2006.10.19. 10:41
Steven530d írta:oramu írta:Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.
A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.
Nekem akkor csinált ilyet anno, amikor gyengélkedett az akksi! Egy próbát megér, töltsd fel és teszteld.
2006.10.19. 12:55
2006.10.19. 14:37
2006.10.19. 14:42
2006.10.19. 19:03
2006.10.20. 15:21
oramu írta:Steven530d írta:oramu írta:Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.
A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.
Nekem akkor csinált ilyet anno, amikor gyengélkedett az akksi! Egy próbát megér, töltsd fel és teszteld.
Az akksira én is gyanakodok, kipróbálom egy újjal, szerencsére pont van egy másik kocsiban új akksim, hátha ez a gond. Aztán ha nem még lehet tanakodnom!
2006.10.21. 12:22
oramu írta:Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.
A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.
2006.10.21. 12:28
GAndras írta:Most jutott eszembe, hogy még itt nem kértem segítséget visszapillantó tükör ügyében!! Ugyanis úgy vásároltam a kocsit, hogy kilopták belőle a tükör lapokat... Azóta (kb 1,5 hónapja) szívok ezzel a problémával. (másodlagos, hogy a keresekdő csak jelképes összeggel járult hozzá a probléma megoldásához). Utánajárások után kiderült, hogy nekem a tükrök is fény hatására elsötétülnek, tehát nem a szokásos ház és lap való bele (talán a korabeli 7-s tükrét mondogaták nekem). Tovább nehezíti a problémát, hogy a jobb oldaliból azt a gyűrűt is eltörték, amire rá kel pattintani a tükör lapot (és a fekete keretet is eltörték).
Tehát a kérdésem a következő: tud valaki olcsón (olcsóbban) belevaló tükör lapot (eddigi ajánlat 25e Ft elsötétülős, 16e ft sima kék) bal oldalra és esetleg egy komplett jobb oldali tükröt vagy a belevaló alkatrészeket (gyűrű talán motorral(??) és tükör lapot bele. A fekete műanyag darabjai megvannak, ha nincs más megoldás összeragasztom. Ja és abba sem halok bele, ha nem lesz elsötétülős tükröm, csak már lenne...
Üdv,
András
2006.10.21. 18:20
laci03 írta:oramu írta:Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.
A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.
Nekem azt mondták amikor izzítógyertya problémám volt,hogy ezek a dieselek már elindulnak izzítás nélkül is.Az enyém csak bőven 0 fok alatt izzít és simán elindult egy hibás gyertyával is.Én nem lennék biztos benne,hogy az izzítással van baj.
2006.10.21. 18:53
2006.10.21. 21:59
admin írta:Régeben mintha Begi klubtársnak letvolna ilyen problémája.Neki ha jólemlékszem porlasztó csucs oldota meg a gondot.
2006.10.21. 22:36
oramu írta:admin írta:Régeben mintha Begi klubtársnak letvolna ilyen problémája.Neki ha jólemlékszem porlasztó csucs oldota meg a gondot.
Igen megtaláltam "begi" hozzászólását, hasonló volt a problémája a nyáron, bár neki melegen sem indult, míg nekem inkább félmelegen nem akar. De építő jellegű választ neki sem adott senki és ő sem írta le később, hogy mi volt a baj, most viszont elég régóta nem látogatott az oldalra, de azért írtam neki egy e-mailt, hátha tud segíteni. Vagy más is, ha olvassa a problémámat.
Azért Köszi!
2006.10.22. 09:16
2006.10.22. 09:22
2006.10.22. 10:38
2006.10.22. 12:01
laci03 írta:Az elmúlt télen jelezte a műszer hibatároló kiolvasásnál,hogy izzítógyertya hibám van.Akkor azt mondták a szervízben,hogy ne foglalkozzak a dologgal mert a nagynyomású dieseleknél az izzítás már nem szükséges a motor beindításához elsősorban környezetvédelmi okokból van szükség rá.Mint utólag kiderült az 1-es henger gyertyája ment tönkre.A telet így autóztam végig.Izzítani legfeljebb reggel izzított,akkor is csak minusz ... fokoknál.Indulni ugyanúgy indult mint máskor se rázkódást,se döcögést nem tapasztaltam.Napközben már nem izzított.Szrintem próbáld meg gépre tenni elvileg rögtön megoldódik a probléma és ha elkezdesz vaktában keresgélni lehet,hogy a végén többe kerül mint a hibatároló kiolvasás.(Ahová én járok 5.000,-ft)
2006.10.22. 12:16
A hiba oka egyszerü vagy valóban kontakt hiba ha nem akkor az izzóid valósinü hogy be van már feketedve és már nem vesz fel annyi áramot mint amennyit eredetileg kéne ezt érzékeli az elektronika!Tapasztalatból irom izzókat vedd ki nézd meg üdv Fefepetikz írta:Sziasztok,
Nekem 528i-m van. Egy kicsit más, mint a dízel testvérei
Mostanában a "Nebellicht vo prüfen" felirattal találkozom a műszerfalon leállítás után. Gondolom itt a ködfényszóróimra hívja fel a figyelmemet. Nos, leellenőriztem. Semmi probléma nincs, minden zsír. Ellenőrzés után abba is hagyta a figyelmeztetést. Ma viszont újra és újra előjött. Ezt úgy képzeljéetek el, hogy 15km-es szakaszon vagy 2 szer, újra ellenőrzöm, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam.
Szerintetek?
Köszi!
2006.10.22. 14:51
2006.10.22. 17:20
Leslie33 írta:laci03 írta:Az elmúlt télen jelezte a műszer hibatároló kiolvasásnál,hogy izzítógyertya hibám van.Akkor azt mondták a szervízben,hogy ne foglalkozzak a dologgal mert a nagynyomású dieseleknél az izzítás már nem szükséges a motor beindításához elsősorban környezetvédelmi okokból van szükség rá.Mint utólag kiderült az 1-es henger gyertyája ment tönkre.A telet így autóztam végig.Izzítani legfeljebb reggel izzított,akkor is csak minusz ... fokoknál.Indulni ugyanúgy indult mint máskor se rázkódást,se döcögést nem tapasztaltam.Napközben már nem izzított.Szrintem próbáld meg gépre tenni elvileg rögtön megoldódik a probléma és ha elkezdesz vaktában keresgélni lehet,hogy a végén többe kerül mint a hibatároló kiolvasás.(Ahová én járok 5.000,-ft)
Ha a hibakiolvasásnál csak az izzítógyertya hiba jelenik meg, nem határozza meg a henger számát és az autó egyébként tökéletesen indul, akkor hogyan lehet meghatározni a beteg henger számát? (Nálam ez a helyzet.)
Üdv.
2006.10.22. 17:36