Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.28. 17:30

morv írta:
Smekon írta:Sziasztok!

Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.

Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...

Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.

Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.28. 23:18

Sziasztok!
a problémám az,hogy a generátor tartó konzol foly törik a( banán alaku) 530d minden ki van cserélve és mégis.Akinek ötlete van ne tartsa magába

köszönöm

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.29. 00:32

sohiviktor írta:Sziasztok!
a problémám az,hogy a generátor tartó konzol foly törik a( banán alaku) 530d minden ki van cserélve és mégis.Akinek ötlete van ne tartsa magába

köszönöm

Rendesen tedd fel a szíjat! Nem jól vezeted.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.29. 01:16

Gallaca írta:
sohiviktor írta:Sziasztok!
a problémám az,hogy a generátor tartó konzol foly törik a( banán alaku) 530d minden ki van cserélve és mégis.Akinek ötlete van ne tartsa magába

köszönöm

Rendesen tedd fel a szíjat! Nem jól vezeted.

köszi szerelő rakja fel hogy kellene felrakni

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.29. 01:17

sohiviktor írta:
Gallaca írta:
sohiviktor írta:Sziasztok!
a problémám az,hogy a generátor tartó konzol foly törik a( banán alaku) 530d minden ki van cserélve és mégis.Akinek ötlete van ne tartsa magába

köszönöm

Rendesen tedd fel a szíjat! Nem jól vezeted.

köszi szerelő rakja fel hogy kellene felrakni

mi a helyes menete?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.29. 02:18

sohiviktor írta:
sohiviktor írta:
Gallaca írta:
sohiviktor írta:Sziasztok!
a problémám az,hogy a generátor tartó konzol foly törik a( banán alaku) 530d minden ki van cserélve és mégis.Akinek ötlete van ne tartsa magába

köszönöm

Rendesen tedd fel a szíjat! Nem jól vezeted.

köszi szerelő rakja fel hogy kellene felrakni

mi a helyes menete?

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46- ... nt/AO6Z2BY
https://fastmotion.eu/product/bmw-m57-drive-belt/
A kérdések helyes menete pedig, az írásjelek és ékezetek használata itt a fórumon! Köszi!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.30. 16:46

Bandi1978 írta:
morv írta:
Smekon írta:Sziasztok!

Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.

Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...

Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.

Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.


Na Realoem-ben és a valóságban is leellenőriztem, nincs benne EGR hűtő, így az kizárva.

Ha a hengerfej tömítésnek van valami baja, akkor nem lenne még más hibajelenség is(például alapjárati probléma) ? Illetve miért van gázolaj szaga a füstnek ?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.30. 16:57

Smekon írta:Ha a hengerfej tömítésnek van valami baja, akkor nem lenne még más hibajelenség is (például alapjárati probléma)? Illetve miért van gázolaj szaga a füstnek ?

Hát azt írtad, hogy fogy a víz, nincs nyoma a kocsi alatt és fehér a füst.
Valahol csak kimegy az a fagyálló.
Ha nem a kipufogóra folyik és elfüstöl, amit látnál, akkor valahogy csak az égéstérbe kerül, esetleg az olajtérbe.
Mert burkolatok ide vagy oda, de ha nem ez történne, csak megjelenne a gép alatt a tócsa, feltéve, hogy nem füves, földes talajon áll.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.30. 20:51

Smekon írta:
Bandi1978 írta:
morv írta:
Smekon írta:Sziasztok!

Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.

Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...

Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.

Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.


Na Realoem-ben és a valóságban is leellenőriztem, nincs benne EGR hűtő, így az kizárva.

Ha a hengerfej tömítésnek van valami baja, akkor nem lenne még más hibajelenség is(például alapjárati probléma) ? Illetve miért van gázolaj szaga a füstnek ?

Nem láttam még olyat, aki látott már hengerfejes M57 motort. Viszont ez egyértelmű injektorprobléma 10e km ide vagy oda.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.30. 22:57

Gallaca írta:
Smekon írta:
Bandi1978 írta:
morv írta:
Smekon írta:Sziasztok!

Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.

Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...

Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.

Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.


Na Realoem-ben és a valóságban is leellenőriztem, nincs benne EGR hűtő, így az kizárva.

Ha a hengerfej tömítésnek van valami baja, akkor nem lenne még más hibajelenség is(például alapjárati probléma) ? Illetve miért van gázolaj szaga a füstnek ?

Nem láttam még olyat, aki látott már hengerfejes M57 motort. Viszont ez egyértelmű injektorprobléma 10e km ide vagy oda.


Készítsek esetleg videót ? Ismertek esetleg Debrecen-ben vagy környékén profi és megbízható porlasztós szakembert ? Utólag meg lehet állapítani, hogyha nem szakszerűen történt a felújítás ?

Már csak azért mert kicsit idegesítő, hogy az ember azt akarja, hogy rendben legyen az autója és átverik.De ez csak egy kis kitérő.

Illetve, akkor hova tűnik a hűtőfolyadék ? Most teljesen tanácstalan vagyok.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.30. 23:26

Smekon írta:minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...


esetleg a "szívosor" alatti blokkra csatlakozó négyzetes hűtőcső(csonk)? Engem nemrég az tréfált meg, a belső merevítője berepedt. szépen lassan szivárgott.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.31. 02:25

Smekon írta:
Gallaca írta:
Smekon írta:
Bandi1978 írta:
morv írta:[quote="Smekon"]Sziasztok!

Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.

Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...

Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.

Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.


Na Realoem-ben és a valóságban is leellenőriztem, nincs benne EGR hűtő, így az kizárva.

Ha a hengerfej tömítésnek van valami baja, akkor nem lenne még más hibajelenség is(például alapjárati probléma) ? Illetve miért van gázolaj szaga a füstnek ?

Nem láttam még olyat, aki látott már hengerfejes M57 motort. Viszont ez egyértelmű injektorprobléma 10e km ide vagy oda.


Készítsek esetleg videót ? Ismertek esetleg Debrecen-ben vagy környékén profi és megbízható porlasztós szakembert ? Utólag meg lehet állapítani, hogyha nem szakszerűen történt a felújítás ?

Már csak azért mert kicsit idegesítő, hogy az ember azt akarja, hogy rendben legyen az autója és átverik.De ez csak egy kis kitérő.

Illetve, akkor hova tűnik a hűtőfolyadék ? Most teljesen tanácstalan vagyok.[/quote]
Móricz Kft. Hajdúböszörmény profik nagyon!

Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.31. 13:18

Bandi1978 írta:
morv írta:
Smekon írta:Sziasztok!

Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.

Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...

Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.

Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.


Na készítettem két videót, az elsőt akkor vettem fel mikor a motor még hideg volt: https://youtu.be/btEoMF39UGw

a másodikat pedig melegen:https://youtu.be/gHVF4zQ_k1s

Körül-belül ilyen 3 fok volt a külső hőmérséklet, - fokokban a füst intenzívebb.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.31. 13:24

Smekon írta:
Bandi1978 írta:
morv írta:
Smekon írta:Sziasztok!

Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.

Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...

Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.

Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.


Na készítettem két videót, az elsőt akkor vettem fel mikor a motor még hideg volt: https://youtu.be/btEoMF39UGw

a másodikat pedig melegen:https://youtu.be/gHVF4zQ_k1s

Körül-belül ilyen 3 fok volt a külső hőmérséklet, - fokokban a füst intenzívebb.
Hidegben ez majdnem normális, 30d tud nagyobbat is:D

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.31. 15:26

Smekon írta:Na készítettem két videót...

Lehet csak a mikrofon miatt van, de nekem nagyon traktorosnak tűnik a hangja az első videón :roll:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.31. 15:27

Bandi1978 írta:
Smekon írta:Na készítettem két videót...

Lehet csak a mikrofon miatt van, de nekem nagyon traktorosnak tűnik a hangja az első videón :roll:
Igen azt én is hallottam, talán csak a mikrofon.

