2020.04.16. 07:06
leslie írta:Fazer írta:Sziasztok,
Az lenne a kérdés létezik-e valami upgrade vezérlő program automata váltóhoz és szaki aki
beinstallálná nekem?
Nem értem. Minek? Sokkal gyorsabban nem fog váltani, ha pedig küldenéd neki, akkor ott van a sport mód.
2020.04.17. 23:38
Fazer írta:leslie írta:Fazer írta:Sziasztok,
Az lenne a kérdés létezik-e valami upgrade vezérlő program automata váltóhoz és szaki aki
beinstallálná nekem?
Nem értem. Minek? Sokkal gyorsabban nem fog váltani, ha pedig küldenéd neki, akkor ott van a sport mód.
Jó reggelt,
Sajnálom de értelmezhetetlen a válaszod számomra. A kérdésem csak és kizárólag egy szoftveres frissítés esetleges létére illetve egy hozzáértő szakember keresésére irányult. Úgy tudtam létezik ilyen... ennyi. Az pedig hogy váltok és hogy vezetem az autómat itt irreleváns.
2020.04.18. 16:33
rockerekhu írta:Teljesen felesleges egy update rá ha csak nem volt teljesen felujitva a váltód,amik frisitések gyárilag kijötek semmi változás nem érzel,mivel a tiédben már elméletileg Zf váltó van teljesen felesleges.
2020.04.29. 12:31
2020.06.01. 10:35
A GM 2006-tól az összes addigi váltójához kizárólag a Dexron VI jóváhagyású olajakat ajánlja.atesz155 írta:sziasztok,
váltóolajat akarok cserélni. Ehhez a címkés GM A5S390R váltóhoz milyen olajat vegyek?
köszi
2020.07.22. 09:59
2020.08.08. 07:14
spider2 írta:Üdv!
Debrecenben tudtok ajánlani olyat aki automata váltóban lelkiismeretes munkával tud cserélni olajat?
170e -nél volt legutóbb cserélve előző tulaj által, most jelenleg 304.000 van benne. Váltónak nincs baja, jól vált.
Max annyit tapasztalok hogy egy-egy gyorsításnál van hogy kicsit később indul meg (mitől lehet ez?). Váltó adaptációt ha törlöm akkor utána tökéletes ez is egy ideig.
De se rántás se semmi, vaj puha a váltás.
2020.08.13. 09:57
Bandi1978 írta:spider2 írta:Üdv!
Debrecenben tudtok ajánlani olyat aki automata váltóban lelkiismeretes munkával tud cserélni olajat?
170e -nél volt legutóbb cserélve előző tulaj által, most jelenleg 304.000 van benne. Váltónak nincs baja, jól vált.
Max annyit tapasztalok hogy egy-egy gyorsításnál van hogy kicsit később indul meg (mitől lehet ez?). Váltó adaptációt ha törlöm akkor utána tökéletes ez is egy ideig.
De se rántás se semmi, vaj puha a váltás.
Te, rengeteget vártál vele hallod.
A GM váltóknak sok ennyi Km, olajfrissítés nélkül.
Lehet a szint is alacsony már. Sőt!
Amúgy egy olajfrissítést szinte bármelyik normális szerviz megcsinál rendesen, nem egy nagy művelet.
Ha viszont cseréltetni akarod, akkor az átmosással lehetséges, de ahhoz már célműszer kell, az csak jól felszerelt műhelyekben van.
Hajdúsámsonban van egy kifejezetten automatás szerviz, jók a vélemények róla.
2020.08.13. 18:05
2020.08.15. 06:21
spider2 írta:Mert nem tudtam eldönteni hogy csere vagy sem. Túl sokat olvastam ilyen olyan véleményt is. De már most elhatároztam hogy megcsináltatom.
Próbáltam a sámsoni szervízt elérni de vagy ki van kapcsolava a telefonjuk, vagy nem veszik fel... nekem ilyenkor már a kedvem is elmegy egy ilyen szervíztől...
Esetleg valami más ajánlat?
2020.08.17. 07:57
Bandi1978 írta:spider2 írta:Mert nem tudtam eldönteni hogy csere vagy sem. Túl sokat olvastam ilyen olyan véleményt is. De már most elhatároztam hogy megcsináltatom.
Próbáltam a sámsoni szervízt elérni de vagy ki van kapcsolava a telefonjuk, vagy nem veszik fel... nekem ilyenkor már a kedvem is elmegy egy ilyen szervíztől...
Esetleg valami más ajánlat?
2020.08.28. 08:27
2020.08.29. 13:19
Bimmer123 írta:Sziasztok egy olyan anomalia állt elő egy zf 5hp19 váltóval (bmw 320CI e46) , hogy gyönyörűen vált felfelé a váltó, szinte alig érezni, lefelé is szépen pakolgatja, de neha olyat csinál, hogy lassulok fékkel elkezd lefelé váltani és amikor már ilyen 20 30 km/h nal járok latom hogy imbolyog a fordulatszám 500-700 között és egy ici pici 'csattanas' (kotyog a feltengelyem azt tudom) kíséretében levalt a váltó ha jobban lassulok akkor nem kezd el imbolyogni a fordulat, de ha lassan csorgok lassítás után picit imbolyog a fordulatszám(20 km/h körül) amíg le nem lassítok teljesen akkor szépen 650 fordulaton all és normálisan kuszik a kocsi D ben(megnyugszik) . Most terveztem olajcseret. Előre is köszönöm a válaszokat
2020.08.29. 13:41
Bimmer123 írta:Sziasztok egy olyan anomalia állt elő egy zf 5hp19 váltóval (bmw 320CI e46)...
2020.08.29. 17:59
Bandi1978 írta:Bimmer123 írta:Sziasztok egy olyan anomalia állt elő egy zf 5hp19 váltóval (bmw 320CI e46)...
A váltás miatti fordulatszám ingadozásnál az automatás szakik a lock up (konverter áthidaló tengelykapcsoló) szúszását szokták emlegetni.
Én mihamarabb frissíteném az olajat benne, gondolom nem véletlenül emlegetted ezt, mert ismeretlen a váltó előélete és feledésben volt eddig.
Ha nem volt még cserélve vagy frissítve benne az olaj, akkor szépen meg van égve, a molekulák szétesve és még a szintje is alacsony lehet.
Bárhogy is lesz utána, rosszat nem teszel vele.
Ezek jó váltók, elég sokat bírnak.
Ha beállna miatta a váltó az azért lesz, mert a frissebb olaj kioldja az ide-oda felgyülemlett kopadékot és az szeret megállni a szeleptömbben.
(De ennek nem kell így lennie, emiatt nem kell úgy tenni mint a laikus autóvásárló, hogy amiről nem tudok az nincs, így az eladó el sem mondja neki, hogy belül rom. Csak azt, hogy kívül wax.)
Nem tudom ugyan, hogy magad szervizeled-e vagy sem, de mielőtt bevinnéd egy automatáshoz és eltántorítanának egy 300-500 ezres ajánlattal, az olajfrissítést szűrőcserével talán érdemes lenne megejteni mihamarabb.
2020.08.31. 12:25
2020.09.01. 10:24
leslie írta:OFF: "de jó hogy sima váltóm van"
Én inkább sajnállak, hogy nem élvezed az automata váltó kényelmét.
2020.09.01. 10:40
Bandi1978 írta:Mindig a karbantartási összegre van kihegyezve a sok negatívum ezekről.