Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E60-as pillangószelep

2013.03.03. 22:51

Labi írta:Szia!

Szerintem ez a szívósor dolog nagyon túl van dramatizálva. Ha kell, ki kell cserélni. A gyári szívósor, plusz a 6db izzítógyertya (mert ilyenkor azért érdemes kicserélni, azt mondják a nagyok) szerelve valami 160.000.- Ft körül van. ...szóval nem egy összeg és 150.000km-ig megint gond nélkül megy.

ha valaki nem akart dízelt, az én voltam. ...lassan 5 hónapja megvan, mentünk vele kb 4 - 5.000km-t és semmi baja. (mondjuk csúnya is lenne ennyi km után) ...és nagyon meg vagyunk vele elégedve!! Nagyon jól viszi a kasznit ez a motor!


Az a 150k km azért nem biztos hogy annyi. Egyik ismerős 100k km környékén futott ebbe a hibába, sajnos ő nem állította le az autót időben. Azért egy motorcsere nem filléres művelet. Na meg mi az, hogy gyárilag bevallottan selejtes alkatrész van az autóban? Én e felett nem tudok elsiklani. Facelift után is megvan ez a hiba, vagy akkor már orvosolták? Piszkosul nem mind, mert most annyi pénz van a projectre, hogy megvegyem a 2006-os autót, leszervizeljem, befizessem egy évre a biztit+RT+MOT, motoroptimalizálás, rendes nyári gumik, plusz ha pl. azt mondják, hogy turbo-t jó lenne kicserélni, akkor azt megtenném.(bár azt hiszem azt tényleg megúszom, 35D-re nem panaszkodnak turbo téren) Míg ha veszek egy 2008-as évjáratút, akkor a biztin kívül maximum az alapszervizre futja majd.

Re: E60-as pillangószelep

2013.03.03. 23:09

MPowerPH írta:
Labi írta:Szia!

Szerintem ez a szívósor dolog nagyon túl van dramatizálva. Ha kell, ki kell cserélni. A gyári szívósor, plusz a 6db izzítógyertya (mert ilyenkor azért érdemes kicserélni, azt mondják a nagyok) szerelve valami 160.000.- Ft körül van. ...szóval nem egy összeg és 150.000km-ig megint gond nélkül megy.

ha valaki nem akart dízelt, az én voltam. ...lassan 5 hónapja megvan, mentünk vele kb 4 - 5.000km-t és semmi baja. (mondjuk csúnya is lenne ennyi km után) ...és nagyon meg vagyunk vele elégedve!! Nagyon jól viszi a kasznit ez a motor!


Az a 150k km azért nem biztos hogy annyi. Egyik ismerős 100k km környékén futott ebbe a hibába, sajnos ő nem állította le az autót időben. Azért egy motorcsere nem filléres művelet. Na meg mi az, hogy gyárilag bevallottan selejtes alkatrész van az autóban? Én e felett nem tudok elsiklani. Facelift után is megvan ez a hiba, vagy akkor már orvosolták? Piszkosul nem mind, mert most annyi pénz van a projectre, hogy megvegyem a 2006-os autót, leszervizeljem, befizessem egy évre a biztit+RT+MOT, motoroptimalizálás, rendes nyári gumik, plusz ha pl. azt mondják, hogy turbo-t jó lenne kicserélni, akkor azt megtenném.(bár azt hiszem azt tényleg megúszom, 35D-re nem panaszkodnak turbo téren) Míg ha veszek egy 2008-as évjáratút, akkor a biztin kívül maximum az alapszervizre futja majd.


A turbónál sokkal olcsóbb a szívósor. Ráadásul a 35d-ben kettő is van turbóból.

Re: E60-as pillangószelep

2013.03.04. 05:04

MPowerPH írta:
Labi írta:Szia!

Szerintem ez a szívósor dolog nagyon túl van dramatizálva. Ha kell, ki kell cserélni. A gyári szívósor, plusz a 6db izzítógyertya (mert ilyenkor azért érdemes kicserélni, azt mondják a nagyok) szerelve valami 160.000.- Ft körül van. ...szóval nem egy összeg és 150.000km-ig megint gond nélkül megy.

ha valaki nem akart dízelt, az én voltam. ...lassan 5 hónapja megvan, mentünk vele kb 4 - 5.000km-t és semmi baja. (mondjuk csúnya is lenne ennyi km után) ...és nagyon meg vagyunk vele elégedve!! Nagyon jól viszi a kasznit ez a motor!


Az a 150k km azért nem biztos hogy annyi. Egyik ismerős 100k km környékén futott ebbe a hibába, sajnos ő nem állította le az autót időben. Azért egy motorcsere nem filléres művelet. Na meg mi az, hogy gyárilag bevallottan selejtes alkatrész van az autóban? Én e felett nem tudok elsiklani. Facelift után is megvan ez a hiba, vagy akkor már orvosolták? Piszkosul nem mind, mert most annyi pénz van a projectre, hogy megvegyem a 2006-os autót, leszervizeljem, befizessem egy évre a biztit+RT+MOT, motoroptimalizálás, rendes nyári gumik, plusz ha pl. azt mondják, hogy turbo-t jó lenne kicserélni, akkor azt megtenném.(bár azt hiszem azt tényleg megúszom, 35D-re nem panaszkodnak turbo téren) Míg ha veszek egy 2008-as évjáratút, akkor a biztin kívül maximum az alapszervizre futja majd.


