreg ..
Az autoban 200500 km van 150.000 nél volt vezérlés csere is . Teljesitményem nem esett vissza fogyasztásom nem nőtt.
Olaj nem tűnik el sehova se nem füstöl.
Légyszi aki hasonloval találkozott vagy tapasztalt az jelezzen nekem .
Köszönöm szépen.
További szép napot üdv Zoli.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E46 általános.
HozzászólásElküldve: 2020.05.02. 14:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
N46 Zoli írta:
Sziasztok. Már reményvesztett vagyok s új tag is, szóval tiszteletem minden márkatársnak.
Segitségre lenne szükségem. Adott egy e46 316 ti 1.8 115 Le 2004 es Compact. Januárba hajtokar csapágyasra sikeredett. Ja N46b18a a motorkódom.
Szóval hajtókar csapágyas lett amit orvosoltam ia.
Újakat kapott a hajtokar csésze nem volt sérűlt de ezen kívűl tömitések feszitő görgők csavarok szíj cserélve lettek.
Emperol 5w40 et használok s minden szűrőm Mann Filter az üzemanyag szűrő is.
A gyertyák is újjak Denzo...
A problémám az hogy mikor beinditom, gyönyörűen jár szépen egy mukkja sincs.
De ha megyek vele 15 km ert olyan 1500 és 2000 rpm nél kerregő hangot ad. Ha nagyobb távot megyek vele akkor is. Teljesen mig le nem esik a fordulat 1000 re. Erre lennék kiváncsi hogy mi az átok lehet vele. Hétvégén viszem olajnyomás kontrolra. Hogy hátha.. De többen mondták nekem hogy a vezérműlánc feszitő patron adhatta meg magát és az berreg ..
Az autoban 200500 km van 150.000 nél volt vezérlés csere is . Teljesitményem nem esett vissza fogyasztásom nem nőtt.
Olaj nem tűnik el sehova se nem füstöl.
Légyszi aki hasonloval találkozott vagy tapasztalt az jelezzen nekem .
Köszönöm szépen.
További szép napot üdv Zoli.

Szia!
Sikerült a legszarabb motoral megvásárolt Bmwt kifogd bocsi de ez a igazság,ez a motor ha csapágyas lesz akkor az egy teljes felujitás nagyon ritka hogy a fötengely megusza,a másik régi vezérlésel nem szabadot volna oszerakni és valószinuleg az adta meg magát könyen törik a müanyag feszitóje es ez vezet lánc szakadáshoz is,olajnyomás kontolra hiába viszed attol még a keregés meg fog maradni ha meg nincs olajnyomás vagy kicsi azt a viszajelzöd is mutatja.Bontsatok meg és ellenorizétek a vezérlést elsö körben célszerszámal hogy rendesen ösze lett rakva nem egy leányálom ennek a vezérlését beálitani olajpumpánál is van egy rögzitö elég szopó roller.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 766 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 35, 36, 37, 38, 39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator