2019.04.07. 21:04
attila94 írta:Afterdark írta:[/img]
A butilgumis téma érdekel... a gyárihoz képest, hol és milyen körülmények között jön ki az előnye?
Hogy jellemeznéd a változást?
Duplaüveg nélkül lenne értelme belevágni?
Mekkora bontással jár?
Hány kg vagy nm2 kellett?
,,A csend a legnagyobb luxus." - Winkler Róbert TC
2019.04.08. 09:09
Afterdark írta:Sziasztok!
- Felszereltem egy szett E38 Brembo féknyerget előre Ate Sport M3 tárcsákkal előre és hátra
2019.04.09. 00:14
atesz155 írta:Afterdark írta:Sziasztok!
- Felszereltem egy szett E38 Brembo féknyerget előre Ate Sport M3 tárcsákkal előre és hátra
A fék milyen motorral szerelt E38-ról került át? Kellett hozzá valami konzol, távtartó, ilyesmi, vagy telibe ráment a gyári csonkállványra? Nagyon odavagyok ezekért az utólagos nagyfékesítésekért, egyik korábbi autómra, egy alfa 155 2.5 td-re is raktam fel nagy féket, az egy 166 3.2 V6-ról való 4 dugattyús brembo, a féktárcsa pedig a turbós fiat coupe-jé volt, bár ott még konzolt is kellett csináltatni a fékhez, de összehasonlíthatatlan lett az eredmény.
2019.07.18. 09:31
2021.11.25. 14:57
2023.04.07. 12:59
2024.02.06. 20:07
2024.02.08. 02:41