A motoroptimalizalast halaszd el es az aran vegyel extended warantyt. Utana nyugodtan aludhatsz.

SII Tapatalk 2

Re: E60-as pillangószelep

2013.03.04. 07:40

az miaz?

Re: E60-as pillangószelep

2013.03.04. 08:20

MPowerPH írta:Kérdésem az volna ezzel kapcsolatban, hogy a 35D-re is vonatkozik e ez a hiba? Ha igen, akkor kb. mikortól építették bele a javított verziót. Ismerősök körében is sokat hallottam erről, tulajdonképpen ez volt az egyik dolog, ami távol tartott a diesel-től. Nem elfogadható, ha az autó saját magát nyírja ki.
Továbbá itt kint a 35D-k egységesen 100-130k mérföldet futottak, tehát egyszer már biztosan volt cserélve a szívósor. Kérdés, hogy ilyenkor automatán a javított verzió ment bele, vagy szintén kétesélyes?

Helo
Természetesen minden diesel E60-ra vonatkozik a szívósor meghibásodása
2006 közepén már normálisabb alkatrészt kapott ami nem szokott (( potyogni )) ezekbe már megoldották ezt a hibát
Két dolog miatt kell cserélni
1. lapátok és a tengely behullása a motorba
2. tömítés fáradása miatt, ekkor láthatóan nyomja az olajat a 6-tos hengernél
Javított verzióról nem hallottam :roll: ezt még nálunk sem tudják megjavítani :wink:
150-ezer kilométer fölött érdemes cserélni szívósor 130-ezer ft, izzítógyertya 25-ezer ft

Re: E60-as pillangószelep

2013.07.11. 12:57

Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?

Re: E60-as pillangószelep

2013.07.11. 13:39

Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?


Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.

Re: E60-as pillangószelep

2013.07.11. 19:51

muhaati írta:
Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?


Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.

A herélés nem fogja biztosan megoldani az olajfolyást. A tömítésnél is könnyezhet.

Re: E60-as pillangószelep

2013.07.11. 20:00

hamoriarpi írta:
muhaati írta:
Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?


Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.

A herélés nem fogja biztosan megoldani az olajfolyást. A tömítésnél is könnyezhet.



Azt úgy kell megcsinálni, hogy jó legyen! ( Meg lehet. :wink: )

Re: E60-as pillangószelep

2013.07.11. 20:39

muhaati írta:
Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?


Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.


Köszönöm a választ, akkor ezzel kell számolnom.

Re: E60-as pillangószelep

2013.07.13. 00:11

Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?

Helo
A hatos dugónál lehet hogy nyomja az olajat de nem 125-ezernél szokta ezt csinálni
Ha a szívósor meghibásodott akkor a cserével érdemes (( ha már szét van szedve))érdemes az izzitó gyertyákat is cserélni

Re: E60-as pillangószelep

2014.10.16. 20:54

Sziasztok!

Tanácsotokra én is kiheréltettem a szívósort. Tiszta korom volt az összes pillangószelep. Az egyik tengely teljesen lógott a furatban. Nem vettem bele vak dugókat, hanem a tengely helyére tekertünk be csavarokat. Megerősítem, hogy érdemes cserélni vákuumcsöveket is, ha le van véve a szívósor. Nekem az egyik teljesen ki volt dörzsölődve, nem sok hiányzott, hogy átlyukadjon, egy másiknak meg a vége volt szétnyílva. 2,5 m csövet vettem egy 1000-ért, és csak néhány percbe került pluszba.

Volt egy kis búgás az első keréknél, kanyarban erősebben lehetett hallani, természetesen kerékcsapágy csere lett belőle. Azóta baromi csendes lett az autó, jó beleülni. A csapágyat 17000-ért vettem az Unixnál. Gondolom nem gyári minőség, de a szerelő szerint nem lesz gond vele. Egyébként a csere nagy szívás,mert a lengéscsillapítót is ki kell venni. Nálam a csavarok elég jól be voltak állva, de megoldottuk.

Üdv!

Re: E60-as pillangószelep

2015.06.11. 10:58

Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin

Re: E60-as pillangószelep

2015.06.11. 11:12

kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin

Szia! Ebben a topicban mindent megtalálsz a kérdés eldöntéséhez.
Ha nem sikerülne, KATT!

Re: E60-as pillangószelep

2015.06.11. 13:25

--- Bimmer.hu dugó ---

Re: E60-as pillangószelep

2015.06.11. 21:19

kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin


Az már elvileg javított verzió, nem hullik be , akkor kell babrálni a ha szivárog az olaj a tengelynél...

Re: E60-as pillangószelep

2015.06.12. 07:12

kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin

Nincs benne pillangószelep, nincs mit ledugózni.

Re: E60-as pillangószelep

2015.06.12. 08:38

AlpinaFan írta:
kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin

Nincs benne pillangószelep, nincs mit ledugózni.

Akkor a topic címe is legyen örvénycsappantyú?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as pillangószelep

2015.06.12. 09:16

hamoriarpi írta:
AlpinaFan írta:
kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin

Nincs benne pillangószelep, nincs mit ledugózni.

Akkor a topic címe is legyen örvénycsappantyú?

Legyen.
Mindegy hogy nevezzük, a kérdéses modellben örvénycsappantyú sincs, tehát továbbra sincs mit ledugózni.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek AlpinaFan az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as pillangószelep

2015.06.12. 09:29

Nem tudtam, hogy Lci-ből kivették.
Amúgy nem vagyok a ledugózás híve.
Hozzászólás küldése

VigLink badge