2012.08.27. 14:33
barbrady írta:ethbaa írta:Sziasztok,
6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila
Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.
2012.08.27. 15:20
kzolee írta:barbrady írta:ethbaa írta:barbrady írta:ethbaa írta:Sziasztok,
6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila
Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.
Köszönöm szépen, jó ötlet. Azt jól tudom, hogy olyan csavar, állítási lehetőség nincs amivel az esetleges magassági külömbségeket lehet állítani?
Annyira nem értek hozzá
--- Én itt nézelődnék ---
2012.08.27. 16:15
hamoriarpi írta:barbrady írta:ethbaa írta:Sziasztok,
6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila
Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.
Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!
2012.08.27. 17:43
ethbaa írta:hamoriarpi írta:barbrady írta:ethbaa írta:Sziasztok,
6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila
Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.
Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!
Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.
2012.08.28. 06:31
ethbaa írta:hamoriarpi írta:barbrady írta:ethbaa írta:Sziasztok,
6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila
Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.
Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!
Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.
2012.08.29. 23:17
MChris írta:ethbaa írta:hamoriarpi írta:barbrady írta:ethbaa írta:Sziasztok,
6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila
Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.
Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!
Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/537131
2012.08.29. 23:26
ethbaa írta:MChris írta:ethbaa írta:hamoriarpi írta:barbrady írta:[quote="ethbaa"]Sziasztok,
6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila
Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.
Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!
Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/537131
2012.08.30. 11:40
hamoriarpi írta:ethbaa írta:hamoriarpi írta:barbrady írta:ethbaa írta:Sziasztok,
6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila
Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.
Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!
Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.
Ha rendben van az elvezető renszered, akkor nem ázhat be.
2014.10.20. 13:39
2014.10.20. 14:00
Vinklee írta:Sziasztok!
Faterom megvadult. Eltökélte, hogy vesz egy 750i-t.
Volt már sokféle autója (most épp egy off 607-est nyúz), de azt mondja egy ilyennel már el lenne élete végéig...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/750 ... ta-7860448
Érdemes egy ilyen régi példányt megvenni?
Egyértelmű, hogy kell rá bőven költeni, de nyilván nem akar motor vagy váltócserével kezdeni.
Előre is köszi a tanácsokat
2018.09.11. 18:02
2021.01.13. 07:35
2021.01.13. 07:37
lviktor írta:Sziasztok!
Hozzajutottam nemreg egy 95-ös 750i-hez, eleg szep megkimelt allapotban 230ezer km-rel. Motorolajat, szuroket, ezt-azt csereltem rajta, tokeletesen jol megy az auto, az egyetlen furcsasag az az, hogy az automata neha visszavaltaskor rug egyet. Azota valtoolajat, olajszurot es tomiteseket is csereltem a valtoban, de a problema meg mindig fent all. Van esetleg tapasztalatok mi okozhatja? Kezdjek gyujteni egy masik valtora? Azota tobb helyen olvastam, hogy 230 ezer km-es valtoban mar nem ajanlott olajat cserelni, tobbet arthat, mint hasznal.
koszi!