Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.06.09. 10:01

Üdv, márkatársak, egy kérdésem lenne. Ha járó motornál leveszem az olajbeöntő fedelet, kell hogy nyomja az oaljat? Ezt azért kérdem mert van egy e46 om is annál nyomja de az enyémnél e60 525d. mem nyomja. köszi.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.06.10. 14:06

luksa írta:Üdv, márkatársak, egy kérdésem lenne. Ha járó motornál leveszem az olajbeöntő fedelet, kell hogy nyomja az oaljat? Ezt azért kérdem mert van egy e46 om is annál nyomja de az enyémnél e60 525d. mem nyomja. köszi.


Szia!

A BMW diesel motorok általában eléggé kartergázasak. Ha leveszed az olajbetöltő sapkát, akkor jön szépen kifele. Az E46-od gondolom 20d, bár erről nem esett szó. Ott azért fröcsög az olaj, mert hordja kifele vezérműlánc, míg a 25d-nél nem. :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 dreizwanzig, luksa
Értékelés: 9.52%

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.06.25. 15:21

Sziasztok Srácok. E60ban tönkrement a Mask. Ha veszek bele másikat valahonnan,simán csak összedugom és működik, vagy kell vele valamit csinálni ? Van egy eladó itt nem messze tőlem, csak az nem navis, az enyém pedig az, ez jelenthet problémát? Köszünet Üdv. Zoli

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.07.09. 14:18

Üdv társak,,, egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy E60 525d 2005-ös. Egy ideje indítás után a műszerfalon megjelenik egy telefon jel áthúzva valami SOS hívás hibát mutat majd egy idő után eltűnik.Hogyan tudnám ezt törölni? és még egy a a Bluetooth funkciót nem tudom bekapcsolni, ott van a kis négyszög de nem tudom kipipálni hogy a kommunikáció aktív legyen. Előre is köszi a segítséget.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.07.10. 07:34

luksa írta:Üdv társak,,, egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy E60 525d 2005-ös. Egy ideje indítás után a műszerfalon megjelenik egy telefon jel áthúzva valami SOS hívás hibát mutat majd egy idő után eltűnik.Hogyan tudnám ezt törölni? és még egy a a Bluetooth funkciót nem tudom bekapcsolni, ott van a kis négyszög de nem tudom kipipálni hogy a kommunikáció aktív legyen. Előre is köszi a segítséget.


Kéne neki egy diag, de az elmondottakból nagy valószínűséggel a bluetooth modulod adta be a derekát! :roll:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: luksa
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.07.10. 12:30

Köszi a választ, azt a modult hol találom az autóban? köszi

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.08.21. 14:34

Sziasztok
Tolatókamerát szeretnék szerelni az autómba, Tolatókamerán kívül mit kell vennem hogy a gyárilag nagy navira kitudjam tenni a képet?

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.09.28. 14:59

Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.09.28. 22:10

morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.09.29. 00:15

Gallaca írta:
morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.10.01. 16:22

morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.
Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.10.01. 22:26

morv írta:
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.
Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!

Erről csak olyan tapasztalatom van, hogy anno a hatos generátorát elvittem revízióra a Fervillhez mert rácsepegett a szelepfedéltől az olaj és nem volt épületes látvány. Ott a teljes felújítást javasolták, de azt mondta a munkafelvevő, hogy a fesszabályzót feltétlenül ki kell cserélni mert ha most nem rossz akkor 1 hónap múlva fog behányni és hibákat okozni. Azt mondta, hogy ez a fesszabályzó már kommunikál az elektromos rendszerrel azért tud mókázni ha rossz. Hittem neki, kicseréltem egy felújított darabra kompletten. Meg is szűnt pl. a belsőtéri világítás pislogása. Ez alapján elképzelhetőnek tartom, az akksi-ibs-generátor kombó mindenre képes. Holnap elvileg meglátogat Qwerti, ha nem felejt el ideérni és én sem felejtem el, esetleg megkérdezem.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.10.02. 18:41

Gallaca írta:
morv írta:
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.
Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!

Erről csak olyan tapasztalatom van, hogy anno a hatos generátorát elvittem revízióra a Fervillhez mert rácsepegett a szelepfedéltől az olaj és nem volt épületes látvány. Ott a teljes felújítást javasolták, de azt mondta a munkafelvevő, hogy a fesszabályzót feltétlenül ki kell cserélni mert ha most nem rossz akkor 1 hónap múlva fog behányni és hibákat okozni. Azt mondta, hogy ez a fesszabályzó már kommunikál az elektromos rendszerrel azért tud mókázni ha rossz. Hittem neki, kicseréltem egy felújított darabra kompletten. Meg is szűnt pl. a belsőtéri világítás pislogása. Ez alapján elképzelhetőnek tartom, az akksi-ibs-generátor kombó mindenre képes. Holnap elvileg meglátogat Qwerti, ha nem felejt el ideérni és én sem felejtem el, esetleg megkérdezem.

