Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.04.20. 19:38

jlaci74 írta:Szelepszár-szimering


30d-nél? :shock:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.04.20. 19:42

kzolee írta:
jlaci74 írta:Szelepszár-szimering


30d-nél? :shock:


Az elvi lehetőségeket vázoltam, nyilván a turbo sanszosabb, bár egy 2004-es dieselben lehet 1M km is, vagy ki tudja hányszor főzték meg , ill. a franc tudja... :mrgreen:
Amúgy van benne sz.szim...

Kép

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.04.20. 19:47

jlaci74 írta:
kzolee írta:
jlaci74 írta:Szelepszár-szimering


30d-nél? :shock:


Az elvi lehetőségeket vázoltam, nyilván a turbo sanszosabb, bár egy 2004-es dieselben lehet 1M km is, vagy ki tudja hányszor főzték meg , ill. a franc tudja... :mrgreen:
Amúgy van benne sz.szim...

Kép


Értem én, hogy attól még, hogy nem egy általános probléma, még létezhet. :wink:

Bármivel el lehet menni a holdig és vissza, és ezt leginkább a BMW-k tűrik, meg az Apollo űrszonda. :mrgreen:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.04.20. 19:50

jlaci74 írta:
kzolee írta:
Ikisami írta:Sziasztok kedves Fórumozók!

Az alábbi problémával szeretném a véleményeteket kérni.

Az autóm egy E60 530d (2004.06.)

A probléma: Már többször is észrevettem, hogy ha hosszabb ideig megy az autó alapjáraton - mint pl: klímatisztításnál, vagy a múltkor 30 percet beszélgettünk egy parkolóban - utána egy ideig világos kék színű füstülést produkál az autó!
A 30 perces parkolós beszélgetést követően elindultam és egy benzinkúton le kellett állnom, nagy gázon kifújni a kékes füstöt. 1-2 percig elég nagy kék felhőt produkáltunk a kúton.
Ezután egy közepes távolságra mentünk, leparkoltunk, autó leállít, kulcs kivesz, visszarak és újraindít, nagy gázzal újra füstpróba... abszolút semmi nem jelent már meg!

Ha van jó tanácsotok, hogy miért jelenik meg a kékes füst jelenség a hosszabb ideig való alapjáraton menet után, hálásan és köszönettel fogadom.


A kék füst olajat feltételez az égéstermékben. Valahonnan bejut. És a DPF-et sem kíméli. Olaj be tud jutni sok helyről az égéstérbe, nem tippelgetnék gyűrűhibára, miazmásra, vidd el szakszervízbe, olcsóbb lesz, mint a monitor mögüli tippelgetés. Mert ilyenkor mindig a legolcsóbb megoldással kezdi a delikvens, aztán végig megy az összesen, és végül nagyon drága lesz a javítás. :szerintem


Szelepszár-szimering vagy kezdődő turbo hiba.
Alapjáraton vákuum van a szívóoldalon és ha ez sokáig fennáll akkor elkezdi beszipókázni vagy a szelepszárak mellett, vagy a turbo-csapágy tömítőgyűrűje mellett a drága 5w30-at... Majd gázadásra szépen elkezdi elégetni , ami kék füst formájában távozik...


Jut eszembe , az utolsó e46-om produkált hasonló jelenséget vásárlás után és a kartergázszűrő csere oldotta meg a hibát...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.04.20. 22:41

Sziasztok!

A következő problémám lenne szeretett 2005-ös 530 DA-al: hosszabb, tempósabb autópályázásnál, vagy városon kívül tempósabb menet után ha megállok (pl piros lámpa, vagy autópálya pihenő) az alpjárat remeg, mintha nem minden henger járna :(
Reggel induláskor, vagy lassú használat után nincs semmilyen rendellenes hang, rázkódás...
Van valakinek valami ötlete?
Köszi

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.04.20. 22:45

Charlie írta:Sziasztok!

A következő problémám lenne szeretett 2005-ös 530 DA-al: hosszabb, tempósabb autópályázásnál, vagy városon kívül tempósabb menet után ha megállok (pl piros lámpa, vagy autópálya pihenő) az alpjárat remeg, mintha nem minden henger járna :(
Reggel induláskor, vagy lassú használat után nincs semmilyen rendellenes hang, rázkódás...
Van valakinek valami ötlete?
Köszi

Nekem csak 1: :diag

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.04.27. 14:17

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton minimálisat ingadozik a fordulat és menet közben alig észrevehetően mintha rángatna az autó. Mindez nem álandó csak időközönként észelem legalábbis idáig. Valakinek valami ötlet?
2004. e61 2.5 d manuális váltós az autó.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.04.27. 20:45

sirrudi írta:Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton minimálisat ingadozik a fordulat és menet közben alig észrevehetően mintha rángatna az autó. Mindez nem álandó csak időközönként észelem legalábbis idáig. Valakinek valami ötlet?
2004. e61 2.5 d manuális váltós az autó.


