2011.10.26. 12:43
Jerry írta:jackson írta:Jerry írta:Sajnos egyelőre nem lett meg a hiba.
Nálam annyi történik, hogy szépen megy amíg ki nem ürül a tank. De ha úgy állítom le, hogy 15 liternél kevesebb van benne, akkor már nem lehet újra beindítani, csak úgy, ha 5 literes kannából töltök a tankba.
Vagyis ha jól sejtem, akkor a betöltőnyílás oldalán lévő üzemanyagszivattyú rendesen teszi a dolgát, előre tolja a cuccot, amíg van. A visszaérkező maradék gázolaj viszont nem jut át hozzá, ha már csak 15 lityi van benne. Na de miért jut át menet közben? És miért jut át, amikor 80 liter van benne?
Pls, fejtsük meg közösen!
Valami kosz a sugár szivattyúba talán amitől lecsűkűl és már kisebb nyomás esetén nem tudja átpakolni. De lehet akár a hozzá vezető csöveken. Semmi gáz csak a fél tank cuccost kell kipakolni hozzá
Jackson, akinek szerencsére nincs ilyen baja
Na akkor igyekszem kisírni a cégvezetéstől majd egy szabad napot, amikor Muha mester is ráér és megbízom a feladattal. Persze ha engedi én is csavarhúzót ragadok és bontom, amit mond. Ne csak ő legyen könyékig gázolajos.
2011.10.26. 12:46
2011.10.26. 18:26
greeen54 írta:Egyébként megkaptam a PIERBURG szivattyút és a dobozában kb A0-ás méretű leírás van nagy képekkel mellékelve+minden részletesen leírva, mire kell figyelni kivételnél-berakásnál stb. Ha érdekel valakit szívesen megosztom valahogy..
2011.11.02. 09:30
barbrady írta:greeen54 írta:Egyébként megkaptam a PIERBURG szivattyút és a dobozában kb A0-ás méretű leírás van nagy képekkel mellékelve+minden részletesen leírva, mire kell figyelni kivételnél-berakásnál stb. Ha érdekel valakit szívesen megosztom valahogy..
Ez is jó lenne a tippek trükkök rovatba. Beszélj adminnal hogy tegye ki.
2011.11.02. 10:39
greeen54 írta:barbrady írta:greeen54 írta:Egyébként megkaptam a PIERBURG szivattyút és a dobozában kb A0-ás méretű leírás van nagy képekkel mellékelve+minden részletesen leírva, mire kell figyelni kivételnél-berakásnál stb. Ha érdekel valakit szívesen megosztom valahogy..
Ez is jó lenne a tippek trükkök rovatba. Beszélj adminnal hogy tegye ki.
Ok, hol találom admin-t??
2011.11.07. 10:26
2011.11.07. 15:29
greeen54 írta:Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!
2011.11.08. 09:59
simi64 írta:greeen54 írta:Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!
Jöhet a rajz, de nem valakinek, hanem mindenkinek ide, a fórumra!
A mutatód a realitást mutatja
2011.11.08. 22:38
greeen54 írta:simi64 írta:greeen54 írta:Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!
Jöhet a rajz, de nem valakinek, hanem mindenkinek ide, a fórumra!
A mutatód a realitást mutatja
Szia, már lebeszéltem adminnal, kiteszi a tippek és trükkök rovatba. Most scanneltem be, leírom hozzá a leírni valókat, tapasztalataimat és remélhetőleg 1-2 napon belül meg is találod!
2011.11.09. 19:56
Kint vansimi64 írta:greeen54 írta:simi64 írta:greeen54 írta:Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!
Jöhet a rajz, de nem valakinek, hanem mindenkinek ide, a fórumra!
A mutatód a realitást mutatja
Szia, már lebeszéltem adminnal, kiteszi a tippek és trükkök rovatba. Most scanneltem be, leírom hozzá a leírni valókat, tapasztalataimat és remélhetőleg 1-2 napon belül meg is találod!
Köszönjük
2011.11.10. 18:20
admin írta:Kint vansimi64 írta:greeen54 írta:simi64 írta:greeen54 írta:Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!
Jöhet a rajz, de nem valakinek, hanem mindenkinek ide, a fórumra!
A mutatód a realitást mutatja
Szia, már lebeszéltem adminnal, kiteszi a tippek és trükkök rovatba. Most scanneltem be, leírom hozzá a leírni valókat, tapasztalataimat és remélhetőleg 1-2 napon belül meg is találod!
Köszönjük
2011.11.10. 18:59
jackson írta:Aranyos anyag de én csak fenntartásokkal publikáltam volna. A biztonsági részek totál hiányoznak. Lásd amit irtam:
LNK az üzemanyagtank topikhoz
Jackson, aki óvatosságra inti a szereljünk otthon amatőrök üzemanyag szivattyút témában
2011.11.10. 23:19
muhaati írta:jackson írta:Aranyos anyag de én csak fenntartásokkal publikáltam volna. A biztonsági részek totál hiányoznak. Lásd amit irtam:
LNK az üzemanyagtank topikhoz
Jackson, aki óvatosságra inti a szereljünk otthon amatőrök üzemanyag szivattyút témában
Jacksonnak tökéletesen igaza van! Nagyon jópofa a balinkelt ábrasor a netről, de ez nem mindíg igaz.
Nem véletlenül tanultuk, gyakoroljuk, tapasztaljuk az autószerelés fortélyait. Az előírások pici nembetartásával igen nagy gondot lehet okozni. De maradjunk csak a csere folyamatánál. Nem cseréltél nyomó-gégecsövet! Ha szerencséd van, le lehet szedni a régit, és visszarakni az új AC-ra. Még több szerencsével ott is marad, és nem reped szét. Ha egy előzés közben reped meg, és puff a vége, akkor ........ Ha véletlenül kicsíped a nagykarikát, lesz meglepetés a kútnál, amikor elsőnek teletankolsz!
Meg kéne érteni végre, az autószerelő azért van, hogy autót szereljen. Én sem sütök otthon zsemlét, hanem veszek a péknél.
Sőt, hidat sem építek, ezt hagyjuk meg Lepkének. Természetesen sok mindent otthon is meg lehet oldani, csak bele kell gondolni a lehetséges következményekbe! Természetesen mindent meg lehet otthon buherálni, megfelelő intuícióval, és szerszámkészlettel. DE: Az autószerelés NEM JÁTÉK!
2011.11.10. 23:29
muhaati írta: DE: Az autószerelés NEM JÁTÉK!
2011.11.11. 00:37
muhaati írta:jackson írta:Aranyos anyag de én csak fenntartásokkal publikáltam volna. A biztonsági részek totál hiányoznak. Lásd amit irtam:
LNK az üzemanyagtank topikhoz
Jackson, aki óvatosságra inti a szereljünk otthon amatőrök üzemanyag szivattyút témában
Jacksonnak tökéletesen igaza van! Nagyon jópofa a balinkelt ábrasor a netről, de ez nem mindíg igaz.
Nem véletlenül tanultuk, gyakoroljuk, tapasztaljuk az autószerelés fortélyait. Az előírások pici nembetartásával igen nagy gondot lehet okozni. De maradjunk csak a csere folyamatánál. Nem cseréltél nyomó-gégecsövet! Ha szerencséd van, le lehet szedni a régit, és visszarakni az új AC-ra. Még több szerencsével ott is marad, és nem reped szét. Ha egy előzés közben reped meg, és puff a vége, akkor ........ Ha véletlenül kicsíped a nagykarikát, lesz meglepetés a kútnál, amikor elsőnek teletankolsz!
Meg kéne érteni végre, az autószerelő azért van, hogy autót szereljen. Én sem sütök otthon zsemlét, hanem veszek a péknél.
Sőt, hidat sem építek, ezt hagyjuk meg Lepkének. Természetesen sok mindent otthon is meg lehet oldani, csak bele kell gondolni a lehetséges következményekbe! Természetesen mindent meg lehet otthon buherálni, megfelelő intuícióval, és szerszámkészlettel. DE: Az autószerelés NEM JÁTÉK!
2011.11.11. 11:52
muhaati írta:jackson írta:Aranyos anyag de én csak fenntartásokkal publikáltam volna. A biztonsági részek totál hiányoznak. Lásd amit irtam:
LNK az üzemanyagtank topikhoz
Jackson, aki óvatosságra inti a szereljünk otthon amatőrök üzemanyag szivattyút témában
Jacksonnak tökéletesen igaza van! Nagyon jópofa a balinkelt ábrasor a netről, de ez nem mindíg igaz.
Nem véletlenül tanultuk, gyakoroljuk, tapasztaljuk az autószerelés fortélyait. Az előírások pici nembetartásával igen nagy gondot lehet okozni. De maradjunk csak a csere folyamatánál. Nem cseréltél nyomó-gégecsövet! Ha szerencséd van, le lehet szedni a régit, és visszarakni az új AC-ra. Még több szerencsével ott is marad, és nem reped szét. Ha egy előzés közben reped meg, és puff a vége, akkor ........ Ha véletlenül kicsíped a nagykarikát, lesz meglepetés a kútnál, amikor elsőnek teletankolsz!
Meg kéne érteni végre, az autószerelő azért van, hogy autót szereljen. Én sem sütök otthon zsemlét, hanem veszek a péknél.
Sőt, hidat sem építek, ezt hagyjuk meg Lepkének. Természetesen sok mindent otthon is meg lehet oldani, csak bele kell gondolni a lehetséges következményekbe! Természetesen mindent meg lehet otthon buherálni, megfelelő intuícióval, és szerszámkészlettel. DE: Az autószerelés NEM JÁTÉK!
2011.11.14. 21:01
2012.03.25. 23:27
2012.11.07. 18:00
2012.11.07. 18:16
Toffi88 írta:sziasztok.
nekem egy olyan gondom van, hogy a balfasz autószerelőm elhagyta a kerékőr csavarnak a kiszedésére alkalmas célszerszámot! (olyan, mint egy bitfej)! gyári....
gumisoknak nincs:D
nem tudják beazonosítani alvázszám alapján sem...
tudnátok ebben segíteni?
köszönöm szépen!