2015.11.29. 10:33
awolf1 írta:muhaati írta:awolf1 írta:Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?
Koszi a valaszt.
Az alsó furatnál. Le van dugózva egy műanyaggal.
Hu meg egy kerdes, aztan nem ertetlenkedek tobbet: mekkora nyomatekkal kell lehuzni az adagolo tengelyen az anyat?
2015.11.29. 10:52
muhaati írta:awolf1 írta:muhaati írta:awolf1 írta:Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?
Koszi a valaszt.
Az alsó furatnál. Le van dugózva egy műanyaggal.
Hu meg egy kerdes, aztan nem ertetlenkedek tobbet: mekkora nyomatekkal kell lehuzni az adagolo tengelyen az anyat?
No, ezt fejből nem tudom, de nem kell "agyon húzni" , mivel kónuszos. Ha jól gondolom VP adagolót cserélsz????
2015.12.01. 23:21
awolf1 írta:muhaati írta:awolf1 írta:muhaati írta:awolf1 írta:Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?
Koszi a valaszt.
Az alsó furatnál. Le van dugózva egy műanyaggal.
Hu meg egy kerdes, aztan nem ertetlenkedek tobbet: mekkora nyomatekkal kell lehuzni az adagolo tengelyen az anyat?
No, ezt fejből nem tudom, de nem kell "agyon húzni" , mivel kónuszos. Ha jól gondolom VP adagolót cserélsz????
Igen VP44 adagoló, csak a pontos értékre akarom meghúzni, mert már megjártam egyszer az "érzésre" történő meghúzással.
2015.12.02. 16:16
2015.12.03. 14:25
hamoriarpi írta:Csak egy rövid megjegyzés. Tegnap olvasgattam a reingoldot. PORLASZTÓ résolajra 2-10 ccm/perc közötti értéket hoz. 10-nél már a ház is tönkre van menve.
Ha volt már ez az info, akkor töröljétek.
2015.12.10. 21:54
nagy.matyika írta:hamoriarpi írta:Csak egy rövid megjegyzés. Tegnap olvasgattam a reingoldot. PORLASZTÓ résolajra 2-10 ccm/perc közötti értéket hoz. 10-nél már a ház is tönkre van menve.
Ha volt már ez az info, akkor töröljétek.
Árpi! Picit részleteznéd a dolgot? Ez az érték milyen fordulatszám esetén értendő?
2015.12.10. 21:56
2016.01.12. 20:48
2016.01.12. 21:06
Vader-1 írta:Sziasztok!
Porlasztócsúcsot kellene cserélnem,kímértük diaggal melyik rossz.Egy gyári az 100e.Erre garantálják,hogy elmegy 3oo ezret.
Aztán belekeveredtem egy beszélgetésbe ahol autószerelö barátok szerint,ezek felujithatóak,nem kell új.
Ugy mint a régiek,a hagyományos adagoló által mozgatott befecskendezök,a common rail is megjavitható egy csúcs cserével.
Hát árban nem mindegy,mert van olyan oldal ahol a cucc beszerezhetö 10.000Ft -ért,mondjuk munkadijnak mondanak egy 10-est
az is oké.Valaki szerint meg azért nem lehet csak ezt cserélni,mert elektronika is van a csúcsban,igazából az megy tönkre a hötöl,
ezért megy gallyra.
Tanácsot kérnék ha volt valakinek tapasztalata ebben,köszi
2016.01.12. 21:19
kzolee írta:Vader-1 írta:Sziasztok!
Porlasztócsúcsot kellene cserélnem,kímértük diaggal melyik rossz.Egy gyári az 100e.Erre garantálják,hogy elmegy 3oo ezret.
Aztán belekeveredtem egy beszélgetésbe ahol autószerelö barátok szerint,ezek felujithatóak,nem kell új.
Ugy mint a régiek,a hagyományos adagoló által mozgatott befecskendezök,a common rail is megjavitható egy csúcs cserével.
Hát árban nem mindegy,mert van olyan oldal ahol a cucc beszerezhetö 10.000Ft -ért,mondjuk munkadijnak mondanak egy 10-est
az is oké.Valaki szerint meg azért nem lehet csak ezt cserélni,mert elektronika is van a csúcsban,igazából az megy tönkre a hötöl,
ezért megy gallyra.
Tanácsot kérnék ha volt valakinek tapasztalata ebben,köszi
Felújíthatóak, de el kell keserítselek, nem 10 ezer/db. Leírtam a kalandjaimat, inkább 50 körül számolj darabonként.
2016.01.12. 21:44
Vader-1 írta:Sziasztok!
Porlasztócsúcsot kellene cserélnem,kímértük diaggal melyik rossz.Egy gyári az 100e.Erre garantálják,hogy elmegy 3oo ezret.
Aztán belekeveredtem egy beszélgetésbe ahol autószerelö barátok szerint,ezek felujithatóak,nem kell új.
