2009.10.26. 17:54
poqitito írta:Sziasztok!
Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.
Köszi.
2009.10.26. 18:32
touring írta:poqitito írta:Sziasztok!
Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.
Köszi.
Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.
Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményen
poqitito írta:Nem ilyet nem tapasztaltam de volt némi probléma elment a doktor bácsihoz és ott azt mondták hogy porlasztócsúcs csere mire én kérdeztem hogy jó hány darab mikor mennyiért majd közölték hogy mind a 6 és egyszerrre kell mindenképp. Mondtak új árat 90-100 között meg felujítottat 50 körül csak a 6 db-ot sokallom egyszerre, bár ha jobban átgondolom végülis mindegy egyszer mindet ki kell cserélni így legalább egyszerre túl esek rajta csak pont karácsony elött?! Mindenesetre az megnyugtat hogy a szerelő is ezt a keceli műhelyt emlegette. A Jászberényt köszönöm, de nem tudom eljuttatni a kocsit+érte menni és még dolgozni járni is mellette kocsi nélkül szóval az most kimarad de még egyszrer köszi!
2009.10.26. 18:40
poqitito írta:touring írta:poqitito írta:Sziasztok!
Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.
Köszi.
Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.
Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményenpoqitito írta:Nem ilyet nem tapasztaltam de volt némi probléma elment a doktor bácsihoz és ott azt mondták hogy porlasztócsúcs csere mire én kérdeztem hogy jó hány darab mikor mennyiért majd közölték hogy mind a 6 és egyszerrre kell mindenképp. Mondtak új árat 90-100 között meg felujítottat 50 körül csak a 6 db-ot sokallom egyszerre, bár ha jobban átgondolom végülis mindegy egyszer mindet ki kell cserélni így legalább egyszerre túl esek rajta csak pont karácsony elött?! Mindenesetre az megnyugtat hogy a szerelő is ezt a keceli műhelyt emlegette. A Jászberényt köszönöm, de nem tudom eljuttatni a kocsit+érte menni és még dolgozni járni is mellette kocsi nélkül szóval az most kimarad de még egyszrer köszi!
2009.10.26. 19:32
touring írta:poqitito írta:touring írta:poqitito írta:Sziasztok!
Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.
Köszi.
Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.
Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményenpoqitito írta:Nem ilyet nem tapasztaltam de volt némi probléma elment a doktor bácsihoz és ott azt mondták hogy porlasztócsúcs csere mire én kérdeztem hogy jó hány darab mikor mennyiért majd közölték hogy mind a 6 és egyszerrre kell mindenképp. Mondtak új árat 90-100 között meg felujítottat 50 körül csak a 6 db-ot sokallom egyszerre, bár ha jobban átgondolom végülis mindegy egyszer mindet ki kell cserélni így legalább egyszerre túl esek rajta csak pont karácsony elött?! Mindenesetre az megnyugtat hogy a szerelő is ezt a keceli műhelyt emlegette. A Jászberényt köszönöm, de nem tudom eljuttatni a kocsit+érte menni és még dolgozni járni is mellette kocsi nélkül szóval az most kimarad de még egyszrer köszi!
Mind a hatot egyszerre??????????????
Régóta ismered a szerelődet? Honnan vette, hogy mind a 6 rossz? Mérte? Ott voltál?
Ha csak annyit mondott, hogy alacsony a rail nyomás, azt 1 db is okozhatja.
Ha kettőt kellene cserélni, azt még be is venném, de hogy mind behaljon ahhoz nagyon lónyálat kell tankolni.
2010.01.08. 17:11
2010.01.08. 18:14
2010.01.08. 18:21
jackson írta:Ma piszkált diseles kolega, hogy megtudom-e nézni neki melyik porlasztó csúcsa rossz.
Mondtam, ha tudnám akkor már itt állna mögötted még 3-5 kocsi aki erre várna. Mivel hogy nekem is a fent említett tesztgép jutott eszembe mint biztos mérés.
A kocsiba annyit lehet nézegetni, hogy milyen nyomás van a common rail-en, meg azt hiszem INPA-ban látszik mennyi a befecskendezett köbmilliméter anyag ami bele ment. Igaz az nem látszik hogyan porlaszt vagy csak becsorgatja stb. csak az átfolyt mennyiség.
