2018.09.04. 14:55
fghx írta:Eladnám az 525d-t (?).
2018.09.04. 16:11
Bandi1978 írta:fghx írta:Eladnám az 525d-t (?).
Várom a fejleményeket, lesz-e valaki aki megfizeti a többlet törődést neked.
Bennem is felvetődött a gondolat, mert annyit szenvedtem már az autóval, de gyanítom kezdhetném előröl egy másikkal, ha ettől sikerülne egyáltalán számomra ésszerű áron megválni.
De elvetettem, mert a piac úgy tűnik nem fizet csak egy kicsivel többet a jobb állapotért és azt sem szeretném, hogy röhögjön a markába a következő tulaj, mert a kocsi fele ki lett cserélve és "bagóért" megkapta...
Egyik barátom próbálta eladni az igazán jó állapotú 318i/e46-át felárral a nyáron, de nem tudta, pedig tényleg extra darab a teljesen anthrazit/fekete és még matt bőr belsőjével ebben a kategóriában. És valóban hibátlannak tűnik, bár nekem kissé kemény a futóműve, pedig nem ültetett.
2018.09.04. 19:59
leslie írta:Én is nyáron adtam el az e46-omat. 1M-ról indultunk, aztán hónapokkal később 580-ért vitte el valaki. Akkor már úgy voltam vele, hogy csak vigyék. A magyar használtautó piachoz csak annyit még, hogy a hirdetést 1200-an nézték meg. Ebből 4 telefonos érdeklődő volt és a vásárló előtt 1, azaz 1 ember nézte meg az autót.
2018.09.30. 22:54
2018.10.01. 10:00
PapaBoss írta:Helló Skacok,
Ma délután sikeresen kivédtem egy 100 / 120-as frontális ütközést... kivételesen én mentem lassabban, vidéki zenehallgatós naplementés túrán voltam az Alföldön.
Viszont azt már nem tudtam elkerülni, hogy a szemből érkező ÉS a sávomba 70%-ig áttérő fiatos gyökér visszapillantó tükre végigcsapja a bal hátsó ajtómat az X5-ön (E70)
Kit ajánlanátok aki ügyesen fényez? Budapesten, vagy a környéken.
2018.10.04. 13:34
leslie írta:20/ 3758724 Balázs Bp., XI. ker. Klubtag. Az én vasamat anno Ő fényezte 1-2 helyen. Szép munka, korrekt áron.
2018.10.04. 13:49
PapaBoss írta:leslie írta:20/ 3758724 Balázs Bp., XI. ker. Klubtag. Az én vasamat anno Ő fényezte 1-2 helyen. Szép munka, korrekt áron.
Szia Leslie,
Köszönöm szépen! Beszéltem vele, visszavonult a szakmától, vidékre költözött, 24 tonnás tgk-val járja belföldet, gyerkőc és a család került előtérbe náluk. Jót beszélgettünk, rájöttem, hogy én is dolgoztam már vele régebben. Azt javasolta, hogy ahol ők régen dolgoztak (fehérvári/galvani sarok), ott érdemes próbálkozni mert nem volt rossz az utód cég munkája hallomás alapján.
2018.10.21. 12:39
2018.10.24. 08:13
PapaBoss írta:Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.
Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.
Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?
2018.10.24. 09:05
leslie írta:PapaBoss írta:Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.
Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.
Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?
Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.
2018.10.24. 13:02
Bandi1978 írta:leslie írta:PapaBoss írta:Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.
Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.
Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?
Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.
...És itt valószínűleg nem is lesz. A törzsgárda java ígyis áttért már a "közösségi" felületen való csevegésre, meg túlléptek az E39-en, de még az egyel fiatalabb soron is.
Továbbá akik villanygépeket vesznek, azok nem igazán fórumozgatnak.
Na nem azért mert olyan fene elfoglaltak lennének, csak nem érdekli őket még a "szereld magad" irányzat, meg a "mi lehet a baja, mire számíthatok?" sem.
Beviszik márkaszervizbe és nem hűlnek meg a pár százezres számlákon, az akkucserét nem is említve.
Nekem is off a villanyverda. Persze vannak jók és igen szimpatikusak, de azok a lehetetlen hobbikocsi árszegmensben, amennyiért inkább házat vennék a "gazdagtelepen".
Végezetül, kár, hogy az i3 nem kapott olyan frankó kis hanggenerátor csomagot, mint az i8.
Bár furán is nézne ki, ha egy 6.7L-es HEMI hangjával gördülne az úton.
(Itt ahol lakom van egy figura, aki néha a gyereket i8-al hordja oviba.
Először mikor hallottam, azt gondoltam valami veszedelmes V8-ast kapott a gép.
Mikor utánanéztem, már megértettem miért dugdosták el jó mélyre, beszigetelve a hajtóműveit a járgánynak.)
De, a fejlődés elkerülhetetlen!
2018.10.24. 13:06
attila94 írta:Bandi1978 írta:leslie írta:PapaBoss írta:Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.
Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.
Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?
Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.
...És itt valószínűleg nem is lesz. A törzsgárda java ígyis áttért már a "közösségi" felületen való csevegésre, meg túlléptek az E39-en, de még az egyel fiatalabb soron is.
Továbbá akik villanygépeket vesznek, azok nem igazán fórumozgatnak.
Na nem azért mert olyan fene elfoglaltak lennének, csak nem érdekli őket még a "szereld magad" irányzat, meg a "mi lehet a baja, mire számíthatok?" sem.
Beviszik márkaszervizbe és nem hűlnek meg a pár százezres számlákon, az akkucserét nem is említve.
Nekem is off a villanyverda. Persze vannak jók és igen szimpatikusak, de azok a lehetetlen hobbikocsi árszegmensben, amennyiért inkább házat vennék a "gazdagtelepen".
Végezetül, kár, hogy az i3 nem kapott olyan frankó kis hanggenerátor csomagot, mint az i8.
Bár furán is nézne ki, ha egy 6.7L-es HEMI hangjával gördülne az úton.
(Itt ahol lakom van egy figura, aki néha a gyereket i8-al hordja oviba.
Először mikor hallottam, azt gondoltam valami veszedelmes V8-ast kapott a gép.
Mikor utánanéztem, már megértettem miért dugdosták el jó mélyre, beszigetelve a hajtóműveit a járgánynak.)
De, a fejlődés elkerülhetetlen!
A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".
2018.10.25. 10:14
leslie írta:attila94 írta:
A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".
Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).
2018.10.27. 18:42
Bandi1978 írta:leslie írta:attila94 írta:
A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".
Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).
Szerintem sincs semmi vészes ezekben a gépekben.
Nyilván van egy áramtalanítási eljárás, amit bárki meg tud csinálni, utána pedig simán bütykölheti, ha érti; a xenont is cseréli bárki pedig ott is van elektromos veszély. Legfeljebb szoftveresen kell kicsit fejleszteni hozzá az elkövető tudásbázisát.
Így volt ez annó az E39-ekkel is és bármelyik prémiumnál: "Nehogy hozzá nyúlj, csak szerelő...Drága volt...Exkluzív darab, nem szabad..."
Ma meg tele vannak velük a bontók és boldog-boldogtalan szerelgeti otthon.
Az új, drága járműveknél eleinte mindig megvan az óvatoskodó féltés, utána meg amikor csorbul a fénye már mindez jelentőségét veszti.
Amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni és újra összerakni.
Az i3 bőven beleesik ebbe a sorba majd 15 éven belül.
Az i8 az valószínű nem lesz vendég a bontókban, inkább hobbis, gyűjteményi eset marad.
2018.10.28. 14:38
attila94 írta:Bandi1978 írta:leslie írta:attila94 írta:
A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".
Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).
Szerintem sincs semmi vészes ezekben a gépekben.
Nyilván van egy áramtalanítási eljárás, amit bárki meg tud csinálni, utána pedig simán bütykölheti, ha érti; a xenont is cseréli bárki pedig ott is van elektromos veszély. Legfeljebb szoftveresen kell kicsit fejleszteni hozzá az elkövető tudásbázisát.
Így volt ez annó az E39-ekkel is és bármelyik prémiumnál: "Nehogy hozzá nyúlj, csak szerelő...Drága volt...Exkluzív darab, nem szabad..."
Ma meg tele vannak velük a bontók és boldog-boldogtalan szerelgeti otthon.
Az új, drága járműveknél eleinte mindig megvan az óvatoskodó féltés, utána meg amikor csorbul a fénye már mindez jelentőségét veszti.
Amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni és újra összerakni.
Az i3 bőven beleesik ebbe a sorba majd 15 éven belül.
Az i8 az valószínű nem lesz vendég a bontókban, inkább hobbis, gyűjteményi eset marad.
1. Igen, ez kiderült ebből a cikkből.
2. Ez meg is látszik az állományon.
3. 2018-ban ezt már engedjük el, mert nem állja meg a helyét.
2018.11.27. 22:26
2018.11.28. 01:11
Labi írta:Sziasztok! Nem tudtam hová írjam...
Adott egy F07-es. Az autót úgy vásároltam, hogy kaptam hozzá két db távirányítót az állófűtéshez. Az extra lista tartalmaz egy ilyet: S536A Auxiliary heating ...feltételezem ez volna az.
Nos hiába nyomkodom a gombot, semmi nem történik. Használati útmutató ami van az német, sajna az nem megy.. a neten pedig nem találok megoldást. Van valami egyszerű megoldás, hogy hogyan tudnám működésre bírni?
köszönöm!!
2018.11.28. 09:09
2018.11.28. 09:39
Labi írta:Szevasz! Az átvizsgáláson a W.-ban egyből szerettem volna kérni egyet, de emberünk elmondása szerint nincs magyarra fordítva ...mivel nem vásárolták nálunk szinte egyáltalán - volt a magyarázat. ..döbbenet
jól gondolom, hogy az extra neve azért ezt takarja? ..azaz nem csak két távirányítót kaptam állófűtés gyanánt?
köszi azért!