2018.09.07. 09:34
2018.09.09. 20:36
2018.09.09. 22:34
mitra7 írta:Sziasztok!
Három kérdésben kérnék segítséget.
1.) Pár napja a kocsi leállt "Fuel injection system" hibával. Néztem a titkos menüben az egyik tankra (Left) 0.0 litert ír ki a másikban 21.5 Litert. Lehet ezzel vajon így járni ha rendesen meg van tankolva? Fotó:
Némi indítózás után ment pár másodpercig, aztán egy-két percig, ezután leállt a fenti hibával. Utána megint sikerült beindítani aztán már el tudtam vele jönni hazáig. Ma simán indult, járattam 10-15 percig és semmi hibaüzenet. A nagynyomású üzemanyagszivattyút 3-400 km-er ezelőtt cseréltem. Rakom bele elég régóta a Kék-Spuri adalékot, annál írták hogy feloldhat ezt-azt a tankban. Az átemelő szivattyú mehetett vajon tönkre? Vagy eldugúlt... mit lehet ezzel kezdeni, érdemes kiszedni...?
(* annyi update még utólag, hogy kb 11 liternél produkálta ezt a hibajelenséget, de ma rátöltöttem 10 litert s így már simán ment ahogy írtam.)
A másik ha már feltárom a beteget... tankot valaki tisztított már? Azt gondoltam hogy valami nagy fecskendővel leszívom első körben az üzemanyagot, de az aljáról a koszt ha van mivel lenne érdemes...? Orrszívó-porszívó...?
2.) Cserélném a kocsiban (M57D30) az összes vákuumcsövet... van valahol egy lista a csövek pontos méreteivel? Cső hosszúságok, külső/belső átmérők honnan-hová megy... ha jól emlékszem kétféle belső átmérő is van 1.5 és talán 1.8 mm, ennek a +20%-nak lehet valami szerepe a működésben vagy mehetne egyféle cső mindenhová?
3.) Benéztem az EGR-szelephez, egy kissé kormos... járó motornál nem kellene a szelepnek nyitnia néha? lehúztam a vákuumcsövet úgy sem reagál semmit...
+1 Tudtok valami jó DIAGost javasolni Miskolcon akit érdemes keresni?
Köszönöm.
2018.09.10. 15:00
2018.09.10. 15:32
Gallaca írta:mitra7 írta:Sziasztok!
Három kérdésben kérnék segítséget.
1.) Pár napja a kocsi leállt "Fuel injection system" hibával. Néztem a titkos menüben az egyik tankra (Left) 0.0 litert ír ki a másikban 21.5 Litert. Lehet ezzel vajon így járni ha rendesen meg van tankolva? Fotó:
Némi indítózás után ment pár másodpercig, aztán egy-két percig, ezután leállt a fenti hibával. Utána megint sikerült beindítani aztán már el tudtam vele jönni hazáig. Ma simán indult, járattam 10-15 percig és semmi hibaüzenet. A nagynyomású üzemanyagszivattyút 3-400 km-er ezelőtt cseréltem. Rakom bele elég régóta a Kék-Spuri adalékot, annál írták hogy feloldhat ezt-azt a tankban. Az átemelő szivattyú mehetett vajon tönkre? Vagy eldugúlt... mit lehet ezzel kezdeni, érdemes kiszedni...?
(* annyi update még utólag, hogy kb 11 liternél produkálta ezt a hibajelenséget, de ma rátöltöttem 10 litert s így már simán ment ahogy írtam.)
A másik ha már feltárom a beteget... tankot valaki tisztított már? Azt gondoltam hogy valami nagy fecskendővel leszívom első körben az üzemanyagot, de az aljáról a koszt ha van mivel lenne érdemes...? Orrszívó-porszívó...?
2.) Cserélném a kocsiban (M57D30) az összes vákuumcsövet... van valahol egy lista a csövek pontos méreteivel? Cső hosszúságok, külső/belső átmérők honnan-hová megy... ha jól emlékszem kétféle belső átmérő is van 1.5 és talán 1.8 mm, ennek a +20%-nak lehet valami szerepe a működésben vagy mehetne egyféle cső mindenhová?
3.) Benéztem az EGR-szelephez, egy kissé kormos... járó motornál nem kellene a szelepnek nyitnia néha? lehúztam a vákuumcsövet úgy sem reagál semmit...
+1 Tudtok valami jó DIAGost javasolni Miskolcon akit érdemes keresni?
