* *
Pontos idő: 2024.05.22. 10:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 129  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 02:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az autóm lomha lett, elment az ereje... pár hete még alacsony - 2000 körüli - fordulaton is húzott, de most 3000-4000 felé kell érnie és akkor kezdi tolni a vasat. 1-2 hónapja cseréltük benne a szűrőket, olajat stb., s kapott egy K&N sport légszűrőt is...

Olvasva a fórumot a légmennyiségmérőre gyanakszom. Diag nélkül érdemes lenne ezt kikapni és 3-4 szer ezzel a CRC légtömegmérő tisztító sprayvel átfújni? (jól látom hogy ez ott lesz valahol az olajszint ellenőrző környékén? E39 530DA sedan, 2001)
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszer ... /-CRC10433

Vagy mivel kellene kezdenem hogy kizárjam ezt a hibalehetőséget? Simán lehúzni a csatlakozóját? avagy feszültségszint mérés mint pl itt? (melyik színű vezetékeknél nézzem a jelet?)


Ha csere érett akkor melyik az a típus ami bevállt? Mert olvastam korábban hogy több felejtős (Bosch...)
Köszönöm a tippeket. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 02:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
...
(jól látom hogy ez ott lesz valahol az olajszint ellenőrző környékén? E39 530DA sedan, 2001)
...

Megtaláltam közben. Ha esetleg más is keresné később: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0652
Az 1-es rész közvetlen a légszűrő előtt. A tetejét meg kell hozzá bontani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
Sziasztok!

Az autóm lomha lett, elment az ereje... pár hete még alacsony - 2000 körüli - fordulaton is húzott, de most 3000-4000 felé kell érnie és akkor kezdi tolni a vasat. 1-2 hónapja cseréltük benne a szűrőket, olajat stb., s kapott egy K&N sport légszűrőt is...

Olvasva a fórumot a légmennyiségmérőre gyanakszom. Diag nélkül érdemes lenne ezt kikapni és 3-4 szer ezzel a CRC légtömegmérő tisztító sprayvel átfújni? (jól látom hogy ez ott lesz valahol az olajszint ellenőrző környékén? E39 530DA sedan, 2001)
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszer ... /-CRC10433

Vagy mivel kellene kezdenem hogy kizárjam ezt a hibalehetőséget? Simán lehúzni a csatlakozóját? avagy feszültségszint mérés mint pl itt? (melyik színű vezetékeknél nézzem a jelet?)


Ha csere érett akkor melyik az a típus ami bevállt? Mert olvastam korábban hogy több felejtős (Bosch...)
Köszönöm a tippeket. :roll:


Diag nélkül a legtöbb, amit megtehetsz ártás nélkül az az, hogy egész egyszerűen lehúzod a légtömegmérő csatlakozóját, majd mész egy próbakört. Ha megjavul, akkor vegyél bele egy gyárit (mert azzal nem lesz gond), majd tegyél bele egy hagyományos értelembe vett minőségi légszűrőt és használd teljes megelégedettséggel :wink: Egyébként nem klasszikus légtömegmérő gond, de akár lehet az is. Én inkább turbó nyomásszabályzóra, vagy vákuumcsövekre gondolok, de mivel ez a bonyolultabb, legyen ez a második lépés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 13:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
mitra7 írta:
Sziasztok!

Az autóm lomha lett, elment az ereje... pár hete még alacsony - 2000 körüli - fordulaton is húzott, de most 3000-4000 felé kell érnie és akkor kezdi tolni a vasat. 1-2 hónapja cseréltük benne a szűrőket, olajat stb., s kapott egy K&N sport légszűrőt is...

Olvasva a fórumot a légmennyiségmérőre gyanakszom. Diag nélkül érdemes lenne ezt kikapni és 3-4 szer ezzel a CRC légtömegmérő tisztító sprayvel átfújni? (jól látom hogy ez ott lesz valahol az olajszint ellenőrző környékén? E39 530DA sedan, 2001)
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszer ... /-CRC10433

Vagy mivel kellene kezdenem hogy kizárjam ezt a hibalehetőséget? Simán lehúzni a csatlakozóját? avagy feszültségszint mérés mint pl itt? (melyik színű vezetékeknél nézzem a jelet?)


Ha csere érett akkor melyik az a típus ami bevállt? Mert olvastam korábban hogy több felejtős (Bosch...)
Köszönöm a tippeket. :roll:


Diag nélkül a legtöbb, amit megtehetsz ártás nélkül az az, hogy egész egyszerűen lehúzod a légtömegmérő csatlakozóját, majd mész egy próbakört. Ha megjavul, akkor vegyél bele egy gyárit (mert azzal nem lesz gond), majd tegyél bele egy hagyományos értelembe vett minőségi légszűrőt és használd teljes megelégedettséggel :wink: Egyébként nem klasszikus légtömegmérő gond, de akár lehet az is. Én inkább turbó nyomásszabályzóra, vagy vákuumcsövekre gondolok, de mivel ez a bonyolultabb, legyen ez a második lépés.

1 tipus van ami bevalt es az a gyari a tobbit felejtsd el,ami meg gyorsban paraszt diag a egr szeleprol huzd le a vacum csovet,es ugy is menj vele eg tesztkort,bar gondolom a szivosorban a lapkak mar le vannak dugozva,turbo nem futyul nem olajos,kartergazszuroz is csereltetek benne?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 13:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
egr szeleprol huzd le a vacum csovet,es ugy is menj vele eg tesztkort

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sosem értettem, hogy miért kell az EGR-t bántani. Ha EGR gond van, akkor vagy rossz és akkor nem nyit ki, ezáltal elmegy a légtömeg és szól a DDE, vagy meg van szorulva és elengedi a töltőnyomást. Ha lehúzza ergo semmi nem lesz jobb ebben az esetben:D Ha esetleg arra gondoltál, hogy az EGR membránja sérült és mondjuk elmegy a vákuum, akkor nagyobb terhelésen az sem releváns, mert olyankor kikapcsol egy pillanat alatt a nyomásszabályzója, illetve a turbó másik körön van, ott akkor is kell legyen vákuum. Emissziót esetleg lehet javítani EGR lehúzással, de akkor sárga lámpát kapsz, ráadásul diaggal lehet állítani a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét, abban az esetben, hogyha valakinek nem tetszik a gyári érték, vagy már rossz az emisszió.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 15:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.25. 18:44
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
zsolti325i írta:
bendegúz írta:
zsolti325i írta:
sziasztok
segitségre volna szükségem.van egy e39 touringom.a problémám a következő. a csomagtartó ablak nem nyilik.nincs motoros behuzás sem. lebontottam a kárpitot,cseréltem a behuzó motort. igy sem működik.biztositék lehet a gond? vagy kapcsoló?köszönöm :cry:

Vagy a kábelkötegben van szakadás. Volt már olyan! :facepalm: :D

ugyan az arra a biztositékra van szüksége a csomagtartó ajtó behuzó motornak is?

az még haggyán, de még az ablaktörlő motornak is! :wink:

akkor nem biztositék a gond.mert minden más mőködik. ha a mikrokapcsoló nem jó akkor a behuzás sem működik? vagy annak nincs hozzá köze?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 16:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
egr szeleprol huzd le a vacum csovet,es ugy is menj vele eg tesztkort

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sosem értettem, hogy miért kell az EGR-t bántani. Ha EGR gond van, akkor vagy rossz és akkor nem nyit ki, ezáltal elmegy a légtömeg és szól a DDE, vagy meg van szorulva és elengedi a töltőnyomást. Ha lehúzza ergo semmi nem lesz jobb ebben az esetben:D Ha esetleg arra gondoltál, hogy az EGR membránja sérült és mondjuk elmegy a vákuum, akkor nagyobb terhelésen az sem releváns, mert olyankor kikapcsol egy pillanat alatt a nyomásszabályzója, illetve a turbó másik körön van, ott akkor is kell legyen vákuum. Emissziót esetleg lehet javítani EGR lehúzással, de akkor sárga lámpát kapsz, ráadásul diaggal lehet állítani a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét, abban az esetben, hogyha valakinek nem tetszik a gyári érték, vagy már rossz az emisszió.


Nem minden e39 dob sarga lampat az egr hianyra! Hallottam nehany 2002-2003-as guaryasurol, aminrl elofordul, de pl az en 2001-esem nem csinalja. A diagos allitas sem mukodik ezeknel, ha jol tudom csak az e46 es ujabb fejleszteseknel. Ha nem jol tudom, akkot valaki kijavit hamarosan.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 17:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
egr szeleprol huzd le a vacum csovet,es ugy is menj vele eg tesztkort

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sosem értettem, hogy miért kell az EGR-t bántani. Ha EGR gond van, akkor vagy rossz és akkor nem nyit ki, ezáltal elmegy a légtömeg és szól a DDE, vagy meg van szorulva és elengedi a töltőnyomást. Ha lehúzza ergo semmi nem lesz jobb ebben az esetben:D Ha esetleg arra gondoltál, hogy az EGR membránja sérült és mondjuk elmegy a vákuum, akkor nagyobb terhelésen az sem releváns, mert olyankor kikapcsol egy pillanat alatt a nyomásszabályzója, illetve a turbó másik körön van, ott akkor is kell legyen vákuum. Emissziót esetleg lehet javítani EGR lehúzással, de akkor sárga lámpát kapsz, ráadásul diaggal lehet állítani a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét, abban az esetben, hogyha valakinek nem tetszik a gyári érték, vagy már rossz az emisszió.


Nem minden e39 dob sarga lampat az egr hianyra! Hallottam nehany 2002-2003-as guaryasurol, aminrl elofordul, de pl az en 2001-esem nem csinalja. A diagos allitas sem mukodik ezeknel, ha jol tudom csak az e46 es ujabb fejleszteseknel. Ha nem jol tudom, akkot valaki kijavit hamarosan.

Ha 3-4000 körül kezd csak el menni az autó, én a turbó vezérlő vákuum hiányára gyanakodnék, de olyan mértékben, hogy leesett a vákuumcső valahol.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 18:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
egr szeleprol huzd le a vacum csovet,es ugy is menj vele eg tesztkort

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sosem értettem, hogy miért kell az EGR-t bántani. Ha EGR gond van, akkor vagy rossz és akkor nem nyit ki, ezáltal elmegy a légtömeg és szól a DDE, vagy meg van szorulva és elengedi a töltőnyomást. Ha lehúzza ergo semmi nem lesz jobb ebben az esetben:D Ha esetleg arra gondoltál, hogy az EGR membránja sérült és mondjuk elmegy a vákuum, akkor nagyobb terhelésen az sem releváns, mert olyankor kikapcsol egy pillanat alatt a nyomásszabályzója, illetve a turbó másik körön van, ott akkor is kell legyen vákuum. Emissziót esetleg lehet javítani EGR lehúzással, de akkor sárga lámpát kapsz, ráadásul diaggal lehet állítani a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét, abban az esetben, hogyha valakinek nem tetszik a gyári érték, vagy már rossz az emisszió.


Nem minden e39 dob sarga lampat az egr hianyra! Hallottam nehany 2002-2003-as guaryasurol, aminrl elofordul, de pl az en 2001-esem nem csinalja. A diagos allitas sem mukodik ezeknel, ha jol tudom csak az e46 es ujabb fejleszteseknel. Ha nem jol tudom, akkot valaki kijavit hamarosan.


Működik, magam is csináltam már :D Egyébként nyárra érdemes, mert télen sokkal nehezebben melegszik be az autó EGR hiányában :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 18:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
egr szeleprol huzd le a vacum csovet,es ugy is menj vele eg tesztkort

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sosem értettem, hogy miért kell az EGR-t bántani. Ha EGR gond van, akkor vagy rossz és akkor nem nyit ki, ezáltal elmegy a légtömeg és szól a DDE, vagy meg van szorulva és elengedi a töltőnyomást. Ha lehúzza ergo semmi nem lesz jobb ebben az esetben:D Ha esetleg arra gondoltál, hogy az EGR membránja sérült és mondjuk elmegy a vákuum, akkor nagyobb terhelésen az sem releváns, mert olyankor kikapcsol egy pillanat alatt a nyomásszabályzója, illetve a turbó másik körön van, ott akkor is kell legyen vákuum. Emissziót esetleg lehet javítani EGR lehúzással, de akkor sárga lámpát kapsz, ráadásul diaggal lehet állítani a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét, abban az esetben, hogyha valakinek nem tetszik a gyári érték, vagy már rossz az emisszió.


