Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2009.10.26. 17:54

poqitito írta:Sziasztok!


Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.


Köszi.


Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.

Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményen :D

2009.10.26. 18:32

touring írta:
poqitito írta:Sziasztok!


Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.


Köszi.


Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.

Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményen :D

poqitito írta:Nem ilyet nem tapasztaltam de volt némi probléma elment a doktor bácsihoz és ott azt mondták hogy porlasztócsúcs csere mire én kérdeztem hogy jó hány darab mikor mennyiért majd közölték hogy mind a 6 és egyszerrre kell mindenképp. Mondtak új árat 90-100 között meg felujítottat 50 körül csak a 6 db-ot sokallom egyszerre, bár ha jobban átgondolom végülis mindegy egyszer mindet ki kell cserélni így legalább egyszerre túl esek rajta csak pont karácsony elött?! Mindenesetre az megnyugtat hogy a szerelő is ezt a keceli műhelyt emlegette. A Jászberényt köszönöm, de nem tudom eljuttatni a kocsit+érte menni és még dolgozni járni is mellette kocsi nélkül szóval az most kimarad de még egyszrer köszi! :)

2009.10.26. 18:40

poqitito írta:
touring írta:
poqitito írta:Sziasztok!


Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.


Köszi.


Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.

Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményen :D

poqitito írta:Nem ilyet nem tapasztaltam de volt némi probléma elment a doktor bácsihoz és ott azt mondták hogy porlasztócsúcs csere mire én kérdeztem hogy jó hány darab mikor mennyiért majd közölték hogy mind a 6 és egyszerrre kell mindenképp. Mondtak új árat 90-100 között meg felujítottat 50 körül csak a 6 db-ot sokallom egyszerre, bár ha jobban átgondolom végülis mindegy egyszer mindet ki kell cserélni így legalább egyszerre túl esek rajta csak pont karácsony elött?! Mindenesetre az megnyugtat hogy a szerelő is ezt a keceli műhelyt emlegette. A Jászberényt köszönöm, de nem tudom eljuttatni a kocsit+érte menni és még dolgozni járni is mellette kocsi nélkül szóval az most kimarad de még egyszrer köszi! :)


Mind a hatot egyszerre??????????????
Régóta ismered a szerelődet? Honnan vette, hogy mind a 6 rossz? Mérte? Ott voltál?
Ha csak annyit mondott, hogy alacsony a rail nyomás, azt 1 db is okozhatja.
Ha kettőt kellene cserélni, azt még be is venném, de hogy mind behaljon ahhoz nagyon lónyálat kell tankolni.

2009.10.26. 19:32

touring írta:
poqitito írta:
touring írta:
poqitito írta:Sziasztok!


Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.


Köszi.


Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.

Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményen :D

poqitito írta:Nem ilyet nem tapasztaltam de volt némi probléma elment a doktor bácsihoz és ott azt mondták hogy porlasztócsúcs csere mire én kérdeztem hogy jó hány darab mikor mennyiért majd közölték hogy mind a 6 és egyszerrre kell mindenképp. Mondtak új árat 90-100 között meg felujítottat 50 körül csak a 6 db-ot sokallom egyszerre, bár ha jobban átgondolom végülis mindegy egyszer mindet ki kell cserélni így legalább egyszerre túl esek rajta csak pont karácsony elött?! Mindenesetre az megnyugtat hogy a szerelő is ezt a keceli műhelyt emlegette. A Jászberényt köszönöm, de nem tudom eljuttatni a kocsit+érte menni és még dolgozni járni is mellette kocsi nélkül szóval az most kimarad de még egyszrer köszi! :)


Mind a hatot egyszerre??????????????
Régóta ismered a szerelődet? Honnan vette, hogy mind a 6 rossz? Mérte? Ott voltál?
Ha csak annyit mondott, hogy alacsony a rail nyomás, azt 1 db is okozhatja.
Ha kettőt kellene cserélni, azt még be is venném, de hogy mind behaljon ahhoz nagyon lónyálat kell tankolni.

