2010.10.17. 20:27
2010.10.17. 20:48
2010.10.17. 21:43
2010.10.17. 21:57
2010.10.17. 22:10
BMWFUN írta:Óriási gratulációm!!!
Nagyon szép munka!
Remélem tartós is lesz. Egyébként még az 1912Ft is jó ár tudomásom szerint, mert én 5000Ft körül tudtam darabját.
Külön gratuláció és köszönet a részletes dokumentációért!
2010.10.17. 22:13
bmw750i írta:BMWFUN írta:Óriási gratulációm!!!
Nagyon szép munka!
Remélem tartós is lesz. Egyébként még az 1912Ft is jó ár tudomásom szerint, mert én 5000Ft körül tudtam darabját.
Külön gratuláció és köszönet a részletes dokumentációért!
Köszönöm én is a gratulációt!
Eghyébként azért ilyen olcsó, mert Audi 100-as hidrotőke ment bele, ha jól hiszem, ami ugyan olyan méretekkel rendelkezett pontosan mint az eredeti. E miatt mertük beépíteni, méricsgetés céljából, ahonnét hozom az alkatrészeket még azt is megengedte a srác, hogy szétszedjük az új tőkét és minden porcikáját lemértük, de tökéletesen egyezik az eredetivel.
Az ár 30% kedvezménnyel ennyi. A gyárileg belevaló 3000Ft körül állt volna meg.
INA volt benne és ez is INA, amit beleraktunk.
2010.10.17. 22:18
2010.10.17. 22:22
bmw750i írta:Majd jó alapos benzinfürdő következett
2010.10.17. 22:25
jackson írta:Tök jó leírás. Az E30 hidrotőke még egy szerű cucc volt.
Ott csak egy dugattyú aminek pici luk a falán. Fentről bele folyik nagy résen az olaj. Ettől a pici lyukon mivel nem tudott kifolyni az össze anyag ezért kitolódott a dugatyú amig koppant a szelepszárán. Ekkor megnőtt a nyomás és már ki tudott spriccelni elég mennyiség. No ennek az volt a rákfenéje ez a kis pici luk ami a olajban lévő kosz szemcsétől (benzines kocsi tehát nem sok kosz van benne) eltömődik és egyszerűbb cserélni (na jó csak SOR4) mint kipucolgatni.
No de itt már sokkal komplexebb a megoldás, de mint látható golyó után egyszerűen a bekerült trutyi nem tud kijönni zsák utcába kerül. Nos ez nekem azt jelenti, hogy nagyon fontos a jó minőségű motorolaj és a megfelelő periódusú vagy akár korábbi csere. Mert csak az tudja ezt megakadályozni (pontosabban késleltetni).
Jackson, aki ezt tanulta a kemény melótok és szép képeitekből
2010.10.17. 22:28
bmw750i írta:Eghyébként azért ilyen olcsó, mert Audi 100-as hidrotőke ment bele,
2010.10.17. 22:37
simi64 írta:bmw750i írta:Eghyébként azért ilyen olcsó, mert Audi 100-as hidrotőke ment bele,
A természetes kiválasztódás törvénye szerint ezt az alkatrészt ki fogja lökni magából ...a BC érzékeli, hogy ingolstadti, éééés vége!
Végül is lehet élni 23-mal is!
2010.10.18. 22:11
jackson írta:Tök jó leírás. Az E30 hidrotőke még egy szerű cucc volt.
Ott csak egy dugattyú aminek pici luk a falán. Fentről bele folyik nagy résen az olaj. Ettől a pici lyukon mivel nem tudott kifolyni az össze anyag ezért kitolódott a dugatyú amig koppant a szelepszárán. Ekkor megnőtt a nyomás és már ki tudott spriccelni elég mennyiség. No ennek az volt a rákfenéje ez a kis pici luk ami a olajban lévő kosz szemcsétől (benzines kocsi tehát nem sok kosz van benne) eltömődik és egyszerűbb cserélni (na jó csak SOR4) mint kipucolgatni.
No de itt már sokkal komplexebb a megoldás, de mint látható golyó után egyszerűen a bekerült trutyi nem tud kijönni zsák utcába kerül. Nos ez nekem azt jelenti, hogy nagyon fontos a jó minőségű motorolaj és a megfelelő periódusú vagy akár korábbi csere. Mert csak az tudja ezt megakadályozni (pontosabban késleltetni).