Talán ha egyszer valaki venné a fáradságot amikor tutira lehet tudni melyik a hibás akkor meg kéne nézni diagnosztikával mi látszik a mérési adatoknál. Akkor megtudnánk nézni a hiba behatárolható-e valami módon (nem 100%-ra persze). És ha ez sikerülne akkor minden dizeles rohana inpa kábelt venni, mert saját magának bármikor megnézné a porlasztócsúcsait.
Jackson, aki álmodozik
2010.01.08. 18:26
poqitito írta:jackson írta:Ma piszkált diseles kolega, hogy megtudom-e nézni neki melyik porlasztó csúcsa rossz.
Mondtam, ha tudnám akkor már itt állna mögötted még 3-5 kocsi aki erre várna. Mivel hogy nekem is a fent említett tesztgép jutott eszembe mint biztos mérés.
A kocsiba annyit lehet nézegetni, hogy milyen nyomás van a common rail-en, meg azt hiszem INPA-ban látszik mennyi a befecskendezett köbmilliméter anyag ami bele ment. Igaz az nem látszik hogyan porlaszt vagy csak becsorgatja stb. csak az átfolyt mennyiség.
Talán ha egyszer valaki venné a fáradságot amikor tutira lehet tudni melyik a hibás akkor meg kéne nézni diagnosztikával mi látszik a mérési adatoknál. Akkor megtudnánk nézni a hiba behatárolható-e valami módon (nem 100%-ra persze). És ha ez sikerülne akkor minden dizeles rohana inpa kábelt venni, mert saját magának bármikor megnézné a porlasztócsúcsait.
Jackson, aki álmodozik
Sor 6-os dízelről, álmodozol?
2010.01.09. 15:27
2010.01.09. 22:00
2010.01.10. 10:14
bmw520ds írta:Így igaz!Úgy tudom Metabond,a márka is stimmel amin a hiba volt,Romániai bérmunkázás és tárolási trehányságok...Üdv kolléga!
2010.01.10. 11:58
2010.01.10. 19:19
bmw520ds írta:Írtam pü-t!
2010.01.10. 19:59
2010.01.11. 03:24
bmw520ds írta:Így már értem miért nem válaszol senki akinek írok!Semmi gond,dobj egy e-mailt légyszí erre:bmw520d75@freemail.hu
2010.01.12. 19:30
2010.01.12. 19:53
bmw520ds írta:Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!
2010.01.12. 20:02
e39chip írta:bmw520ds írta:Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!
Mint pl???
2010.01.12. 20:11
bmw750i írta:e39chip írta:bmw520ds írta:Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!
Mint pl???
Pl, amiről 1-2 oldallal előbb beszámoltam én is, porlasztó, magasnyomású szivattyú, szóval az üzemanyagellátó és befecskendező rendszer hibáit lehet vele kiküszöbölni.
Lényege, hogy kenőanyagot juttatsz a gázolajhoz, ami keni ezeket. Azért, mert a common-rail motoroknál tipikusan olyan hiba ez, mint annó amikor az ólmozott benzinből kivonták az ólmot és sok motor szelepe beszart a száraz benzintől. Most ugyan ez van a gázolajjal, nincs benne kén meg stb., ezt lehet a kegyszerrel pótolni, ráadásul még a kokszosodást is kiküszöböli.
2010.01.12. 20:43
e39chip írta:bmw750i írta:e39chip írta:bmw520ds írta:Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!
Mint pl???
Pl, amiről 1-2 oldallal előbb beszámoltam én is, porlasztó, magasnyomású szivattyú, szóval az üzemanyagellátó és befecskendező rendszer hibáit lehet vele kiküszöbölni.
Lényege, hogy kenőanyagot juttatsz a gázolajhoz, ami keni ezeket. Azért, mert a common-rail motoroknál tipikusan olyan hiba ez, mint annó amikor az ólmozott benzinből kivonták az ólmot és sok motor szelepe beszart a száraz benzintől. Most ugyan ez van a gázolajjal, nincs benne kén meg stb., ezt lehet a kegyszerrel pótolni, ráadásul még a kokszosodást is kiküszöböli.
Valami jó nincs benzinhez???