* *
Pontos idő: 2024.04.18. 21:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 08:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zotty007 írta:
2011.aug.16
249.100km
2db hátsógumi 225/55/16 felszerelve 62ezer


2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer



Nálam pontosan ugyanezek tavaly nyáron 55.ezer Ft-ba kerültek, gyári cuccokkal, BMW szervízben, munkadíjjal együtt.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 16:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.23. 01:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Porcsalma
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ruckroland írta:
zotty007 írta:


2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 17:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.19. 01:00
Hozzászólások: 402
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: F10
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2011
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zotty007 írta:
ruckroland írta:
zotty007 írta:


2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.


8000ft/l 8O máskor inkább vedd meg te!!! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 22:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zotty007 írta:
ruckroland írta:
zotty007 írta:


2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.


Dot4 fékolaj kb 1500/ft liter, a Castrol 0W30 meg a Bárdiban, ami egy marha drága hely, 5 liter kijön 19 ezerből, neten megbízható forrásból 14-ből. Téged csúnyán lehúztak!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 23:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.23. 01:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Porcsalma
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
zotty007 írta:
ruckroland írta:
zotty007 írta:


2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.


Dot4 fékolaj kb 1500/ft liter, a Castrol 0W30 meg a Bárdiban, ami egy marha drága hely, 5 liter kijön 19 ezerből, neten megbízható forrásból 14-ből. Téged csúnyán lehúztak!


8.5liter olaj 50000, 6000/liter igy van a számlán. Azért vittem márkaszervizbe, mert garis a kocsi. de legközelebb én fogom vinni az olajat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 23:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zotty007 írta:
tibi666 írta:
zotty007 írta:
ruckroland írta:
zotty007 írta:


2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.


Dot4 fékolaj kb 1500/ft liter, a Castrol 0W30 meg a Bárdiban, ami egy marha drága hely, 5 liter kijön 19 ezerből, neten megbízható forrásból 14-ből. Téged csúnyán lehúztak!


8.5liter olaj 50000, 6000/liter igy van a számlán. Azért vittem márkaszervizbe, mert garis a kocsi. de legközelebb én fogom vinni az olajat.

Helo
Na igen
Igy már más a helyzet
Gyári BMW szervizben valóban ennyi egy olajcsere

1. Hogyan lehet a te autód még garanciális :?: :?:
2. Garanciális autónál NEM hiszem hogy beleöntik amit TE viszel olajat


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.08.25. 23:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.23. 01:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Porcsalma
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mert mikor megvettem cseréltek rajta mindent ami 200ezer körül megadhatja magát, turbó szívósor meg ilyenek, és ezekre a cuccokra van 2év garim.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.09.08. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.19. 11:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.19. 20:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.19. 20:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Oroszlan írta:

Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Akkor hamarosan fogja.

Fékolajcsere esedékes. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.19. 20:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Oroszlan írta:

Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Akkor hamarosan fogja.

Fékolajcsere esedékes. :wink:


Megvolt a fékcserével együtt.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.19. 20:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Oroszlan írta:
kzolee írta:
Oroszlan írta:

Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Akkor hamarosan fogja.

Fékolajcsere esedékes. :wink:


Megvolt a fékcserével együtt.


Akkor jövőre. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.19. 22:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? :roll: Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.20. 19:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
Oroszlan írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? :roll: Köszi


Városban nem száguldozunk, ha csak város van, akkor 12 körül, de 11 alatt nem.
Lakott területen kívül ha betartom sebességhatárokat (90), akkor elmegy 7-7,5 között, de tényleg finoman.
Kicsit tologatva (120) elmegy 8,5-ből.
Pályán 140-150-nel 9 liter körül.

Vegyes használatban hogy haladva is legyen meg lehet állítani 9-10 között.

Persze pályán 200-nál kiakad a pill fogyi mérő.

Az E39/Üzemanyag fogyasztás részbe nézd meg, írtam konkrét távokat és fogyasztásokat régebben.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.20. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
gerie39 írta:
Oroszlan írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? :roll: Köszi


Városban nem száguldozunk, ha csak város van, akkor 12 körül, de 11 alatt nem.
Lakott területen kívül ha betartom sebességhatárokat (90), akkor elmegy 7-7,5 között, de tényleg finoman.
Kicsit tologatva (120) elmegy 8,5-ből.
Pályán 140-150-nel 9 liter körül.

Vegyes használatban hogy haladva is legyen meg lehet állítani 9-10 között.

Persze pályán 200-nál kiakad a pill fogyi mérő.

Az E39/Üzemanyag fogyasztás részbe nézd meg, írtam konkrét távokat és fogyasztásokat régebben.


Ezek jó fogyasztások egy 6 hengeres benzinestől :franko: Ennyit én nem sokallok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.20. 22:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Oroszlan írta:
gerie39 írta:
Oroszlan írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? :roll: Köszi


Városban nem száguldozunk, ha csak város van, akkor 12 körül, de 11 alatt nem.
Lakott területen kívül ha betartom sebességhatárokat (90), akkor elmegy 7-7,5 között, de tényleg finoman.
Kicsit tologatva (120) elmegy 8,5-ből.
Pályán 140-150-nel 9 liter körül.

Vegyes használatban hogy haladva is legyen meg lehet állítani 9-10 között.

Persze pályán 200-nál kiakad a pill fogyi mérő.

Az E39/Üzemanyag fogyasztás részbe nézd meg, írtam konkrét távokat és fogyasztásokat régebben.


Ezek jó fogyasztások egy 6 hengeres benzinestől :franko: Ennyit én nem sokallok


Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.20. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!


A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.20. 23:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
gerie39 írta:
Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!


A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán. ;)


Na jah, ez is igaz. A touringhoz ragaszkodom, de igyekszem kéziváltósat beszerezni, az automata már szívatott meg - azóta van bennem némi para a használt automatákkal kapcsolatban. A mostani dilemmám egy 525d (2007.10.) mondjuk fapad vs. 530d (217ló 2005.03.), ami kb. 1-2-vel jobb felszereltségű. Ezt a pillangószelep problémát többször láttam felemlegetni itt a fórumon, de a konkrét hiba leírását, ill. még inkább annak elkerülésének módját nem láttam. Ez jellemző az FL utáni 525-ben lévő 197lovas 3e-re is? Vagy az összes dezsőre?

köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.20. 23:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
tibi666 írta:
gerie39 írta:
Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!


A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán. ;)


Na jah, ez is igaz. A touringhoz ragaszkodom, de igyekszem kéziváltósat beszerezni, az automata már szívatott meg - azóta van bennem némi para a használt automatákkal kapcsolatban. A mostani dilemmám egy 525d (2007.10.) mondjuk fapad vs. 530d (217ló 2005.03.), ami kb. 1-2-vel jobb felszereltségű. Ezt a pillangószelep problémát többször láttam felemlegetni itt a fórumon, de a konkrét hiba leírását, ill. még inkább annak elkerülésének módját nem láttam. Ez jellemző az FL utáni 525-ben lévő 197lovas 3e-re is? Vagy az összes dezsőre?

köszi

Helo
Szerinted szórakozásból fényképegetek a szervízbe

viewtopic.php?f=24&t=1326


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator