2017.07.14. 15:14
hamoriarpi írta:NagyMatyas írta:A részecskeszűrőt folyamatosan figyeli, pontosan ezért érthetetlen a számomra, hogy miért csak egy figyelmeztetést tesz ki a műszerfalra, az autó mozgásképtelenné tétele helyett. (Vagyis értem, így legalább minden szarrá megy). A fojtószelep 300-350 ezer km-et általában kibír, szóval szerintem pont ezért nem hajlandó érdemi információt közzétenni a márkaszerviz. (Tekert az érintett autó.)
E60 semmilyen figyelmeztetést nem ad, ha nem megy a fojtószelep és képtelen regenerálni! (Hogy minél több minden menjen tönkre...) Pont ezért nincs normális vízhőfokkijelzés sem...
A figyelmeztetés annyi, hogy nem megy az autó. Konkrétan egyáltalán nem. Megtörtént eset. Muha Atihoz 40-50-es max sebességgel tudtam kijutni, és nem az Üllői úti nagy forgalom miatt. A fojtószelep 150 ezer után bármikor összefoshatja magát. Egy k...a check engine-t sem gyújt az a foskazán.
Off: jelenlegi autón halál pontos vízhőfokkijelzés, multifunkciós kijelzőn 2 gombnyomásra digitálisan vízhőfok, olajhőfok (nem titkos menüből előbányászva...), DPF telítettség-kijelzés a műszerfalon (soha nem fordult még elő...).
A megérzéseim eddig visszaigazolódtak. A BMW hozzáállása ezekhez a dolgokhoz minden kritikán aluli.
2017.07.14. 18:52
2017.07.14. 21:21
Gallaca írta:Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?
2017.07.15. 01:06
Gallaca írta:Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?
2017.07.19. 20:34
muhaati írta:Gallaca írta:Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?
Több sebből vérzik ez a történet. Tudnék mesélni milyen emberek vannak ............... Ez azért nem mindennapos eset, és minden autótípusból égett már le több ezer db.
2017.07.21. 11:57
2017.07.21. 15:55
2017.07.21. 16:51
rockolo77 írta:
Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?
2017.07.21. 16:51
Értelmezésemben a tüzet a DPF házának törése okozza, olyan esetekben, amikor vagy épp regenerál, vagy épp túlpörög a motor. Tehát nem a tűztől porög túl, hanem fordítva.rockolo77 írta:
Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?
2017.07.21. 17:54
PeterE39 írta:Értelmezésemben a tüzet a DPF házának törése okozza, olyan esetekben, amikor vagy épp regenerál, vagy épp túlpörög a motor. Tehát nem a tűztől porög túl, hanem fordítva.rockolo77 írta:
Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?
Sent from my A0001 using Tapatalk
2017.07.21. 17:57
2017.07.21. 19:06
kzolee írta:Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...
Én kerülném.
2017.07.21. 20:00
hamoriarpi írta:kzolee írta:Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...
Én kerülném.
Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.
2017.07.21. 20:06
muhaati írta:hamoriarpi írta:kzolee írta:Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...
Én kerülném.
Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.
Valóban. Viszont rendes autóval haladunk, nem egy WAG konszernes ipari hulladékkal toljuk!!!
2017.07.21. 20:21
hamoriarpi írta:Egy gyári garis VW nem annyira rendes.
2017.07.21. 21:22
muhaati írta:hamoriarpi írta:Egy gyári garis VW nem annyira rendes.
Na jahhhh ...... kéremszépen egy gyári garis F10 30 d . az ugyancsak nem rendes.
2017.07.21. 21:31
hamoriarpi írta:Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.
2017.07.22. 09:11
hamoriarpi írta:kzolee írta:Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...
Én kerülném.
Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.
2017.07.23. 13:40
muhaati írta:hamoriarpi írta:Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.
Ma átnézigéltem az enyémet, holnap reggel teljes nyugalommal indulok útnak. Vasárnap este " jöttömet nyugatról várjátok " !
( megelőzve a savazásokat, ezzel többet mentem 3 hónap alatt, mint a 61-el egy év alatt. Ugye hétköznap dolgozom, munkába gyalog járok. Viszont hétvégén ki se lehet rángatni a kocsiból, IMÁDOM !!!!! )