Nos nem ért ide, így felhívtam, megkérdeztem ha már megígértem neked. A mágus azt mondta, hogy IBS-nek semmi köze hozzá, az ilyeneket nem csinál. Ez fesszabályzó lesz mindenképp, túlfeszültségnél az autó lekapcsolgatja a modulokat a károsodás elkerülése érdekében.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.10.23. 11:42

Gallaca írta:
Gallaca írta:
morv írta:
morv írta:
Gallaca írta:[quote="morv"]Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.
Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!

Erről csak olyan tapasztalatom van, hogy anno a hatos generátorát elvittem revízióra a Fervillhez mert rácsepegett a szelepfedéltől az olaj és nem volt épületes látvány. Ott a teljes felújítást javasolták, de azt mondta a munkafelvevő, hogy a fesszabályzót feltétlenül ki kell cserélni mert ha most nem rossz akkor 1 hónap múlva fog behányni és hibákat okozni. Azt mondta, hogy ez a fesszabályzó már kommunikál az elektromos rendszerrel azért tud mókázni ha rossz. Hittem neki, kicseréltem egy felújított darabra kompletten. Meg is szűnt pl. a belsőtéri világítás pislogása. Ez alapján elképzelhetőnek tartom, az akksi-ibs-generátor kombó mindenre képes. Holnap elvileg meglátogat Qwerti, ha nem felejt el ideérni és én sem felejtem el, esetleg megkérdezem.

Nos nem ért ide, így felhívtam, megkérdeztem ha már megígértem neked. A mágus azt mondta, hogy IBS-nek semmi köze hozzá, az ilyeneket nem csinál. Ez fesszabályzó lesz mindenképp, túlfeszültségnél az autó lekapcsolgatja a modulokat a károsodás elkerülése érdekében.[/quote]Koszi! Igy ahogy mondod, lehet forditott volt a helyzet esa tulfesz nyirta ki az IBS-t is (vagy csak ugy magatol halt be, nem a tartossagukrol hiresek). Hetvegen bekerult egy bontott generator, azota fasza minden. Ma vagy holnap kap egy masik IBS-t is.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.10.23. 19:34

Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem egy e60 525d-t és hiába rakom bármelyik fokozatra a fűtést semelyiken nem indul el kérdés a fűtömotor vagy valami más a probléma?

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.10.23. 21:36

Tomika írta:Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem egy e60 525d-t és hiába rakom bármelyik fokozatra a fűtést semelyiken nem indul el kérdés a fűtömotor vagy valami más a probléma?

Felesleges minden topicba beírni.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.10.23. 21:42

Tomika írta:Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem egy e60 525d-t és hiába rakom bármelyik fokozatra a fűtést semelyiken nem indul el kérdés a fűtömotor vagy valami más a probléma?


A kérdésedre a válaszoknak fokozatai vannak.
1.) Ha egy helyre írod be valaki aki tudja válaszolni fog.
2.) Ha kettő helyre írod be ugyanazt a kérdést válasz helyett morgás-dorgálás lesz.
3.) Ha harmadik helyre írod be ugyan azt a kérdést és még a fórum szabályzatát sem olvastad el akkor tuti a szex.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.10.24. 10:00

broton írta:
Tomika írta:Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem egy e60 525d-t és hiába rakom bármelyik fokozatra a fűtést semelyiken nem indul el kérdés a fűtömotor vagy valami más a probléma?


A kérdésedre a válaszoknak fokozatai vannak.
1.) Ha egy helyre írod be valaki aki tudja válaszolni fog.
2.) Ha kettő helyre írod be ugyanazt a kérdést válasz helyett morgás-dorgálás lesz.
3.) Ha harmadik helyre írod be ugyan azt a kérdést és még a fórum szabályzatát sem olvastad el akkor tuti a szex.

:lol:

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.10.24. 12:04

atti523i írta:
broton írta:
Tomika írta:Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem egy e60 525d-t és hiába rakom bármelyik fokozatra a fűtést semelyiken nem indul el kérdés a fűtömotor vagy valami más a probléma?


A kérdésedre a válaszoknak fokozatai vannak.
1.) Ha egy helyre írod be valaki aki tudja válaszolni fog.
2.) Ha kettő helyre írod be ugyanazt a kérdést válasz helyett morgás-dorgálás lesz.
3.) Ha harmadik helyre írod be ugyan azt a kérdést és még a fórum szabályzatát sem olvastad el akkor tuti a szex.

:lol:


Ezért a hsz-ért pedig ez jár:
:offtopic
:facepalm: :D

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.11.16. 22:59

Sziasztok!

LCI E60 első comfort ülések (fűthető) ülőlapját meg lehet cserélni? Vagy esetleg foglalkozik valaki kiült ülőlap felújítással?

Üdvözlettel,
Tamás
Hozzászólás küldése

VigLink badge