Nem minden e39 dob sarga lampat az egr hianyra! Hallottam nehany 2002-2003-as guaryasurol, aminrl elofordul, de pl az en 2001-esem nem csinalja. A diagos allitas sem mukodik ezeknel, ha jol tudom csak az e46 es ujabb fejleszteseknel. Ha nem jol tudom, akkot valaki kijavit hamarosan.

Ez az opció EU4-től kötelező, diesel E39-ből kevés ilyen van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 19:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.15. 09:13
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
Gallaca írta:
:shock:
Ott egy pirotechnikai töltet van, én nem bolygatnám!
Maximum akkor, ha már elrobbant és összehekkelték csere helyett.



Erre gondolsz?

Kép


Nekem néha olyat csinál hogy gyújtás ráadás után mintha lehúznák az akksit. Ekkor mászóka hátra,ezt kicsit megmozgatom és visszajön az áram. Gyújtás is van és be is indul. Valószínű oxidos,de még nem mertem szétszedni,pedig van youtube videó is róla. Szerencsére eddig csak 2x játszotta el,mindkétszer szombat reggel shoppingba induláskor. :D

_________________
Titansilber 520i Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 21:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
(...) Ha 3-4000 körül kezd csak el menni az autó, én a turbó vezérlő vákuum hiányára gyanakodnék, de olyan mértékben, hogy leesett a vákuumcső valahol.

Köszönöm a tippeket akkor először a légmennyiségmérőt lehúzom, s ha valamivel jobb akkor próbaszerencse alapon kitisztítom. De amit írsz bendegúz az sanszosabb akkor mert 3-4000 ezres fordulatra felpörögve úgy húz ahogy korábban (jólgondolom akkor hogy a turbó jó lehet?). Valami ábrát a netről tudnál írni hogy pontosan mely csöveket kellene ellenőriznem?

Amíg esetleg magam helyre tudom tenni addig nem vinném szervizbe, mert használom...

Találtam egy nemrég készült képet a motorrol s belenagyítva a bejelölt részen a cső el van repedve (az első műanyag takaró elem alatti rész; ventillátor alul). Lehet ennek ehhez valami köze vagy ez csak egy védőcső?

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
bendegúz írta:
(...) Ha 3-4000 körül kezd csak el menni az autó, én a turbó vezérlő vákuum hiányára gyanakodnék, de olyan mértékben, hogy leesett a vákuumcső valahol.

Köszönöm a tippeket akkor először a légmennyiségmérőt lehúzom, s ha valamivel jobb akkor próbaszerencse alapon kitisztítom. De amit írsz bendegúz az sanszosabb akkor mert 3-4000 ezres fordulatra felpörögve úgy húz ahogy korábban (jólgondolom akkor hogy a turbó jó lehet?). Valami ábrát a netről tudnál írni hogy pontosan mely csöveket kellene ellenőriznem?

Amíg esetleg magam helyre tudom tenni addig nem vinném szervizbe, mert használom...

Találtam egy nemrég készült képet a motorrol s belenagyítva a bejelölt részen a cső el van repedve (az első műanyag takaró elem alatti rész; ventillátor alul). Lehet ennek ehhez valami köze vagy ez csak egy védőcső?

Kép

Ez a cső nem a vákuum szivattyúról indul? Szerintem igen. Ez lehet baj, nincs elég vákuum.
Egyébként pedig a turbótól kövesd végig a csövet, ami olyan mint a résolajcső.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 21:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
mitra7 írta:
bendegúz írta:
(...) Ha 3-4000 körül kezd csak el menni az autó, én a turbó vezérlő vákuum hiányára gyanakodnék, de olyan mértékben, hogy leesett a vákuumcső valahol.

Köszönöm a tippeket akkor először a légmennyiségmérőt lehúzom, s ha valamivel jobb akkor próbaszerencse alapon kitisztítom. De amit írsz bendegúz az sanszosabb akkor mert 3-4000 ezres fordulatra felpörögve úgy húz ahogy korábban (jólgondolom akkor hogy a turbó jó lehet?). Valami ábrát a netről tudnál írni hogy pontosan mely csöveket kellene ellenőriznem?

