2019.06.09. 10:01
2019.06.10. 14:06
luksa írta:Üdv, márkatársak, egy kérdésem lenne. Ha járó motornál leveszem az olajbeöntő fedelet, kell hogy nyomja az oaljat? Ezt azért kérdem mert van egy e46 om is annál nyomja de az enyémnél e60 525d. mem nyomja. köszi.
2019.06.25. 15:21
2019.07.09. 14:18
2019.07.10. 07:34
luksa írta:Üdv társak,,, egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy E60 525d 2005-ös. Egy ideje indítás után a műszerfalon megjelenik egy telefon jel áthúzva valami SOS hívás hibát mutat majd egy idő után eltűnik.Hogyan tudnám ezt törölni? és még egy a a Bluetooth funkciót nem tudom bekapcsolni, ott van a kis négyszög de nem tudom kipipálni hogy a kommunikáció aktív legyen. Előre is köszi a segítséget.
2019.07.10. 12:30
2019.08.21. 14:34
2019.09.28. 14:59
2019.09.28. 22:10
morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?
2019.09.29. 00:15
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.Gallaca írta:morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?
IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
2019.10.01. 16:22
Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!morv írta:Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.Gallaca írta:morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?
IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
2019.10.01. 22:26
morv írta:Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!morv írta:Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.Gallaca írta:morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?
IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
2019.10.02. 18:41
Gallaca írta:morv írta:Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!morv írta:Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.Gallaca írta:morv írta:Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?
IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Erről csak olyan tapasztalatom van, hogy anno a hatos generátorát elvittem revízióra a Fervillhez mert rácsepegett a szelepfedéltől az olaj és nem volt épületes látvány. Ott a teljes felújítást javasolták, de azt mondta a munkafelvevő, hogy a fesszabályzót feltétlenül ki kell cserélni mert ha most nem rossz akkor 1 hónap múlva fog behányni és hibákat okozni. Azt mondta, hogy ez a fesszabályzó már kommunikál az elektromos rendszerrel azért tud mókázni ha rossz. Hittem neki, kicseréltem egy felújított darabra kompletten. Meg is szűnt pl. a belsőtéri világítás pislogása. Ez alapján elképzelhetőnek tartom, az akksi-ibs-generátor kombó mindenre képes. Holnap elvileg meglátogat Qwerti, ha nem felejt el ideérni és én sem felejtem el, esetleg megkérdezem.
2019.10.23. 11:42
Gallaca írta:Gallaca írta:Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!morv írta:Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.morv írta:Gallaca írta:[quote="morv"]Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?
IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Erről csak olyan tapasztalatom van, hogy anno a hatos generátorát elvittem revízióra a Fervillhez mert rácsepegett a szelepfedéltől az olaj és nem volt épületes látvány. Ott a teljes felújítást javasolták, de azt mondta a munkafelvevő, hogy a fesszabályzót feltétlenül ki kell cserélni mert ha most nem rossz akkor 1 hónap múlva fog behányni és hibákat okozni. Azt mondta, hogy ez a fesszabályzó már kommunikál az elektromos rendszerrel azért tud mókázni ha rossz. Hittem neki, kicseréltem egy felújított darabra kompletten. Meg is szűnt pl. a belsőtéri világítás pislogása. Ez alapján elképzelhetőnek tartom, az akksi-ibs-generátor kombó mindenre képes. Holnap elvileg meglátogat Qwerti, ha nem felejt el ideérni és én sem felejtem el, esetleg megkérdezem.
2019.10.23. 19:34
2019.10.23. 21:36
Tomika írta:Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem egy e60 525d-t és hiába rakom bármelyik fokozatra a fűtést semelyiken nem indul el kérdés a fűtömotor vagy valami más a probléma?
2019.10.23. 21:42
Tomika írta:Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem egy e60 525d-t és hiába rakom bármelyik fokozatra a fűtést semelyiken nem indul el kérdés a fűtömotor vagy valami más a probléma?
2019.10.24. 10:00
broton írta:Tomika írta:Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem egy e60 525d-t és hiába rakom bármelyik fokozatra a fűtést semelyiken nem indul el kérdés a fűtömotor vagy valami más a probléma?
A kérdésedre a válaszoknak fokozatai vannak.
1.) Ha egy helyre írod be valaki aki tudja válaszolni fog.
2.) Ha kettő helyre írod be ugyanazt a kérdést válasz helyett morgás-dorgálás lesz.
3.) Ha harmadik helyre írod be ugyan azt a kérdést és még a fórum szabályzatát sem olvastad el akkor tuti a szex.
2019.10.24. 12:04
atti523i írta:broton írta:Tomika írta:Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem egy e60 525d-t és hiába rakom bármelyik fokozatra a fűtést semelyiken nem indul el kérdés a fűtömotor vagy valami más a probléma?
A kérdésedre a válaszoknak fokozatai vannak.
1.) Ha egy helyre írod be valaki aki tudja válaszolni fog.
2.) Ha kettő helyre írod be ugyanazt a kérdést válasz helyett morgás-dorgálás lesz.
3.) Ha harmadik helyre írod be ugyan azt a kérdést és még a fórum szabályzatát sem olvastad el akkor tuti a szex.
2019.11.16. 22:59