Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2011.01.24. 09:37

lepke írta:Helo
Csak kilométerben elfogadott az összehasonlítás
Vannak olyan klubtagok akik évente mennek max. 10-ezer kilométer
Ilyen esetekben a havi költség nagyon elenyésző :wink:


Hát azt fel kell tüntetni, mivel neked évente kettő gumi vásárlás van benne a futott kilóméter alapján nekem meg 2-4 évente esedékes csak ez.
Az a bajom, hogy én 2 év átlagát mondom amit most pont felnyomtam a végére mivel pl. e hónap 150eFt volt és ha most három hónappal késöbb nézem akkor már kevesebb mivel csökken az átlag az idő/km múlásával.
Pl. Dec31-el számolva már csak 50eFt/hó és 32Ft/km. Pl.

A leto adatai 1.017.000Ft 30ekm alatt ami neki 6 hónap alatt volt:
33,9eFt/eKm (avagy 34Ft/km) és nála nincs még bele számolva az ablakmosó és egyéb anyagok.

És akkor a te 33Ft/km adatod még nem annyira kiátlagolt mint az én 2 év alatti költségem. A valós átlagom valahol 40eFt környékén van csak most nagyon belehúztam a felújításba.

Jackson, aki most meló

2011.01.24. 09:38

lepke írta:
jackson írta:
jackson írta:Kész a lista

37eKm Futott/1év 11hónap alatt. A rendszeres költség a motoolaj, szűrők, ablakmosóm fékpofa és tárcsák. Egyszeri meg a többi.

nyitó: 242ekm
2009 Egyszeri költség: 510eFt, Rendszeres 70eFt
2010 Egyszeri költség: 491eFt, Rendszeres 107eFt
2011 Eddig egyszeri: 27eFt, rendszeres 66eFt (igaz most az első hónapban már bele ment egy halom zsé mivel vizsga + inspekcióI + első fékbetét csere.
eddig kb.279ekm

Ez összesen 1.271eFt avagy 1,3mFt. És ez havi 55eFt/hó. Na jó kicsit megugrottam az eddigi átlag 40eFt/hó-tól mivel volt rá szabad zsozsó. Viszont a kocsi erősen javuló tendenciát mutat.
Km-re eső: 34eFt/ezerKm+benzin persze. Ha fogyasztást is bele rakom cirka 13,5l/100km=mondjuk 360-as árral (pedig csak most annyi tavaly még olcsóbb volt: 48.600Ft/1000km. Ebből akkor 34Ft/km üzemeltetés+48Ft/km benzin=82Ft/km
Vigyázat ez az adat csak és kizárólag a saját hülye maximalista egyre javuló kocsimra vonatkozik.

Lepke ha kiváncsi vagy meg van a pontos tételes lista is.
lepke adatai alapján:

nyitó:140ekm
záró: 191ekm
Futott km: 51ekm 8hónap alatt azaz 76ekm/év átlag
1.708eFt avagy 1,7mFt. És ez havi 213eFt/hó

Km-re eső: 33eFt/ezerKm+dízel persze. Mennyi az áltag fogyi főnök?

Jackson, aki összesítette az évet


Most nézem, hogy nem arányos a számítás. Mivel a sajátomban benne van az ablakmosó költség is, a baleset cuccai és olyan extra felszerelés mint Mk2>Mk3-as navi csere a lepkénél meg nincsen. Mondjuk nekem MINDEN benne van kivéve mondjuk amit a shop-ban veszek (pl. térkép, kaja stb.) mivel az ablakmosó alpinaFan beszerzésű ezért az mind megy bele a rendszeres költségekbe.

Jackson, aki gondolkodik hogy kéne összehasonlíthatóvá tenni

Helo
Csak kilométerben elfogadott az összehasonlítás
Vannak olyan klubtagok akik évente mennek max. 10-ezer kilométer
Ilyen esetekben a havi költség nagyon elenyésző :wink:

Az én költségem a legkisebb az 528i-re nézve :lol:

2011.01.24. 10:06

Jacko, engem nagyon izgatna egy tételes lista arról, hogy mit költöttél a motorra/motortérben lévő dolgokra!
Ugyanis vannak szép v8-ak, míg a dízel kínálat sokkal leharcoltabb.

2011.02.25. 00:58

Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára lepke 2011.04.06. 19:11-kor.

2011.04.06. 18:57

Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben.

134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.

143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )

194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)

197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

209.000 km
-------------
Nyári gumi + felni: 510.000 Ft



Kocsira költve eddig: 1,416,360 Ft

Jelenleg még 2 dolog van ami hibádzik: Zavar, hogy az ablakemelő gomboknál kopott a műanyag. A csomagtér roló bal oldali kiakasztó motoros "pöcke" nem mindig működik. A kocsi ezen kívül tökéletesen működik. Lusta voltam/nem volt időm foglalkozni vele :D De mostmár ez következik :D

2011.04.06. 19:13

Helo kzolee
A dátumokat HA lehetséges felírhatnád a kilométer óra állásokhoz

2011.04.06. 20:07

lepke írta:Helo kzolee
A dátumokat HA lehetséges felírhatnád a kilométer óra állásokhoz


Lehetséges, de át kell túrjam a könyvelést... Kis türelmet :wink:

2011.04.06. 22:50

kzolee írta:Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben.