Köszönöm.
1, tankszivattyúd valószínűleg nem jó, bár ennek némileg ellentmond, hogy a bal lebenyből teljesen át tudta emelni az üzemanyagot a jobba. "Fuel injection system" hibaüzenet az ülés alatti pumpa halálakor szokott beírni, milyet tettél bele?
2, a Realoemben megtalálod a szükséges csövek méretét, cikkszámát, én a gyárit ajánlom, igaz, hogy átlagosan 5e ft métere, de az csalódásmentes 10 évre legalább.
3, EGR olyan mint a hűtőszekrény lámpája, azt sem tudod felkapcsolva felejteni. Nyit az! (feltéve, hogy a vezérlés működik) Ahogy lehúzod róla a levegőcsövet azonnal bezár, nem láthatod nyitva.
2018.09.10. 15:48
Hunnia írta:Sziasztok!
Nem találtam a megfelelő topicok, így ide írom.
2003/520i/touring rendszámtábla világítást hol kapok és mennyiért?
Köszönöm a segítséget!
2018.09.10. 21:04
mitra7 írta:Gallaca írta:mitra7 írta:Sziasztok!
Három kérdésben kérnék segítséget.
1.) Pár napja a kocsi leállt "Fuel injection system" hibával. Néztem a titkos menüben az egyik tankra (Left) 0.0 litert ír ki a másikban 21.5 Litert. Lehet ezzel vajon így járni ha rendesen meg van tankolva? Fotó:
Némi indítózás után ment pár másodpercig, aztán egy-két percig, ezután leállt a fenti hibával. Utána megint sikerült beindítani aztán már el tudtam vele jönni hazáig. Ma simán indult, járattam 10-15 percig és semmi hibaüzenet. A nagynyomású üzemanyagszivattyút 3-400 km-er ezelőtt cseréltem. Rakom bele elég régóta a Kék-Spuri adalékot, annál írták hogy feloldhat ezt-azt a tankban. Az átemelő szivattyú mehetett vajon tönkre? Vagy eldugúlt... mit lehet ezzel kezdeni, érdemes kiszedni...?
(* annyi update még utólag, hogy kb 11 liternél produkálta ezt a hibajelenséget, de ma rátöltöttem 10 litert s így már simán ment ahogy írtam.)
A másik ha már feltárom a beteget... tankot valaki tisztított már? Azt gondoltam hogy valami nagy fecskendővel leszívom első körben az üzemanyagot, de az aljáról a koszt ha van mivel lenne érdemes...? Orrszívó-porszívó...?
2.) Cserélném a kocsiban (M57D30) az összes vákuumcsövet... van valahol egy lista a csövek pontos méreteivel? Cső hosszúságok, külső/belső átmérők honnan-hová megy... ha jól emlékszem kétféle belső átmérő is van 1.5 és talán 1.8 mm, ennek a +20%-nak lehet valami szerepe a működésben vagy mehetne egyféle cső mindenhová?
3.) Benéztem az EGR-szelephez, egy kissé kormos... járó motornál nem kellene a szelepnek nyitnia néha? lehúztam a vákuumcsövet úgy sem reagál semmit...
+1 Tudtok valami jó DIAGost javasolni Miskolcon akit érdemes keresni?
Köszönöm.
1, tankszivattyúd valószínűleg nem jó, bár ennek némileg ellentmond, hogy a bal lebenyből teljesen át tudta emelni az üzemanyagot a jobba. "Fuel injection system" hibaüzenet az ülés alatti pumpa halálakor szokott beírni, milyet tettél bele?
2, a Realoemben megtalálod a szükséges csövek méretét, cikkszámát, én a gyárit ajánlom, igaz, hogy átlagosan 5e ft métere, de az csalódásmentes 10 évre legalább.
3, EGR olyan mint a hűtőszekrény lámpája, azt sem tudod felkapcsolva felejteni. Nyit az! (feltéve, hogy a vezérlés működik) Ahogy lehúzod róla a levegőcsövet azonnal bezár, nem láthatod nyitva.
Köszönöm válaszod.
1.) Amit nem értek hogy a Left-re 0.0-át ír (bal, azaz ha jól látom a Realoem-ben ez a vezető oldali rész lesz), a másikra 21.5-öt (ahogy rátöltöttem 10 litert rögtön változott is az érték > jobb szintérzékelő oké)... ez elvileg a tank nyilás oldali rész amiben a kisnyomású-pumpa van (?) és onnan szívja a naftát... és most rendesen jár a motor hiba nélkül. De 10 literes szint körül vajon minek írt hibát? és miért állt le többször? Lehet felkapott valamit a szivattyú és hol jó hol nem...?