Jackson, aki ezt tanulta a kemény melótok és szép képeitekből
2010.10.19. 00:54
lepke írta:jackson írta:Tök jó leírás. Az E30 hidrotőke még egy szerű cucc volt.
Ott csak egy dugattyú aminek pici luk a falán. Fentről bele folyik nagy résen az olaj. Ettől a pici lyukon mivel nem tudott kifolyni az össze anyag ezért kitolódott a dugatyú amig koppant a szelepszárán. Ekkor megnőtt a nyomás és már ki tudott spriccelni elég mennyiség. No ennek az volt a rákfenéje ez a kis pici luk ami a olajban lévő kosz szemcsétől (benzines kocsi tehát nem sok kosz van benne) eltömődik és egyszerűbb cserélni (na jó csak SOR4) mint kipucolgatni.
No de itt már sokkal komplexebb a megoldás, de mint látható golyó után egyszerűen a bekerült trutyi nem tud kijönni zsák utcába kerül. Nos ez nekem azt jelenti, hogy nagyon fontos a jó minőségű motorolaj és a megfelelő periódusú vagy akár korábbi csere. Mert csak az tudja ezt megakadályozni (pontosabban késleltetni).
Jackson, aki ezt tanulta a kemény melótok és szép képeitekből
helo
Ez már egy kicsit OFF
Nagyon szuper ami leírt a bmw750i klubtárs és ahogyan nem kis munkával fotózta:taps:
ez mind megoldódott volna motorolaj adalékkal
2010.10.19. 07:22
bmw750i írta:lepke írta:jackson írta:Tök jó leírás. Az E30 hidrotőke még egy szerű cucc volt.
Ott csak egy dugattyú aminek pici luk a falán. Fentről bele folyik nagy résen az olaj. Ettől a pici lyukon mivel nem tudott kifolyni az össze anyag ezért kitolódott a dugatyú amig koppant a szelepszárán. Ekkor megnőtt a nyomás és már ki tudott spriccelni elég mennyiség. No ennek az volt a rákfenéje ez a kis pici luk ami a olajban lévő kosz szemcsétől (benzines kocsi tehát nem sok kosz van benne) eltömődik és egyszerűbb cserélni (na jó csak SOR4) mint kipucolgatni.
No de itt már sokkal komplexebb a megoldás, de mint látható golyó után egyszerűen a bekerült trutyi nem tud kijönni zsák utcába kerül. Nos ez nekem azt jelenti, hogy nagyon fontos a jó minőségű motorolaj és a megfelelő periódusú vagy akár korábbi csere. Mert csak az tudja ezt megakadályozni (pontosabban késleltetni).
Jackson, aki ezt tanulta a kemény melótok és szép képeitekből
helo
Ez már egy kicsit OFF
Nagyon szuper ami leírt a bmw750i klubtárs és ahogyan nem kis munkával fotózta:taps:
ez mind megoldódott volna motorolaj adalékkal
Hali!
Hát nem nagyon hiszek a motorolaj adalékokban. Hogyan jut el az olaj a hidrotőkébe, amikor szinte teljesen zárt és olajáramlása minimális. Egyszerűen nem megy át rajta annyi olaj, hogy hatékony legyen az adalék, már ha használ is valamit.
Így meg majdnem 100%-os munkát(tisztítást) tudtunk végezni. Azért nem 100%-os, mert az olajtöltésű mag belsejébe én sem látok bele, csak azt tudtam vele csinálni, hogy addig öblögettem benzinnel ki-be, míg csak tiszta benzin jött ki, de maradhatott benne szennyeződés.
2010.10.19. 09:59
szekeres írta:bmw750i írta:[
Hali!
Hát nem nagyon hiszek a motorolaj adalékokban. Hogyan jut el az olaj a hidrotőkébe, amikor szinte teljesen zárt és olajáramlása minimális. Egyszerűen nem megy át rajta annyi olaj, hogy hatékony legyen az adalék, már ha használ is valamit.
Így meg majdnem 100%-os munkát(tisztítást) tudtunk végezni. Azért nem 100%-os, mert az olajtöltésű mag belsejébe én sem látok bele, csak azt tudtam vele csinálni, hogy addig öblögettem benzinnel ki-be, míg csak tiszta benzin jött ki, de maradhatott benne szennyeződés.
elmegy az,hidd el.