Helo
Olyan NINCS hogy egyszerre hatot 8O
pontosan ki lehet mérni melyik a GYENGE
üdv zoli

2010.01.08. 17:11

Ha nagynyomású Diesel motoron(most nem Bmw),de amit láttam:laptop rádug,Service Advisor írja lépésenként mi a teendő,először indítózás:a vizsgálat alatt nem engedi beindulni a motort,aztán kiírta a hat injektor közül hogy melyik hány százalékos és ezáltal neki lehet állni cserélni.De amit 100%-nak ír ,az nem biztos hogy száz százalékos,mert a legjobbat veszi annak,a többi mért adat ennek az átlaga!Ha kint van,létezik egy plexi lappal körbevett,lefedett vizsgáló készülék,amibe belerakták az injektort,kap vezérlő áramot és meg lehet kukucsálni hogy porlaszt.Láttunk olyat is ami folyik,meg volt ami tökéletesen működik!Ahhoz hogy mind a hat rossz legyen,nem kell mást csinálni,mint rossz minőségű gázolajat tankolni,amibe akár kemikália maradványok,nem kis mennyiségű víz és nem üzemanyagnak nevezett dologgal szennyezett folyadék.Nálunk ez okozta a problémát két motorban is!A hatodik dugattyút úgy vágta szét a gázolaj sugár a tökéletlen porlasztás miatt,mintha oxigénnel vágták volna át.Ebből okulva tiszta üzemanyagunk van és azóta nincs ilyen jellegű gond,hangsúlyozom,nem Bmw és nem is személyautón volt a hiba,de átvitt értelemben egy és ugyan az. :wink:

2010.01.08. 18:14

Ma piszkált diseles kolega, hogy megtudom-e nézni neki melyik porlasztó csúcsa rossz.

Mondtam, ha tudnám akkor már itt állna mögötted még 3-5 kocsi aki erre várna. Mivel hogy nekem is a fent említett tesztgép jutott eszembe mint biztos mérés.
A kocsiba annyit lehet nézegetni, hogy milyen nyomás van a common rail-en, meg azt hiszem INPA-ban látszik mennyi a befecskendezett köbmilliméter anyag ami bele ment. Igaz az nem látszik hogyan porlaszt vagy csak becsorgatja stb. csak az átfolyt mennyiség.

Talán ha egyszer valaki venné a fáradságot amikor tutira lehet tudni melyik a hibás akkor meg kéne nézni diagnosztikával mi látszik a mérési adatoknál. Akkor megtudnánk nézni a hiba behatárolható-e valami módon (nem 100%-ra persze). És ha ez sikerülne akkor minden dizeles rohana inpa kábelt venni, mert saját magának bármikor megnézné a porlasztócsúcsait. :wink:

Jackson, aki álmodozik

2010.01.08. 18:21

jackson írta:Ma piszkált diseles kolega, hogy megtudom-e nézni neki melyik porlasztó csúcsa rossz.

Mondtam, ha tudnám akkor már itt állna mögötted még 3-5 kocsi aki erre várna. Mivel hogy nekem is a fent említett tesztgép jutott eszembe mint biztos mérés.
A kocsiba annyit lehet nézegetni, hogy milyen nyomás van a common rail-en, meg azt hiszem INPA-ban látszik mennyi a befecskendezett köbmilliméter anyag ami bele ment. Igaz az nem látszik hogyan porlaszt vagy csak becsorgatja stb. csak az átfolyt mennyiség.

Talán ha egyszer valaki venné a fáradságot amikor tutira lehet tudni melyik a hibás akkor meg kéne nézni diagnosztikával mi látszik a mérési adatoknál. Akkor megtudnánk nézni a hiba behatárolható-e valami módon (nem 100%-ra persze). És ha ez sikerülne akkor minden dizeles rohana inpa kábelt venni, mert saját magának bármikor megnézné a porlasztócsúcsait. :wink:

Jackson, aki álmodozik


Sor 6-os dízelről, álmodozol? :-D

2010.01.08. 18:26

poqitito írta:
jackson írta:Ma piszkált diseles kolega, hogy megtudom-e nézni neki melyik porlasztó csúcsa rossz.