A nagynyomású üzemanyagpumpát a vezető alatti részen nemrég cseréltem újra, a Schmiedmanntól rendeltem ezt: https://old.schmiedmann.hu/hu/bmw-e39/1 ... 6117165590
Ahogy ráadom a gyújtást dolgozik hallhatóan... nyilván nézni kellene Diaggal üzemanyagnyomást (folyamatban)... ebből kiderül vajon melyik szivattyú rossz? illetve most kicsit megkavarodtam... van külön 3. átemelő szivattyú is hátul vagy egy végzi a két feladatot?
illetve jól gondolom így hogyha a Right (jobb szenzor) 21 liter felettit jelez, lehet azért vele közlekedni jól megtankolva?
2.) Vákumcsövek: 5 vékonyat látok amik az EGR-hez és a turbónyomás szabályzóhoz mennek:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... 1747796634
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7583
Turbó szab.: 11747797129, 11727545323, 11657796879
EGR: 11727545323, 11657796879
Első körben elég ezeket kicserélni?
3.) EGR-szelep: oké ezt akkor kitisztítom abból baj nem lehet.
Köszönöm ha tudsz, tudtok némi infóval szolgálni a fentiekhez.
2018.09.10. 21:11
Gallaca írta:Hunnia írta:Sziasztok!
Nem találtam a megfelelő topicok, így ide írom.
2003/520i/touring rendszámtábla világítást hol kapok és mennyiért?
Köszönöm a segítséget!
Kattints az aláírásomra és ott kapsz! Attól függ milyen kell, fényezendő vagy chrome.
2018.09.11. 01:34
mitra7 írta:Gallaca írta:mitra7 írta:Sziasztok!
Három kérdésben kérnék segítséget.
1.) Pár napja a kocsi leállt "Fuel injection system" hibával. Néztem a titkos menüben az egyik tankra (Left) 0.0 litert ír ki a másikban 21.5 Litert. Lehet ezzel vajon így járni ha rendesen meg van tankolva? Fotó:
Némi indítózás után ment pár másodpercig, aztán egy-két percig, ezután leállt a fenti hibával. Utána megint sikerült beindítani aztán már el tudtam vele jönni hazáig. Ma simán indult, járattam 10-15 percig és semmi hibaüzenet. A nagynyomású üzemanyagszivattyút 3-400 km-er ezelőtt cseréltem. Rakom bele elég régóta a Kék-Spuri adalékot, annál írták hogy feloldhat ezt-azt a tankban. Az átemelő szivattyú mehetett vajon tönkre? Vagy eldugúlt... mit lehet ezzel kezdeni, érdemes kiszedni...?
(* annyi update még utólag, hogy kb 11 liternél produkálta ezt a hibajelenséget, de ma rátöltöttem 10 litert s így már simán ment ahogy írtam.)
A másik ha már feltárom a beteget... tankot valaki tisztított már? Azt gondoltam hogy valami nagy fecskendővel leszívom első körben az üzemanyagot, de az aljáról a koszt ha van mivel lenne érdemes...? Orrszívó-porszívó...?
2.) Cserélném a kocsiban (M57D30) az összes vákuumcsövet... van valahol egy lista a csövek pontos méreteivel? Cső hosszúságok, külső/belső átmérők honnan-hová megy... ha jól emlékszem kétféle belső átmérő is van 1.5 és talán 1.8 mm, ennek a +20%-nak lehet valami szerepe a működésben vagy mehetne egyféle cső mindenhová?
3.) Benéztem az EGR-szelephez, egy kissé kormos... járó motornál nem kellene a szelepnek nyitnia néha? lehúztam a vákuumcsövet úgy sem reagál semmit...
+1 Tudtok valami jó DIAGost javasolni Miskolcon akit érdemes keresni?
Köszönöm.
1, tankszivattyúd valószínűleg nem jó, bár ennek némileg ellentmond, hogy a bal lebenyből teljesen át tudta emelni az üzemanyagot a jobba. "Fuel injection system" hibaüzenet az ülés alatti pumpa halálakor szokott beírni, milyet tettél bele?
2, a Realoemben megtalálod a szükséges csövek méretét, cikkszámát, én a gyárit ajánlom, igaz, hogy átlagosan 5e ft métere, de az csalódásmentes 10 évre legalább.
