2018.12.13. 20:28
még néztem a test kábelt sértetlenül van.Gallaca írta:Janika13 írta:kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült
Jobbos motorbak előtt keresd, a nyúlványra megy alulról.
2018.12.13. 20:44
Janika13 írta:még néztem a test kábelt sértetlenül van.Gallaca írta:Janika13 írta:kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült
Jobbos motorbak előtt keresd, a nyúlványra megy alulról.
2018.12.13. 20:53
nincs szetugorva. Sajna mindent rendben talalok eddig, holnap kiszedem az önindítót hátha. Aautomata az autó nem tudom hogy a motor át e fordul de szerintem igen hisz használtam előtte mikor a probléma kezdődött. Erre úgy gondoltam hogy automatán hogy lehet megnézni hogy a hengerek mozognak e?Gallaca írta:Janika13 írta:még néztem a test kábelt sértetlenül van.Gallaca írta:Janika13 írta:kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült
Jobbos motorbak előtt keresd, a nyúlványra megy alulról.
Lerobbanós + saru nincs szétugorva?
Mondjuk az az igazság, hogy ha gyenge az akksi, nincs elég áram az önindítónak, akkor csattognia kellene indítás helyett, mivel az elégtelen áram miatt leold a behúzómágnes amint terhelést kap az akksi az idítómotortól. Leoldás után újra behúz a mágnes, índítana, leesik ismét a fesz, megint leold. ésígytovább....
Ez meg a videón simán befeszül, mintha meg lenne a motor állva.
A motorod amúgy át tudod forgatni?
2018.12.13. 22:30
osztin írta:attila94 írta:osztin írta:Próbáltam rákeresni a hibámmal kapcsolatos bejegyzésekre, de nem találtam semmi hasznosat, ezért írok, hátha tudtok valami megoldást. Az alany 1996-os 528i sedan.
A hátsó szélvédőm fűtése amióta hidegebb van (vagyis akkor vettem észre) nem működött. Nem hallottam, hogy kattanna a relé, megnéztem a biztosítékát, jónak tűnt, de csere után kattan a relé, boldog is voltam egy pillanatra. Azóta pl. ma reggel is fagyott volt minden az autón, jégoldóztam körben, kivéve hátul, hogy kipróbáljam. Nekem úgy tűnik, hogy csak a + fokos menetszél kezdte leolvasztani kicsit, 6 km alatt vizes lett, meg kissé párás, végig ment a fűtés, de a fagyott ablakon nem látom azt sem, ahogy a jellegzetes "csíkos" módon olvadna ki az ablak, ahogy a fűtőszálak melegítik. A kattanás miatt a relé és a biztosíték jó azt gondolom, hogyan tudnám kideríteni, mi a baja?
Mérd meg az áramfelvételét bekapcsolva.
Kérek majd kölcsön egy multimétert és végignézem a szálakat is, de ha kapcsol a relé, akkor szálszakadás lehet csak? Nem vagyok túl tapasztalt a témában.
2018.12.13. 22:57
Janika13 írta:nincs szetugorva. Sajna mindent rendben talalok eddig, holnap kiszedem az önindítót hátha. Aautomata az autó nem tudom hogy a motor át e fordul de szerintem igen hisz használtam előtte mikor a probléma kezdődött. Erre úgy gondoltam hogy automatán hogy lehet megnézni hogy a hengerek mozognak e?Gallaca írta:Janika13 írta:még néztem a test kábelt sértetlenül van.Gallaca írta:Janika13 írta:kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült
Jobbos motorbak előtt keresd, a nyúlványra megy alulról.
Lerobbanós + saru nincs szétugorva?
Mondjuk az az igazság, hogy ha gyenge az akksi, nincs elég áram az önindítónak, akkor csattognia kellene indítás helyett, mivel az elégtelen áram miatt leold a behúzómágnes amint terhelést kap az akksi az idítómotortól. Leoldás után újra behúz a mágnes, índítana, leesik ismét a fesz, megint leold. ésígytovább....
