Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.16. 20:46

szasza0226 írta:Sziasztok Márkatársaim!
Olvastam az ABS topicot,es talaltam egy par erdekes dolgot,de nem tudom hogyan tovabb! A hiba jelensegem az hogy irta a jobb hatso abs jeladot hibanak! Ezt kicsereletuk gyari jeladora, muszerfalon jelek eltunnek,hibajelenseg abs dolgozik rugdosa a pedalt! Kerekcsapagy lenne Problema? Vagy hogyan menjek tovabb?
Segitsegeteket elore is koszonom!
Ki is toroltetek a hibat?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.16. 21:15

morv írta:
szasza0226 írta:Sziasztok Márkatársaim!
Olvastam az ABS topicot,es talaltam egy par erdekes dolgot,de nem tudom hogyan tovabb! A hiba jelensegem az hogy irta a jobb hatso abs jeladot hibanak! Ezt kicsereletuk gyari jeladora, muszerfalon jelek eltunnek,hibajelenseg abs dolgozik rugdosa a pedalt! Kerekcsapagy lenne Problema? Vagy hogyan menjek tovabb?
Segitsegeteket elore is koszonom!
Ki is toroltetek a hibat?

Mikor kicsereltuk,nem volt hibakod! Aztan par km-er megtetele utan muszerfalon nincs jel de abs dolgozik,hibakod van! Esetleg nincs helyen a jelado rendesen?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.17. 06:18

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
528i 1998-as autómban van két hiba üzenet: Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, és a tankszellőztető motor hibák.
A beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt kicseréltem, és a hiba továbbra is ott van. Nem törölhető. Az átlagfogyasztás mérő folyamatosan 28 liter körül mutat. A megtehető km "tele tankolás esetében" is max 350 km-ert mutat.
A valóságban az átlagfogyasztásom vegyesen 8,6-9,2 l/100km között van. (Teli tanktól teli tankolásig.)
Mi lehet a baj?
Illetve ez a tankszellőztető motor ez, hol van?

Válaszokat köszönöm.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.17. 12:47

stonee írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
528i 1998-as autómban van két hiba üzenet: Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, és a tankszellőztető motor hibák.
A beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt kicseréltem, és a hiba továbbra is ott van. Nem törölhető. Az átlagfogyasztás mérő folyamatosan 28 liter körül mutat. A megtehető km "tele tankolás esetében" is max 350 km-ert mutat.
A valóságban az átlagfogyasztásom vegyesen 8,6-9,2 l/100km között van. (Teli tanktól teli tankolásig.)
Mi lehet a baj?
Illetve ez a tankszellőztető motor ez, hol van?

Válaszokat köszönöm.

Mivel csináltad a diagnosztikát?
Nincs róla képernyőfotó?
Csak hogy pontosítani lehessen, mit is írt ki a gép.

Youtube link

Kép

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.17. 20:53

Üdv hol találom a veztengely jeladót és az alapjárat szabályzó szelepet? E39 520i

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.26. 11:47

Sziasztok
Lenne egy olyan kis problémám hogy kicseréltem a kardánfüggesztő csapágyat az autoban a középső részénél ahol a csapágy van a nagy kapkodásban voltam olyan hülye hogy nem jelöltem, hogy volt össze rakva. Na most össze raktam és olyan 100 110km/h-nál elkezd rezegni az egesz nem durván de azért érezhető. A kérdésem az lenne, hogy van e azon valami gyári jelölés, hogy kell összerakni, vagy valami más ötlet, hogy tudnám jol összerakni ha már voltam ilyen balfasz alany 525tds. Válaszokat köszi!

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.27. 09:13

Nagy97 írta:Sziasztok
Lenne egy olyan kis problémám hogy kicseréltem a kardánfüggesztő csapágyat az autoban a középső részénél ahol a csapágy van...

Ez a függesztő egy aszimmetrikus alkatrész, jól látható is ez a csapágynál, a megfelelő irányban kell felnyomni a tengelyre.
Továbbá a tengelyek is össze vannak jelölve a kiegyensúlyozottság miatt!
De ez a jelenség szerintem fordulatszámfüggő lenne inkább, mint sebességfüggő.
Nem lehet, hogy az új függesztő rendben van és most a kikotyogósodott kardánkereszt nem tud "lépést tartani" az új alkatrész stabilitása miatt?