3, EGR olyan mint a hűtőszekrény lámpája, azt sem tudod felkapcsolva felejteni. Nyit az! (feltéve, hogy a vezérlés működik) Ahogy lehúzod róla a levegőcsövet azonnal bezár, nem láthatod nyitva.
Köszönöm válaszod.
1.) Amit nem értek hogy a Left-re 0.0-át ír (bal, azaz ha jól látom a Realoem-ben ez a vezető oldali rész lesz), a másikra 21.5-öt (ahogy rátöltöttem 10 litert rögtön változott is az érték > jobb szintérzékelő oké)... ez elvileg a tank nyilás oldali rész amiben a kisnyomású-pumpa van (?) és onnan szívja a naftát... és most rendesen jár a motor hiba nélkül. De 10 literes szint körül vajon minek írt hibát? és miért állt le többször? Lehet felkapott valamit a szivattyú és hol jó hol nem...?
A nagynyomású üzemanyagpumpát a vezető alatti részen nemrég cseréltem újra, a Schmiedmanntól rendeltem ezt: https://old.schmiedmann.hu/hu/bmw-e39/1 ... 6117165590
Ahogy ráadom a gyújtást dolgozik hallhatóan... nyilván nézni kellene Diaggal üzemanyagnyomást (folyamatban)... ebből kiderül vajon melyik szivattyú rossz? illetve most kicsit megkavarodtam... van külön 3. átemelő szivattyú is hátul vagy egy végzi a két feladatot?
illetve jól gondolom így hogyha a Right (jobb szenzor) 21 liter felettit jelez, lehet azért vele közlekedni jól megtankolva?
2.) Vákumcsövek: 5 vékonyat látok amik az EGR-hez és a turbónyomás szabályzóhoz mennek:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... 1747796634
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7583
Turbó szab.: 11747797129, 11727545323, 11657796879
EGR: 11727545323, 11657796879
Első körben elég ezeket kicserélni?
3.) EGR-szelep: oké ezt akkor kitisztítom abból baj nem lehet.
Köszönöm ha tudsz, tudtok némi infóval szolgálni a fentiekhez.
2018.09.11. 15:06
Gallaca írta: Tudtunk, ezzel a problémával jópárszor foglalkoztunk már. Igen, van átemelő külön, sokan tévesen hívják az elektromos pumpát átemelőnek, ezt a funkciót egy venturi elven működő "Jetpump" tölti be
1. Gyenge vagy nem működik a jobb tankban levő AC, ez hajtja a bal tankban levő sugárszivattyút (átemelőt), ez szinte szárazra üríti a bal tankot, ha jó az AC. Tank AC el szokott gyengülni, leáll, pofozásra elindul stb. A tank AC hibája esetén áll le 10-15 liter környékén.
2, csövekből a színes csíkosak általában jó állapotban vannak, ezek mennek a szelepekről a munkahengerekre. Ami tönkremegy az a központi vákuumcsőről a szelepekre menő csövek, a 2 motorbak közötti, a vákuumtartályra menő és az onnan a szelepre menő cső. Ezek fekete csövek. Vákuumtartályra pont egy méter szövetes fekete kell (11747797129), a másik feketéből ( 11727545323) elég kb 2 méter.
2018.09.11. 17:04
2018.09.11. 17:32
szeki írta:Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?
Előre is köszi a válaszokat!
2018.09.12. 07:31
Gallaca írta:szeki írta:Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?
Előre is köszi a válaszokat!
Nem kell elfogadtatni semmit, egy esetben előfordult már, hogy rossz volt a szenzor, de javarészt az előtöltő pumpa rossz. Szaki nem tudta kidiagnosztizálni, hogy működnek-e?
2018.09.14. 09:47
2018.09.14. 14:46
jrolee írta:Sziasztok! Segítsetek mert már ötletem nincs mit kezdjek a fékkel...
2018.09.14. 18:08
szeki írta:Gallaca írta:szeki írta:Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?
Előre is köszi a válaszokat!
Nem kell elfogadtatni semmit, egy esetben előfordult már, hogy rossz volt a szenzor, de javarészt az előtöltő pumpa rossz. Szaki nem tudta kidiagnosztizálni, hogy működnek-e?
Nekem annyit mondott, hogy ez az egy hiba van. Visszamegyek hozzá, nézze meg újra.
Köszi!