2010.10.19. 21:15
jackson írta:szekeres írta:bmw750i írta:[
Hali!
Hát nem nagyon hiszek a motorolaj adalékokban. Hogyan jut el az olaj a hidrotőkébe, amikor szinte teljesen zárt és olajáramlása minimális. Egyszerűen nem megy át rajta annyi olaj, hogy hatékony legyen az adalék, már ha használ is valamit.
Így meg majdnem 100%-os munkát(tisztítást) tudtunk végezni. Azért nem 100%-os, mert az olajtöltésű mag belsejébe én sem látok bele, csak azt tudtam vele csinálni, hogy addig öblögettem benzinnel ki-be, míg csak tiszta benzin jött ki, de maradhatott benne szennyeződés.
elmegy az,hidd el.
Nézd az adalékok segitenek a kenési hibás helyeken, de a "zsák utca hidrotőkében lévő koszt nem fogja kiszedni. Erre csak a tisztitás használ.
Jackson, aki bmw750i párjára áll
2010.10.20. 00:29
szekeres írta:bmw750i írta:lepke írta:jackson írta:Tök jó leírás. Az E30 hidrotőke még egy szerű cucc volt.
Ott csak egy dugattyú aminek pici luk a falán. Fentről bele folyik nagy résen az olaj. Ettől a pici lyukon mivel nem tudott kifolyni az össze anyag ezért kitolódott a dugatyú amig koppant a szelepszárán. Ekkor megnőtt a nyomás és már ki tudott spriccelni elég mennyiség. No ennek az volt a rákfenéje ez a kis pici luk ami a olajban lévő kosz szemcsétől (benzines kocsi tehát nem sok kosz van benne) eltömődik és egyszerűbb cserélni (na jó csak SOR4) mint kipucolgatni.
No de itt már sokkal komplexebb a megoldás, de mint látható golyó után egyszerűen a bekerült trutyi nem tud kijönni zsák utcába kerül. Nos ez nekem azt jelenti, hogy nagyon fontos a jó minőségű motorolaj és a megfelelő periódusú vagy akár korábbi csere. Mert csak az tudja ezt megakadályozni (pontosabban késleltetni).
Jackson, aki ezt tanulta a kemény melótok és szép képeitekből
helo
Ez már egy kicsit OFF
Nagyon szuper ami leírt a bmw750i klubtárs és ahogyan nem kis munkával fotózta:taps:
ez mind megoldódott volna motorolaj adalékkal
Hali!
Hát nem nagyon hiszek a motorolaj adalékokban. Hogyan jut el az olaj a hidrotőkébe, amikor szinte teljesen zárt és olajáramlása minimális. Egyszerűen nem megy át rajta annyi olaj, hogy hatékony legyen az adalék, már ha használ is valamit.
Így meg majdnem 100%-os munkát(tisztítást) tudtunk végezni. Azért nem 100%-os, mert az olajtöltésű mag belsejébe én sem látok bele, csak azt tudtam vele csinálni, hogy addig öblögettem benzinnel ki-be, míg csak tiszta benzin jött ki, de maradhatott benne szennyeződés.
elmegy az,hidd el.
2010.10.20. 00:33
Oroszlan írta:jackson írta:szekeres írta:bmw750i írta:[
Hali!
Hát nem nagyon hiszek a motorolaj adalékokban. Hogyan jut el az olaj a hidrotőkébe, amikor szinte teljesen zárt és olajáramlása minimális. Egyszerűen nem megy át rajta annyi olaj, hogy hatékony legyen az adalék, már ha használ is valamit.
Így meg majdnem 100%-os munkát(tisztítást) tudtunk végezni. Azért nem 100%-os, mert az olajtöltésű mag belsejébe én sem látok bele, csak azt tudtam vele csinálni, hogy addig öblögettem benzinnel ki-be, míg csak tiszta benzin jött ki, de maradhatott benne szennyeződés.
elmegy az,hidd el.
Nézd az adalékok segitenek a kenési hibás helyeken, de a "zsák utca hidrotőkében lévő koszt nem fogja kiszedni. Erre csak a tisztitás használ.
Jackson, aki bmw750i párjára áll
párjára vagy pártjára állsz ?
Nem mindegy
2010.10.20. 06:46
2010.10.20. 08:47
Oroszlan írta:jackson írta:
Jackson, aki bmw750i párjára áll
párjára vagy pártjára állsz ?
Nem mindegy