Ugy mint a régiek,a hagyományos adagoló által mozgatott befecskendezök,a common rail is megjavitható egy csúcs cserével.
Hát árban nem mindegy,mert van olyan oldal ahol a cucc beszerezhetö 10.000Ft -ért,mondjuk munkadijnak mondanak egy 10-est
az is oké.Valaki szerint meg azért nem lehet csak ezt cserélni,mert elektronika is van a csúcsban,igazából az megy tönkre a hötöl,
ezért megy gallyra.
Tanácsot kérnék ha volt valakinek tapasztalata ebben,köszi
2016.01.13. 17:25
2016.02.02. 17:25
2016.02.02. 17:44
marcokovacs írta:Kedves Fórumozók!
Van nekem egy 2002-es Októberi gyártású E39 520d M47 motorral (WBADR71090GV67388).
3 éve vettem Németből 220e kilométerrel. Kartergázszűrőt 60 ezrenként, olajat 18-20 ezrenként cserélem, Castrol Edge vagy BMW olajat hasznalunk. A jeladós befecskendező hibás volt már a vásárláskor, így azt kicseréltettem egy újra még tavaly, kb 280e km-nél. A szerelő nem a legeslegprofibb volt de nagyon megbízható és tisztességes (nem a legjobb rendelkezésre álló műszerei vannak), de a többi csúcs be lett mérve és elméletileg jók voltak, nem folytak stb. Már a csúcs cseréje előtt éreztem néha hogy 1500-2000 es fordulat között ha elengedem a gázt, majd újra gázt adok a motor "kihagy" egy pillanatra. Ez a csere után erősödött, de nem volt vészes, viszont egy új probléma keletkezett, langyos inditásnál viszonylag nehezen és fehér füsttel indult a kocsi, gyenge akksival be sem indult. Akkumlátor csere óta azonban ez a jelenség nem jelentkezett jelentősen, csak egy pici fehér füst volt, de pöccre indult.
A napokban azonban ijesztő mértékben tapasztaltam a motor "kihagyás" jelenségét, konkrétan a teljesítmény nullára vagy negatícra csökkent egy pillanatra (mintha fékeznék) majd visszatért és ez többször is előfordult azóta. Jelenleg 320e van a kocsiban.
Több kérdésem is lenne:
Szerintetek mi lehet a probléma valószínű forrása?
Kihez forduljak a dologgal? Egyedül nem szívesen nyúlnék hozzá mert nincs szabadidőm mélyebben utánanézni.
Kellett volna az adagoló vezérlésén átállítani valamit az új injektor behelyezésekor? Mitől jelentkezhet a meleg inditási probéma?
Melyik szakembert javasoljátok akihez elviszem a kocsit, szétszedi, megcsinálja és összerakja?
Várom a segítségeteket!
2016.02.02. 18:04
marcokovacs írta:Kedves Fórumozók!
Van nekem egy 2002-es Októberi gyártású E39 520d M47 motorral (WBADR71090GV67388).
3 éve vettem Németből 220e kilométerrel. Kartergázszűrőt 60 ezrenként, olajat 18-20 ezrenként cserélem, Castrol Edge vagy BMW olajat hasznalunk. A jeladós befecskendező hibás volt már a vásárláskor, így azt kicseréltettem egy újra még tavaly, kb 280e km-nél. A szerelő nem a legeslegprofibb volt de nagyon megbízható és tisztességes (nem a legjobb rendelkezésre álló műszerei vannak), de a többi csúcs be lett mérve és elméletileg jók voltak, nem folytak stb. Már a csúcs cseréje előtt éreztem néha hogy 1500-2000 es fordulat között ha elengedem a gázt, majd újra gázt adok a motor "kihagy" egy pillanatra. Ez a csere után erősödött, de nem volt vészes, viszont egy új probléma keletkezett, langyos inditásnál viszonylag nehezen és fehér füsttel indult a kocsi, gyenge akksival be sem indult. Akkumlátor csere óta azonban ez a jelenség nem jelentkezett jelentősen, csak egy pici fehér füst volt, de pöccre indult.
A napokban azonban ijesztő mértékben tapasztaltam a motor "kihagyás" jelenségét, konkrétan a teljesítmény nullára vagy negatícra csökkent egy pillanatra (mintha fékeznék) majd visszatért és ez többször is előfordult azóta. Jelenleg 320e van a kocsiban.
Több kérdésem is lenne:
Szerintetek mi lehet a probléma valószínű forrása?
Kihez forduljak a dologgal? Egyedül nem szívesen nyúlnék hozzá mert nincs szabadidőm mélyebben utánanézni.
Kellett volna az adagoló vezérlésén átállítani valamit az új injektor behelyezésekor? Mitől jelentkezhet a meleg inditási probéma?
Melyik szakembert javasoljátok akihez elviszem a kocsit, szétszedi, megcsinálja és összerakja?
Várom a segítségeteket!
2016.02.03. 11:33
bendegúz írta:marcokovacs írta:Kedves Fórumozók!
Van nekem egy 2002-es Októberi gyártású E39 520d M47 motorral (WBADR71090GV67388).
3 éve vettem Németből 220e kilométerrel. Kartergázszűrőt 60 ezrenként, olajat 18-20 ezrenként cserélem, Castrol Edge vagy BMW olajat hasznalunk. A jeladós befecskendező hibás volt már a vásárláskor, így azt kicseréltettem egy újra még tavaly, kb 280e km-nél. A szerelő nem a legeslegprofibb volt de nagyon megbízható és tisztességes (nem a legjobb rendelkezésre álló műszerei vannak), de a többi csúcs be lett mérve és elméletileg jók voltak, nem folytak stb. Már a csúcs cseréje előtt éreztem néha hogy 1500-2000 es fordulat között ha elengedem a gázt, majd újra gázt adok a motor "kihagy" egy pillanatra. Ez a csere után erősödött, de nem volt vészes, viszont egy új probléma keletkezett, langyos inditásnál viszonylag nehezen és fehér füsttel indult a kocsi, gyenge akksival be sem indult. Akkumlátor csere óta azonban ez a jelenség nem jelentkezett jelentősen, csak egy pici fehér füst volt, de pöccre indult.
A napokban azonban ijesztő mértékben tapasztaltam a motor "kihagyás" jelenségét, konkrétan a teljesítmény nullára vagy negatícra csökkent egy pillanatra (mintha fékeznék) majd visszatért és ez többször is előfordult azóta. Jelenleg 320e van a kocsiban.
Több kérdésem is lenne:
Szerintetek mi lehet a probléma valószínű forrása?
Kihez forduljak a dologgal? Egyedül nem szívesen nyúlnék hozzá mert nincs szabadidőm mélyebben utánanézni.
Kellett volna az adagoló vezérlésén átállítani valamit az új injektor behelyezésekor? Mitől jelentkezhet a meleg inditási probéma?
Melyik szakembert javasoljátok akihez elviszem a kocsit, szétszedi, megcsinálja és összerakja?
Várom a segítségeteket!
Nekem az ilyen kihagyások az EGR szarakodásakor jelentkeztek, vezérlő csere, tisztítás...
2016.02.03. 18:32
marcokovacs írta:bendegúz írta:marcokovacs írta:Kedves Fórumozók!
Van nekem egy 2002-es Októberi gyártású E39 520d M47 motorral (WBADR71090GV67388).
3 éve vettem Németből 220e kilométerrel. Kartergázszűrőt 60 ezrenként, olajat 18-20 ezrenként cserélem, Castrol Edge vagy BMW olajat hasznalunk. A jeladós befecskendező hibás volt már a vásárláskor, így azt kicseréltettem egy újra még tavaly, kb 280e km-nél. A szerelő nem a legeslegprofibb volt de nagyon megbízható és tisztességes (nem a legjobb rendelkezésre álló műszerei vannak), de a többi csúcs be lett mérve és elméletileg jók voltak, nem folytak stb. Már a csúcs cseréje előtt éreztem néha hogy 1500-2000 es fordulat között ha elengedem a gázt, majd újra gázt adok a motor "kihagy" egy pillanatra. Ez a csere után erősödött, de nem volt vészes, viszont egy új probléma keletkezett, langyos inditásnál viszonylag nehezen és fehér füsttel indult a kocsi, gyenge akksival be sem indult. Akkumlátor csere óta azonban ez a jelenség nem jelentkezett jelentősen, csak egy pici fehér füst volt, de pöccre indult.
A napokban azonban ijesztő mértékben tapasztaltam a motor "kihagyás" jelenségét, konkrétan a teljesítmény nullára vagy negatícra csökkent egy pillanatra (mintha fékeznék) majd visszatért és ez többször is előfordult azóta. Jelenleg 320e van a kocsiban.
Több kérdésem is lenne:
Szerintetek mi lehet a probléma valószínű forrása?
Kihez forduljak a dologgal? Egyedül nem szívesen nyúlnék hozzá mert nincs szabadidőm mélyebben utánanézni.
Kellett volna az adagoló vezérlésén átállítani valamit az új injektor behelyezésekor? Mitől jelentkezhet a meleg inditási probéma?
Melyik szakembert javasoljátok akihez elviszem a kocsit, szétszedi, megcsinálja és összerakja?
Várom a segítségeteket!
Nekem az ilyen kihagyások az EGR szarakodásakor jelentkeztek, vezérlő csere, tisztítás...
Köszi szépen a segítséget, ezen a nyomon fogok elindulni. Ha tudok többet írok.
2016.03.10. 21:17
2016.03.10. 21:21
Johnny1982 írta:Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?
Tapatalk-kal küldve az én D6503-el
2016.03.10. 21:27
bendegúz írta:Johnny1982 írta:Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?
Tapatalk-kal küldve az én D6503-el
Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?