2012.03.28. 22:00
2012.03.28. 22:17
admin írta:Majd át nevezük ha kell.
2012.03.29. 07:16
2012.04.09. 20:44
2012.04.09. 21:08
Jerry írta:Egy jó barátom megtért és szeretné lecserélni a kom-bi Audi A4-esét egy E46 Touring 320d-re.
Halleluja testvéreim!
A kérdés egyszerű:
Milyen autó ez?
Ajánljátok?
Van ennél jobb választás E46-ból, ha mindenképpen dízelt akar?
Vásárláskor mire figyeljünk? Milyen a haza E46 piac?
Vagy inkább import?
2012.04.14. 08:28
adam001 írta:Jerry írta:Egy jó barátom megtért és szeretné lecserélni a kom-bi Audi A4-esét egy E46 Touring 320d-re.
Halleluja testvéreim!
A kérdés egyszerű:
Milyen autó ez?
Ajánljátok?
Van ennél jobb választás E46-ból, ha mindenképpen dízelt akar?
Vásárláskor mire figyeljünk? Milyen a haza E46 piac?
Vagy inkább import?
Üdv , jó választás mindenképp ,én hazai piacot vicc kategoriába sorolom atveresek tömkelege nevetseges árak és km állások ,100 bol egy a jo talán , én az import hive vagyok es csak nemetorszag , nagyon messze se kell menni münchen környeke tele van jo darabokkal, lehet mazsolazni ,
Ami előny kinnt: (persze nem a török kereskedőhöz kell menni ott sem)
-Jó esélyyel kultulrált elöző tulaj
-Képzett márkaszervizek
-Szervizkönyv leinformálhatóság stb...
-valós futásteljesítmény
-Jó minőségű üzemanyagok
-Nagy kínálat
-Kapsz 4 napos rendszámot vagy honaposat amit itthon kihasználhatsz a műszakiztatáshoz meg az egyéb futkozásokra,nem kell P-t kéregetni másoktol,mosta hátulütő az hogy qrva drágán kapsz eurót...
2012.04.14. 09:23
afcajax írta:adam001 írta:Jerry írta:Egy jó barátom megtért és szeretné lecserélni a kom-bi Audi A4-esét egy E46 Touring 320d-re.
Halleluja testvéreim!
A kérdés egyszerű:
Milyen autó ez?
Ajánljátok?
Van ennél jobb választás E46-ból, ha mindenképpen dízelt akar?
Vásárláskor mire figyeljünk? Milyen a haza E46 piac?
Vagy inkább import?
Üdv , jó választás mindenképp ,én hazai piacot vicc kategoriába sorolom atveresek tömkelege nevetseges árak és km állások ,100 bol egy a jo talán , én az import hive vagyok es csak nemetorszag , nagyon messze se kell menni münchen környeke tele van jo darabokkal, lehet mazsolazni ,
Ami előny kinnt: (persze nem a török kereskedőhöz kell menni ott sem)
-Jó esélyyel kultulrált elöző tulaj
-Képzett márkaszervizek
-Szervizkönyv leinformálhatóság stb...
-valós futásteljesítmény
-Jó minőségű üzemanyagok
-Nagy kínálat
-Kapsz 4 napos rendszámot vagy honaposat amit itthon kihasználhatsz a műszakiztatáshoz meg az egyéb futkozásokra,nem kell P-t kéregetni másoktol,mosta hátulütő az hogy qrva drágán kapsz eurót...
Az E46 vételt én is támogatni tudom, bár a dízelben semmi tapasztalatom sincs. A Németországból történő behozatali résszel is teljes mértékben egyetértek, kiegészítve még a Német utak minőségével kezdve az utolsó kis településtől a nagyvárosokig. Nekem hatalmas pozitív változást jelentett a kinti piac az itthonihoz képest és nem hiszem h ez azért volt mert itthon pont csak hulladék autókban futottam kint meg pont egyből a szerencsének köszönhetően megtaláltam az igazit. Nyilván kint is van szemét, de sokkal kisebb százalékban és egy kis körüljárással sokkal könnyebben ki lehet szűrni mint itthon.
