![]() |
2013.03.03. 22:51
Labi írta:Szia!
Szerintem ez a szívósor dolog nagyon túl van dramatizálva. Ha kell, ki kell cserélni. A gyári szívósor, plusz a 6db izzítógyertya (mert ilyenkor azért érdemes kicserélni, azt mondják a nagyok) szerelve valami 160.000.- Ft körül van. ...szóval nem egy összeg és 150.000km-ig megint gond nélkül megy.
ha valaki nem akart dízelt, az én voltam. ...lassan 5 hónapja megvan, mentünk vele kb 4 - 5.000km-t és semmi baja. (mondjuk csúnya is lenne ennyi km után) ...és nagyon meg vagyunk vele elégedve!! Nagyon jól viszi a kasznit ez a motor!
2013.03.03. 23:09
MPowerPH írta:Labi írta:Szia!
Szerintem ez a szívósor dolog nagyon túl van dramatizálva. Ha kell, ki kell cserélni. A gyári szívósor, plusz a 6db izzítógyertya (mert ilyenkor azért érdemes kicserélni, azt mondják a nagyok) szerelve valami 160.000.- Ft körül van. ...szóval nem egy összeg és 150.000km-ig megint gond nélkül megy.
ha valaki nem akart dízelt, az én voltam. ...lassan 5 hónapja megvan, mentünk vele kb 4 - 5.000km-t és semmi baja. (mondjuk csúnya is lenne ennyi km után) ...és nagyon meg vagyunk vele elégedve!! Nagyon jól viszi a kasznit ez a motor!
Az a 150k km azért nem biztos hogy annyi. Egyik ismerős 100k km környékén futott ebbe a hibába, sajnos ő nem állította le az autót időben. Azért egy motorcsere nem filléres művelet. Na meg mi az, hogy gyárilag bevallottan selejtes alkatrész van az autóban? Én e felett nem tudok elsiklani. Facelift után is megvan ez a hiba, vagy akkor már orvosolták? Piszkosul nem mind, mert most annyi pénz van a projectre, hogy megvegyem a 2006-os autót, leszervizeljem, befizessem egy évre a biztit+RT+MOT, motoroptimalizálás, rendes nyári gumik, plusz ha pl. azt mondják, hogy turbo-t jó lenne kicserélni, akkor azt megtenném.(bár azt hiszem azt tényleg megúszom, 35D-re nem panaszkodnak turbo téren) Míg ha veszek egy 2008-as évjáratút, akkor a biztin kívül maximum az alapszervizre futja majd.
2013.03.04. 05:04
MPowerPH írta:Labi írta:Szia!
Szerintem ez a szívósor dolog nagyon túl van dramatizálva. Ha kell, ki kell cserélni. A gyári szívósor, plusz a 6db izzítógyertya (mert ilyenkor azért érdemes kicserélni, azt mondják a nagyok) szerelve valami 160.000.- Ft körül van. ...szóval nem egy összeg és 150.000km-ig megint gond nélkül megy.
ha valaki nem akart dízelt, az én voltam. ...lassan 5 hónapja megvan, mentünk vele kb 4 - 5.000km-t és semmi baja. (mondjuk csúnya is lenne ennyi km után) ...és nagyon meg vagyunk vele elégedve!! Nagyon jól viszi a kasznit ez a motor!
Az a 150k km azért nem biztos hogy annyi. Egyik ismerős 100k km környékén futott ebbe a hibába, sajnos ő nem állította le az autót időben. Azért egy motorcsere nem filléres művelet. Na meg mi az, hogy gyárilag bevallottan selejtes alkatrész van az autóban? Én e felett nem tudok elsiklani. Facelift után is megvan ez a hiba, vagy akkor már orvosolták? Piszkosul nem mind, mert most annyi pénz van a projectre, hogy megvegyem a 2006-os autót, leszervizeljem, befizessem egy évre a biztit+RT+MOT, motoroptimalizálás, rendes nyári gumik, plusz ha pl. azt mondják, hogy turbo-t jó lenne kicserélni, akkor azt megtenném.(bár azt hiszem azt tényleg megúszom, 35D-re nem panaszkodnak turbo téren) Míg ha veszek egy 2008-as évjáratút, akkor a biztin kívül maximum az alapszervizre futja majd.
2013.03.04. 07:40
2013.03.04. 08:20
MPowerPH írta:Kérdésem az volna ezzel kapcsolatban, hogy a 35D-re is vonatkozik e ez a hiba? Ha igen, akkor kb. mikortól építették bele a javított verziót. Ismerősök körében is sokat hallottam erről, tulajdonképpen ez volt az egyik dolog, ami távol tartott a diesel-től. Nem elfogadható, ha az autó saját magát nyírja ki.
Továbbá itt kint a 35D-k egységesen 100-130k mérföldet futottak, tehát egyszer már biztosan volt cserélve a szívósor. Kérdés, hogy ilyenkor automatán a javított verzió ment bele, vagy szintén kétesélyes?
2013.07.11. 12:57
2013.07.11. 13:39
Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?
2013.07.11. 19:51
muhaati írta:Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?
Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.
2013.07.11. 20:00
hamoriarpi írta:muhaati írta:Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?
Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.
A herélés nem fogja biztosan megoldani az olajfolyást. A tömítésnél is könnyezhet.
2013.07.11. 20:39
muhaati írta:Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?
Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.
2013.07.13. 00:11
Blais írta:Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?
2014.10.16. 20:54
2015.06.11. 10:58
2015.06.11. 11:12
kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin
2015.06.11. 21:19
kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin
2015.06.12. 07:12
kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin
2015.06.12. 08:38
AlpinaFan írta:kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin
Nincs benne pillangószelep, nincs mit ledugózni.
2015.06.12. 09:16
hamoriarpi írta:AlpinaFan írta:kevinko1021 írta:Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv : Kevin
Nincs benne pillangószelep, nincs mit ledugózni.
Akkor a topic címe is legyen örvénycsappantyú?
2015.06.12. 09:29