Amíg esetleg magam helyre tudom tenni addig nem vinném szervizbe, mert használom...

Találtam egy nemrég készült képet a motorrol s belenagyítva a bejelölt részen a cső el van repedve (az első műanyag takaró elem alatti rész; ventillátor alul). Lehet ennek ehhez valami köze vagy ez csak egy védőcső?


Az a vákuumpumpáról a devanderbe menő cső, erről indulnak a vákuumcsövek is. Tehát első körben lehet, de tovább kell menni ezen a vonalon, át kell nézni a vákuumcsöveket, plusz a motorbak tömítettségét is. Fékrásegítőd van? Mondjuk ha egymás után 3x rálépsz nem keményedik fel a fék?
A turbód jó lehet, de vákuum hiányában nem állít a geometria, ezért nem megy alul.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, mitra7
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
bendegúz írta:
(...) Ha 3-4000 körül kezd csak el menni az autó, én a turbó vezérlő vákuum hiányára gyanakodnék, de olyan mértékben, hogy leesett a vákuumcső valahol.

Köszönöm a tippeket akkor először a légmennyiségmérőt lehúzom, s ha valamivel jobb akkor próbaszerencse alapon kitisztítom. De amit írsz bendegúz az sanszosabb akkor mert 3-4000 ezres fordulatra felpörögve úgy húz ahogy korábban (jólgondolom akkor hogy a turbó jó lehet?). Valami ábrát a netről tudnál írni hogy pontosan mely csöveket kellene ellenőriznem?

Amíg esetleg magam helyre tudom tenni addig nem vinném szervizbe, mert használom...

Találtam egy nemrég készült képet a motorrol s belenagyítva a bejelölt részen a cső el van repedve (az első műanyag takaró elem alatti rész; ventillátor alul). Lehet ennek ehhez valami köze vagy ez csak egy védőcső?

Kép

Ez az a gumi cső: 11667787080
A nyolcas a képen: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3070


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 21:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
(...) Diag nélkül a legtöbb, amit megtehetsz ártás nélkül az az, hogy egész egyszerűen lehúzod a légtömegmérő csatlakozóját, majd mész egy próbakört. Ha megjavul, akkor vegyél bele egy gyárit (mert azzal nem lesz gond), majd tegyél bele egy hagyományos értelembe vett minőségi légszűrőt és használd teljes megelégedettséggel :wink: Egyébként nem klasszikus légtömegmérő gond, de akár lehet az is. Én inkább turbó nyomásszabályzóra, vagy vákuumcsövekre gondolok, de mivel ez a bonyolultabb, legyen ez a második lépés.
rockerekhu írta:
1 tipus van ami bevalt es az a gyari a tobbit felejtsd el,ami meg gyorsban paraszt diag a egr szeleprol huzd le a vacum csovet,es ugy is menj vele eg tesztkort,bar gondolom a szivosorban a lapkak mar le vannak dugozva,turbo nem futyul nem olajos,kartergazszuroz is csereltetek benne?l

Ezt a K&N-es olajos új sportlégszűrőt akkor nem javaslod? Turbó nyomásszabályzó, vákuumcsövek... köszönöm a tippet.

A lapkák nem tudom le vannak e dugózva, majd nagyobb javításnál kiderül, a turbó hangra jónak tűnik, a kartergázszűrű nemrég lett cserélve a több szűrővel együtt.

Az EGR szelepről a csövet lehúzva nem árthatok a motornak? Mit kellene tapasztalnom?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 21:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
NagyMatyas írta:
(...) Diag nélkül a legtöbb, amit megtehetsz ártás nélkül az az, hogy egész egyszerűen lehúzod a légtömegmérő csatlakozóját, majd mész egy próbakört. Ha megjavul, akkor vegyél bele egy gyárit (mert azzal nem lesz gond), majd tegyél bele egy hagyományos értelembe vett minőségi légszűrőt és használd teljes megelégedettséggel :wink: Egyébként nem klasszikus légtömegmérő gond, de akár lehet az is. Én inkább turbó nyomásszabályzóra, vagy vákuumcsövekre gondolok, de mivel ez a bonyolultabb, legyen ez a második lépés.
rockerekhu írta:
1 tipus van ami bevalt es az a gyari a tobbit felejtsd el,ami meg gyorsban paraszt diag a egr szeleprol huzd le a vacum csovet,es ugy is menj vele eg tesztkort,bar gondolom a szivosorban a lapkak mar le vannak dugozva,turbo nem futyul nem olajos,kartergazszuroz is csereltetek benne?l

Ezt a K&N-es olajos új sportlégszűrőt akkor nem javaslod? Turbó nyomásszabályzó, vákuumcsövek... köszönöm a tippet.