2012.04.14. 09:46
Jerry írta:afcajax írta:adam001 írta:Jerry írta:Egy jó barátom megtért és szeretné lecserélni a kom-bi Audi A4-esét egy E46 Touring 320d-re.
Halleluja testvéreim!
A kérdés egyszerű:
Milyen autó ez?
Ajánljátok?
Van ennél jobb választás E46-ból, ha mindenképpen dízelt akar?
Vásárláskor mire figyeljünk? Milyen a haza E46 piac?
Vagy inkább import?
Üdv , jó választás mindenképp ,én hazai piacot vicc kategoriába sorolom atveresek tömkelege nevetseges árak és km állások ,100 bol egy a jo talán , én az import hive vagyok es csak nemetorszag , nagyon messze se kell menni münchen környeke tele van jo darabokkal, lehet mazsolazni ,
Ami előny kinnt: (persze nem a török kereskedőhöz kell menni ott sem)
-Jó esélyyel kultulrált elöző tulaj
-Képzett márkaszervizek
-Szervizkönyv leinformálhatóság stb...
-valós futásteljesítmény
-Jó minőségű üzemanyagok
-Nagy kínálat
-Kapsz 4 napos rendszámot vagy honaposat amit itthon kihasználhatsz a műszakiztatáshoz meg az egyéb futkozásokra,nem kell P-t kéregetni másoktol,mosta hátulütő az hogy qrva drágán kapsz eurót...
Az E46 vételt én is támogatni tudom, bár a dízelben semmi tapasztalatom sincs. A Németországból történő behozatali résszel is teljes mértékben egyetértek, kiegészítve még a Német utak minőségével kezdve az utolsó kis településtől a nagyvárosokig. Nekem hatalmas pozitív változást jelentett a kinti piac az itthonihoz képest és nem hiszem h ez azért volt mert itthon pont csak hulladék autókban futottam kint meg pont egyből a szerencsének köszönhetően megtaláltam az igazit. Nyilván kint is van szemét, de sokkal kisebb százalékban és egy kis körüljárással sokkal könnyebben ki lehet szűrni mint itthon.
Köszönöm a hozzászólásokat!
Barátom is inkább az import felé hajlik. Reméljük hamarosan találunk egy megfelelő példányt.
2012.04.14. 09:46
2012.04.14. 09:50
Labi írta:Szerintem nem kell mindig külföldre utazni. Ez egy erősen megvásárolható darab pl:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320 ... ng-5379922
2012.04.14. 10:10
adam001 írta:Labi írta:Szerintem nem kell mindig külföldre utazni. Ez egy erősen megvásárolható darab pl:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320 ... ng-5379922
Néztem ezt én is... Ujrabörözött, a gyengébbik motorral ,ja és 0 extrával ,
2012.04.17. 00:28
vaszarig írta:adam001 írta:Labi írta:Szerintem nem kell mindig külföldre utazni. Ez egy erősen megvásárolható darab pl:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320 ... ng-5379922
Néztem ezt én is... Ujrabörözött, a gyengébbik motorral ,ja és 0 extrával ,
Na igen, de ebbe legalább nem 90ezer egy porlasztó, a magsnyomású pumpáról meg nem is beszélek! )))
Amúgy valóban, én is kintről hoznék, és hoztam is az összes E39-em, bár ha az ember nem sajnálja az időt és a pénzt, akkor ittthon is lehet találni egy-egy jó példányt! Amúgy az öcsém is E46 320D Touring-gal (2004) rohangál! Lekopogom, ahogy ő használja, de eddig még semmi nagyobb baja nem volt, pedig már belehajtott egy év alatt vagy 60ezret!