Porlasztók ellenőrzése nem árthat.

De ezen kívül sok minden lehet. Ha a tanácsainkra hallgatsz, sokba lesz a végére. :mrgreen:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.04.27. 20:59

kzolee írta:
sirrudi írta:Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton minimálisat ingadozik a fordulat és menet közben alig észrevehetően mintha rángatna az autó. Mindez nem álandó csak időközönként észelem legalábbis idáig. Valakinek valami ötlet?
2004. e61 2.5 d manuális váltós az autó.


Porlasztók ellenőrzése nem árthat.

De ezen kívül sok minden lehet. Ha a tanácsainkra hallgatsz, sokba lesz a végére. :mrgreen:


"Ha a tanácsainkra hallgatsz, sokba lesz a végére. :mrgreen:" :franko:

Diag nélkül csak találgatás lehet, ami semmit sem ér , és sokba kerülhet. :diag
:szerintem

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.05.01. 12:19

Sziasztok,
Egy problémával kapcsolatban szeretném hozzáértők segítségét kérni.
Nem indul el a klímakompresszorom, nyomás van a rendszerben, diagon még nem volt, van esetleg jellemző hiba?

Köszi.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.05.01. 17:04

lsaca írta:Sziasztok,
Egy problémával kapcsolatban szeretném hozzáértők segítségét kérni.
Nem indul el a klímakompresszorom, nyomás van a rendszerben, diagon még nem volt, van esetleg jellemző hiba?

Köszi.

E60/61-ben nem kupplungos a klímakompresszor, hanem folyamatosan megy. Bypasson szabályoz. Mit értesz az alatt, hogy nem kapcsol be?
Nyomás van a rendszerben. Mennyi?

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.05.01. 17:46

hamoriarpi írta:
lsaca írta:Sziasztok,
Egy problémával kapcsolatban szeretném hozzáértők segítségét kérni.
Nem indul el a klímakompresszorom, nyomás van a rendszerben, diagon még nem volt, van esetleg jellemző hiba?

Köszi.

E60/61-ben nem kupplungos a klímakompresszor, hanem folyamatosan megy. Bypasson szabályoz. Mit értesz az alatt, hogy nem kapcsol be?
Nyomás van a rendszerben. Mennyi?


Az LCI-nél visszatért Jürgen, a "régi" jól bevált kapcsolgatós rendszerhez. :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.05.01. 17:52

muhaati írta:
hamoriarpi írta:
lsaca írta:Sziasztok,
Egy problémával kapcsolatban szeretném hozzáértők segítségét kérni.
Nem indul el a klímakompresszorom, nyomás van a rendszerben, diagon még nem volt, van esetleg jellemző hiba?

Köszi.

E60/61-ben nem kupplungos a klímakompresszor, hanem folyamatosan megy. Bypasson szabályoz. Mit értesz az alatt, hogy nem kapcsol be?
Nyomás van a rendszerben. Mennyi?


Az LCI-nél visszatért Jürgen, a "régi" jól bevált kapcsolgatós rendszerhez. :wink:

Köszönöm a pontosítást. :franko:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.05.24. 15:59

Sziasztok!

Előfordult már valakivel,hogy a külső hőmérséklet jeladó orbitális marhaságot jelzett?

Ma hosszabb utazás vége felé,menet közben hirtelen -40C-ra figyelmeztetés jelent meg az autóban. Pár pillanatra normalizálódott 28C-ra majd végleg beállt a rossz értékre.

Hőmérséklet jeladó hiba lehet?
Ez az első lökös mögötti kis antennára emlékeztető valami lenne ugye?

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.05.24. 16:49

stukker1987 írta:Sziasztok!

Előfordult már valakivel,hogy a külső hőmérséklet jeladó orbitális marhaságot jelzett?

Ma hosszabb utazás vége felé,menet közben hirtelen -40C-ra figyelmeztetés jelent meg az autóban. Pár pillanatra normalizálódott 28C-ra majd végleg beállt a rossz értékre.

Hőmérséklet jeladó hiba lehet?
Ez az első lökös mögötti kis antennára emlékeztető valami lenne ugye?


A -40 mindig szakadást feltételez. Akár vezeték, csatlakozó......, de leginkább az érzékelő.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.05.25. 09:39

jlaci74 írta:
jlaci74 írta:
kzolee írta:
Ikisami írta:Sziasztok kedves Fórumozók!

Az alábbi problémával szeretném a véleményeteket kérni.

Az autóm egy E60 530d (2004.06.)

A probléma: Már többször is észrevettem, hogy ha hosszabb ideig megy az autó alapjáraton - mint pl: klímatisztításnál, vagy a múltkor 30 percet beszélgettünk egy parkolóban - utána egy ideig világos kék színű füstülést produkál az autó!
A 30 perces parkolós beszélgetést követően elindultam és egy benzinkúton le kellett állnom, nagy gázon kifújni a kékes füstöt. 1-2 percig elég nagy kék felhőt produkáltunk a kúton.
Ezután egy közepes távolságra mentünk, leparkoltunk, autó leállít, kulcs kivesz, visszarak és újraindít, nagy gázzal újra füstpróba... abszolút semmi nem jelent már meg!

Ha van jó tanácsotok, hogy miért jelenik meg a kékes füst jelenség a hosszabb ideig való alapjáraton menet után, hálásan és köszönettel fogadom.


A kék füst olajat feltételez az égéstermékben. Valahonnan bejut. És a DPF-et sem kíméli. Olaj be tud jutni sok helyről az égéstérbe, nem tippelgetnék gyűrűhibára, miazmásra, vidd el szakszervízbe, olcsóbb lesz, mint a monitor mögüli tippelgetés. Mert ilyenkor mindig a legolcsóbb megoldással kezdi a delikvens, aztán végig megy az összesen, és végül nagyon drága lesz a javítás. :szerintem


Szelepszár-szimering vagy kezdődő turbo hiba.
Alapjáraton vákuum van a szívóoldalon és ha ez sokáig fennáll akkor elkezdi beszipókázni vagy a szelepszárak mellett, vagy a turbo-csapágy tömítőgyűrűje mellett a drága 5w30-at... Majd gázadásra szépen elkezdi elégetni , ami kék füst formájában távozik...


Jut eszembe , az utolsó e46-om produkált hasonló jelenséget vásárlás után és a kartergázszűrő csere oldotta meg a hibát...

Semminek nem tesz jót a hosszú alapjáraton való pötyögés! Kerülni kell, még a sok nagyokos is ezt tanácsolja, sőt, még a kézi könyvben is benne van, illetve, konvoj menet esetére is azt tanácsolja, néha rakja vissza kisebb fokozatba és nagyobb fordulaton használja! (E34 kézikönyv )

Szelepszár szimering Lada korszakomból visszaemlékezve, akkor dobja a füstöt, amikor kihúzatod és váltáskor visszaesik a fordulat. Nem tudom ez másik autóknál is így van-e?

Kis segítség: Van pár jó tanács :D

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.06.19. 15:34

Sziasztok.Nagy gondom van és senki nem tud hozzászólni sem szerelő sem ...A Legutóbb kilelt cserélve a világítás modulom mer a reflektor relém nyitva maradt nem zárt,de most és még az előtt h kilelt volna cserélve hosszabb menet közben a vezető oldali féklámpa visszajelzőm elkezd világítani vele párhuzamosan az indexem is meggajdol...rá pár km-re a másik lámpajelzöm is kivillan és akkor már párban száll el a féklámpám és mind a két indexem jó ennek örömere az elakadás jelzöm az jól ver...Menet közben néha erős fékezésnél helyre áll de nem mindig ahhoz teljesen meg kell állnom hogy a lámpa hibavisszajelzőim kialudjanak....Aztán jó pár km-ig megint jó és újra meghibásodik.Skacok nagyon idegesítő remélem valaki tud hozzászólni ehhez a tünethez mert már kiborulok tőle.Előre is köszi

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.06.19. 15:44

windisel írta:Sziasztok.Nagy gondom van és senki nem tud hozzászólni sem szerelő sem ...A Legutóbb kilelt cserélve a világítás modulom mer a reflektor relém nyitva maradt nem zárt,de most és még az előtt h kilelt volna cserélve hosszabb menet közben a vezető oldali féklámpa visszajelzőm elkezd világítani vele párhuzamosan az indexem is meggajdol...rá pár km-re a másik lámpajelzöm is kivillan és akkor már párban száll el a féklámpám és mind a két indexem jó ennek örömere az elakadás jelzöm az jól ver...Menet közben néha erős fékezésnél helyre áll de nem mindig ahhoz teljesen meg kell állnom hogy a lámpa hibavisszajelzőim kialudjanak....Aztán jó pár km-ig megint jó és újra meghibásodik.Skacok nagyon idegesítő remélem valaki tud hozzászólni ehhez a tünethez mert már kiborulok tőle.Előre is köszi

Azt gondolod, hogy az E60 topic alatt hamarabb válaszolnak?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, windisel
Értékelés: 9.52%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.06.20. 23:29

cornering lights failure volt mar valakinek?

ködlámpák jók, lehet a mechanika szart be?

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.06.21. 07:37

rebel írta:cornering lights failure volt mar valakinek?

ködlámpák jók, lehet a mechanika szart be?


A két "belső" izzót ellenőrizd. Ha jól emlékszem H7 esek.
Hozzászólás küldése

VigLink badge