Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Az új F10

2017.07.14. 15:14

hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:A részecskeszűrőt folyamatosan figyeli, pontosan ezért érthetetlen a számomra, hogy miért csak egy figyelmeztetést tesz ki a műszerfalra, az autó mozgásképtelenné tétele helyett. (Vagyis értem, így legalább minden szarrá megy). A fojtószelep 300-350 ezer km-et általában kibír, szóval szerintem pont ezért nem hajlandó érdemi információt közzétenni a márkaszerviz. (Tekert az érintett autó.)

E60 semmilyen figyelmeztetést nem ad, ha nem megy a fojtószelep és képtelen regenerálni! (Hogy minél több minden menjen tönkre...) Pont ezért nincs normális vízhőfokkijelzés sem...
A figyelmeztetés annyi, hogy nem megy az autó. Konkrétan egyáltalán nem. Megtörtént eset. Muha Atihoz 40-50-es max sebességgel tudtam kijutni, és nem az Üllői úti nagy forgalom miatt. A fojtószelep 150 ezer után bármikor összefoshatja magát. Egy k...a check engine-t sem gyújt az a foskazán.
Off: jelenlegi autón halál pontos vízhőfokkijelzés, multifunkciós kijelzőn 2 gombnyomásra digitálisan vízhőfok, olajhőfok (nem titkos menüből előbányászva...), DPF telítettség-kijelzés a műszerfalon (soha nem fordult még elő...).
A megérzéseim eddig visszaigazolódtak. A BMW hozzáállása ezekhez a dolgokhoz minden kritikán aluli.


Nekem is ez az érzésem, hogy ez így készült széndákosan. Örülök, hogy az offod bejött. Jó kis autók azok. :wink: Haver apja sokat elhasznált már céges kocsiként. 240 ezer km-ig egyikkel sem volt semmi de semmi gond. :franko:

Re: Az új F10

2017.07.14. 18:52

Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. :shock: :shock: :shock: Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, hamoriarpi
Értékelés: 9.52%

Re: Az új F10

2017.07.14. 21:21

Gallaca írta:Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. :shock: :shock: :shock: Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?


Több sebből vérzik ez a történet. Tudnék mesélni milyen emberek vannak ............... Ez azért nem mindennapos eset, és minden autótípusból égett már le több ezer db.

Re: Az új F10

2017.07.15. 01:06

Gallaca írta:Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. :shock: :shock: :shock: Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?

Az alapvető tény, hogy emberünknél (is) voltak hiányosságok.

Re: Az új F10

2017.07.19. 20:34

muhaati írta:
Gallaca írta:Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. :shock: :shock: :shock: Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?


Több sebből vérzik ez a történet. Tudnék mesélni milyen emberek vannak ............... Ez azért nem mindennapos eset, és minden autótípusból égett már le több ezer db.


Egy pár alkalommal átéltem ezt,elsőre elég ijesztő volt,ráadásul ott fel volt emelve az autó ,és így nem lehetett csak egyszerűen beugrani és lefullasztani,de volt olyan is ,hogy inkább a kuplung szakadt szét,és még mindig forgott az a sz@r... Mondjuk ki egyik sem gyulladt,már az is csoda,hogy ez annyi ideig bírta,hogy ennyire felhevüljön és kiégjen. A user mindenképp hülye volt,hogy legalább nem próbálta meg.

Re: Az új F10

2017.07.21. 07:40

Mindenesetre elgondolkodtató, ennek bizony utána kell nézni !

Re: Az új F10

2017.07.21. 11:57

muhaati írta:Mindenesetre elgondolkodtató, ennek bizony utána kell nézni !

Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?

Re: Az új F10

2017.07.21. 15:55

muhaati írta:Mindenesetre elgondolkodtató, ennek bizony utána kell nézni !


Alakul ez... :cry:

Re: Az új F10

2017.07.21. 16:51

rockolo77 írta:

Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?


Azért nem olyan egyszerű dolog ez. Most fel lett kapva , mert BMW, ( mint tudjuk ha BMW akkor az bizony hír a javából ) és nem lehet tudni az előzményeket. Amikor sorban égtek le az E39-ek, akkor is volt hírverés. Ott a klímaventik voltak a bűnösök, aztán sorban égtek le a turbó hibák miatt. Ha nem gyulladtak ki, akkor repkedtek a hajtókarok mindenfelé. Amikor a Mergák égtek sorban, egy kis hírverés után lanyhult a fujjolás. ( ott pedig az utastér kezdett égni a jobb hátsó ülés alatt!!! ). De égnek az összes márka bármely típusai is. Csak az nem akkora hírérték mintha egy BMW kap lángra.

Re: Az új F10

2017.07.21. 16:51

rockolo77 írta:

Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?
Értelmezésemben a tüzet a DPF házának törése okozza, olyan esetekben, amikor vagy épp regenerál, vagy épp túlpörög a motor. Tehát nem a tűztől porög túl, hanem fordítva.

Sent from my A0001 using Tapatalk

Re: Az új F10

2017.07.21. 17:54

PeterE39 írta:
rockolo77 írta:

Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?
Értelmezésemben a tüzet a DPF házának törése okozza, olyan esetekben, amikor vagy épp regenerál, vagy épp túlpörög a motor. Tehát nem a tűztől porög túl, hanem fordítva.

Sent from my A0001 using Tapatalk


A DPF házának repedése nem volt hova köthető, a lényeg az volt hogy az akár 600 fokosra is hevülő gáz tört ki a motortérbe ahol hamar talált olyat ami lángra kaphat.

A kezdetek óta hallgatom a Totalcar.hu Égéstér podcast-jét, Novoth Tibi már sztorizott felpörgött Fordokról kb 3 éve. Azok még cikket se kaptak...

Offtopic :
Magyarországon nem tartom veszélyeztetnek ezeket az autókat, útközben sokból eltűnik a DPF. :D

Re: Az új F10

2017.07.21. 17:57

Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.

Re: Az új F10

2017.07.21. 19:06

kzolee írta:Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.

Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.

Re: Az új F10

2017.07.21. 20:00

hamoriarpi írta:
kzolee írta:Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.

Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Valóban. Viszont rendes autóval haladunk, nem egy WAG konszernes ipari hulladékkal toljuk!!! :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: leslie
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2017.07.21. 20:06

muhaati írta:
hamoriarpi írta:
kzolee írta:Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.

Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Valóban. Viszont rendes autóval haladunk, nem egy WAG konszernes ipari hulladékkal toljuk!!! :)

Tény, hogy egy autószervíznek a BMW rendes. Tapasztaltam.
Egy gyári garis VW nem annyira rendes.
Minden relatív.
:nyelves:

Re: Az új F10

2017.07.21. 20:21

hamoriarpi írta:Egy gyári garis VW nem annyira rendes.

:nyelves:


Na jahhhh ...... kéremszépen egy gyári garis F10 30 d . az ugyancsak nem rendes. :)

Re: Az új F10

2017.07.21. 21:22

muhaati írta:
hamoriarpi írta:Egy gyári garis VW nem annyira rendes.

:nyelves:


Na jahhhh ...... kéremszépen egy gyári garis F10 30 d . az ugyancsak nem rendes. :)

Fiam apósjelöltjének pont a rettegett F10 20d van, 80e km körül jár, van hozzá extraként vásárolt BMW Service Inclusive. Nincs baja vele, nyugodt mint Árpi.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2017.07.21. 21:31

hamoriarpi írta:Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Ma átnézigéltem az enyémet, holnap reggel teljes nyugalommal indulok útnak. Vasárnap este " jöttömet nyugatról várjátok " ! :franko:

( megelőzve a savazásokat, ezzel többet mentem 3 hónap alatt, mint a 61-el egy év alatt. Ugye hétköznap dolgozom, munkába gyalog járok. Viszont hétvégén ki se lehet rángatni a kocsiból, IMÁDOM !!!!! )

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: Az új F10

2017.07.22. 09:11

hamoriarpi írta:
kzolee írta:Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.

Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Megpróbálták megoldani, hogy ne kelljen pisit is tankolni, de úgy tűnik nem sikerült. (DPF)

A többi dolog (repedő szelepfedél, szívósor, szar olajpumpa, vezérműlánc, kicsúszó hengerhüvely stb...) meg tényleg trehány munka. Egyszóval tényleg ipari hulladék.

Re: Az új F10

2017.07.23. 13:40

muhaati írta:
hamoriarpi írta:Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Ma átnézigéltem az enyémet, holnap reggel teljes nyugalommal indulok útnak. Vasárnap este " jöttömet nyugatról várjátok " ! :franko:

( megelőzve a savazásokat, ezzel többet mentem 3 hónap alatt, mint a 61-el egy év alatt. Ugye hétköznap dolgozom, munkába gyalog járok. Viszont hétvégén ki se lehet rángatni a kocsiból, IMÁDOM !!!!! )


Jelentem itthon. Nem szakadt el a lánc, nem gyulladt ki, nem csapágyas, ..................... :facepalm:

Rengeteg autóm volt már , még többel megyek , hiszen javítok egy-kettőt, DE ! ez, életem legjobb autója. :franko:
Hozzászólás küldése

VigLink badge