Ez meg a videón simán befeszül, mintha meg lenne a motor állva.
A motorod amúgy át tudod forgatni?
2018.12.13. 23:08
ezt holnap megpróbálom. Igen mértük, inditozasnal szinte nulla összes energiát el veszi. Fényszórók nem gyulladtak fel csak ha simán kapcsolom őket világítanak és ha úgy inditozom szinte el sem halvanyulnakGallaca írta:Janika13 írta:Gallaca írta:Janika13 írta:Gallaca írta:Megfogod a szíjtárcsát és megforgatod.
Akkufeszt megmérted indítózásnál? Mennyi? Fényszórók felgyulladnak véletlenszerűen indítózásnál?
2018.12.14. 11:56
2018.12.14. 17:00
2018.12.14. 18:38
2018.12.14. 21:22
Janika13 írta:Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok
2018.12.14. 21:48
nem tettem bele mert el viszik ezt felújítani mert gyanús az hogy rá köröm direkt az aksit és először lassan és utánna gyorsabban kezd forogni . Nem rögtön veszi fel a fordulatotGallaca írta:Janika13 írta:Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok
Beleraktad próbából a 25d önindítóját?
2018.12.14. 22:34
2018.12.15. 12:44
Janika13 írta:nem tettem bele mert el viszik ezt felújítani mert gyanús az hogy rá köröm direkt az aksit és először lassan és utánna gyorsabban kezd forogni . Nem rögtön veszi fel a fordulatotGallaca írta:Janika13 írta:Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok
Beleraktad próbából a 25d önindítóját?
2018.12.15. 13:02
este el küldöm mit csinál de én is úgy tudom hogy tekerni kéne mint marhaGallaca írta:Janika13 írta:nem tettem bele mert el viszik ezt felújítani mert gyanús az hogy rá köröm direkt az aksit és először lassan és utánna gyorsabban kezd forogni . Nem rögtön veszi fel a fordulatotGallaca írta:Janika13 írta:Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok
Beleraktad próbából a 25d önindítóját?
Hát ja, mikor elindul, majd leesik az asztalról ha jó.
2018.12.16. 09:59
https://youtu.be/UTTBMH2yg4kJanika13 írta:este el küldöm mit csinál de én is úgy tudom hogy tekerni kéne mint marhaGallaca írta:Janika13 írta:nem tettem bele mert el viszik ezt felújítani mert gyanús az hogy rá köröm direkt az aksit és először lassan és utánna gyorsabban kezd forogni . Nem rögtön veszi fel a fordulatotGallaca írta:Janika13 írta:Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok
Beleraktad próbából a 25d önindítóját?
Hát ja, mikor elindul, majd leesik az asztalról ha jó.
2018.12.16. 14:55
este el küldöm mit csinál de én is úgy tudom hogy tekerni kéne mint marha[/quote]https://youtu.be/UTTBMH2yg4k[/quote]Janika13 írta:
2018.12.16. 15:06
2018.12.17. 16:40
2018.12.28. 16:01
2018.12.28. 16:21
Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.Smekon írta:Sziasztok!
Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.
Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve. De az alapjárat szép gyorsításkor sincs semmilyen probléma. Viszont a fehér füstnek furcsa módon gázolaj szaga van.
Még annyit megjegyeznék, hogy mind a 6 porlasztó fel lett újítva kb 10 ezer kilométerrel ezelőtt.
A következő probléma a fentinél kicsit furább, az autó el kezd rezonálni, "zúgni" , a kasztnin lehet érezni, amiket össze tudtam gyűjteni a következők:
-általában 1000-es fordulat környékén jelentkezik
-ha egy felüljáróról jövök lefele nagy ívben ott mindig elő tudom idézni
-A vezető ülésnél a pedáloknál érezhető a legjobban
Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !