Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2009.05.04. 22:38

djstraw írta:Sziasztok urak, ezt a szöveget nem biztos h ide kéne írnom de hátha! A segítségeteket szeretném kérni vagy legalább valami jó tanácsot, hogy az e 39, 520-asom hátulja eléggé megvan ülve és néha bele ér a gumiba a sárvédő! mondjuk a felni 17"x9" és ET8. Mondjuk eléggé kint van de az nem is lenne gond, mert a hifim hátul kb 135 kiló és ha még valaki beül hátra akkor bele karcol a sárvédő a 245/45 ös gumiba! Mit tudtok nekem ajánlani gumi és felni csere hejett? Mondjuk én nagyobb köbcentisnek a rugóját gondoltam bele hátha az erősebb a töblet súly miatt! Vagy valami megoldást irjatok már lécci ide vagy inkább az e-mail címemre mert azt mindig nézem!
Címem: djstraw@freemail.hu
köszönöm!

Nem kell ám minden topicba be írni :!: :!: Mert legközelebb törlöm szó nélkül :!: :!:

2009.05.25. 08:16

Sziasztok!

Amit emlitettek szervízt, az F1 gumiszervíz a Újszász u. 1-3-ban, vagy ahogy a neten találtam, a Kerepesi u. 186-ban van?

Köszönöm.
Tamás

2009.05.27. 21:28

ptamas írta:Sziasztok!

Amit emlitettek szervízt, az F1 gumiszervíz a Újszász u. 1-3-ban, vagy ahogy a neten találtam, a Kerepesi u. 186-ban van?

Köszönöm.
Tamás


Szia,

F1 Gumiszerviz
Budapest, 1163 Újszász u.1-3.
Tel: 403-4511
Mobil: 06-30/663-9100

Itt az elérhetőség.

Üdv

2009.05.27. 21:37

djstraw írta:Sziasztok urak, ezt a szöveget nem biztos h ide kéne írnom de hátha! A segítségeteket szeretném kérni vagy legalább valami jó tanácsot, hogy az e 39, 520-asom hátulja eléggé megvan ülve és néha bele ér a gumiba a sárvédő! mondjuk a felni 17"x9" és ET8. Mondjuk eléggé kint van de az nem is lenne gond, mert a hifim hátul kb 135 kiló és ha még valaki beül hátra akkor bele karcol a sárvédő a 245/45 ös gumiba! Mit tudtok nekem ajánlani gumi és felni csere hejett? Mondjuk én nagyobb köbcentisnek a rugóját gondoltam bele hátha az erősebb a töblet súly miatt! Vagy valami megoldást irjatok már lécci ide vagy inkább az e-mail címemre mert azt mindig nézem!
Címem: djstraw@freemail.hu
köszönöm!

Helo djstraw
Ez valami retro cucc 8O vagy egy egész DJ-táncos lányokkal
üdv zoli

2010.12.14. 16:41

Kérdeztétek mennyi a magassága a kocsinak. Nos a válasz egyszerű a TIS-ben benne van.

A doksi pontosan a mérést így definiálja:
"attach tape measure to rim flange at bottom middle and measure to lower edge of wheel arch"
No ezen lehet vitatkozni pontosan mit jelent. Az eleje, hogy mérőszalaggal mérjed a felni peremet a alsó középső részén.
A vége az alsó pereme a kerék járatnak.

A pontos kép itt található: A kocsi futómű beállítása
Nagyon pöpec kis doksi. Táblázatra vigyázni mert az E38-ról szól.
ELSŐ magasság
Az adatok (bármely kocsi +/-10mm térhet el az alábbi specifikációból.

Gyári alap futómű (adatok miliméterben) bármely model:
15" 579
16" 592
17" 607 kivéve M5
18" 620 kivéve M5
M5nél ugyan ez (csak ez a kettő adat van M5-re megadva):
17" 592
18" 605

Alacsony kitérésű lengés csillapítóval avagy sport futómű, bármely model:
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

Rought avagy egyenetlen (néha kelet-Európai ként is emlegetett) futóműnél, bármely model:
15" 599
16" 612
17" 627
18" 640

M-sport futómű (M62 avagy 540 esetén)
15" 562
16" 575
17" 590
18" 603

M-sport futómű (M47, M51, M52, M52TU, M54 és M57 avagy a többi esetén ami nem 540 és M5)
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

Jackson, aki össze szedte lehet menni méricskélni

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jackson az itt látható tagok köszönték meg: 2literes.apenta
Értékelés: 4.76%
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jackson 2010.12.15. 20:39-kor.

2010.12.14. 22:04

jackson írta:Kérdeztétek mennyi a magassága a kocsinak. Nos a válasz egyszerű a TIS-ben benne van.

A doksi pontosan a mérést így definiálja:
"attach tape measure to rim flange at bottom middle and measure to lower edge of wheel arch"
No ezen lehet vitatkozni pontosan mit jelent. Az eleje, hogy mérőszalaggal mérjed a felni peremet a alsó középső részén.
A vége az alsó pereme a kerék járatnak.

A pontos kép itt található: A kocsi futómű beállítása
Nagyon pöpec kis doksi. Táblázatra vigyázni mert az E38-ról szól.
ELSŐ magasság Jackson, aki utólag bele rakta
Az adatok (bármely kocsi +/-10mm térhet el az alábbi specifikációból.

Gyári alap futómű (adatok miliméterben) bármely model:
15" 579
16" 592
17" 607 kivéve M5
18" 620 kivéve M5
M5nél ugyan ez (csak ez a kettő adat van M5-re megadva):
17" 592
18" 605

Alacsony kitérésű lengés csillapítóval avagy sport futómű, bármely model:
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

Rought avagy egyenetlen (néha kelet-Európai ként is emlegetett) futóműnél, bármely model:
15" 599
16" 612
17" 627
18" 640

M-sport futómű (M62 avagy 540 esetén)
15" 562
16" 575
17" 590
18" 603

M-sport futómű (M47, M51, M52, M52TU, M54 és M57 avagy a többi esetén ami nem 540 és M5)
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

Jackson, aki össze szedte lehet menni méricskélni


Köszi Jackson SZUPER vagy holnap megyek és mérek!
MuhaAti is lemérte a saját autóját elvileg olyan futóműve van elől hátul mint nekem meg mint a tied is jackson, azt is figyelembe véve fogok méredzkedni holnap megírom mi lett a végeredmény!

2010.12.14. 22:06

Az is számít, hogy tele-e a tank, vagy üres.

2010.12.14. 22:41

simi64 írta:Az is számít, hogy tele-e a tank, vagy üres.


Szerintem a szintezős autóknál ez nem számít, elvégre azért szintezős mert tartja a magasságát a hátuljának különböző terheléseknél!

2010.12.14. 23:00

coolautoo írta:
simi64 írta:Az is számít, hogy tele-e a tank, vagy üres.


Szerintem a szintezős autóknál ez nem számít, elvégre azért szintezős mert tartja a magasságát a hátuljának különböző terheléseknél!


Ahogy mondod, ezért szintezős. Most jelesül félig van BENZINNEL.

2010.12.15. 13:45

Megmértem a következők az eredmények:
Ahogy doksi szerint kell mérni:
Elöl: 558mm Hátul:550mm

Emelő pontoknál mérve:
Elöl:135mm Hátul:155mm

Kerék középtől mérve:
Elöl:359mm Hátul: 350mm

2010.12.15. 13:49

jackson írta:Kérdeztétek mennyi a magassága a kocsinak. Nos a válasz egyszerű a TIS-ben benne van.

A doksi pontosan a mérést így definiálja:
"attach tape measure to rim flange at bottom middle and measure to lower edge of wheel arch"
No ezen lehet vitatkozni pontosan mit jelent. Az eleje, hogy mérőszalaggal mérjed a felni peremet a alsó középső részén.
A vége az alsó pereme a kerék járatnak.

A pontos kép itt található: A kocsi futómű beállítása
Nagyon pöpec kis doksi. Táblázatra vigyázni mert az E38-ról szól.
ELSŐ magasság Jackson, aki utólag bele rakta
Az adatok (bármely kocsi +/-10mm térhet el az alábbi specifikációból.

Gyári alap futómű (adatok miliméterben) bármely model:
15" 579
16" 592
17" 607 kivéve M5
18" 620 kivéve M5
M5nél ugyan ez (csak ez a kettő adat van M5-re megadva):
17" 592
18" 605

Alacsony kitérésű lengés csillapítóval avagy sport futómű, bármely model:
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

Rought avagy egyenetlen (néha kelet-Európai ként is emlegetett) futóműnél, bármely model:
15" 599
16" 612
17" 627
18" 640

M-sport futómű (M62 avagy 540 esetén)
15" 562
16" 575
17" 590
18" 603

M-sport futómű (M47, M51, M52, M52TU, M54 és M57 avagy a többi esetén ami nem 540 és M5)
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

Jackson, aki össze szedte lehet menni méricskélni


Ezek az értékek amit össze szedtél jackson ezek előre vonatkoznak, mert csak egy méretet látok mindenütt, gondolom akkor csak előre, a hátsó magasságokat nem találtad meg véletlenül?
Az első értékem amúgy 1mm híján egyezik, tehát elvileg jó, így nem lettem okosabb, hogy mért ér le mégis sok helyen az autóm alja!

2010.12.15. 15:47

coolautoo írta:
jackson írta:Kérdeztétek mennyi a magassága a kocsinak. Nos a válasz egyszerű a TIS-ben benne van.

A doksi pontosan a mérést így definiálja:
"attach tape measure to rim flange at bottom middle and measure to lower edge of wheel arch"
No ezen lehet vitatkozni pontosan mit jelent. Az eleje, hogy mérőszalaggal mérjed a felni peremet a alsó középső részén.
A vége az alsó pereme a kerék járatnak.

A pontos kép itt található: A kocsi futómű beállítása
Nagyon pöpec kis doksi. Táblázatra vigyázni mert az E38-ról szól.
ELSŐ magasság Jackson, aki utólag bele rakta
Az adatok (bármely kocsi +/-10mm térhet el az alábbi specifikációból.

Gyári alap futómű (adatok miliméterben) bármely model:
15" 579
16" 592
17" 607 kivéve M5
18" 620 kivéve M5
M5nél ugyan ez (csak ez a kettő adat van M5-re megadva):
17" 592
18" 605

Alacsony kitérésű lengés csillapítóval avagy sport futómű, bármely model:
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

Rought avagy egyenetlen (néha kelet-Európai ként is emlegetett) futóműnél, bármely model:
15" 599
16" 612
17" 627
18" 640

M-sport futómű (M62 avagy 540 esetén)
15" 562
16" 575
17" 590
18" 603

M-sport futómű (M47, M51, M52, M52TU, M54 és M57 avagy a többi esetén ami nem 540 és M5)
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

Jackson, aki össze szedte lehet menni méricskélni


Ezek az értékek amit össze szedtél jackson ezek előre vonatkoznak, mert csak egy méretet látok mindenütt, gondolom akkor csak előre, a hátsó magasságokat nem találtad meg véletlenül?
Az első értékem amúgy 1mm híján egyezik, tehát elvileg jó, így nem lettem okosabb, hogy mért ér le mégis sok helyen az autóm alja!


Coolautoo, mérd meg úgy, ahogyan mi, tulbonyolítjuk csak. AKkor pontosan lehet tudni az enyém és a tiéd közötti különbséget.

2010.12.15. 15:57

Coolautoo, mérd meg úgy, ahogyan mi, tulbonyolítjuk csak. AKkor pontosan lehet tudni az enyém és a tiéd közötti különbséget.[/quote]

Úgy már mértem és írtam is, hogy elől 65 hátul 64 centi a magassága a sárvédő ívnek a földtől számítva!
A tied magasabb, a tied is sport futóműves nem M-es csak sima!

2010.12.15. 16:05

coolautoo írta:Coolautoo, mérd meg úgy, ahogyan mi, tulbonyolítjuk csak. AKkor pontosan lehet tudni az enyém és a tiéd közötti különbséget.


Úgy már mértem és írtam is, hogy elől 65 hátul 64 centi a magassága a sárvédő ívnek a földtől számítva!
A tied magasabb, a tied is sport futóműves nem M-es csak sima![/quote]

Akkor se jó szerintem, hogy hátul lejjebb van. HA gondolod elcserélem a futóművedet az enyémre :D

2010.12.15. 18:35

Akkor se jó szerintem, hogy hátul lejjebb van. HA gondolod elcserélem a futóművedet az enyémre :D[/quote]

Igen szerintem se jó, de MuhaAti-nak is hátul durván 64 centire van a sárvédő perem a talajtól és a emelő bak is 155mm-re van neki mint nekem tehát megegyezik a hátulja az enyémmel!
Egyedül az elejében van 8mm difi az enyém 8milivel lejjebb van mint az övé, de Jackson doksia alapján viszont jó az értékem tehát nem tudom mi a baj mert én egy normál fekvőrendőrön (ami nem az észrevehetetlenek közé tartozik, hanem amin már érdemes max 20-al átmenni és előtte lelassítani, persze én még ennél jobban is lelassítok de ha meg állok a tetején és utána indulok el akkor is hallom hogy a műanyag súrlódik ) de vannak olyan extrém idióta "hegyek" az útra építve (aki megtervezi annak az utcájába vagy tíz ilyet kéne építeni, hogy érezze már mit is gondolt ki rossz pillanatában, egyes helyeken már csak terepjárókkal lehet közlekedni) amin átmenve még az alváz is oda verődik ilyenkor egy kicsit elkap az ideg :evil:
Jacksonnál a garázsból is ha nem keresztbe megyek ki vagy megyek le akkor tuti oda veri az alját rendesen akármilyen lassan is megyek ezt múlthéten tapasztaltam!

2010.12.15. 18:44

coolautoo írta:
Igen szerintem se jó, de MuhaAti-nak is hátul durván 64 centire van a sárvédő perem a talajtól és a emelő bak is 155mm-re van neki mint nekem tehát megegyezik a hátulja az enyémmel!
Egyedül az elejében van 8mm difi az enyém 8milivel lejjebb van mint az övé, de Jackson doksia alapján viszont jó az értékem tehát nem tudom mi a baj mert én egy normál fekvőrendőrön (ami nem az észrevehetetlenek közé tartozik, hanem amin már érdemes max 20-al átmenni és előtte lelassítani, persze én még ennél jobban is lelassítok de ha meg állok a tetején és utána indulok el akkor is hallom hogy a műanyag súrlódik ) de vannak olyan extrém idióta "hegyek" az útra építve (aki megtervezi annak az utcájába vagy tíz ilyet kéne építeni, hogy érezze már mit is gondolt ki rossz pillanatában, egyes helyeken már csak terepjárókkal lehet közlekedni) amin átmenve még az alváz is oda verődik ilyenkor egy kicsit elkap az ideg :evil:
Jacksonnál a garázsból is ha nem keresztbe megyek ki vagy megyek le akkor tuti oda veri az alját rendesen akármilyen lassan is megyek ezt múlthéten tapasztaltam!


Szintszabályzód működik? Nekem a touring, ha alacsonynak érzi magát, akkor emel. Nem tudom az E39-nél alap volt -e a szintszabályzó, mint az E61-nél.

2010.12.15. 19:17

kzolee írta: Nekem a touring, ha alacsonynak érzi magát, akkor emel. Nem tudom az E39-nél alap volt -e a szintszabályzó, mint az E61-nél.


Az E39-ben kérhető, illetve extra volt a szintszabályozós légrugó. Természetesen ugyanúgy működik mint az E61-ben.

2010.12.15. 19:21

muhaati írta:
kzolee írta: Nekem a touring, ha alacsonynak érzi magát, akkor emel. Nem tudom az E39-nél alap volt -e a szintszabályzó, mint az E61-nél.


Az E39-ben kérhető, illetve extra volt a szintszabályozós légrugó. Természetesen ugyanúgy működik mint az E61-ben.


Nekem is emel, ha úgy gondolja.
LEhet ültetve van az eleje nem?

2010.12.15. 19:32

kzolee írta:
coolautoo írta:
Igen szerintem se jó, de MuhaAti-nak is hátul durván 64 centire van a sárvédő perem a talajtól és a emelő bak is 155mm-re van neki mint nekem tehát megegyezik a hátulja az enyémmel!
Egyedül az elejében van 8mm difi az enyém 8milivel lejjebb van mint az övé, de Jackson doksia alapján viszont jó az értékem tehát nem tudom mi a baj mert én egy normál fekvőrendőrön (ami nem az észrevehetetlenek közé tartozik, hanem amin már érdemes max 20-al átmenni és előtte lelassítani, persze én még ennél jobban is lelassítok de ha meg állok a tetején és utána indulok el akkor is hallom hogy a műanyag súrlódik ) de vannak olyan extrém idióta "hegyek" az útra építve (aki megtervezi annak az utcájába vagy tíz ilyet kéne építeni, hogy érezze már mit is gondolt ki rossz pillanatában, egyes helyeken már csak terepjárókkal lehet közlekedni) amin átmenve még az alváz is oda verődik ilyenkor egy kicsit elkap az ideg :evil:
Jacksonnál a garázsból is ha nem keresztbe megyek ki vagy megyek le akkor tuti oda veri az alját rendesen akármilyen lassan is megyek ezt múlthéten tapasztaltam!


Szintszabályzód működik? Nekem a touring, ha alacsonynak érzi magát, akkor emel. Nem tudom az E39-nél alap volt -e a szintszabályzó, mint az E61-nél.


Igen működik már többször megpakoltam és szépen utána állít, mondjuk ha meg van pakolva nagyon akkor szerintem arra a szintre nem hozza vissza mint ha üres lenne, mintha 1-2 centivel lejjebb lenne meg olyankor még rosszabb a helyzet a fekvő rendőröknél, mert hiába hátra pakolok valamilyen szinten az első futómű is több terhelést kap és ugye az nem állít rá ezért az is egy kicsit alacsonyabban van!

Nem volt alap szerintem az plusz felszereltség az E39-eknél!

2010.12.15. 20:38

coolautoo írta:Ezek az értékek amit össze szedtél jackson ezek előre vonatkoznak, mert csak egy méretet látok mindenütt, gondolom akkor csak előre, a hátsó magasságokat nem találtad meg véletlenül?
Az első értékem amúgy 1mm híján egyezik, tehát elvileg jó, így nem lettem okosabb, hogy mért ér le mégis sok helyen az autóm alja!


Igen bocsánat nem irtam csak első adatok. Mindjárt beleirom visszamenőleg nagy betüvel és adom a hátsót is.
ELSŐ magasság
Az adatok (bármely kocsi +/-10mm térhet el az alábbi specifikációból.

Gyári alap futómű (adatok miliméterben) bármely model:
15" 579
16" 592
17" 607 kivéve M5
18" 620 kivéve M5
M5nél ugyan ez (csak ez a kettő adat van M5-re megadva):
17" 592
18" 605

Alacsony kitérésű lengés csillapítóval avagy sport futómű, bármely model:
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

Rought avagy egyenetlen (néha kelet-Európai ként is emlegetett) futóműnél, bármely model:
15" 599
16" 612
17" 627
18" 640

M-sport futómű (M62 avagy 540 esetén)
15" 562
16" 575
17" 590
18" 603

M-sport futómű (M47, M51, M52, M52TU, M54 és M57 avagy a többi esetén ami nem 540 és M5)
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600

HÁTSÓ magasság
Gyári alap futómű (adatok miliméterben) Sedan model:
15" 547
16" 560
17" 575 kivéve M5
18" 588 kivéve M5
M5nél ugyan ez (csak ez a kettő adat van M5-re megadva):
17" 565
18" 578

Gyári alap futómű (adatok miliméterben) Touring model (kemény 1mm nagyobb):
15" 548
16" 561
17" 576
18" 589

Alacsony kitérésű lengés csillapítóval avagy sport futómű, és ??sedan?? légrugós modelek:
15" 532
16" 545
17" 560
18" 573
Érdekes módon a légrugós Touring esetén a fenti gyári adatokat adja: 548, 561, 576, 589 (ez utcsó szám tuti hülyeség mert touringban a 18" nem engedélyezett sehol).

Állitható magasságú (EDC) futómű Sedan:
15" 562
16" 575
17" 590
18" 603
Touringban ugyan ez (megint 1mm nagyobb):
15" 563
16" 576
17" 591
18" 604

Rought avagy egyenetlen (néha kelet-Európai ként is emlegetett) futóműnél, állitható magasság nélküli modeleknél:
15" 567
16" 580
17" 595
18" 608
Touringban ugyan ez (megint 1mm nagyobb):
15" 568
16" 581
17" 596
18" 609


M-sport futómű (535i Sedan vagy 540i Sedan esetén)
15" 536
16" 549
17" 564
18" 608

M-sport futómű (Sedanok: M47, M51, M52, M52TU, M54 és M57 avagy a többi esetén ami nem V8 Sedan és M5)
15" 532
16" 545
17" 560
18" 573

Jackson, aki frissitett
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jackson 2010.12.15. 20:54-kor.
Hozzászólás küldése

VigLink badge