Kép

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.27. 09:18

Az a két jelölés gyári lenne ?? És hát nem tudom benne van az is hogy már szétbaszódott a kardán kereszt ugyanis már egy az egybe ki volt szakadva a gumi körbe a csapágynál

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.27. 09:38

Nagy97 írta:Az a két jelölés gyári lenne ?? És hát nem tudom benne van az is hogy már szétbaszódott a kardán kereszt ugyanis már egy az egybe ki volt szakadva a gumi körbe a csapágynál

Igen, de ha nem látszana, akkor meg szokták jelölni maguknak akik szerelik szét, mert ez egy gyárilag összeegyensúlyozott elem, azok a kis ponthegesztett téglalapkák rajtuk a kiegyensúlyozók, mint a felniken a ragasztott súlyok.
A képen meg láthatod, hogy hogyan kell állnia a függesztőnek, ha leestek róla a szimeringek.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.27. 09:42

Azva kis súly van mind két oldalán mert a kardánkereszt oldalán láttom a képen de a másik végén nem látszik. És ha van akk azoknak egyformán kell állniuk?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.27. 10:04

Nagy97 írta:Azva kis súly van mind két oldalán mert a kardánkereszt oldalán láttom a képen de a másik végén nem látszik. És ha van akk azoknak egyformán kell állniuk?

Nem feltétlenül, ez kiegyensúlyozásnál dől el, hogy hova és mennyit tesznek, mint a felninél. Nem feltétel a szimmetria.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.27. 10:11

Tehát marad a két kis sárga jelölés. Másként ha jol értem nem tudom kideriteni hogy áll jól? És ha nem látszik a két kis pont akkor marad valami kardán felujitó?!

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.28. 19:06

Bandi1978 írta:
Nagy97 írta:Sziasztok
Lenne egy olyan kis problémám hogy kicseréltem a kardánfüggesztő csapágyat az autoban a középső részénél ahol a csapágy van...

Ez a függesztő egy aszimmetrikus alkatrész, jól látható is ez a csapágynál, a megfelelő irányban kell felnyomni a tengelyre.
Továbbá a tengelyek is össze vannak jelölve a kiegyensúlyozottság miatt!
De ez a jelenség szerintem fordulatszámfüggő lenne inkább, mint sebességfüggő.
Nem lehet, hogy az új függesztő rendben van és most a kikotyogósodott kardánkereszt nem tud "lépést tartani" az új alkatrész stabilitása miatt?

Kép


A kardán fordulatszáma csak a sebességtől függ. Üresben 100nál ugyanannyit forog mintha hajtanád (persze lelassul ha üresben gurulsz de nem ez a lényeg most).

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: bzsoltie
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.28. 19:21

Az már semmi a mostanihoz bajhoz képest valaki találkozott már olyannal hogy a vadonat uj hátsó toronycsapágy vagy mi akar az lenni a közepe egy az egybe felszaladt és most a rugón ül az auto a lengéscsillapitó pedig gödörnél baszogatja a kalaptartóm

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.10.28. 19:23

Esetleg ha valaki tudna segiteni ez ügyben azt meghálálnám tatabánya környékén

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.11.05. 18:55

Sziasztok!

Szükségem lenne egy szakértő segítségére, mert valamit nem értek: van ez az úgynevezett Johns fényszóró, ami elvileg egy német cég, akik gyártanak lámpákat.
Ez eddig tiszta, gondoltam, rendelek egy új pár fényszórót a kocsimhoz, mert a mostani is utángyártott (mint később kiderült, az volt benne a turpisság, hogy a búra volt Hella, de a belseje TYC), meg is jöttek, majd jött a meglepetés: a doboz, amiben vannak, Depo...
Na most én vagyok a fogalmatlan, és a Johns az egyenlő a Depo-val, vagy mi a megfejtés? Mert a dobozokon ott van a Johns cikkszám és matrica, de nekem a Depo az nem Johns.
Világosítson már fel valaki légyszi! :roll:

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.11.05. 23:32

FuReady írta:Sziasztok!

Szükségem lenne egy szakértő segítségére, mert valamit nem értek: van ez az úgynevezett Johns fényszóró, ami elvileg egy német cég, akik gyártanak lámpákat.
Ez eddig tiszta, gondoltam, rendelek egy új pár fényszórót a kocsimhoz, mert a mostani is utángyártott (mint később kiderült, az volt benne a turpisság, hogy a búra volt Hella, de a belseje TYC), meg is jöttek, majd jött a meglepetés: a doboz, amiben vannak, Depo...
Na most én vagyok a fogalmatlan, és a Johns az egyenlő a Depo-val, vagy mi a megfejtés? Mert a dobozokon ott van a Johns cikkszám és matrica, de nekem a Depo az nem Johns.
Világosítson már fel valaki légyszi! :roll:

a képek alapján a Johns sötétebb, a búra ugyan olyannak néz ki rajtuk, ugyan azok a feliratok. lehet csak külön brandet adtak a kicsit más kinézetnek.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.11.06. 12:51

FuReady írta:Sziasztok!