Mondtam, ha tudnám akkor már itt állna mögötted még 3-5 kocsi aki erre várna. Mivel hogy nekem is a fent említett tesztgép jutott eszembe mint biztos mérés.
A kocsiba annyit lehet nézegetni, hogy milyen nyomás van a common rail-en, meg azt hiszem INPA-ban látszik mennyi a befecskendezett köbmilliméter anyag ami bele ment. Igaz az nem látszik hogyan porlaszt vagy csak becsorgatja stb. csak az átfolyt mennyiség.

Talán ha egyszer valaki venné a fáradságot amikor tutira lehet tudni melyik a hibás akkor meg kéne nézni diagnosztikával mi látszik a mérési adatoknál. Akkor megtudnánk nézni a hiba behatárolható-e valami módon (nem 100%-ra persze). És ha ez sikerülne akkor minden dizeles rohana inpa kábelt venni, mert saját magának bármikor megnézné a porlasztócsúcsait. :wink:

Jackson, aki álmodozik


Sor 6-os dízelről, álmodozol? :-D


Nem csak arról, hogy a klubtársak azon vitatkoznának a fórumon, hogy 10, 22 vagy 33mm3 jó mennyisége bespriccelésre. Mert mindenki aki komolyabban foglalkozik a kocsijával rendelkezne saját diagnosztikával.

Jackson, aki erről álmodozik és prüszköl a gázolja szagtól :o

2010.01.09. 15:27

Most nem régiben értesültem egy kegyszerről a common-rail motorokba, ill. az üzemanyagukba. Traktoromat akarom lecserélni és sajna csak common-rail motorosat tudok venni, mert a régi mechanikus adagolósokba már sok az üzemóra.
Kite Rt. szervizesét faggatam, hogy miért szarnak oda a John Deere common-rail motorjai, mire azt az egyértelmű választ kaptam, hogy szar a magyarországi gázolaj egyrészt, másrész az eu normák betartása végett a gázolajból is vonnak ki anyagokat, mint annó a benzinből az ólmot például. Ezzel tényleg jobb a károsanyag kibocsátás, de viszont a kenő anyagok nagy része is eltűnik a gázolajból. A megoldás, a traktoroknál, az volt, hogy adalékolták a gázolajat.
A John Deere tesztelni kezdett különböző injektor tisztító és kenő funkciót ellátó szereket és amelyiket a legjobbnak vélte, azt elkezdte forgalmazni. A nevét sajnos nem tudom, de a Kite Rt.-nél meg lehet vásárolni.
20.000liter üzemanyaghoz 96.000ft, 1000literhez 7000Ft-ot mondott a szervizes. Azt is mondta, hogy ahol be is szart a motor, utána megcsinálták és kapja az adalékot, onnétól probléma menetes a traki. Gázolajra, annyit mondott, hogy azokkal volt a legkevesebb gond (ahol nem adalékoltak, csak simán a gázolajat tankolták), ahol magán gazdánál volt és nem helyébe vitték a gázolajat, hanem az ÖMW benzinkútnál tankolt, magyarul azt akarta mondani, hogy az ÖMW-nek van a legjobban adalékolt gázolaja, szerinte.

2010.01.09. 22:00

Így igaz!Úgy tudom Metabond,a márka is stimmel amin a hiba volt,Romániai bérmunkázás és tárolási trehányságok...Üdv kolléga!

2010.01.10. 10:14

bmw520ds írta:Így igaz!Úgy tudom Metabond,a márka is stimmel amin a hiba volt,Romániai bérmunkázás és tárolási trehányságok...Üdv kolléga!