2018.09.14. 18:16
szeki írta:szeki írta:Gallaca írta:szeki írta:Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?
Előre is köszi a válaszokat!
Nem kell elfogadtatni semmit, egy esetben előfordult már, hogy rossz volt a szenzor, de javarészt az előtöltő pumpa rossz. Szaki nem tudta kidiagnosztizálni, hogy működnek-e?
Nekem annyit mondott, hogy ez az egy hiba van. Visszamegyek hozzá, nézze meg újra.
Köszi!
Sziasztok!
Visszamentem, új diag: druck sensor újra, automata váltó , bal első ABS sensor.
A szerelő szerint nem jó a bontott ABS vezérlő. OK. Pixelfix Kft-től felújított garanciális vezérlő. A bontott ua. a típus mint a felújított! (BOSCH 0 265 950 002)
Semmi változás. Most már tényleg tanácstalan vagyok. Az előtöltő pumpa elméletileg jó. Diag szerint. De már ebben sem vagyok biztos.
A jelenlegi állapot: gyútás, indítás, elalszik minden a műszerfalon. Szuper! Elindulás, 50 km/h-.nál megint ABS, DSC, kézifék visszajelző, ill. erősebb gyorsításánál hamarabb.
Mi lehet ez?
A válaszokat Köszönöm.
2018.09.14. 20:20
szeki írta:Visszamentem, új diag: druck sensor újra, automata váltó, bal első ABS sensor.
...
A jelenlegi állapot: gyútás, indítás, elalszik minden a műszerfalon. Szuper! Elindulás, 50 km/h-.nál megint ABS, DSC, kézifék visszajelző, ill. erősebb gyorsításánál hamarabb.
2018.09.14. 20:35
szeki írta:szeki írta:Gallaca írta:szeki írta:Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?
Előre is köszi a válaszokat!
Nem kell elfogadtatni semmit, egy esetben előfordult már, hogy rossz volt a szenzor, de javarészt az előtöltő pumpa rossz. Szaki nem tudta kidiagnosztizálni, hogy működnek-e?
Nekem annyit mondott, hogy ez az egy hiba van. Visszamegyek hozzá, nézze meg újra.
Köszi!
Sziasztok!
Visszamentem, új diag: druck sensor újra, automata váltó , bal első ABS sensor.
A szerelő szerint nem jó a bontott ABS vezérlő. OK. Pixelfix Kft-től felújított garanciális vezérlő. A bontott ua. a típus mint a felújított! (BOSCH 0 265 950 002)
Semmi változás. Most már tényleg tanácstalan vagyok. Az előtöltő pumpa elméletileg jó. Diag szerint. De már ebben sem vagyok biztos.
A jelenlegi állapot: gyútás, indítás, elalszik minden a műszerfalon. Szuper! Elindulás, 50 km/h-.nál megint ABS, DSC, kézifék visszajelző, ill. erősebb gyorsításánál hamarabb.
Mi lehet ez?
A válaszokat Köszönöm.
2018.09.15. 09:15
Gallaca írta:szeki írta:szeki írta:Gallaca írta:szeki írta:Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?
Előre is köszi a válaszokat!
Nem kell elfogadtatni semmit, egy esetben előfordult már, hogy rossz volt a szenzor, de javarészt az előtöltő pumpa rossz. Szaki nem tudta kidiagnosztizálni, hogy működnek-e?
Nekem annyit mondott, hogy ez az egy hiba van. Visszamegyek hozzá, nézze meg újra.
Köszi!
Sziasztok!
Visszamentem, új diag: druck sensor újra, automata váltó , bal első ABS sensor.
A szerelő szerint nem jó a bontott ABS vezérlő. OK. Pixelfix Kft-től felújított garanciális vezérlő. A bontott ua. a típus mint a felújított! (BOSCH 0 265 950 002)
Semmi változás. Most már tényleg tanácstalan vagyok. Az előtöltő pumpa elméletileg jó. Diag szerint. De már ebben sem vagyok biztos.
A jelenlegi állapot: gyútás, indítás, elalszik minden a műszerfalon. Szuper! Elindulás, 50 km/h-.nál megint ABS, DSC, kézifék visszajelző, ill. erősebb gyorsításánál hamarabb.
Mi lehet ez?
A válaszokat Köszönöm.
"Druck szenzort" kicseréltétek? Előtöltő pumpa ki lett vezérelve, akár géppel, akár manuálisan? Forog? Nyom legalább 10bar-t?