134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.

143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )

194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)

197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

209.000 km
-------------
Nyári gumi + felni: 510.000 Ft



Kocsira költve eddig: 1,416,360 Ft

Jelenleg még 2 dolog van ami hibádzik: Zavar, hogy az ablakemelő gomboknál kopott a műanyag. A csomagtér roló bal oldali kiakasztó motoros "pöcke" nem mindig működik. A kocsi ezen kívül tökéletesen működik. Lusta voltam/nem volt időm foglalkozni vele :D De mostmár ez következik :D


Nekem van két ajtókárpitom, szerintem jó állapotúak az ablakemelőgombok benne, ha gondolod kiműtöm belőle.

2011.04.07. 20:47

mate írta:
Nekem van két ajtókárpitom, szerintem jó állapotúak az ablakemelőgombok benne, ha gondolod kiműtöm belőle.


Köszi! Kereslek majd ezügyben :wink:

2011.04.08. 20:35

lepke írta:Helo kzolee
A dátumokat HA lehetséges felírhatnád a kilométer óra állásokhoz


Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben.

2008-07-10
134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.
-------------

2009-06-09
143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

2009-08-14
151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

2009-08-21
158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

2010-04-13
183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )


2010-08-04
194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)


2010-10-04
197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

2010-10-12
199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

2011-03-22
206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

2011-04-06
209.000 km
-------------
Nyári gumi (michelin Pilot Sport 3 XL) + felni (BMW Styling 124): 510.000 Ft



Kocsira költve eddig: 1,416,360 Ft

Jelenleg még 2 dolog van ami hibádzik: Zavar, hogy az ablakemelő gomboknál kopott a műanyag. A csomagtér roló bal oldali kiakasztó motoros "pöcke" nem mindig működik. A kocsi ezen kívül tökéletesen működik. Lusta voltam/nem volt időm foglalkozni vele De mostmár ez következik

2011.04.08. 22:42

Helo Kzolee
Igy már sokkal jobban mutat
Tudod a Jackson klubtárs nem szokta nézni csak aaz egyik adatot
Vagy mennyi esik egy hónapra
Vagy mennyi kilométert mentél

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.10. 11:21

Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.10. 12:21

Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!

Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft --- :roll:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.10. 19:49

lepke írta:
Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!

Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft --- :roll:



BMW márkaszervíz árak győr:
Első betétek 39208
első tárcsa 30685 ezt ugye kétszer kell
kopásjelző 5308
115 ezer a vége...
És ha Alpina meghozza akkor ezek is olcsóbbak....
óradíj 15000
De nekem a szerelőm 3000 huf óradíjjal dolgozik....

Nem sufniról beszéltem.....aki megteheti vigye aki meg utánajár....spórol ....

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.10. 19:53

Pocilaci írta:
lepke írta:
Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!

Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft --- :roll:



BMW márkaszervíz árak győr:
Első betétek 39208
első tárcsa 30685 ezt ugye kétszer kell
kopásjelző 5308
115 ezer a vége...
És ha Alpina meghozza akkor ezek is olcsóbbak....
óradíj 15000
De nekem a szerelőm 3000 huf óradíjjal dolgozik....

Nem sufniról beszéltem.....aki megteheti vigye aki meg utánajár....spórol ....

Helo Pocilaci barátom
Egy kicsit jobban figyelned kellene AMIT LEÍRSZ :wink:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 00:17

lepke írta:
Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!

Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft --- :roll:


Ugyanez kicsit másképp, nem sufni, Mo. egyik legprofibb szervize (nem márkaszerviz, de ízig-vérig BMW, név pü-ben, ha érdekel valakit)
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft--- helyett 54,887Ft minőség ugyanaz, de más a csomagolás és a BMW jel helyett Schmiedmann van rajt
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft --- helyett 50.625Ft
-Munkadíj --- 16.000 ft --- 10.000ft alatt van biztosan, most kapásból nem tudom mennyi

Lehet, hogy érdemes kivenni egy nap szabit és összekötni a szervizt egy balatoni kirándulással.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 07:58

Tényleg nem kötekedés miatt és nehogy magadra vedd Müller, de:

Szerintem már túlzás ez az állandósult olcsó termékek keresése és az állandó legolcsóbbra való törekvés! Nem tudom, de egy közel 300Le-s autóra 50.000.-Ft-ból megúszni kompletten a féket, hááát, nem tudom. Fontos a jó ár, de vannak határok szerintem. ...és ez számomra alatta van.

Mi van abban az esetben, ha esetleg baj van és kiderül olyan fék volt a kocsin, amit a BMW nem ajánl? (feltéve ha tényleg nem ajánlja)

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy egy "sima" esztergált fémkorong, amit egy öntött fémdarab összepréselésével koptatnak nap mint nap, nem egy aranyárban kapható szerkezet (lehet a bekerülési ára nem éri el az 5.000.-Ft-ot) ...de van amit meg kell fizetni és az a márkajelzés. ...legalábbis én ezt gondolom.

Az is természetes (bár van aki már ezzel sem foglalkozik) hogy megtaláljuk a középutat a m.kereskedő postairónja és Olcsó János sufni mellett készített számlanélküli "szervize" közt.

Labi, aki most nyúlja Jackó aláírását, de kifejti, hogy ez az Ő véleménye!

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 08:09

Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!


Na de Laci!

Aki olvassa, az tudja, hogy az üzembentartás költségeibe beletartoznak a gumik, felnik is. Ettől nem hiszem, hogy elmegy a kedve a típustól. A felnit, gumit mindenki maga dönti el, hogy vesz vagy nem vesz. Egy E39-re sem olcsóbb, ha valakinek ez az igénye. :wink:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 10:52

Labi írta:Tényleg nem kötekedés miatt és nehogy magadra vedd Müller, de:

Szerintem már túlzás ez az állandósult olcsó termékek keresése és az állandó legolcsóbbra való törekvés! Nem tudom, de egy közel 300Le-s autóra 50.000.-Ft-ból megúszni kompletten a féket, hááát, nem tudom. Fontos a jó ár, de vannak határok szerintem. ...és ez számomra alatta van.

Mi van abban az esetben, ha esetleg baj van és kiderül olyan fék volt a kocsin, amit a BMW nem ajánl? (feltéve ha tényleg nem ajánlja)

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy egy "sima" esztergált fémkorong, amit egy öntött fémdarab összepréselésével koptatnak nap mint nap, nem egy aranyárban kapható szerkezet (lehet a bekerülési ára nem éri el az 5.000.-Ft-ot) ...de van amit meg kell fizetni és az a márkajelzés. ...legalábbis én ezt gondolom.

Az is természetes (bár van aki már ezzel sem foglalkozik) hogy megtaláljuk a középutat a m.kereskedő postairónja és Olcsó János sufni mellett készített számlanélküli "szervize" közt.

Labi, aki most nyúlja Jackó aláírását, de kifejti, hogy ez az Ő véleménye!



Hát igen.... de az olcsóbb és nem no name cuccok is vannak olyan jó minőségűek mint a márkajelzés miatt 3 szor drágább "official BMW" pl. futómű, és fék alkatrészek amik lehet pont ugyan azon a gyártósoron készültek....mint a nem BMW márkajelzést viselők...

és vajon mitől van az hogy az osram xenon izzóm kerül 8 ezerbe míg a bmw 27 ezerért akarta adni.....
:-)
Üdv!

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 14:20

Labi írta:Tényleg nem kötekedés miatt és nehogy magadra vedd Müller, de:

Szerintem már túlzás ez az állandósult olcsó termékek keresése és az állandó legolcsóbbra való törekvés! Nem tudom, de egy közel 300Le-s autóra 50.000.-Ft-ból megúszni kompletten a féket, hááát, nem tudom. Fontos a jó ár, de vannak határok szerintem. ...és ez számomra alatta van.

Mi van abban az esetben, ha esetleg baj van és kiderül olyan fék volt a kocsin, amit a BMW nem ajánl? (feltéve ha tényleg nem ajánlja)

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy egy "sima" esztergált fémkorong, amit egy öntött fémdarab összepréselésével koptatnak nap mint nap, nem egy aranyárban kapható szerkezet (lehet a bekerülési ára nem éri el az 5.000.-Ft-ot) ...de van amit meg kell fizetni és az a márkajelzés. ...legalábbis én ezt gondolom.

Az is természetes (bár van aki már ezzel sem foglalkozik) hogy megtaláljuk a középutat a m.kereskedő postairónja és Olcsó János sufni mellett készített számlanélküli "szervize" közt.

Labi, aki most nyúlja Jackó aláírását, de kifejti, hogy ez az Ő véleménye!


Teljesen jogos amit írsz. Hát sufnicégtől vásárolt nevenincs alkatrészt én sem tennék be a kocsimba. Az is igaz, hogy nagyon sokan a legolcsóbbat keresik, mondjuk ettől óva intek mindenkit.
Nem tudom mire alapozod azt a feltételezést, hogy Európa legnagyobb független BMW alkatrészekre szakosodott cége ne tudná, hogy milyen alkatrészt szabad beépíteni. Évente több tízezer fékalkatrészt adnak el szerte Európában, zömét Németországba, ahol kicsit más sebességi viszonyok között közlekednek a BMW-k mint kis hazánkban.
Félreértés ne essék,nem akarom ezeket az alkatrészeket rátukmálni senkire, sőt ha kell adjuk hozzá a BMW jelet is százezer forintért ha ilyen igények vannak.
Csupán egy Észak és Nyugat Európában nagyon jól bevált sikeres alkatrészkereskedelmi szisztémát próbálok megismertetni a magyar BMW tulajdonosokkal, többek között ezen a fórumon is. Persze a döntés mindig a vevőé.
Hozzászólás küldése

VigLink badge