Hali!
Nálatok is volt ilyen hiba?
Te is mg.-vel foglalkozol?

2010.01.10. 11:58

Írtam pü-t!

2010.01.10. 19:19

bmw520ds írta:Írtam pü-t!

Az jó, mert még most sem látom.
Pedig már nem most küldted.

2010.01.10. 19:59

Így már értem miért nem válaszol senki akinek írok!Semmi gond,dobj egy e-mailt légyszí erre:bmw520d75@freemail.hu

2010.01.11. 03:24

bmw520ds írta:Így már értem miért nem válaszol senki akinek írok!Semmi gond,dobj egy e-mailt légyszí erre:bmw520d75@freemail.hu


Még most se jött semmi, küldöm a mailt!

2010.01.12. 19:30

Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

2010.01.12. 19:53

bmw520ds írta:Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

Mint pl???

2010.01.12. 20:02

e39chip írta:
bmw520ds írta:Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

Mint pl???


Pl, amiről 1-2 oldallal előbb beszámoltam én is, porlasztó, magasnyomású szivattyú, szóval az üzemanyagellátó és befecskendező rendszer hibáit lehet vele kiküszöbölni.

Lényege, hogy kenőanyagot juttatsz a gázolajhoz, ami keni ezeket. Azért, mert a common-rail motoroknál tipikusan olyan hiba ez, mint annó amikor az ólmozott benzinből kivonták az ólmot és sok motor szelepe beszart a száraz benzintől. Most ugyan ez van a gázolajjal, nincs benne kén meg stb., ezt lehet a kegyszerrel pótolni, ráadásul még a kokszosodást is kiküszöböli.

2010.01.12. 20:11

bmw750i írta:
e39chip írta:
bmw520ds írta:Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

Mint pl???


Pl, amiről 1-2 oldallal előbb beszámoltam én is, porlasztó, magasnyomású szivattyú, szóval az üzemanyagellátó és befecskendező rendszer hibáit lehet vele kiküszöbölni.

Lényege, hogy kenőanyagot juttatsz a gázolajhoz, ami keni ezeket. Azért, mert a common-rail motoroknál tipikusan olyan hiba ez, mint annó amikor az ólmozott benzinből kivonták az ólmot és sok motor szelepe beszart a száraz benzintől. Most ugyan ez van a gázolajjal, nincs benne kén meg stb., ezt lehet a kegyszerrel pótolni, ráadásul még a kokszosodást is kiküszöböli.

Valami jó nincs benzinhez??? :roll:

2010.01.12. 20:43

e39chip írta:
bmw750i írta:
e39chip írta:
bmw520ds írta:Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

Mint pl???


Pl, amiről 1-2 oldallal előbb beszámoltam én is, porlasztó, magasnyomású szivattyú, szóval az üzemanyagellátó és befecskendező rendszer hibáit lehet vele kiküszöbölni.

Lényege, hogy kenőanyagot juttatsz a gázolajhoz, ami keni ezeket. Azért, mert a common-rail motoroknál tipikusan olyan hiba ez, mint annó amikor az ólmozott benzinből kivonták az ólmot és sok motor szelepe beszart a száraz benzintől. Most ugyan ez van a gázolajjal, nincs benne kén meg stb., ezt lehet a kegyszerrel pótolni, ráadásul még a kokszosodást is kiküszöböli.

Valami jó nincs benzinhez??? :roll:


Miér, mi baja a kocsidnak? Benzineseknél nem nagyon találkozni üzemanyag hibával, azok annyira nem érzékenyek. Egyébként én a Spuri nevű magyar szert szoktam bele tenni a motoromba, mert a 750i-be drága lenne. Ez is kenő, tisztító és teljesítmény növelő szer, elvileg mindenbe jó benzin diesel. A motorba azért rakom, mert tényleg erősebb tőle, de csak a kék színű hoz lényeges különbséget teljesítményben.
Hozzászólás küldése

VigLink badge