A lapkák nem tudom le vannak e dugózva, majd nagyobb javításnál kiderül, a turbó hangra jónak tűnik, a kartergázszűrű nemrég lett cserélve a több szűrővel együtt.

Az EGR szelepről a csövet lehúzva nem árthatok a motornak? Mit kellene tapasztalnom?

Nem, csak dugd be a csövet, mert még az a kevés vákuum is elmegy ami van. De rohadtul nem az EGR a baja, és nem is a légtömegmérő. :szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 21:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
(...) Az a vákuumpumpáról a devanderbe menő cső, erről indulnak a vákuumcsövek is. Tehát első körben lehet, de tovább kell menni ezen a vonalon, át kell nézni a vákuumcsöveket, plusz a motorbak tömítettségét is. Fékrásegítőd van? Mondjuk ha egymás után 3x rálépsz nem keményedik fel a fék?
A turbód jó lehet, de vákuum hiányában nem állít a geometria, ezért nem megy alul.

Fékrásegítő van s tavaly lett cserélve, igaz bontottra (by Schnitzer Szabi)... holnap kipróbálom, gondolom járó motornál (?)... ha felkeményedik az jó vagy sem? :neutral:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
Gallaca írta:
(...) Az a vákuumpumpáról a devanderbe menő cső, erről indulnak a vákuumcsövek is. Tehát első körben lehet, de tovább kell menni ezen a vonalon, át kell nézni a vákuumcsöveket, plusz a motorbak tömítettségét is. Fékrásegítőd van? Mondjuk ha egymás után 3x rálépsz nem keményedik fel a fék?
A turbód jó lehet, de vákuum hiányában nem állít a geometria, ezért nem megy alul.

Fékrásegítő van s tavaly lett cserélve, igaz bontottra (by Schnitzer Szabi)... holnap kipróbálom, gondolom járó motornál (?)... ha felkeményedik az jó vagy sem? :neutral:

Az nem jó. Az jelenti azt, hogy nem elég a vákuum. Első körben azt a gumicsövet cseréld ki, aztán nézd át amiket mondtam, ezeket: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2337
9, 10, 11, aztán az 1-es vezérlő is lehet gond.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 22:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
mitra7 írta:
Gallaca írta:
(...) Az a vákuumpumpáról a devanderbe menő cső, erről indulnak a vákuumcsövek is. Tehát első körben lehet, de tovább kell menni ezen a vonalon, át kell nézni a vákuumcsöveket, plusz a motorbak tömítettségét is. Fékrásegítőd van? Mondjuk ha egymás után 3x rálépsz nem keményedik fel a fék?
A turbód jó lehet, de vákuum hiányában nem állít a geometria, ezért nem megy alul.

Fékrásegítő van s tavaly lett cserélve, igaz bontottra (by Schnitzer Szabi)... holnap kipróbálom, gondolom járó motornál (?)... ha felkeményedik az jó vagy sem? :neutral:

Az nem jó. Az jelenti azt, hogy nem elég a vákuum. Első körben azt a gumicsövet cseréld ki, aztán nézd át amiket mondtam, ezeket: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2337
9, 10, 11, aztán az 1-es vezérlő is lehet gond.

Köszönöm a segítséget, nekiesek akkor a napokban. Korábban láttam egy egyszerű trükköt arra amivel egy öreg szerelő ellenőrizte ezt, mégpedig sima cigi füst befújásával, s rögtön lehetett látni hol van repedés, szivárgás... Pontosan melyik ponton/pontokon lenne érdemes megbontani a rendszert és ezt kipróbálni ha látsz ebben fantáziát? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 129  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator