2016.01.11. 16:59
2016.02.01. 22:59
2016.02.01. 23:20
faczi írta:Helló!
Engem is elért a probléma 100-110-es tempónál. A futómű ráz... Főleg fékezéskor ráz.
Már vízionáltam a tárcsacseréket és az új lengőkarok örömteli költségét.
Keréknyomást elől 2.2-ről 2.5-re, hátul 2.5-ről 2.8-ra emeltem. (Touring) Futómű rázás elmúlt.
Mikor gumicserém volt a gumis mondta, hogy ne legyen olyan magas a keréknyomás, mert a közepe fog elkopni, meg amúgyis. Nekem mégis jobban tetszik így...
F
2016.03.05. 14:27
2016.03.14. 14:52
2016.03.14. 15:05
Tomi.i írta:Üdv Mindenkinek!
Hogy én is hozzátegyek a tudástárhoz leírnám az utóbbi időben jelentkező hibajelenséget és annak kiváltó okát.
A jelenség random jelentkezett a futóműben,alacsony sebességnél(60-70km/h) el kezdett vibrálni rázkódni az autó,ha óvatosan fékezni kezdtem berázta a kormányt.Ha gyorsitottam a vibráció erősödött,majd abbahagyta és napokig nem jelentkezett a hiba.Az idő előre haladtával egyre többször fordult elő a jelenség.Ez egyre inkább bosszantott mivel az elmult 2 évben kb 500e ment rá csak a futóműre amiben MINDEN ki van cserélve Lemförder,Zimmermann,Bilstein alkatrészekkel!!!!
A mai napon pont került a dolog végére amikor is újra előjött a dolog de annyira hogy gurulás közben mintha pumpálnám a féket úgy lassult az autó.A hibát a jobb első fék okozza,egyszerűen szorul a munkahenger a féktuskóban ezáltal melegitve a tárcsát folyamatosan és ez rázhatja az autót.Ha elengedi a betét a tárcsát,visszahűl,megszűnik a hiba nem ráz tovább a fék is működik rendesen.Már csak reménykedek hogy a hiba nem tette tönkre az új Zimmermann lyuggatott tárcsáimat.
Valóban iszonyat érzékeny a Bmw futóműve ha egy ilyen kicsi hiba ekkora nagy galibát okoz. Javitva még nincs de csütörtökön az lesz az első.......már már az eladást fontolgatom.
2016.03.14. 15:11
SvidronyA írta:Tomi.i írta:Üdv Mindenkinek!
Hogy én is hozzátegyek a tudástárhoz leírnám az utóbbi időben jelentkező hibajelenséget és annak kiváltó okát.
A jelenség random jelentkezett a futóműben,alacsony sebességnél(60-70km/h) el kezdett vibrálni rázkódni az autó,ha óvatosan fékezni kezdtem berázta a kormányt.Ha gyorsitottam a vibráció erősödött,majd abbahagyta és napokig nem jelentkezett a hiba.Az idő előre haladtával egyre többször fordult elő a jelenség.Ez egyre inkább bosszantott mivel az elmult 2 évben kb 500e ment rá csak a futóműre amiben MINDEN ki van cserélve Lemförder,Zimmermann,Bilstein alkatrészekkel!!!!
A mai napon pont került a dolog végére amikor is újra előjött a dolog de annyira hogy gurulás közben mintha pumpálnám a féket úgy lassult az autó.A hibát a jobb első fék okozza,egyszerűen szorul a munkahenger a féktuskóban ezáltal melegitve a tárcsát folyamatosan és ez rázhatja az autót.Ha elengedi a betét a tárcsát,visszahűl,megszűnik a hiba nem ráz tovább a fék is működik rendesen.Már csak reménykedek hogy a hiba nem tette tönkre az új Zimmermann lyuggatott tárcsáimat.
Valóban iszonyat érzékeny a Bmw futóműve ha egy ilyen kicsi hiba ekkora nagy galibát okoz. Javitva még nincs de csütörtökön az lesz az első.......már már az eladást fontolgatom.
Nagy a dilemma, megtapasztaltam . Ami még nagyobb, hogy mi az alternatíva.
2016.03.17. 07:15
2016.03.17. 14:05
habonynorbi írta:Sziasztok!
Múlt héten azt vettem észre az autón, hogy a jobb eleje kicsit lejjebb van, mint a bal. Rugó és minden egyéb láthatóan ép volt, így tettem még egy próbakört. Néha visszaállt normálisra, aztán megint nem. Aztán itt és máshol is mondták, hogy valószínüleg lengéscsillapító lesz a ludas. El is vittem még aznap este szerelőhöz és ez be is igazolódott. Meg is rendeltem a lengéscsillapítókat, toronycsapágyakat (köszi Padre klubtársnak), valamint a felütközésgátlókat.
A meglepetés csak ez után jött: A beépítés után lett egy motorcsónakom....na jó annyira nem vészes a helyzet, de magasabb lett az eleje, sajnos ezt már beépítés közben sejtettük, mert nem volt egyforma (monroe volt benne) a régivel. Ezen kívül volt ott még egy e46 touring is, amelyikkel ugyan így jártak. Legközelebb utánállítunk egy kicsit a hátuljának (légrugós), hogy jobban álljon.
Szóval a hiba megoldódott, de nem értem, hogy egy bilstein-nél miért fordulhat elő ilyen.
2016.03.18. 08:39
2016.03.26. 13:34
2016.03.26. 14:08
Zsoolt írta:Sziasztok!
2x néztem át hogy hova illene a leginkább a probléma, nem találtam belsőtérrel foglalkozó topikot. Ha ide nem, kérem egy admin tegye át a megfelelőbe.
Motorháztető nyitó bowdent cserélnék. Egy leirást találtam ahol nem egy érthetetlen akcentusú mexikói szerel a youtube-on remegő kamerával, hanem rendes képek.
Aki cserélte már a bowdent, kérem nézzen rá a leirásra, hogy igy kell-e. Köszönöm.
2016.03.26. 14:25
odus írta:Azt nem nagyon értem, minek vette le a díszlécet, anélkül is ki lehet venni a nyitókart.
Én mind a három részt cseréltem, szerintem adja magát, nekem a karnál szakadt el,
először azt vettem le, aztán jött a motortér.
2016.03.26. 15:59
Zsoolt írta:Igen, azt én is néztem. Gondolom hogy le tudja venni a műszerfal alatti burkolatot. De te magyar vagy, a te szavad jobban értem. A kédergumit le kell egy kicsit húzni? Egy csavart találtam elsőre hirtelen (5percre néztem rá), gondolom 2 van még fent valahol ahogy a képein is látom, azt mondjuk én nem láttam elsőre.
Esetleg nem emlékszel a lábtérben lévő részek szerelésére?
2016.03.26. 16:15
odus írta:Zsoolt írta:Igen, azt én is néztem. Gondolom hogy le tudja venni a műszerfal alatti burkolatot. De te magyar vagy, a te szavad jobban értem. A kédergumit le kell egy kicsit húzni? Egy csavart találtam elsőre hirtelen (5percre néztem rá), gondolom 2 van még fent valahol ahogy a képein is látom, azt mondjuk én nem láttam elsőre.
Esetleg nem emlékszel a lábtérben lévő részek szerelésére?
Szerintem ne bonyolítsd túl. A kart egy csavar tartja, ha jól emlékszem, ahhoz, hogy kivegyed, le kell szedni a küszöbborítást,
mert alatta van a műanyag alja, azt patent tartja (három), erősen meg kell húzni felfelé. Utána látod majd, hogy kell
kiakasztani a bowden végét. Cseréled mind a hármat?
2016.03.28. 12:09
2016.06.10. 20:17
2016.06.25. 15:30
2016.06.25. 16:33
AMadam írta:Sziasztok,
Nem olyan rég vettem egy 530i-t (automata) valós 256e km-s futással minden számlával, amit valaha cseréltek rajta, műszaki vizsga észrevételekkel stb. van rajta egy LPG szett is 140e km-s kora óta.
A hiba amit tapasztalok,
Hidegen indításnál, kb 30mp-ig csak 750-es fordulaton tartja a fordulatot és kicsit egyenetlen is a járása, de utána felemeli 1000re és ott tartja onnantól szépen simán jár, ha egy kicsit is bemelegszik utána nem csinálja újraindításnál. Nem füstöl, nem eszi az olajat, nem fogyaszt többet, nem gyengélkedik, nem melegszik semmi más tünet nincs. Motorhiba lámpa se ég semmi.
Valakinek van valami tippje, mitől lehet ez?
2016.06.25. 17:34
Gallaca írta:AMadam írta:Sziasztok,
Nem olyan rég vettem egy 530i-t (automata) valós 256e km-s futással minden számlával, amit valaha cseréltek rajta, műszaki vizsga észrevételekkel stb. van rajta egy LPG szett is 140e km-s kora óta.
A hiba amit tapasztalok,
Hidegen indításnál, kb 30mp-ig csak 750-es fordulaton tartja a fordulatot és kicsit egyenetlen is a járása, de utána felemeli 1000re és ott tartja onnantól szépen simán jár, ha egy kicsit is bemelegszik utána nem csinálja újraindításnál. Nem füstöl, nem eszi az olajat, nem fogyaszt többet, nem gyengélkedik, nem melegszik semmi más tünet nincs. Motorhiba lámpa se ég semmi.
Valakinek van valami tippje, mitől lehet ez?
Nekem van, ez a megoldott hibák topic, nem a kérdezős!