2012.04.17. 00:56
adam001 írta:vaszarig írta:adam001 írta:Labi írta:Szerintem nem kell mindig külföldre utazni. Ez egy erősen megvásárolható darab pl:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320 ... ng-5379922
Néztem ezt én is... Ujrabörözött, a gyengébbik motorral ,ja és 0 extrával ,
Na igen, de ebbe legalább nem 90ezer egy porlasztó, a magsnyomású pumpáról meg nem is beszélek! )))
Amúgy valóban, én is kintről hoznék, és hoztam is az összes E39-em, bár ha az ember nem sajnálja az időt és a pénzt, akkor ittthon is lehet találni egy-egy jó példányt! Amúgy az öcsém is E46 320D Touring-gal (2004) rohangál! Lekopogom, ahogy ő használja, de eddig még semmi nagyobb baja nem volt, pedig már belehajtott egy év alatt vagy 60ezret!
Ja és a legdúrvább hogy nincs benne klíma!!!!!!!!!!! ( nem fikázodni akarok renmélem nem klubtárs autoja dehát ez azért nem utolsó szempont)
2012.04.17. 14:04
hamoriarpi írta:adam001 írta:Ja és a legdúrvább hogy nincs benne klíma!!!!!!!!!!! ( nem fikázodni akarok renmélem nem klubtárs autoja dehát ez azért nem utolsó szempont)
2012.04.29. 10:45
2012.05.03. 17:15
petya1 írta:Sziasztok! Van egy e39 525d-m. Megfordult a fejemben h lecserélem egy e46 330d-re. Legyetek szívesek egy-két hasznos tippet-tanácsot írni, mire kell figyelni.
KÖSZÖNÖM!!!!!
2012.06.11. 08:00
2012.06.11. 08:50
maraig írta:Sziasztok!
Örülök a kategóriának, végre van hova írnom a váltás után
A segítségeteket szeretném kérni, egy 2011-es E46 facelift 320d-m van, amibe szeretnék tempomatot...
A duplaindítós légzsákkal rendelkező multikormányt már kinéztem, kábelt kell vennem hozzá és beszereltetni.
Tudtok valakit, aki megbízható, szépen dolgozik és csinált már ilyet?
Szükség lehet még bármire a kormány beszereléséhez a kábeleken (és a szerszámokon) kívül?
Computerre kell kötni az autót és bármit felprogramozni rá, vagy alapból tudja a dolgát?
Előre is köszi,
G
2012.08.14. 10:33
2012.08.14. 10:37
ute107 írta:Hi "5"-ösök!
Lenne egy problémám és már nem tudok kihez fordulni, mert nem akar megjavulni az én pici e46-som. Már nagyon gondolkodom, hogy csere lesz és teljes mértékben, nem csak forumtársként leszek e39 tag.
Nem tudom e39-nél hogyan van, de véleményem szerint egy módon működik a testvér típusoknál.
A probléma a következő!
Ajtónyitási problémáim voltak. A GM modulban a reléket kicseréltettem, mert melegben a vezető oldali ajtó nyitásán kívül minden ajtó zárva maradt. A probléma megoldódott, de a cserét követően a vezető oldali nem nyitott.
Jó...vettem egy vezető oldali zármechanikát, kicseréltem, és semmi változás. Kb. fél hónapot úgy jártam, hogy a kulccsal lehúztam az ablakot és a belső kilincset meghúzva felugrott a nyitó pöcök és a kilinccsel kinyítottam az ajtót.
Rájöttem, hogy a zárbetétem nem jó.... Vettem egy új cilindert, de még mindig nem jó az vezető oldali ajtónyitásom.
Mi lehet a gond?
Nem tudok már mire gondolni?
Profi autóvillamossági helyen cserélték ki a reléket, szerintem ott nem hibáztak!
Aki tud, szívesen fogadok bármilyen információt.!
THX