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.31. 16:30

vtibi9512 írta:
Bandi1978 írta:
Smekon írta:Na készítettem két videót...

Lehet csak a mikrofon miatt van, de nekem nagyon traktorosnak tűnik a hangja az első videón :roll:
Igen azt én is hallottam, talán csak a mikrofon.

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Nem a mikrofon, hanem hidegen tényleg ilyen hangja bár sokszor menet közben is ilyen furcsa kerregő hangja van, ennek esetleg tudjátok az okát ?

Viszont a füst-re akkor azt lehet mondani, hogy ilyenkor hidegben normális ?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.31. 16:31

Hozzateszrm nem tökéletesek a porlasztoim de nekem ugyanekkora füstje van hidegen, de olyan simán jár a motor mintha meleg lenne.

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.31. 18:07

Smekon írta:
vtibi9512 írta:
Bandi1978 írta:
Smekon írta:Na készítettem két videót...

Lehet csak a mikrofon miatt van, de nekem nagyon traktorosnak tűnik a hangja az első videón :roll:
Igen azt én is hallottam, talán csak a mikrofon.

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Nem a mikrofon, hanem hidegen tényleg ilyen hangja bár sokszor menet közben is ilyen furcsa kerregő hangja van, ennek esetleg tudjátok az okát ?

Viszont a füst-re akkor azt lehet mondani, hogy ilyenkor hidegben normális ?

Valamikor év elején az egyik debreceni illetőségű fórumtagnak volt ilyen "dízel kattogás" gondja, talán egy 725tds-el és ott a főtengely szíjtárcsa cseréje oldotta meg a problémát.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2019.01.13. 08:35

Sziasztok.

Először is BUÉK mindenkinek. A tavaly télen észlelt probléma újra jelentkezik....vannak még csodák ugy néz ki...csak időszakosan??

520 d. 2003 ból. Hidegen melegen jól indul füst mentes olajfogyasztás hűtöfolyadék fogyasztás zéró.
Ami érdekes hogy csak télen és rövid távon jelentkezik a probléma. Kályhám müködik dolgozik. kb. városban 7 km. után üzemmeleg a gép.

A probléma csakis a hőfok harmadától üzem melegig tart...sem előtte sem pedig utánna. Sőt hosszu távon bp-debrecen oda vissza egyszer sem jeletkezett.
Togyorgó városi közlekedésnél a kicsi gázpedál állásnál mintha 1 henger ki-ki hagyna..enyhe rángatás érzödik. Ekkor nagyobb gázadásnál egy kisebb rántás és elkezd húzni mint az örült. Ilyenkor megálltam és üresben turáztattam a gépet és ekkor is lehetett érezni 1000-es és 2000-es fordulat között időnként szabálytalan ütemben. Tényleg olyan mintha kihagyna valamelyik henger billegteti a kasznit is.

Ami érthetetlen számomra hogy csak ebben a fent leirt hőfok tartományban csinálja. Utánna pár per múlva teljesen megszűnik egyenletesen veszi a fordulatot.

Diagot néztünk hibakódnak az izzitás elektronikát irja de amig indul ezzel nem foglalkozok. Ami van még és gyanús, hogy a légtömeg mérő
kb. 70 százalékos gép szerint lehet ez érzékeny a melegedésnél???
Nem vagyok teljesen laikus mert a kisebb szereléseket elszoktam végezni de a "bontsuk meg és meglátjuk" munkamenetet elszeretném kerülni.

Létezne hogy az adagoló / mivel tudjuk gyenge pont / vagy a csúcsok csinálhatnak ilyen hőtágulás során fellépő problémát??? De még egyszer hangsúlyozom sem hideg sem üzem meleg motornál nem jelentkezik.

Köszönöm előre is ha valaki tudna adni ötletet esetleg járt már vagy hallott erről.
Hozzászólás küldése

VigLink badge