Szükségem lenne egy szakértő segítségére, mert valamit nem értek: van ez az úgynevezett Johns fényszóró, ami elvileg egy német cég, akik gyártanak lámpákat.
Ez eddig tiszta, gondoltam, rendelek egy új pár fényszórót a kocsimhoz, mert a mostani is utángyártott (mint később kiderült, az volt benne a turpisság, hogy a búra volt Hella, de a belseje TYC), meg is jöttek, majd jött a meglepetés: a doboz, amiben vannak, Depo...
Na most én vagyok a fogalmatlan, és a Johns az egyenlő a Depo-val, vagy mi a megfejtés? Mert a dobozokon ott van a Johns cikkszám és matrica, de nekem a Depo az nem Johns.
Világosítson már fel valaki légyszi! :roll:


Offtopic :
Azt, hogy német cég nem értem miért lenne német gyártású...


A gyár pár 400 körül van a Schmiedmann-ban az talán német gyártású. Egy utángyártott lámpa árfekvését (200/db->50/db) ismerve csak tajvani lehet. Szerintem a TYC, Johns, Depo egykutya, E-betű legyen az a lényeg.

Nekem gyári lámpatest van Depo búrával szerintem ez is megfontolandó kombináció mert gyári a foncsor, a lámpamagasságállító, a csatlakozók, stb a búra ami egy kopó eszköz ami kb 25 ezer ft-ból cserélhető ha kifakul, kap egy kavicsot stb...

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.11.06. 18:35

attila94 írta:
FuReady írta:Sziasztok!

Szükségem lenne egy szakértő segítségére, mert valamit nem értek: van ez az úgynevezett Johns fényszóró, ami elvileg egy német cég, akik gyártanak lámpákat.
Ez eddig tiszta, gondoltam, rendelek egy új pár fényszórót a kocsimhoz, mert a mostani is utángyártott (mint később kiderült, az volt benne a turpisság, hogy a búra volt Hella, de a belseje TYC), meg is jöttek, majd jött a meglepetés: a doboz, amiben vannak, Depo...
Na most én vagyok a fogalmatlan, és a Johns az egyenlő a Depo-val, vagy mi a megfejtés? Mert a dobozokon ott van a Johns cikkszám és matrica, de nekem a Depo az nem Johns.
Világosítson már fel valaki légyszi! :roll:


Offtopic :
Azt, hogy német cég nem értem miért lenne német gyártású...


A gyár pár 400 körül van a Schmiedmann-ban az talán német gyártású. Egy utángyártott lámpa árfekvését (200/db->50/db) ismerve csak tajvani lehet. Szerintem a TYC, Johns, Depo egykutya, E-betű legyen az a lényeg.

Nekem gyári lámpatest van Depo búrával szerintem ez is megfontolandó kombináció mert gyári a foncsor, a lámpamagasságállító, a csatlakozók, stb a búra ami egy kopó eszköz ami kb 25 ezer ft-ból cserélhető ha kifakul, kap egy kavicsot stb...

Most már mindegy, mert küldöm vissza a feladónak: megpróbáltam berakni a helyére, de az alsó beépítő kerete nélkül is feszül, így a csavarok helye sincs rendben, és én nem fogom ebben a formában beleaplikálni. (érdekes módon a TYC ház - és mondhatjuk már, hogy full TYC fényszóró, mert a Hella búra is TYC-re lett cserélve - gyönyörűen bemegy, mondhatni befekszik)
Iskolapéldának jó volt, tanulság: ne vegyél sz.rt. :mrgreen:
Egyébként ha már témánál vagyunk: létezik olyan utángyártott fényszóró, ami jó minőségű? (KLOKKERHOLM, VAN WEZEL stb.)

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.11.06. 21:20

FuReady írta:Egyébként ha már témánál vagyunk: létezik olyan utángyártott fényszóró, ami jó minőségű? (KLOKKERHOLM, VAN WEZEL stb.)

Nem nagyon. Én Depo búrát szereltem gyári dobozra, jól néz ki, de az illeszkedő felületek kissé sorjásak voltak, azt kezelni kellett, beszerelve nem tűnik másodosztályúnak. És a tömítés (csak gyári van) mindig cserélendő ilyenkor, mert párásodni fog ha esernyőnek van használva a kocsi vagy kint lakik.

Ha azt vetted amit linkeltél és ott, akkor a lentihez még egy ütős fehér izzókészlet is kijött volna abban az árban.
A Schmiedmann amúgy is elég drága cég.
Sajnos van néhány dolog ami máshol nincs Magyarországon talán csak náluk, én például célszerszámot vettem tőlük (viszkó és főtengelycsavar lazításhoz ellentámasztó kulcsok), de gyári alkatrészeknél még az Unix árait is túllövi sokszor, plusz a szállítás.

Nemhogy egy ilyet vettél volna, ráadásul ez nem a gürüszemes idióta kiskarikás béna kivitel és gyűjtőlencsés, jól néz ki élőben is:
:arrow: DevilTuning link
Hozzászólás küldése

VigLink badge