2019.06.28. 13:52
atb írta:muhaati írta:atb írta:Üdv mki!
Újra van egy bömbi, kéne kis segítség...Muha Atit hívtam, nem veszi fel...(írtátok, új munkahely, stb...)
A motor ikon + EML menet közben elkezd világítani, és az autó kb. alapjáraton döcög... eddig menet közben visszakapta az erejét, tegnap már nem, csak 'csökkentett üzemmódban' volt hajlandó menni...
Régen vtam 'erre', szóval van még valaki, akihez nyugodt szívvel odavihetem...?
Előre is köszönöm...
A legmélyebb tisztelettel : nekem ugyan egyetlen "nem fogadott" hívásom sincs, mostanáig. Új munkahely????? Ezt ki írta, és miért????? Erről én miért nem tudok???? Csak tudnám, ha máshol dolgoznék. Soha sem fordult még elő, hogy ne hívjak vissza valakit. Olyan van, hogy éppen nem veszem fel,de annak oka van. (mondjuk éppen a nyakamban egy váltó), bocs, nem tudom felvenni. DE ! hallok, látok, úgyhogy mindig visszahívom a delikvenst.
Én kérek elnézést... de tényleg hívtalak, hétfőn 12:50... a többit meg itt olvastam...
Szóval akkor hívogatlak még, aztán 'ecccer' csak...
2019.07.12. 13:48
atb írta:atb írta:muhaati írta:atb írta:Üdv mki!
Újra van egy bömbi, kéne kis segítség...Muha Atit hívtam, nem veszi fel...(írtátok, új munkahely, stb...)
A motor ikon + EML menet közben elkezd világítani, és az autó kb. alapjáraton döcög... eddig menet közben visszakapta az erejét, tegnap már nem, csak 'csökkentett üzemmódban' volt hajlandó menni...
Régen vtam 'erre', szóval van még valaki, akihez nyugodt szívvel odavihetem...?
Előre is köszönöm...
A legmélyebb tisztelettel : nekem ugyan egyetlen "nem fogadott" hívásom sincs, mostanáig. Új munkahely????? Ezt ki írta, és miért????? Erről én miért nem tudok???? Csak tudnám, ha máshol dolgoznék. Soha sem fordult még elő, hogy ne hívjak vissza valakit. Olyan van, hogy éppen nem veszem fel,de annak oka van. (mondjuk éppen a nyakamban egy váltó), bocs, nem tudom felvenni. DE ! hallok, látok, úgyhogy mindig visszahívom a delikvenst.
Én kérek elnézést... de tényleg hívtalak, hétfőn 12:50... a többit meg itt olvastam...
Szóval akkor hívogatlak még, aztán 'ecccer' csak...
Ééés úgy is lett, ahogy mondta, visszahívott... már vtam is nála, és átmeneti problémamegoldás kézrátétellel... igaz kicsit meleg volt a moci, de túléltük...én mindenképp, jó messze álltam tőle...
köszöntem...
2020.03.31. 21:56
2020.04.27. 18:22
2020.04.30. 14:01
2020.05.02. 14:58
N46 Zoli írta:Sziasztok. Már reményvesztett vagyok s új tag is, szóval tiszteletem minden márkatársnak.
Segitségre lenne szükségem. Adott egy e46 316 ti 1.8 115 Le 2004 es Compact. Januárba hajtokar csapágyasra sikeredett. Ja N46b18a a motorkódom.
Szóval hajtókar csapágyas lett amit orvosoltam ia.
Újakat kapott a hajtokar csésze nem volt sérűlt de ezen kívűl tömitések feszitő görgők csavarok szíj cserélve lettek.
Emperol 5w40 et használok s minden szűrőm Mann Filter az üzemanyag szűrő is.
A gyertyák is újjak Denzo...
A problémám az hogy mikor beinditom, gyönyörűen jár szépen egy mukkja sincs.
De ha megyek vele 15 km ert olyan 1500 és 2000 rpm nél kerregő hangot ad. Ha nagyobb távot megyek vele akkor is. Teljesen mig le nem esik a fordulat 1000 re. Erre lennék kiváncsi hogy mi az átok lehet vele. Hétvégén viszem olajnyomás kontrolra. Hogy hátha.. De többen mondták nekem hogy a vezérműlánc feszitő patron adhatta meg magát és az berreg ..
Az autoban 200500 km van 150.000 nél volt vezérlés csere is . Teljesitményem nem esett vissza fogyasztásom nem nőtt.
Olaj nem tűnik el sehova se nem füstöl.
Légyszi aki hasonloval találkozott vagy tapasztalt az jelezzen nekem .
Köszönöm szépen.
További szép napot üdv Zoli.